Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

diferential blocabil...


buzu89

Postări Recomandate

Re: diferential blocabil...

 

Cum imi dau seama daca diferentialul blocheaza sau nu? Am un l200 din 97 si in habitaclu nu aud nimic in momentul actionarii butonului...pe teren nu am apucat sa il testez incat sa imi dau seama...sunt inca incepator in ale 4×4

 

Din moment ce vorbesti de buton e clar ca e diferentialul spate. Diferentialul spate il poti testa daca suspendezi o roata spate, cu el deschis, adica necuplat, o sa se invarta doar roata suspendata, dupa ce blochezi se invart ambele roti cu aceeasi turatie.

Daca ai super-select si vrei sa incerci si diferentialul central poti face in felul urmator, ridici cu cricu putin o roata spate (atat de putin o ridici astfel incat cand va cadea masina de pe cric sa nu produca nici o dauna) cuplezi 4x4 prima treapta, daca diferentialul central functioneaza corect o sa-ti traga doar roata suspendata, apoi poti cupla a doua treapta de 4x4 fara reductor, aici deja iti trag minim o roata fata si o roata spate, deci masina obligatoriu trebuie sa cada de pe cric (sau ma rog, daca esti suficient de finut cu ambreiaju nu e nevoie s-o arunci de pe cric ca o sa simti cand masina se misca).

Subaru justy 1,3 4x4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: diferential blocabil...

 

Nu ai central(Super Select)pe modelu asta, mare lucru ca ai blocant spate sa fii fericit, simplu il incerci cupland la mic blochezi diffspate virezi maxim si daca te impinge in fata inseamna ca blocheaza, normal daca apesi pe buton ar trebui sa auzi compresorul,poate nu functioneaza ceva sau poate ai doar un buton si nu blocant! daca in grupul spate iti intra mai multe furtune ai blocant..spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: diferential blocabil...

 

Orice tip de blocant e mecanic actionarea lui e diferita exemplu:aer-vacum, cablu, ulei LSD. Mitsubishi au facut blocante cu actionare pe aer care au un mic compresor si buton de actionare R/D lock blocheaza 100% si cele de tip LSD Limited Slip Diff nu trebuie actionate se bazeaza pe frecare la diferente de rotatii, blocheaza aprox 30%..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: diferential blocabil...

 

Mersi pentru informatie.Eu am avut doua englezoaice:''for life'' si ''warrior'' ambele cu blocant,dar sincer la niciuna nu se auzea ceva gen compresor.salutari

Viata-i mai interesanta cand toti merg intr-o directie,iar tu in contasens... :j :ypu:dr2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: diferential blocabil...

 

Va multumesc pentru ajutor.Am suspendat masina si intr-adevar are duferential blocabil spate.se aude doar un click la cuplare...greu sesizabil , dar ideea e ca functioneaza.Surpriza a fost ca in parte din fata zice mecanicu ca are un fel de vaccum care am constatat ca daca este cuplat (mecanicu l-a gasit decuplat)...blocheaza si fata in momentu' actionarii butonului.Pana aici toate bune...problema e ca...odata cuplat...nu mai decupleaza din 4×4....asa ca pana la "lamurirea situatiei"...l-am lasat cum l-am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: diferential blocabil...

 

M-am exprimat gresit...4×4 functioneaza si la mic si la mare...diferentialul se blocheaza pe spate...dar daca cuplez acea "mufa"...in momentu actionarii butonului r/d se blocheaza si fata...lucru observat pe elevator.Problema e faptu ca daca cuplez acea mufa...nu mai decupleaza din 4×4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: diferential blocabil...

 

Schimbam mecanicu...nu face parte din masina :))) decomadata sunt foarte multumit de l200....consum rezonabil...face fata foarte bine pe teren si sper sa fie si fiabil.Cand esti doar la inceput de drum nu ai ce sa faci decat sa inveti din mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: diferential blocabil...

 

Nu se blocheaza puntea fata , ci doar se cupleaza si puntea fata . Daca ceva din comanda sau din actionarea capsulei de pe puntea fata nu lucreaza nu ai trectiune si pe puntea fata .

... sa fim corecti pana la capat !

Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: diferential blocabil...

 

pe langa topic: @buzu89, pentru a nu avea surprize schimba termostatul si verifica/schimba pompa de apa, eventual curata si sistemul de racire. Daca nu functioneaza racirea, se crapa pe nesimtite garnitura sau mai rau chiulasa.

don't worry, be happy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 an mai târziu...

Re: diferential blocabil...

 

Am un l200 2008 superselect cu buton esp off, stie cineva daca se poate monta diferntial blocabil (cel de fabrica) si daca da, ce ar trebui modificat ?

Din ce am vazut ce cele cu diferntial spate blocabil nu mai au butonul de esp off.

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: diferential blocabil...

 

Ca sa nu mai deschid un topic nou postez si eu aici. Am un L200 din 2003 la care vreau sa montez un diferential blocabil. Am procurat o punte de L200 cu diferential blocabil, compresorul si butonul diff-lock. Problema e ca aceasta punte nu are ABS, iar masina mea are. Ca sa realizez lucrarea trebuie sa iau diferentialul blocabil si sa-l montez in puntea existenta pe masina mea. Din cate stiu planetarele de pe masina mea, care are ABS, sunt egale ca lungime, iar cele din puntea cu diferential blocabil sunt inegale. Deci trebuie sa inlocuiesc si planetarele, cu cele din puntea cu diferential blocabil. Intrebarea este: pot monta rotorul pentru senzorul ABS de pe planetara masinii mele pe planetara din puntea cu diferential blocabil (care nu are ABS)? Mai sunt si alte posibilitati sa montez acest diferntial blocabil pe masina mea? Mentionez ca vreau sa fac un montaj simplu, cu comanda compresorului direct din buton, fara sa folosesc ECU dedicat pentru diff-lock, iar blocarera diferentialului sa fie semnalizata printr-un buzzer, folosind contactul electric existent in diferentialul blocabil, care se inchide la blocare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 ani mai târziu...
  • 3 săptămâni mai târziu...
Va salut. Am un L200 din 2004 și am buton de diferențial blocabil și din grupul de spate ies 2 furtune. Unul sete intact și întra într-o bara de fier rotunde din componenta sasiului iar alt furtun este rupt și nu știu unde trebuie sa ajungă. Pe acea bara de fier este montat ceva de comanda, nu știu ce este are și instalație electrica care întra în cutia așat și tot din ea mai iese un alt furtun care întra în sasiul mașini în partea dreapta în dreptul rotii. Nu știu dacă funcționează diferențialul blocabil și unde ar trebuii sa între acel furtun care iese din grup și este scurt și rupt. Va rog dacă ma puteți ajuta unde trebuie sa ajungă acel furtun rupt? Probabil din cauza lui dif blocabil nu funcționează.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...
Buna dimineata tuturor. am nevoie de ajutorul dumneavoastra in cea ce priveste un l200 din 2007. am sa intru diredt la subiectul problemei care este cutia de transfer. simptomele ar fi urmatoarele, in modul 2H merge fara probleme in 4H imi palpaie becul de cuplare fata si nu pleaca de pe loc, in4HLc am observat ca, cupleaza dif central si pleaca de pe loc, iar in 4LLc am blocato odata si mia fost frica sa mai incerc iar. daca ma puteti ajuta cu idei sugesti ca sincer cred ca ar trebui o cutie nou si pe frigul asta este greu. Va multumesc anticipat,
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare