Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Ce trebuie modificat la Pajero din'95 ca sa putem pune 35&qu


Max

Postări Recomandate

Suspensie OME si bodylift+barberierit si coafat un pic cu flexul pe la aripi.

Este un Pajero pe 35-uri care s-a dat tot anul la extrem,e de la Tg. Mures si a fost preparat la Budapesta :grin:

Offroad Racing Romania-THE ORIGINAL since 2006

KAMIKAZE TEAM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si eu una rupta numai ca nu in teren ci intr-o gura de canal fara capac !

 

oare nu se poate ranforsa ?

 

am mai vazut punti ranforsate la alte tipuri de masini de competitie !!

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pepi merge pe 33 din ce stiu eu. Si sunt niste 33 cu un profil 'foarte agresiv'....aproape slick-uri

Si eu sunt de parerea lui tuparu ca e o masina ideala pt open. De ce ai nevoie la Open de mai mult de 31? ca sa arate frumos?

 

din cate tin eu minte erau niste 35-uri Mickey Thompson veritabile nu slicuri !

 

dar sa-l lasam pe Pepi sa spuna mai multe !

Patrol...lung...urat si dus cu pluta...nume de cod...Animalu !!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mickey Thompson pe 35 50% uzura,,nu am investit in alte anvelope pentru ca numai acum intra in fabricatie profilul pe car vreau eu sa-l pun pe masina.

Pt 35 pe Pajero trebuie body lift 2 " si e suficient.Am rupt diferential fata din prostia mea(blana in R cu o roata in aer,cand a prins aderenta-crank).

mi-e cam greu sa scriu caci mi-am fracturat mana stanga ieri la Straja la schi.

Pajero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare