Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

turat motoru singur

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: turat motoru singur

    Eu zic ca daca nu desfaci,toate sunt presupuneri si imi e ca te vei alege cu o gaura in buget,dand bani pe exact ce nu trebuie,dar e masina ta.Spor la mesterit
    Ever tried.Ever failed.Try again.Fail again.Fail better

    Comentariu


    • #17
      ajutor

      dupa multe drumuri pe la mecanici s a ajuns la conclu ia ca s au dus segmentii ce ma sfatuiti sa i schimb segmentii sau sa iau un motor din dezmembrari pentru pajero 2,5 td serie 4d56
      adca are cineva un motor la un pret ok sunati ma 0760154360
      Ultima editare de BRUNOO; 05.sep.2015, 17:43.

      Comentariu


      • #18
        Re: ajutor

        e mai ieftin sa ieiun motor sh, dar apar ceva probleme, de genul dupa aia tre sa il treci in carte de identitate(asta in care in cartea ta nu scrie: "motor fara serie"), plus ca vei lua un motor aproape la fel de obosit ca al tau. parerea mea e ca , mai sanatos e sa-l repari pe al tau
        blackhttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ht=iesire+iasi whitehttp://forum.club4x4.ro/showthread.p...ight=lada+niva

        Comentariu


        • #19
          Re: turat motoru singur

          ca sa scot pistoanele trebui sa dau motorul jos sau merge sa dau doar baia de ulei jos

          Comentariu


          • #20
            Re: turat motoru singur

            Ca sa le scoti se poate doar cu baia data jos, (poate si cutia de viteze), ca sa le pui inapoi insa trebuie demontata chiulasa.
            Ultima editare de Flow; 06.sep.2015, 06:54.
            Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite.

            Comentariu


            • #21
              Re: turat motoru singur

              Si se accelereaza singura pana la 4000rpm daca are segmentii uzati? N-as crede...
              sigpic

              Comentariu


              • #22
                Re: turat motoru singur

                da ce ai crede ca este?

                Comentariu


                • #23
                  Re: turat motoru singur

                  Postat în original de Tavi D. Vezi post
                  Si se accelereaza singura pana la 4000rpm daca are segmentii uzati? N-as crede...
                  Yep...inainte sa am buletin tata avea un Golf 1 cu motorul foarte uzat, daca trecea de o anumita turatie, motorul o lua pe ulei. Cauza a fost segmenti uzati. S-a intamplat de multe ori cat eram pasager, deci cunosc simptomele. Si odata ce o ia pe ulei ai 2 variante sa-l opresti: ramane fara ulei, sau selectezi cea mai mare treapta de viteza si calci frana cu putere.
                  '02 WG CRD - EGR delete
                  '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: turat motoru singur

                    Se poate, dar el zicea ca de la ralanty s-a accelerat singura pana la 4000rpm, simptomele sunt clare de motor care a luat-o pe ulei, trebuie vazut de unde ajunge uleiul ala in camera de ardere, de sus sau de jos... ca se pare ca ajunge destul de mult...
                    sigpic

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: turat motoru singur

                      uleiul ajunga in turbina din itrculer prin furtunul de la epurator .Eu am scos furtunu sa vad cat fum da pe el si l am astupat cu degetu si atunci cica uleiul din interculer a ajuns in turbina

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: turat motoru singur

                        acum alta nedumerire cum schimb bucsa de sustinere de la cutia de viteze automata bucsa este in spate stanga ,adica este cu rotu sau trebui scos cauciucul din ia si scimbat?

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: turat motoru singur

                          Postat în original de BRUNOO Vezi post
                          acum alta nedumerire cum schimb bucsa de sustinere de la cutia de viteze automata bucsa este in spate stanga ,adica este cu rotu sau trebui scos cauciucul din ia si scimbat?
                          Postat în original de BRUNOO Vezi post
                          uleiul ajunga in turbina din itrculer prin furtunul de la epurator .Eu am scos furtunu sa vad cat fum da pe el si l am astupat cu degetu si atunci cica uleiul din interculer a ajuns in turbina
                          In primul rand: am rugamintea sa incerci sa scrii corect romaneste! Nu este nimeni obligat sa faca eforturi si sa ghiceasca ce ai vrut tu sa spui ca sa poata sa-ti dea un raspuns pertinent la problemele tale.

                          In al doilea rand: cred ca am inteles cu totii ca nu te pricepi la mecanica, dar, macar in astea doua saptamani de cand scrii pe aici ai fi putut sa incerci sa intelegi macar din ce este compus motorul tau, (in linii mari) si, eventual, sa incerci sa intelegi modul de functionare. Daca ai fi facut acest minim efort, ai fi stiut macar sa pui intrebarile la obiect.


                          De exemplu, ai fi aflat ca intercooler-ul nu este altceva decat un simplu radiator, in care nu are ce cauta uleiul: el foloseste la racirea aerului care intra in motor, aer care este "fortat" de turbina sa intre in cantitate mai mare decat la un motor aspirat!
                          Ca sa intelegi cum functioneaza turbina si ce rol are poti incepe de aici:http://www.explainthatstuff.com/how-...gers-work.html
                          Mai sunt extrem de multe articole pe tema asta disponibile la o cautare simpla pe net.
                          Ai fi putut astfel afla ca:
                          • turbina este antrenata de gazele de esapament;
                          • rolul ei este de a forta mai mult aer sa intre in admisia motorului;
                          • uleiul, pe langa ungerea motorului, are si rol de a unge turbina;
                          • o turbina uzata poate scapa ulei in admisie (prin circuitul de intercooler);



                          Faptul ca, in admisia motorului tau, ajunge o cantitate mai mare de ulei decat ar fi normal poate avea mai multe cauze, defectul (cum am mai spus si eu si altii), nu poate fi identificat de pe forum, din spatele tastaturii... ci numai cu motorul in fata, de catre un mecanic priceput. Pana atunci, vorbim discutii...

                          In ce priveste schimbarea acelei bucse, tot un mecanic iti va identifica denumirea corecta a piesei, eventual si codul ei... si iti va spune si ce trebuie facut pentru inlocuire.
                          It's not a "Jeep thing" it's the real thing ....LAND ROVER !

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: turat motoru singur

                            raspunsurile astea le am auzit si la mecanici ;pana nu desfacem nu stim ce este .eu sUnt satul de desfacut la ghici pe banii mei.CE spui tu este foarte corect ca din spatele calc nu pot fi ajutat
                            Ultima editare de Astral; 09.sep.2015, 20:10. Motiv: SUNT ! http://forum.club4x4.ro/showthread.php?50746-Dictionar&p=856522&viewfull=1#post856522

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X