Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Pajero 88'-probleme

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Klez
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Lasa maxim 5-6 foi pe pachet, altfel o sa-ti sara organele interne pe un drum pietruit...
    Vezi sa nimerresti sudurile bine si la distanta corecta in ambele parti, altfel vei merge "stramb" pe strada, si sa nu uiti sa iei bucse noi, aprox 4 lei bucata.
    Ultima editare de Klez; 07.iul.2012, 10:08.

    Lasă un comentariu:


  • Tavi D.
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Pune un anunt de vanzare la mica publicitate.

    Lasă un comentariu:


  • radu ciorba
    a răspuns
    Postat īn original de vas_adam2000 Vezi post
    Sunt curios cat de tare o sa fie spatele. De curiozitate nu ai masurat cat s-a ridicat spatele? La al meu cu arcurile noi Millner s-a inaltat cu aproximativ 10 cm. Si e cam saltaret de spate cand e goala masina.
    Inca masina nu e data jos de pe butuci,partea dreapta nu e gata inca,si eu sunt tare curios ce o sa iasa...

    Apropo,mecanicul a desfacut caseta de directie sa ii schimbe semeringurile ca curgea uleiul,si cand a incercat sa o monteze la loc nu a mai reusit,ca au cazut nustiu ce bile din ea...am cumparat alta,cealalta e desfacuta intr-o cutie,poate cineva e interesat sa o cumpere asa desfacuta ca e in stare buna,bineinteles la un pret mai mic
    Ultima editare de Astral; 30.iun.2012, 15:57.

    Lasă un comentariu:


  • vas_adam2000
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Sunt curios cat de tare o sa fie spatele. De curiozitate nu ai masurat cat s-a ridicat spatele? La al meu cu arcurile noi Millner s-a inaltat cu aproximativ 10 cm. Si e cam saltaret de spate cand e goala masina.

    Lasă un comentariu:


  • radu ciorba
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    IUHUU !!!
    Nu am gasit nici in ruptul capului arcuri de aro 244,asa ca ne-am hotarat sa folosim ce am gasit,adica de TV sau IMS,nici eu nu stiu Taiat suportii jos,pus arcurile sus,sudat bla bla daca si astea se rup REMAT scrie pe masina
    Doua poze "spion",nu se vede foarte clar ca le-am facut in mare graba si cu telefonul
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG00212-20120628-1426.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	72,5 KB 
ID:	896177Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG00211-20120628-1425.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	80,7 KB 
ID:	896178

    Lasă un comentariu:


  • radu ciorba
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Cred ca am gasit un Isuzu Trooper la dezmembrari...se potrivesc oare foile de arc?parca isuzu era facut pe mecanica de pajero daca bine tin eu minte...

    Lasă un comentariu:


  • Klez
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Eu am pus foi de Aro si m-au tinut aproape 2 ani fara probleme, pana am vandut-o. Operatia de schimbare dureaza aprox jumate de zi, dupa cum urmeaza: Se dau foile originale jos, apoi se taie suportul de foi din partea din fata si se sudeaza la fix 10 cm mai in fata, pe sasiu. Eu dupa ce le-am sudat pe amandoua, le-am si intarit sa fiu linistit. Se cumpara apoi bucse de Aro, care vin pe capetele foilor si care costa cam 5 lei/bucata si se monteaza in foi. Un pachet de foi de Aro are intre 10 si 12 foi. Eu am renuntat la cele de gabarit, punand pe masina doar 6 (cele lungi).
    Dupa aceasta operatiune, totul e "bolt-on" sau "plug and play" , montandu-se exact ca cele originale.

    Costuri: Vreo 2 beri setul de foi de Aro second, (parca de la Vstef le-am luat), ceva benzina pana la Iasi si retur sa le iau, o panza de flex, vreo 20 de electrozi, bucse noi si ceva saibe mari, pentru oscilantul spate. Oricum, total, nu am sarit de 250 ron.
    Ca si diferente: Pe langa rezistenta muuult mai buna fata de original, a capatat si o elasticitate foarte buna, drept urmare faceam incrucisari mult mai simpatice + ca am scos de tot limitarile de suspensie (tampoanele de cauciuc de pe sasiu). Parti rele: pe asfalt in curbe la viteza mai mare, e oarecum mai instabil, deoarece foile acestea sunt mai moi fata de originale. De ex, cu originalele, intram intr-o curba cu 80-90, cu acestea mai mult de 70 kmh parca nu ma tinea nebunia sa ii dau.

    Oricum, daca ar fi sa am alt Pajero stock, cred ca primul lucru pe care l-as face, ar fi sa-i schimb foile pe spate cu altele de Aro.

    Ca si comparatie, poza. Al meu e cel albastru, cel maro e unul stock.Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	P300810_15.27.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	106,6 KB 
ID:	895247Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_0290.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	173,6 KB 
ID:	895248Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_0292.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	134,3 KB 
ID:	895249Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_0295.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	99,0 KB 
ID:	895250Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_0293.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	142,6 KB 
ID:	895251

    Lasă un comentariu:


  • vas_adam2000
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Cine a facut acele intarituri pentru suportul de arc a dat cu teroson. Cam jumatate de sasiu unde a lucrat l-a izolat cu acea substanta. La fel s-a rupt si la mine. Foaia cu ochiuri. Sper ca astea noi sa ma tina mai mult timp.

    Lasă un comentariu:


  • radu ciorba
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Foaia principala din stanga,aceea s-a rupt prima de fiecare data...

    L.E: Cu ce ai dat sasiul?
    Ultima editare de radu ciorba; 31.mai.2012, 18:54.

    Lasă un comentariu:


  • vas_adam2000
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Mie astazi mi-au montat arcuri, telescoape, bucsaraie, stabilizatoare pe spate. Masina s-a inaltat destul de bine. Eu am comandat set nou de la milner. Dar inainte de a comanda tot cautam si cautam. Fara succes. Unii mi-au spus ca ar merge cel de L200. Dar nu. Are punctul de prindere putin deplasat fata de pajero lwb. Care foaie s-a rupt la tine?
    Fișiere atașate
    Ultima editare de vas_adam2000; 31.mai.2012, 17:52.

    Lasă un comentariu:


  • radu ciorba
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Nu am mai postat de mult aici...
    De cand avem masina am reusit sa rupem de vreo 3 sau 4 ori foile de arc pe spate,AMBELE.Ultima data fiind din greseala mea,pentru ca nu am montat tamponul din partea stanga,acela de pe sasiu care limiteaza cursa foii de arc si probabil ca la o incrucisare mai serioasa arcul a plesnit.Bun,pana acuma nu a fost o problema,de fiecare data am luat arcurile jos si le-am dus la Tg.Mures la o firma specializata care le facea ca noi.Acuma problema e ca nu imi mai permit sa le duc acolo sa mi le repare,asa ca m-am gandit sa ma duc la dezmembrari sa caut acolo niste foi.
    Acum intrebarea mea este daca nu gasesc fix de pajero,de la ce masini mai se potrivesc?Merge de pe SWB pe LWB?Prietenul de familie la care e acuma masina,mecanic de meserie,a spus ca e dispus daca nu gasim arcuri potrivite,sa modifice suportul de pe sasiu astfel sa incapa ce gasim,dar asta ca ultima solutie...

    Cu stima

    Lasă un comentariu:


  • radu ciorba
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    ok.multumesc pentru ajutor

    Lasă un comentariu:


  • Klez
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Da. e ceva dans din fese daca vrei sa-l dai jos pe pozitie. e mai usor sa dai jos CV cu totul si apoi sa desfaci capacul sa ajungi la lant.

    Asta e intampla de obicei cand nu prea e ulei in cutia de transfer (uleiul in CV e separat de cel din CT) si se solicita transmisia excesiv in 4LOW. Lantul se infierbanta si ca orice metal la cald, se deformeaza, se lungeste, etc.

    Lasă un comentariu:


  • radu ciorba
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Poti sa detaliezi un pic te rog? Lantul vine in cutia de transfer?
    Ultima editare de radu ciorba; 30.iun.2011, 09:26.

    Lasă un comentariu:


  • Klez
    a răspuns
    Re: Pajero 88'-probleme

    Mai mult ca sigur lantul de transmisie s-a slabit/lungit, sau un rulment care tine pinioanele lantului, s-a "futu" nitel. In ambele cazuri, e posibil sa am piese.

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection