Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

pajero pentru off road


ionut73

Postări Recomandate

Buna ziua tovarasi

 

Din cauza unor evenimente neplacute trebuie sa pun motocicleta in cui pentru un an viewtopic.php?f=19&t=4157

Si pentru ca microbul e in sange trebuie alimentat cu altceva. Si m-am gandit sa-mi iau o masinutza sa dau cu ea de toti peretii :grin: Acuma, daca reusesc sa vand camioneta (desi nu prea ma indur) o sa am mai multe alegeri. Insa ca sa-mi fac damblaua cred ca ar fi f bun si un mitsu benzinar de 3l sau 3.5l sa-i dau gaaaaaaaz :grin: Masina ar fi pentru ture prietenesti si eventual vreun open la pas daca ma musca tare microbu

Acuma intrebari pentru priceputi:

- intra 33-uri fara body lift (doar daca tai din aripi)?

- daca pun cauciucuri 33 profil simex ma tin planetarele?

- cum stiu care sunt alea cu blocant central si spate? toate benzinarele au blocant central si spate?

- daca pun bara si troliu mai tine suspensia stock?

- toate benzinarele de 3 si 3,5 au cutie automata?

Au ceva bube benzinarele astea? La ce sa ma mai uit?

 

Intentionez sa fac achizitia peste vreo 2 -3 luni, asa ca pana atunci o sa va tot pisez cu intrebari. bere cu prima ocazie. :x

merci de rapsunsuri si idei!

 

uite asta e genul de masina la care ma uit http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Probabil intr-un final o sa iau una din uk ca Gepe - sunt mai ieftine si in padure nu cred ca incurca volanul pe dreapta )mai ales daca am cutie automata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero pentru off road

 

Asa pe scurt la intrebarile matale :

-33' intra fara lift doar cu ajutorul flexului , necesar roti cu et negativ sau flanse.

- planetarele inca nu am reusit sa le rup

- pajero /shogun vine cu diferential spate LSD sau blokant .de obicei Shogunul are blocant , ar trebuii sa gasesti un buton de actionare iar la benzinar un compresor undeva ascuns in lateralul masinii pe partea dreapta.

- o suspensie mai de firma( OME ) este oricand binevenita .eu doaar am saltat-o un pic din bari de torsiune sa compensez greutatea troliului.poate o sa -i schimb suspensiile dar acum bugetul este de austeritate

despre benzinare asteptam opinia lui SESE sau a altor benzinari

welcome to the mitsubishi team :bravo :W :W :W

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero pentru off road

 

incep cu pareri de rau pentru ceea ce ai patit si iti urez insanatasire grabnica

 

- cu 33' nu ai probleme dar nu intra fara sa tai din coltul aripii dinspre usa . pe spate intra

-cel din generatia cu transmisie SUPER SELECT au toate blocant central (dupa '90-'92 parac a intrat S.S.)

- in legatura cu blocantul spate : este un buton intre schimbator si consola centrala

 

download/file.php?id=8980 ATENTIE : la actionarea butonului ( doar pe reductor -pozitia 4LLc) si cu motorul pornit ar trebuii sa auzi un "barait" ce vine din spatele masinii, odata cu aprinderea unui martor pe bord ( daca nu este bulit becul)

 

-cum spunea si gepetto, daca ii pui supensii tip OME ai rezolvat problema . cele stock duc troliu ,dar daca ii pui mai multe se pune "cu botu' pe labe " putin . avand in vedere ca nu va fi o masina noua nic suspensiile nu mai sunt ....

 

- cele de 3L au si cutii automate si manuale . gasesti fara probleme una manuala . la cele de 3.5L cutiile manuale sunt destul de rare ( si eu caut una de cateva saptamani si nu am gasit una manuala)

 

- au o problema : tind sa zboare cand ii dai blana :ha: :ha: :ha: . si acum fara gluma . eu nu am nici o problema celelalte 2 pe benzina care imi sunt cunoscute ,la fel ( unul are peste 240000 de km ) . am intrat pe forum-uri din anglia si australia si ambele tipuri de motoare 3L si 3.5L sunt foarte reusite si fiabile , atata timp cat primesc uleiurile la momentul necesar .

 

Probleme o sa ai cu rugina ( ca mai toate 4x4-urile ) si este destul de coplicat sa schimbi bujiile ( sunt sub toata admisia ) . ai nevoie de un amortizor de directie , daca nu vrei sa schimbi semicasete prea des. mai merita sa iti pui bucsi de poliuretan . bara stabilizatoare spate are o pozitie urata, in fata grupului si mai mult ca sigur o vei agata ( eu inca nu am reusit sa o rup )

 

 

 

Spor la cumparaturi si :1 pentru alegere

i have a pajero , don't be jealous :)

Samurai '88 >Suzi Quatro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero pentru off road

 

hai merci de raspunsuri baieti. Sese, Sa stii ca de la poarta oilor, unde l-am vazut pe al tau, am ramas cu gandul la un mitsu - imi place tare de tot cum suna motorul ala!

 

La 3l eu as cauta automata, nu manuala. Nu prea vad decat dezavantaje la manuala. Voi ce ziceti?

 

Daca nu reusesc sa vand pick-up-ul, probabil la inceput o sa fie bani doar de masina, roti si troliu. Pasul 2 ar fi bucse, amortizor de directie. Pasul 3 suspensii OME. Pasul 4 bara si praguri. Pasul 5 scuturi, snorkel, proiectoare si alta fitze.

 

Sau poate merge bine recuperarea si decid sa ma mai risc la o fractura si ma intorc la motorete :ha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero pentru off road

 

ionut73.ai vazut topic-ul meu cu pajero, eu plec sambata 18oct dupa un pajero cu motor de 2800 ca am vazut diferenta intre ele la putere deocamdata. este mult mai ieftin din anglia fata de germania si cu volanul pe dreapta e doar o chestiune de timp circa 5-10 min sa te obisnuiesti ca dupa nu ramane decat sa stai cu gemaul deschis sa treci pe lanaga oameni si sa-i auzi (ia uite cu volan pe dreapta, cum o putea conduce?) :banana

KAMIKAZE TEAM

 

http://www.kamikazeteam.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero pentru off road

 

Te anunt sa asisti la montaj :grin:

Dam si o cafea,te punem cuminte pe scaunel.... :ha:

 

sau il rugam sa ne ajute la acoperis.... :ha: :ha:

Toyota FJ40 - 4,2 - benzina

Mitsubishi Pajero 3,8 V6- benzina-2007;

Range Rover 4,0 V8-- benzina- '99,

Toyota RJ70 2,4 - benzina-'86,

Tico SX '99

scuter Kimco 49 cmc

Ocean Kayak - Malibu Two XL

 

www.orr.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero pentru off road

 

@vali - spor la taguieli. Am vazut topicul tau - nu m-ar deranja deloc. mai ales ca o sa caut unul cu cutie manuala. \

@tzuparu - sa traiesti maestre! ne auzim la tel. Azi fac proba la condus o masina cu cutie automata. Daca iese schema sunt liiiiibeeeeeer :grin:

@trooper - bine ca esti tu jmeker :P Las' ca ma fac eu bine. In 5 luni sunt ca nou :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero pentru off road

 

@vali - spor la taguieli. Am vazut topicul tau - nu m-ar deranja deloc. mai ales ca o sa caut unul cu cutie manuala. \

@tzuparu - sa traiesti maestre! ne auzim la tel. Azi fac proba la condus o masina cu cutie automata. Daca iese schema sunt liiiiibeeeeeer :grin:

@trooper - bine ca esti tu jmeker :P Las' ca ma fac eu bine. In 5 luni sunt ca nou :grin:

 

 

IN 5 LUNI ESTI K SI NOU,,,hm,,,cine pune mana pe ghidon dupa aia???!...masa-i curva si tacsu homalau(gay)!...OK?

Pajero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: pajero pentru off road

 

Vecine, coiloverele de care vorbeste Tzuparu sunt la mine. Daca ai inceput sa mergi vezi ca e masina in fata la cris-tim. Am suit-o vreo 6 cm fata de standard. Da-mi un telefon sa te dau o tura sa vezi cum se simte... :grin:

alea, alea, piesele.....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: pajero pentru off road

 

A incercat cineva sa monteze arcuri de LWB pe SWB?

Am citit pe forumul englezesc si multi au inaltat spatele asa.

Totusi nu comenteaza cat de rigida a devenit masina dupa,de asta mi-e mie frica...

0744616745
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare