Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Pajero 88'-probleme


radu ciorba

Postări Recomandate

Masina in cauza este un pajero cu motor de 2.5...din cauza unei improvitati la filtru de motorina,am reusit sa stric pompa de injectie...bun,am dat pompa jos si am duso la un specialist...problema e ca acesta nu gaseste codul piesei pentru a comanda piesele care trebuie schimbate...Ma puteti ajuta va rog cu acest cod?

Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol

Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Masina in cauza este un pajero cu motor de 2.5...din cauza unei improvitati la filtru de motorina,am reusit sa stric pompa de injectie...bun,am dat pompa jos si am duso la un specialist...problema e ca acesta nu gaseste codul piesei pentru a comanda piesele care trebuie schimbate...Ma puteti ajuta va rog cu acest cod?

Suna la nr. asta de tel. 0751077791/0214200433 si persoana respectiva te va lamuri ce ai de facut!

Un intelectual rezolva problemele.Un geniu le evita. -Einstein-

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Cand am dat jos pompa de injectie am constatat ca distributia trebuie schimbata,dar si ca cureaua de la arborii de echilibrare este rupta....intrebarea este daca merita sa mai pun aceasta curea?ca din cate am inteles este foarte slaba iar daca se va rupe din nou exista riscul sa faca ceva pagube pe sub capota....

Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol

Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Pe langa faptul ca o ssa vibreze motorul mai tare, nici nu o sa fie raspunsul la acceleratie la fel de bun.

Cumva ca n-ai cureaua, motorul se accelereaza mai greu. Nu ma intreba cum, nici eu nu-mi explic, eu doar am probat-o pe pielea mea si diferenta se simte, mai ales pe liber.

OMU'e inainte de toate!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

In general acea curea vine cu chitul de distributie...habar nu am de ce la 2.5 meu or cu aia ori fara cam la fel vibreaza...si nu in ture ci la rece...

eu am 4w56 ...si dupa ce se incalzeste nu mai vibreaza...dar la fel facea si cu acea curea rupta...daca o ai (sau e rupta,sau nu mai e calitativ buna) schimb-o...ca de nebuni nor fi puso japi acolo :old...ca nu ii vad eu rolul e alta...bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

In general acea curea vine cu chitul de distributie...habar nu am de ce la 2.5 meu or cu aia ori fara cam la fel vibreaza...si nu in ture ci la rece...

eu am 4w56 ...si dupa ce se incalzeste nu mai vibreaza...dar la fel facea si cu acea curea rupta...daca o ai (sau e rupta,sau nu mai e calitativ buna) schimb-o...ca de nebuni nor fi puso japi acolo :old...ca nu ii vad eu rolul e alta...bafta

 

La tine cred ca sunt duse tampoanele rotunde de la cutia de viteze/transfer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 luni mai târziu...

Re: Pajero 88'-probleme

 

Intre timp s-a rezolvat problema cu pompa,distributia,etc........

De ceva timp masina am tras niste busteni cu ea iar de atunci a inceput sa se auda o pocnitura de undeva din spatele masinii.Nu am luat atunci in serios zgomotul,dar de 2-3 zile a inceput sa sune din ce in ce mai tare cand e cuplat 4x4,mai ales in sarcina.Astazi s-a bagat un mecanic sub masina si a verificat crucea cardanica si a spus ca e in regula....

Intrebarea e daca poate fi ce cred eu,si anume ca am distrus grupul spate....

 

( asta e jucaria )

14062011327.thumb.jpg.19f2b612d86e309b517959586c829e69.jpg

Editat de radu ciorba

Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol

Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Daca se aude numai cand cuplezi 4x4 nu e din spate, ar trebui sa cauti problema mai catre centru-fata. Spatele e cuplat si in 4x2.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Mai mult ca sigur lantul de transmisie s-a slabit/lungit, sau un rulment care tine pinioanele lantului, s-a "futu" nitel. In ambele cazuri, e posibil sa am piese.

OMU'e inainte de toate!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Da. e ceva dans din fese daca vrei sa-l dai jos pe pozitie. e mai usor sa dai jos CV cu totul si apoi sa desfaci capacul sa ajungi la lant.

 

Asta e intampla de obicei cand nu prea e ulei in cutia de transfer (uleiul in CV e separat de cel din CT) si se solicita transmisia excesiv in 4LOW. Lantul se infierbanta si ca orice metal la cald, se deformeaza, se lungeste, etc.

OMU'e inainte de toate!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 luni mai târziu...

Re: Pajero 88'-probleme

 

Nu am mai postat de mult aici...

De cand avem masina am reusit sa rupem de vreo 3 sau 4 ori foile de arc pe spate,AMBELE.Ultima data fiind din greseala mea,pentru ca nu am montat tamponul din partea stanga,acela de pe sasiu care limiteaza cursa foii de arc si probabil ca la o incrucisare mai serioasa arcul a plesnit.Bun,pana acuma nu a fost o problema,de fiecare data am luat arcurile jos si le-am dus la Tg.Mures la o firma specializata care le facea ca noi.Acuma problema e ca nu imi mai permit sa le duc acolo sa mi le repare,asa ca m-am gandit sa ma duc la dezmembrari sa caut acolo niste foi.

Acum intrebarea mea este daca nu gasesc fix de pajero,de la ce masini mai se potrivesc?Merge de pe SWB pe LWB?Prietenul de familie la care e acuma masina,mecanic de meserie,a spus ca e dispus daca nu gasim arcuri potrivite,sa modifice suportul de pe sasiu astfel sa incapa ce gasim,dar asta ca ultima solutie...

 

Cu stima

Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol

Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Mie astazi mi-au montat arcuri, telescoape, bucsaraie, stabilizatoare pe spate. Masina s-a inaltat destul de bine. Eu am comandat set nou de la milner. Dar inainte de a comanda tot cautam si cautam. Fara succes. Unii mi-au spus ca ar merge cel de L200. Dar nu. Are punctul de prindere putin deplasat fata de pajero lwb. Care foaie s-a rupt la tine?

1477102458_grosimearcmillner.JPG.00b84376b68c300ca6cd64aee41a9f0f.JPG

Inainte.JPG.1ebedd166de5b4a6b1bdddb7356e0328.JPG

1097294326_Intaritsuport.JPG.6f17dd73ffdfc53c840663518b208933.JPG

Dupa.JPG.28ad126d40facfe5688579df9f3d263a.JPG

Editat de vas_adam2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Foaia principala din stanga,aceea s-a rupt prima de fiecare data...

 

L.E: Cu ce ai dat sasiul?

Editat de radu ciorba

Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol

Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Cine a facut acele intarituri pentru suportul de arc a dat cu teroson. Cam jumatate de sasiu unde a lucrat l-a izolat cu acea substanta. La fel s-a rupt si la mine. Foaia cu ochiuri. Sper ca astea noi sa ma tina mai mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Eu am pus foi de Aro si m-au tinut aproape 2 ani fara probleme, pana am vandut-o. Operatia de schimbare dureaza aprox jumate de zi, dupa cum urmeaza: Se dau foile originale jos, apoi se taie suportul de foi din partea din fata si se sudeaza la fix 10 cm mai in fata, pe sasiu. Eu dupa ce le-am sudat pe amandoua, le-am si intarit sa fiu linistit. Se cumpara apoi bucse de Aro, care vin pe capetele foilor si care costa cam 5 lei/bucata si se monteaza in foi. Un pachet de foi de Aro are intre 10 si 12 foi. Eu am renuntat la cele de gabarit, punand pe masina doar 6 (cele lungi).

Dupa aceasta operatiune, totul e "bolt-on" sau "plug and play" , montandu-se exact ca cele originale.

 

Costuri: Vreo 2 beri setul de foi de Aro second, (parca de la Vstef le-am luat), ceva benzina pana la Iasi si retur sa le iau, o panza de flex, vreo 20 de electrozi, bucse noi si ceva saibe mari, pentru oscilantul spate. Oricum, total, nu am sarit de 250 ron.

Ca si diferente: Pe langa rezistenta muuult mai buna fata de original, a capatat si o elasticitate foarte buna, drept urmare faceam incrucisari mult mai simpatice + ca am scos de tot limitarile de suspensie (tampoanele de cauciuc de pe sasiu). Parti rele: pe asfalt in curbe la viteza mai mare, e oarecum mai instabil, deoarece foile acestea sunt mai moi fata de originale. De ex, cu originalele, intram intr-o curba cu 80-90, cu acestea mai mult de 70 kmh parca nu ma tinea nebunia sa ii dau.

 

Oricum, daca ar fi sa am alt Pajero stock, cred ca primul lucru pe care l-as face, ar fi sa-i schimb foile pe spate cu altele de Aro.

 

Ca si comparatie, poza. Al meu e cel albastru, cel maro e unul stock.P300810_15_27.thumb.jpg.7f3bbc0a6abf82f614d1444c56cd0d5f.jpg[ATTACH=CONFIG]142216[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]142217[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]142218[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]142219[/ATTACH]

IMG_0290.thumb.jpg.cba02855a5d641e3498ab81427b67019.jpg

IMG_0292.thumb.jpg.6f29bbcefc7b1085aac22b0d503d9ef2.jpg

IMG_0295.thumb.jpg.ddec44983b0a0a95cb25e082afe1b26e.jpg

IMG_0293.thumb.jpg.4d2de1840cd058a5ed9252dbb095bedf.jpg

OMU'e inainte de toate!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Pajero 88'-probleme

 

Cred ca am gasit un Isuzu Trooper la dezmembrari...se potrivesc oare foile de arc?parca isuzu era facut pe mecanica de pajero daca bine tin eu minte...

Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol

Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Pajero 88'-probleme

 

IUHUU !!!:banana

Nu am gasit nici in ruptul capului arcuri de aro 244,asa ca ne-am hotarat sa folosim ce am gasit,adica de TV sau IMS,nici eu nu stiu:ha1 Taiat suportii jos,pus arcurile sus,sudat bla bla daca si astea se rup REMAT scrie pe masina:dr3

Doua poze "spion",nu se vede foarte clar ca le-am facut in mare graba si cu telefonul

IMG00212-20120628-1426.thumb.jpg.f8f40b541856e237929e9b930f5a9ace.jpgIMG00211-20120628-1425.thumb.jpg.62223bf5736beb6d2dcafaf2d12b576c.jpg

Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol

Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Pajero 88'-probleme

 

Sunt curios cat de tare o sa fie spatele. De curiozitate nu ai masurat cat s-a ridicat spatele? La al meu cu arcurile noi Millner s-a inaltat cu aproximativ 10 cm. Si e cam saltaret de spate cand e goala masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios cat de tare o sa fie spatele. De curiozitate nu ai masurat cat s-a ridicat spatele? La al meu cu arcurile noi Millner s-a inaltat cu aproximativ 10 cm. Si e cam saltaret de spate cand e goala masina.

 

Inca masina nu e data jos de pe butuci,partea dreapta nu e gata inca,si eu sunt tare curios ce o sa iasa...

 

Apropo,mecanicul a desfacut caseta de directie sa ii schimbe semeringurile ca curgea uleiul,si cand a incercat sa o monteze la loc nu a mai reusit,ca au cazut nustiu ce bile din ea...am cumparat alta,cealalta e desfacuta intr-o cutie,poate cineva e interesat sa o cumpere asa desfacuta ca e in stare buna,bineinteles la un pret mai mic:wink:

Editat de Astral

Am o patima si-un dor / Sa-mi cumpar Nissan Patrol

Sau Pajero de o fi / Dar cu troliu si simex-uri !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare