Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme grave cu turbo!!


criss341

Postări Recomandate

Salut! Am probleme cu turbo la mitsubishi l200 an 2003, cica face presiune prea mare turbo si din cauza asta nu mai trage in unele trepte si ma obliga sa schimb inferioara (sau are intreruperi de putere)

Am schimbat electrovalva maro si mi s-a parut ca am rezolvat; zilele astea am plecat la munte si abia urcam o panta cu a 2a care mergea cu a 3a lejer

La 100 ora imi da martorul motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Probleme grave cu turbo!!

 

Salut! Am probleme cu turbo la mitsubishi l200 an 2003, cica face presiune prea mare turbo si din cauza asta nu mai trage in unele trepte si ma obliga sa schimb inferioara (sau are intreruperi de putere)

Am schimbat electrovalva maro si mi s-a parut ca am rezolvat; zilele astea am plecat la munte si abia urcam o panta cu a 2a care mergea cu a 3a lejer

La 100 ora imi da martorul motor

 

Nu stiu la ce zici tu electrovalva maro, o fi valva EGR? Daca este asa afla ca si eu am avut probleme si am rezolvat blocand valva EGR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: Probleme grave cu turbo!!

 

Salut. Modelul asta se pare ca are o pb de overboost in treptele mici si de pierdere de boost din cand in cand pe treptele mari. Am si eu L200. Am montat ceas de boost si am constatat ca era cam haos. Am schimbat si eu electrovalva maro ( care comanda Vgt ). Am schimbat si senzor de presiune. Si nimic. La fel. Am gasit rezolvarea pe un forum din Australia cred. Am renuntat cu totul la controlul original al turbinei si l am inlocuit cu unul bazat direct pe presiunea facuta. E f simplu si merge perfect. Ai nevoie de o supapa reglabila cu arc si bila, un robilet fin si vreo 2 m de furtun de vacuum.

4x4 -rile mele: Mitsubishi L200, Dacia papuc4x4, Bmw X3 2.0i, Bmw X3 3.0sd, si cea mai 4x4: KTM 450exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme grave cu turbo!!

 

Salut. Modelul asta se pare ca are o pb de overboost in treptele mici si de pierdere de boost din cand in cand pe treptele mari. Am si eu L200. Am montat ceas de boost si am constatat ca era cam haos. Am schimbat si eu electrovalva maro ( care comanda Vgt ). Am schimbat si senzor de presiune. Si nimic. La fel. Am gasit rezolvarea pe un forum din Australia cred. Am renuntat cu totul la controlul original al turbinei si l am inlocuit cu unul bazat direct pe presiunea facuta. E f simplu si merge perfect. Ai nevoie de o supapa reglabila cu arc si bila, un robilet fin si vreo 2 m de furtun de vacuum.

 

Imi place ideea ta. Poti sa imi explici cum se monteaza in detaliu?

Eu am montat electrovalva maro care actioneaza geometria de la turbo si are un bâzâit continuu.. Dar cineva mi a zis ca pana nu a schimbat turbo nu s-a rezolvat, altcineva mi a zis ca e de la pompa de injectie si sa o schimb!

Nu mai inteleg nimic, merg cu ea pana la 100 la ora si gata nu-mi mai face nimic

Editat de criss341
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme grave cu turbo!!

 

In prima faza, ar trebui bus un ceas turbo. Poate fi si ceva provizoriu ( de imprumut). Sau chiar un simplu manometru cu un cadran mai mare sa se poata citi clar presiuni intre 0 si 1.5 bar. Pt asta, se pune o mufa T pe furtunul care merge la senzor de presiune ( in spate intercooler ). Din mufa T se vine cu furtun in ceasul de presiune. Dai o tura cu masina si vezi ce zice ceasul. Din cate mi am dat seama, masina stock trebuie sa merga in full boost cu 0,7-0,8 bar. La mine, in a 1 -a si a 2-a facea 1.2 mereu si o simteam gatuita, iar in a 4 - a si a 5 - a, uneori pierdea presiunea si ajungea la 0.4 , moment in care nu mai accelera deloc. Daca luam piciorul din acceleratie si apasam din nou, isi revenea. Daca masina face doar overboostul din 1 si 2, atunci e mai simplu. Se vine cu un furtun din circuitul de presiune in supapa cu arc si bila. De aici merge mai departe in curcuitul de vacuum pe portiunea dintre valva maro si actuatorul vacumatic de turbo. Se regleaza supapa cu arc si bila sa deschida la 0.8 bar. Astfel, cand masina face 0.8, presiunea trece in circuitul de vacuum, il anuleaza si actuatorul deschide turbina si astfel nu mai face overboost. Lucrurile se intampla f bine si liniar , adica nu o sa apara fluctuatii de presiune ( a se vedea pe ceasul de presiune ). In varianta in care masina pierde presiunea pe treptele mari, e mai complicat un pic. Se infunda furtunul de vacuum care vine de la valva maro la actuator. Apoi se vine cu un furtun cu vacuum la actuator, direct din circuitul principal. In momentul asta, geometria va sta total inchisa. Va face boost devreme, dar va face si mult overboost si va merge cu multa presiune si cand nu e nevoie ( se va strica repede ). Pentru a regla lucrurile, se pune robinetul fin pe acest furtun, care cand se deschide va mai tempera vacuumul pe aceasta linie. De preferinta, la ext robinet se vine cu un microfiltru. Acum, pentru autoreglarea presiunii, se monteaza valva cu arc si bila exact ca la varianta anterioara ( cea cu overboost 1 si 2 ). Reglajul robinetului fin, se face astfel incat masina sa faca presiunea dorita un pic pana in 2000 rpm. Reglajul valvei cu arc si bila se face asa incat in full boost sa aiba 0.8 bar. Cam asta e...

4x4 -rile mele: Mitsubishi L200, Dacia papuc4x4, Bmw X3 2.0i, Bmw X3 3.0sd, si cea mai 4x4: KTM 450exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 luni mai târziu...

Re: Probleme grave cu turbo!!

 

Nu ar fi rau sa faceti o curatare/revizie turbo. Costa ceva mai mult decat un "manual boost", dar problemele sunt mai mult ca sigur in geometria variabila imbacsita de funingine

OMU'e inainte de toate!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 luni mai târziu...

Re: Probleme grave cu turbo!!

 

Salut! Am probleme cu turbo la mitsubishi l200 an 2003, cica face presiune prea mare turbo si din cauza asta nu mai trage in unele trepte si ma obliga sa schimb inferioara (sau are intreruperi de putere)

Am schimbat electrovalva maro si mi s-a parut ca am rezolvat; zilele astea am plecat la munte si abia urcam o panta cu a 2a care mergea cu a 3a lejer

La 100 ora imi da martorul motor

 

pana la urma ce afost problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 an mai târziu...
Buna ziua, va rog sa ma ajutati putin cu pareri,de o luna in mers, se aprinde check engine in bord si nu mai trage cum trebuie masina, nu am fum negru merge regulat,parca e doar simplu diesel,am fost la tester mi sa spus ca e electrovalva EGR,am vrut sa-l comand dar unii mecanici au zis ca nu e sigur ca e senzorul,piesa e undeva la 450ron,ceva pareri???multumesc stima...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 ani mai târziu...
On 15.02.2017 at 17:15, vali rfo said:

Re: Probleme grave cu turbo!!

 

Salut. Modelul asta se pare ca are o pb de overboost in treptele mici si de a pierde de boost din cand in cand pe treptele mari. Am si eu L200. Am montat ceas de boost si am constatat ca era cam haos. Am schimbat si eu electrovalva maro ( care comanda Vgt ). Am schimbat si senzor de presiune. Si nimic. La fel. Am gasit rezolvarea pe un forum din Australia cred. Am renuntat cu totul la controlul original al turbinei si am inlocuit cu unul bazat direct pe presiunea facuta. E f simplu si merge perfect. Ai nevoie de o supapa reglabila cu arc si bila, un robilet fin si vreo 2 m de furtun de vacuum.

Bună seara, Am nevoie de câteva îndrumări pe care nu le pricep  în sensul modificării turbo, întâmpin aceleași probleme se poate un nr de tel pe whatsApp la 0723933966? Mulțumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 16.02.2017 at 7:09, vali rfo said:

Re: Probleme grave cu turbo!!

 

In prima faza, ar trebui bus un ceas turbo. Poate fi si ceva provizoriu ( de imprumut). Sau chiar un simplu manometru cu un cadran mai mare sa se poata citi clar presiuni intre 0 si 1.5 bar. Pt asta, se pune o mufa T pe furtunul care merge la senzor de presiune ( in spate intercooler ). Din mufa T se vine cu furtun in ceasul de presiune. Dai o tura cu masina si vezi ce zice ceasul. Din cate mi-am dat seama, masina stoc trebuie sa merga in full boost cu 0,7-0,8 bar. La mine, in a 1 -a si a 2-a facea 1.2 mereu si o simteam gatuita, iar in a 4 - a si a 5 - a, uneori pierdea presiunea si ajungea la 0.4 , moment in care nu mai accelera deloc. Daca luam piciorul din acceleratie si apasa din nou, isi revenea. Daca masina face doar overboostul din 1 si 2, atunci e mai simplu. Se vine cu un furtun din circuitul de presiune in supapa cu arc si bila. De aici merge mai departe in curcuitul de vacuum pe portiunea dintre valva maro si actuatorul vacumatic de turbo. Se regleaza supapa cu arc si bila sa deschida la 0.8 bar. Astfel, cand masina face 0.8, presiunea trece in circuitul de vacuum, il anuleaza si actuatorul deschide turbina si astfel nu mai face overboost. Lucrurile se întâmplă f bine si liniar , adica nu o sa apara fluctuatii de presiune ( a se vedea pe ceasul de presiune ). In varianta in care masina pierdea presiunea pe treptele mari, e mai complicat un pic. Se infunda furtunul de vacuum care vine de la valva maro la actuator. Apoi se vine cu un furtun cu vacuum la actuator, direct din circuitul principal. In momentul asta, geometria va sta total inchisa. Va face boost devreme, dar va face si mult overboost si va merge cu multa presiune si cand nu e nevoie ( se va strica repede ). Pentru a regla lucrurile, se pune robinetul fin pe acest furtun, care cand se deschide va mai tempera vacuumul pe aceasta linie. De preferinta, la ext robinet se vine cu un microfiltru. Acum, pentru autoreglarea presiunii, se monteaza valva cu arc si bila exact ca la varianta anterioara ( cea cu overboost 1 si 2 ). Reglajul robinetului fin, se face astfel incat masina sa faca presiunea dorita un pic pana in 2000 rpm. Reglajul valvei cu arc si bila se face asa incat in full boost sa aiba 0.8 bar. Cam asta e... se face astfel incat masina sa faca presiunea dorita un pic pana in 2000 rpm. Reglajul valvei cu arc si bila se face asa incat in full boost sa aiba 0.8 bar. Cam asta e... se face astfel incat masina sa faca presiunea dorita un pic pana in 2000 rpm. Reglajul valvei cu arc si bila se face asa incat in full boost sa aiba 0.8 bar. Cam asta e...

Salut, Te rog da mi nr de tel dacă nu te superi ca ptr mine e mai complicat cu robinetul  etc

On 15.02.2017 at 20:25, criss341 said:

Re: Probleme grave cu turbo!!

 

 

 

Imi place ideea ta. Poti sa imi explici cum se monteaza in detaliu?

Eu am montat electrovalva maro care actioneaza geometria de la turbo si are un bâzâit continuu.. Dar cineva mi-a zis ca pana nu a schimbat turbo nu sa rezolvat, altcineva mi-a zis ca e de la pompa de injectie si sa o schimb!

Nu mai inteleg nimic, merg cu ea pana la 100 la ora si gata nu-mi mai face nimic

Salut vreau sa dau de Vali  și sa i vad modificarea pe viu am la fel ceva probleme 0723933966 dacă ma puteți ajuta sa l contactez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare