Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Pajero 88'-probleme

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Pajero 88'-probleme

    Masina in cauza este un pajero cu motor de 2.5...din cauza unei improvitati la filtru de motorina,am reusit sa stric pompa de injectie...bun,am dat pompa jos si am duso la un specialist...problema e ca acesta nu gaseste codul piesei pentru a comanda piesele care trebuie schimbate...Ma puteti ajuta va rog cu acest cod?
    Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol
    Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

  • #2
    Re: Pajero 88'-probleme

    Stiu doar ca pompa de injectie este Bosch , tip VE

    Uite aici un site cu ea bucati si reasamblata
    http://contrails.free.fr/engine_bosch_ve_en.php

    Comentariu


    • #3
      Re: Pajero 88'-probleme

      Postat în original de radu ciorba Vezi post
      Masina in cauza este un pajero cu motor de 2.5...din cauza unei improvitati la filtru de motorina,am reusit sa stric pompa de injectie...bun,am dat pompa jos si am duso la un specialist...problema e ca acesta nu gaseste codul piesei pentru a comanda piesele care trebuie schimbate...Ma puteti ajuta va rog cu acest cod?
      Suna la nr. asta de tel. 0751077791/0214200433 si persoana respectiva te va lamuri ce ai de facut!
      Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita. -Einstein-

      Comentariu


      • #4
        Re: Pajero 88'-probleme

        am reusit sa aflu codul,acesta este 9460613955
        Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol
        Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

        Comentariu


        • #5
          Re: Pajero 88'-probleme

          Cand am dat jos pompa de injectie am constatat ca distributia trebuie schimbata,dar si ca cureaua de la arborii de echilibrare este rupta....intrebarea este daca merita sa mai pun aceasta curea?ca din cate am inteles este foarte slaba iar daca se va rupe din nou exista riscul sa faca ceva pagube pe sub capota....
          Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol
          Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

          Comentariu


          • #6
            Re: Pajero 88'-probleme

            Pune-i o curea de calitate si nu se va mai rupe asa usor.
            Daca vrei sa nu o mai pui deloc, o sa vibreze toata cand creste motorul in ture. Vibratiile nu fac bine.

            Comentariu


            • #7
              Re: Pajero 88'-probleme

              Pe langa faptul ca o ssa vibreze motorul mai tare, nici nu o sa fie raspunsul la acceleratie la fel de bun.
              Cumva ca n-ai cureaua, motorul se accelereaza mai greu. Nu ma intreba cum, nici eu nu-mi explic, eu doar am probat-o pe pielea mea si diferenta se simte, mai ales pe liber.
              OMU'e inainte de toate!

              Comentariu


              • #8
                Re: Pajero 88'-probleme

                In general acea curea vine cu chitul de distributie...habar nu am de ce la 2.5 meu or cu aia ori fara cam la fel vibreaza...si nu in ture ci la rece...
                eu am 4w56 ...si dupa ce se incalzeste nu mai vibreaza...dar la fel facea si cu acea curea rupta...daca o ai (sau e rupta,sau nu mai e calitativ buna) schimb-o...ca de nebuni nor fi puso japi acolo ...ca nu ii vad eu rolul e alta...bafta

                Comentariu


                • #9
                  Re: Pajero 88'-probleme

                  Postat în original de gnok Vezi post
                  In general acea curea vine cu chitul de distributie...habar nu am de ce la 2.5 meu or cu aia ori fara cam la fel vibreaza...si nu in ture ci la rece...
                  eu am 4w56 ...si dupa ce se incalzeste nu mai vibreaza...dar la fel facea si cu acea curea rupta...daca o ai (sau e rupta,sau nu mai e calitativ buna) schimb-o...ca de nebuni nor fi puso japi acolo ...ca nu ii vad eu rolul e alta...bafta
                  La tine cred ca sunt duse tampoanele rotunde de la cutia de viteze/transfer.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Pajero 88'-probleme

                    Intre timp s-a rezolvat problema cu pompa,distributia,etc........
                    De ceva timp masina am tras niste busteni cu ea iar de atunci a inceput sa se auda o pocnitura de undeva din spatele masinii.Nu am luat atunci in serios zgomotul,dar de 2-3 zile a inceput sa sune din ce in ce mai tare cand e cuplat 4x4,mai ales in sarcina.Astazi s-a bagat un mecanic sub masina si a verificat crucea cardanica si a spus ca e in regula....
                    Intrebarea e daca poate fi ce cred eu,si anume ca am distrus grupul spate....

                    ( asta e jucaria )
                    Fișiere atașate
                    Ultima editare de radu ciorba; 27.iun.2011, 17:53.
                    Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol
                    Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Pajero 88'-probleme

                      Daca se aude numai cand cuplezi 4x4 nu e din spate, ar trebui sa cauti problema mai catre centru-fata. Spatele e cuplat si in 4x2.
                      sigpic

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Pajero 88'-probleme

                        Mai mult ca sigur lantul de transmisie s-a slabit/lungit, sau un rulment care tine pinioanele lantului, s-a "futu" nitel. In ambele cazuri, e posibil sa am piese.
                        OMU'e inainte de toate!

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Pajero 88'-probleme

                          Poti sa detaliezi un pic te rog? Lantul vine in cutia de transfer?
                          Ultima editare de radu ciorba; 30.iun.2011, 09:26.
                          Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol
                          Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Pajero 88'-probleme

                            Da. e ceva dans din fese daca vrei sa-l dai jos pe pozitie. e mai usor sa dai jos CV cu totul si apoi sa desfaci capacul sa ajungi la lant.

                            Asta e intampla de obicei cand nu prea e ulei in cutia de transfer (uleiul in CV e separat de cel din CT) si se solicita transmisia excesiv in 4LOW. Lantul se infierbanta si ca orice metal la cald, se deformeaza, se lungeste, etc.
                            OMU'e inainte de toate!

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Pajero 88'-probleme

                              ok.multumesc pentru ajutor
                              Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol
                              Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection