Andrei Paunoiu Postat Februarie 26, 2011 Partajează Postat Februarie 26, 2011 salut, cand intru in apa suficient de adanca cat sa ajunga la alternator se aprinde becul de baterie si voltmetru se duce in jos pe gradatia 8-9-10, mai pateste cineva chestia asta? o sa-l dau jos in primavara sa vad ce e in neregula pe acolo. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Klez Postat Februarie 27, 2011 Partajează Postat Februarie 27, 2011 Re: alternator Aluneca cureaua de transmisie pe fulie. Presupun ca tot atunci cand intri in apa, nici servodirectia parca nu mai merge ca pe uscat. OMU'e inainte de toate! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
jantorero Postat Februarie 27, 2011 Partajează Postat Februarie 27, 2011 Re: alternator Eu cred ca nu se mai excita,fireste...alternatorul. Mai ! dar nu va convine chiar nimic?! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Andrei Paunoiu Postat Februarie 27, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 27, 2011 Servodirectia merge normal Eu cred ca nu se mai excita,fireste...alternatorul. Si eu cred la fel Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Klez Postat Februarie 27, 2011 Partajează Postat Februarie 27, 2011 Re: alternator Daca-i de dacie, da.... OMU'e inainte de toate! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Andrei Paunoiu Postat Februarie 27, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 27, 2011 Re: alternator Daca-i de dacie, da.... Hai ca asta a fost tare, nu e de dacie, e cat se poate de originala masina asta! O sa-l demontez cum vine caldura si va spun atunci daca gasesc ceva in neregula Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
jantorero Postat Februarie 27, 2011 Partajează Postat Februarie 27, 2011 Re: alternator Pai si cel de dacie...tot acelasi principiu are (carbuni,colector,diode,basca si releul este incorporat). Cred ca toate care se scufunda in apa au probleme , exclus cele etanse . Mai ! dar nu va convine chiar nimic?! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Klez Postat Februarie 27, 2011 Partajează Postat Februarie 27, 2011 Re: alternator Demontarea e usoara, umpic mai greut e la montaj. Sunt niste lucruri prin alternator, la cere e posibil sa-ti prinzi urechile la montaj, aici ma refer intre pompa de vacuum si rotor. De ce nu incerci o varianta mai simpla: Ia o cana de apa, porneste motorul, si arunca apa pe fulie de la alternator, din abundenta. Si vezi cat incarca. Nu toate curelele scartaie daca aluneca. Alternatorul nu doar se invarte si atat, mai face si vacuum pentru sistemul franare, un motiv in plus pentru care sa traga din greu cureaua pe fulie, iar daca nu e stransa calumea (dar nici exagerat), e numa buna o picatura de apa sa ajunga pe la ea. In alta ordine de idei, am vazut si mai simpatic, cand curgea cate o picatura de ulei din pompa de servo, pe cureaua de la alternator... Am trecut cateva ape cu masina. Singurul lucru defectuos, a fost cd-playerul, care daca uitam sa-i scot mufa de alimentare, putea sa-l arunc a doua zi. Si mie cand intru in apa m-i se taia incarcarea, am schimbat curelele de transmisie cu unele noi, stranse la norma, si nu a mai facut probleme... Si sa fim seriosi, etans, garantat nu-i. OMU'e inainte de toate! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Andrei Paunoiu Postat Februarie 27, 2011 Autor Partajează Postat Februarie 27, 2011 Re: alternator Am incerat deja asta iar curelele sunt ok adica si stranse si noi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate