criss341 Postat Decembrie 3, 2016 Partajează Postat Decembrie 3, 2016 Salut! Am probleme cu turbo la mitsubishi l200 an 2003, cica face presiune prea mare turbo si din cauza asta nu mai trage in unele trepte si ma obliga sa schimb inferioara (sau are intreruperi de putere) Am schimbat electrovalva maro si mi s-a parut ca am rezolvat; zilele astea am plecat la munte si abia urcam o panta cu a 2a care mergea cu a 3a lejer La 100 ora imi da martorul motor Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
varanhia Postat Ianuarie 23, 2017 Partajează Postat Ianuarie 23, 2017 Re: Probleme grave cu turbo!! Salut! Am probleme cu turbo la mitsubishi l200 an 2003, cica face presiune prea mare turbo si din cauza asta nu mai trage in unele trepte si ma obliga sa schimb inferioara (sau are intreruperi de putere) Am schimbat electrovalva maro si mi s-a parut ca am rezolvat; zilele astea am plecat la munte si abia urcam o panta cu a 2a care mergea cu a 3a lejer La 100 ora imi da martorul motor Nu stiu la ce zici tu electrovalva maro, o fi valva EGR? Daca este asa afla ca si eu am avut probleme si am rezolvat blocand valva EGR. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nissan4x4 Postat Ianuarie 23, 2017 Partajează Postat Ianuarie 23, 2017 Re: Probleme grave cu turbo!! Cred ca vorbeste despre valva de comanda a geometriei variabile a turbinei ... ing. Luigi PIRSU www.nissan4x4.ro service si tunning NISSAN Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vali rfo Postat Februarie 15, 2017 Partajează Postat Februarie 15, 2017 Re: Probleme grave cu turbo!! Salut. Modelul asta se pare ca are o pb de overboost in treptele mici si de pierdere de boost din cand in cand pe treptele mari. Am si eu L200. Am montat ceas de boost si am constatat ca era cam haos. Am schimbat si eu electrovalva maro ( care comanda Vgt ). Am schimbat si senzor de presiune. Si nimic. La fel. Am gasit rezolvarea pe un forum din Australia cred. Am renuntat cu totul la controlul original al turbinei si l am inlocuit cu unul bazat direct pe presiunea facuta. E f simplu si merge perfect. Ai nevoie de o supapa reglabila cu arc si bila, un robilet fin si vreo 2 m de furtun de vacuum. 4x4 -rile mele: Mitsubishi L200, Dacia papuc4x4, Bmw X3 2.0i, Bmw X3 3.0sd, si cea mai 4x4: KTM 450exc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
perca_felician Postat Februarie 15, 2017 Partajează Postat Februarie 15, 2017 Re: Probleme grave cu turbo!! te rog frumos daca poti pune cateva poze cu modificarea facuta ca sa-l ajut pe un amic care are aceiasi problema,multumesc toyota bj 70 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
criss341 Postat Februarie 15, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 15, 2017 (editat) Re: Probleme grave cu turbo!! Salut. Modelul asta se pare ca are o pb de overboost in treptele mici si de pierdere de boost din cand in cand pe treptele mari. Am si eu L200. Am montat ceas de boost si am constatat ca era cam haos. Am schimbat si eu electrovalva maro ( care comanda Vgt ). Am schimbat si senzor de presiune. Si nimic. La fel. Am gasit rezolvarea pe un forum din Australia cred. Am renuntat cu totul la controlul original al turbinei si l am inlocuit cu unul bazat direct pe presiunea facuta. E f simplu si merge perfect. Ai nevoie de o supapa reglabila cu arc si bila, un robilet fin si vreo 2 m de furtun de vacuum. Imi place ideea ta. Poti sa imi explici cum se monteaza in detaliu? Eu am montat electrovalva maro care actioneaza geometria de la turbo si are un bâzâit continuu.. Dar cineva mi a zis ca pana nu a schimbat turbo nu s-a rezolvat, altcineva mi a zis ca e de la pompa de injectie si sa o schimb! Nu mai inteleg nimic, merg cu ea pana la 100 la ora si gata nu-mi mai face nimic Editat Februarie 15, 2017 de criss341 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
vali rfo Postat Februarie 16, 2017 Partajează Postat Februarie 16, 2017 Re: Probleme grave cu turbo!! In prima faza, ar trebui bus un ceas turbo. Poate fi si ceva provizoriu ( de imprumut). Sau chiar un simplu manometru cu un cadran mai mare sa se poata citi clar presiuni intre 0 si 1.5 bar. Pt asta, se pune o mufa T pe furtunul care merge la senzor de presiune ( in spate intercooler ). Din mufa T se vine cu furtun in ceasul de presiune. Dai o tura cu masina si vezi ce zice ceasul. Din cate mi am dat seama, masina stock trebuie sa merga in full boost cu 0,7-0,8 bar. La mine, in a 1 -a si a 2-a facea 1.2 mereu si o simteam gatuita, iar in a 4 - a si a 5 - a, uneori pierdea presiunea si ajungea la 0.4 , moment in care nu mai accelera deloc. Daca luam piciorul din acceleratie si apasam din nou, isi revenea. Daca masina face doar overboostul din 1 si 2, atunci e mai simplu. Se vine cu un furtun din circuitul de presiune in supapa cu arc si bila. De aici merge mai departe in curcuitul de vacuum pe portiunea dintre valva maro si actuatorul vacumatic de turbo. Se regleaza supapa cu arc si bila sa deschida la 0.8 bar. Astfel, cand masina face 0.8, presiunea trece in circuitul de vacuum, il anuleaza si actuatorul deschide turbina si astfel nu mai face overboost. Lucrurile se intampla f bine si liniar , adica nu o sa apara fluctuatii de presiune ( a se vedea pe ceasul de presiune ). In varianta in care masina pierde presiunea pe treptele mari, e mai complicat un pic. Se infunda furtunul de vacuum care vine de la valva maro la actuator. Apoi se vine cu un furtun cu vacuum la actuator, direct din circuitul principal. In momentul asta, geometria va sta total inchisa. Va face boost devreme, dar va face si mult overboost si va merge cu multa presiune si cand nu e nevoie ( se va strica repede ). Pentru a regla lucrurile, se pune robinetul fin pe acest furtun, care cand se deschide va mai tempera vacuumul pe aceasta linie. De preferinta, la ext robinet se vine cu un microfiltru. Acum, pentru autoreglarea presiunii, se monteaza valva cu arc si bila exact ca la varianta anterioara ( cea cu overboost 1 si 2 ). Reglajul robinetului fin, se face astfel incat masina sa faca presiunea dorita un pic pana in 2000 rpm. Reglajul valvei cu arc si bila se face asa incat in full boost sa aiba 0.8 bar. Cam asta e... 4x4 -rile mele: Mitsubishi L200, Dacia papuc4x4, Bmw X3 2.0i, Bmw X3 3.0sd, si cea mai 4x4: KTM 450exc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
criss341 Postat Februarie 16, 2017 Autor Partajează Postat Februarie 16, 2017 Re: Probleme grave cu turbo!! Destul de complicat, pentru ca la mine in treptele 4 si 5 imi face, O sa incerc pana la urma sa o fac. Multumesc pt informatie Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
criss341 Postat August 16, 2017 Autor Partajează Postat August 16, 2017 Re: Probleme grave cu turbo!! Unde gasesc acel "filtru fin" vreau sa incerc aceasta varianta pentru ca nu mai imi da mereu eroare in bord dar tot nu trage, mai ales cu aerul contionat Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Klez Postat August 22, 2017 Partajează Postat August 22, 2017 Re: Probleme grave cu turbo!! Nu ar fi rau sa faceti o curatare/revizie turbo. Costa ceva mai mult decat un "manual boost", dar problemele sunt mai mult ca sigur in geometria variabila imbacsita de funingine OMU'e inainte de toate! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
gyozo Postat Iulie 28, 2018 Partajează Postat Iulie 28, 2018 Re: Probleme grave cu turbo!! Salut! Am probleme cu turbo la mitsubishi l200 an 2003, cica face presiune prea mare turbo si din cauza asta nu mai trage in unele trepte si ma obliga sa schimb inferioara (sau are intreruperi de putere) Am schimbat electrovalva maro si mi s-a parut ca am rezolvat; zilele astea am plecat la munte si abia urcam o panta cu a 2a care mergea cu a 3a lejer La 100 ora imi da martorul motor pana la urma ce afost problema Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
suciusmihai Postat Mai 21, 2020 Partajează Postat Mai 21, 2020 Buna ziua, va rog sa ma ajutati putin cu pareri,de o luna in mers, se aprinde check engine in bord si nu mai trage cum trebuie masina, nu am fum negru merge regulat,parca e doar simplu diesel,am fost la tester mi sa spus ca e electrovalva EGR,am vrut sa-l comand dar unii mecanici au zis ca nu e sigur ca e senzorul,piesa e undeva la 450ron,ceva pareri???multumesc stima... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ybi Postat Februarie 18, 2023 Partajează Postat Februarie 18, 2023 On 15.02.2017 at 17:15, vali rfo said: Re: Probleme grave cu turbo!! Salut. Modelul asta se pare ca are o pb de overboost in treptele mici si de a pierde de boost din cand in cand pe treptele mari. Am si eu L200. Am montat ceas de boost si am constatat ca era cam haos. Am schimbat si eu electrovalva maro ( care comanda Vgt ). Am schimbat si senzor de presiune. Si nimic. La fel. Am gasit rezolvarea pe un forum din Australia cred. Am renuntat cu totul la controlul original al turbinei si am inlocuit cu unul bazat direct pe presiunea facuta. E f simplu si merge perfect. Ai nevoie de o supapa reglabila cu arc si bila, un robilet fin si vreo 2 m de furtun de vacuum. Bună seara, Am nevoie de câteva îndrumări pe care nu le pricep în sensul modificării turbo, întâmpin aceleași probleme se poate un nr de tel pe whatsApp la 0723933966? Mulțumesc Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ybi Postat Februarie 21, 2023 Partajează Postat Februarie 21, 2023 On 16.02.2017 at 7:09, vali rfo said: Re: Probleme grave cu turbo!! In prima faza, ar trebui bus un ceas turbo. Poate fi si ceva provizoriu ( de imprumut). Sau chiar un simplu manometru cu un cadran mai mare sa se poata citi clar presiuni intre 0 si 1.5 bar. Pt asta, se pune o mufa T pe furtunul care merge la senzor de presiune ( in spate intercooler ). Din mufa T se vine cu furtun in ceasul de presiune. Dai o tura cu masina si vezi ce zice ceasul. Din cate mi-am dat seama, masina stoc trebuie sa merga in full boost cu 0,7-0,8 bar. La mine, in a 1 -a si a 2-a facea 1.2 mereu si o simteam gatuita, iar in a 4 - a si a 5 - a, uneori pierdea presiunea si ajungea la 0.4 , moment in care nu mai accelera deloc. Daca luam piciorul din acceleratie si apasa din nou, isi revenea. Daca masina face doar overboostul din 1 si 2, atunci e mai simplu. Se vine cu un furtun din circuitul de presiune in supapa cu arc si bila. De aici merge mai departe in curcuitul de vacuum pe portiunea dintre valva maro si actuatorul vacumatic de turbo. Se regleaza supapa cu arc si bila sa deschida la 0.8 bar. Astfel, cand masina face 0.8, presiunea trece in circuitul de vacuum, il anuleaza si actuatorul deschide turbina si astfel nu mai face overboost. Lucrurile se întâmplă f bine si liniar , adica nu o sa apara fluctuatii de presiune ( a se vedea pe ceasul de presiune ). In varianta in care masina pierdea presiunea pe treptele mari, e mai complicat un pic. Se infunda furtunul de vacuum care vine de la valva maro la actuator. Apoi se vine cu un furtun cu vacuum la actuator, direct din circuitul principal. In momentul asta, geometria va sta total inchisa. Va face boost devreme, dar va face si mult overboost si va merge cu multa presiune si cand nu e nevoie ( se va strica repede ). Pentru a regla lucrurile, se pune robinetul fin pe acest furtun, care cand se deschide va mai tempera vacuumul pe aceasta linie. De preferinta, la ext robinet se vine cu un microfiltru. Acum, pentru autoreglarea presiunii, se monteaza valva cu arc si bila exact ca la varianta anterioara ( cea cu overboost 1 si 2 ). Reglajul robinetului fin, se face astfel incat masina sa faca presiunea dorita un pic pana in 2000 rpm. Reglajul valvei cu arc si bila se face asa incat in full boost sa aiba 0.8 bar. Cam asta e... se face astfel incat masina sa faca presiunea dorita un pic pana in 2000 rpm. Reglajul valvei cu arc si bila se face asa incat in full boost sa aiba 0.8 bar. Cam asta e... se face astfel incat masina sa faca presiunea dorita un pic pana in 2000 rpm. Reglajul valvei cu arc si bila se face asa incat in full boost sa aiba 0.8 bar. Cam asta e... Salut, Te rog da mi nr de tel dacă nu te superi ca ptr mine e mai complicat cu robinetul etc On 15.02.2017 at 20:25, criss341 said: Re: Probleme grave cu turbo!! Imi place ideea ta. Poti sa imi explici cum se monteaza in detaliu? Eu am montat electrovalva maro care actioneaza geometria de la turbo si are un bâzâit continuu.. Dar cineva mi-a zis ca pana nu a schimbat turbo nu sa rezolvat, altcineva mi-a zis ca e de la pompa de injectie si sa o schimb! Nu mai inteleg nimic, merg cu ea pana la 100 la ora si gata nu-mi mai face nimic Salut vreau sa dau de Vali și sa i vad modificarea pe viu am la fel ceva probleme 0723933966 dacă ma puteți ajuta sa l contactez Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate