cionea28 Postat Decembrie 13, 2013 Partajează Postat Decembrie 13, 2013 buna aveti careva un kit de inaltare pentru pajero din 92 lung de 2,5 second hand sau o ideie cum sa il inalt mai eftin? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Remus Postat Decembrie 13, 2013 Partajează Postat Decembrie 13, 2013 Re: inaltare pajero Pe fata din barile de torsiune, pe spate din arcuri (pui mai mari sau bagi un distantier sub ele ) i gratis ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Max Postat Decembrie 13, 2013 Partajează Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Re: inaltare pajero Pe fata din barile de torsiune, pe spate din arcuri (pui mai mari sau bagi un distantier sub ele ) i gratis ! In afara de reglajul barilor de torsiune (care oricum are niste limite) de ce zici ca montarea altor arcuri mai mari sau a unor distantiere e gratis? Vreau si eu arcuri gratis. :grin: Remus, nici sa mori nu e gratis pe lumea asta :grin: @cionea28 Daca vrei sa iti incapa roti mai mari, poti monta si un kit de body lift, adica un set de distantiere pentru suportii caroseriei. O inaltare optima este de 5 cm. Gasesti kit de bodylift la userul @roly aici pe forum sau la @peter erno sau poti sa iti faci chiar tu componentele daca ai un strungar la indemana. Oricum, daca cauti pe forum, gasesti discutii despre bodylift. Daca ajungi in Baia Mare, cauta-ma ca sa iti dau detalii despre cum se face operatiunea. Ai aici si niste filmulete ajutatoare: Editat Decembrie 13, 2013 de Max Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cionea28 Postat Decembrie 14, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Re: inaltare pajero In afara de reglajul barilor de torsiune (care oricum are niste limite) de ce zici ca montarea altor arcuri mai mari sau a unor distantiere e gratis? Vreau si eu arcuri gratis. :grin: Remus, nici sa mori nu e gratis pe lumea asta :grin: @cionea28 Daca vrei sa iti incapa roti mai mari, poti monta si un kit de body lift, adica un set de distantiere pentru suportii caroseriei. O inaltare optima este de 5 cm. Gasesti kit de bodylift la userul @roly aici pe forum sau la @peter erno sau poti sa iti faci chiar tu componentele daca ai un strungar la indemana. Oricum, daca cauti pe forum, gasesti discutii despre bodylift. Daca ajungi in Baia Mare, cauta-ma ca sa iti dau detalii despre cum se face operatiunea. Ai aici si niste filmulete ajutatoare: Da cred ca remus se referea ca e gratis cu flanse sub arcuri ca sunt gratis as monta flanse da din ce fac ceva pareri si cu bodyliff caut acuma baeti sa vb cu ei monaju lam inteles Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
koais Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 (editat) Re: inaltare pajero Nu recomand flansele sub arc, la o flexare maxima in teren poti sa ai probleme, plus ca partea de jos a arcului este solicitata mult. Arc ce deja este obosit. Daca pui flanse sub arc, trebuie sa prelungesiti sau sa pui flanse si la amortizoare, altfel vei forta mult amortizoarele, deja obosite si le vei distruge relativ repede. Daca faci BL, atunci trebuie sa prelungesti conducte, sa corectezi unghiuri, posibil sa nu mai intre reductorul in 4x4, trebuie sa tai tabla de sub maneta....belea mare. Varianta low cost optima pe care am gasit-o eu dupa muuuuulte cautari si reflectari ar fi arcuri de patrol y60 pe spate, se potrivesc. Amortizoare banuiesc tot de patrol sau de raba. Pe fata, din barile de torsiune, altceva nu ai ce sa modifici acolo. Nu am adaptat nici aceasta varianta pentru ca o sa ai o masina foarte rigida, arcurile de patrol sunt concepute sa suporte o greutate mai mare si strangand barile de torsiune, vei avea o fata rigida, nu cred ca o sa-ti placa. De asemenea vei pierde din manevrabilitate pe strada. Pajero este o masina foarte capabila stock, daca modifici iti da dureri mari de cap si cu bani multi, aduci modificari destul de mici. Sunt colegi care au castigat campionate cu Pajero SWB stock, doar simexuri. Pe el stock poti pune 33" originale sau 32" resapate doar coafand un pic bara fata si pragul in fata, in spate intra fara probleme. Daca vrei mai mari, deja nu te tin planetarele sau motorul. Eu, personal, voi opta pentru in kit de la Ironman pentru ca este cel mai ieftin, insa nu pentru inaltare, ci pentru ca amortizoarele spate sunt obosite si topaie si trebuie schimbate. Ca idee, doar un set de amortizoare, pe original e 1000 de eur. la care se adauga arcurile, bari de torsiune.... E un vis frumos, dar... nu cred ca se merita. Intr-adevar sunt peste OME sau Ironman ca si calitate, fiabilitate, insa nu vad rostul in cazul nostru. Dupa cum au spus multi, mult mai invatati inaintea mea, lift-ul il obtii doar din anvelope, restul este doar un ajutor pe care il dai masinii in teren. La acest punct, Pajero se prezinta f bine la nivelul stock prin marimea anvelopelor pe care le poti indesa. Gandeste-te si la aspectul ca un set de anvelope 33" + jante cu et- (recomand -25 pentru o anvelopa lata de 10.5", va intra la fix, nu vor depasi overfender-ele) te duce intre 700 si 1000 de eur. Sper ca ti-am fost de folos. Spor la luat cea mai buna decizie pentru tine! :wink: Editat Decembrie 14, 2013 de koais 1 Nemo me impune lacessit ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cionea28 Postat Decembrie 14, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Re: inaltare pajero Da mam gandit si la treaba cu bodylift da alti zik ca trebuiesc furtune prelungite radiatoru si multe altele eu momentan am simexuri pe 31 10,5 sunte resapate dar le am de 2 luni uzate ff putin si zi de zi is pe sosele si deal fiecare zi 20km garantat am dat 3 mil pe unu si nu as vrea sa il inalt pentru roti mai mari doar aspect arata frumos inaltat i foarte jos acuma e si obosit din arcuri o sa cumpar o pereche de arcuri sigur noi sper sa isi revina dupa la normal macar Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
koais Postat Decembrie 14, 2013 Partajează Postat Decembrie 14, 2013 Re: inaltare pajero Eu am 33" x 10.5" cu ET-30 cu suspensie stock si ies un pic, se vede ca se cam glazureaza sareta. Spatele are loc sa flexeze Si asa arata Nemo me impune lacessit ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate