Vladut Postat Decembrie 4, 2009 Partajează Postat Decembrie 4, 2009 o sa descriu pe scurt problema : motorul porneste la sfert intotdeauna insa la ralanti la rece ruleaza ezitant si scoate o tona de fum alb pentru vreo cateva minute dupa care isi revine. Am o oarecare idee cam ce ar putea fi (injectoare) insa cunostintele mele in ale mecanicii nu sunt f. solide asa ca am hotarat sa mai cer o parere. Va multumesc pt. atentie si eventualele raspunsuri. Mesaj pt. straini: Daca vine sfarsitul lumii, haideti in Romania ca noi suntem cu 100 de ani in urma.:uameni Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Sefulik Postat Decembrie 4, 2009 Partajează Postat Decembrie 4, 2009 Re: fum alb Pajero mk I 2,5 TD need advice Aceeasi masina. Aceeasi problema. Solutia: garnitura de chiuloasa. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vladut Postat Decembrie 4, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 4, 2009 Re: fum alb Pajero mk I 2,5 TD need advice serios?! sper sa nu ... nush ce sa zic ... ai inlocuit garnitura si s-a rezolvat? Mesaj pt. straini: Daca vine sfarsitul lumii, haideti in Romania ca noi suntem cu 100 de ani in urma.:uameni Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
White Wolf Postat Decembrie 4, 2009 Partajează Postat Decembrie 4, 2009 Re: fum alb Pajero mk I 2,5 TD need advice S-ar putea sa fie o problema la injectoare si/sau la bujiile incandescente. Din cate cunosc, acestea continua sa functioneze dupa un ritm propriu, chiar si dupa ce motorul a pornit. Mai ales cat timp motorul este inca rece. Daca una sau mai multe nu functioneaza corect, exista posibilitatea sa masina sa nu "mearga rotund", pana cand se incalzeste. NU stiu daca am dreptate, asa ca rog colegii care se pricep mai bine sa dea un raspuns mai pertinent decat al meu... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
radum Postat Decembrie 5, 2009 Partajează Postat Decembrie 5, 2009 Re: fum alb Pajero mk I 2,5 TD need advice Pentru a vedea daca e garniutra de chiuloasa, desfa busonul de la radiator dupa ce motorul a fost oprit cateva ore (eventual pune mana pe furtunuri, sa fie reci). Daca atunci cand il desfaci e presiune in radiator sunt sanse mari sa fie de la garnitura. Eventual sa te utii si de ceva pete de ulei/morotina in lichidul de racire. Insa, atunci cand e garnitura de chiuloasa dusa, fumul ar trebui sa persiste tot timpul, nu numai la pornire. Si in plus, ar trebui sa-ti scada lichidul din instalatia de racire si din cauza asta motorul sa se incalzeasca peste limita obisnuita. Radu Mitroi Jeep Cherokee XJ 2.5i - 1995 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vladut Postat Decembrie 5, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 5, 2009 Re: fum alb Pajero mk I 2,5 TD need advice nu scade nivelul lichidului de racire si nici nu se incalzeste ... cred ca o sa incep cu bujiile ... va multumesc si mai astept pareri Mesaj pt. straini: Daca vine sfarsitul lumii, haideti in Romania ca noi suntem cu 100 de ani in urma.:uameni Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Klez Postat Decembrie 5, 2009 Partajează Postat Decembrie 5, 2009 Re: fum alb Pajero mk I 2,5 TD need advice La mine ramane presiune in sistemul de racire si nu scoate nici fum, nici nu scade nivelul de apa, si nici nu se incalzeste peste limita. Am facut un test de compresie si este normal. Nu cred ca e de la garnitura, cred ca-i normal sa fie sub presiune instalatia de racire. OMU'e inainte de toate! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cos Postat Decembrie 5, 2009 Partajează Postat Decembrie 5, 2009 Re: fum alb Pajero mk I 2,5 TD need advice Daca ai presiune la rece in sistemul de racire , nu inseamna ca garnitura de chiulasa are scapari de presiune in instalatie , ci dovedeste faptul ca valva din busonul vasului de expansiune , partea de mentinere a presiunii in instalatie functioneaza ,sau e blocata definitiv , de asemenea ca garnitura aceluiasi buson e buna .Valva , oriunde ar fi ea , la orice masina , mentine presiunea pina la aprox 0,9 - 1 bar , si dupa aceasta valoare elibereaza presiunea . Ce combustibil folosesti ? Fumul alb , la rece , poate sa fie de la apa din rezervor , bonus la carburant , asa ca poti sa incerci cu un aditiv pt apa . Nici injectoarele nu sint straine de problema , pot fi cauze cumulate , fiecare cu contributia proprie . ... sa fim corecti pana la capat ! Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vladut Postat Decembrie 7, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 7, 2009 Re: fum alb Pajero mk I 2,5 TD need advice ok va multumesc o sa incerc diverse variante si o sa va comunic rezultatul Mesaj pt. straini: Daca vine sfarsitul lumii, haideti in Romania ca noi suntem cu 100 de ani in urma.:uameni Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
White Wolf Postat Decembrie 8, 2009 Partajează Postat Decembrie 8, 2009 Re: fum alb Pajero mk I 2,5 TD need advice Nu in ultimul rand, poti sa verifici si filtrul de motorina... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate