Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

conversie pe elicoidale la mk1

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: conversie pe elicoidale la mk1

    interesant ar fi niste poze cu solutia gasita la taiatul puntii fata de toyota

    Comentariu


    • #17
      Re: conversie pe elicoidale la mk1

      Din pacate, sunt singurele poze pe care le mai am. Cred ca se mai pot gasi pe internet, dar sincer sa fiu ... mai mai stiu criteriile de cautare ... :(

      Comentariu


      • #18
        Re: conversie pe elicoidale la mk1

        Multumim de poze.

        Ai dreptate, s-au produs Mk1 pe elicoidale pe ambele variante si SWB si LWB. Doar ca MK1 SWB pe elicoidale sunt foarte rare.

        Ma gandeam ca modificarea din subiect ar fi mai lesne de facut cu o punte spate de la MK1 LWB Wagon.

        O sa va tin la curent cu ce mai aflu.

        Salutari,

        Tavi

        Comentariu


        • #19
          Re: conversie pe elicoidale la mk1

          De ce ai pune elicoidale pe puntea spate ?
          Intreb pentru ca eu nu vad marile avantaje. Singurul ar fi ca e mai confortabil putin la drum, in rest, iti pot da multe altele care demonstreaza ca nu e o solutie inteleapta. Desigur, daca unii n-au alta treaba (cum ar fi montarea unei rigide pe fata (tks oldcar)) merge orice alta inventie, chit ca e rea sau buna.
          OMU'e inainte de toate!

          Comentariu


          • #20
            Re: conversie pe elicoidale la mk1

            Motivul este pretul reparatiei/inlocuirii unui arc lamelar. Comparativ cu pretul pe care l-am dat pe toata masina .
            Sa nu mai spun ca arcul elicoidal nu are nevoie de mentenanta, ala lamelar trebuie gresat periodic (cred ca asta e motivul pentru care s-a rupt).

            Umblu cu un arc rupt de 6 luni si pretul unui arc lamelar chiar si SH mi se pare prea mare.

            A doua problema este ca la tara, unde tin masina, nu am mijoacele necesare sa o depanez de cate ori se mai strica ceva. Se stie ca daca nu ai scule mai bine nu te apuci de treaba .

            Salutari,

            Tavi

            Comentariu


            • #21
              Re: conversie pe elicoidale la mk1

              Ce inseamna "pret mare" la un arc lamelar SH ?

              O pereche de arcuri noi pentru masina ta, cu bucse cu tot in general costa aproximativ 200 euro. Cam asta-i pretul real.

              Comentariu


              • #22
                Re: conversie pe elicoidale la mk1

                Citeste prima pagina din acest topic. Poti pune lamelare de Aro, care chiar si noi, sunt la jumate de pret.
                OMU'e inainte de toate!

                Comentariu


                • #23
                  Re: conversie pe elicoidale la mk1

                  Pai la 200 EURO perechea este convenabil.

                  Eu am gasit la cineva cu 690RON bucata (pe comanda) si si alta parte cu aproape 900RON bucata.

                  Am gasit si pe un site englezesc cu 105 POUNDS bucata (astea erau noi).

                  Eu am dat pe toata masina 1400EUR (cam 5400RON atata era cursul), deci pentru un arc mi se pare scump pretul la care am gasit eu.

                  Wolf, daca se poate, te rog da-mi date de contact unde ai gasit cu 200EURO perechea de arcuri lamelare, please .

                  Salutari,

                  Tavi

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: conversie pe elicoidale la mk1

                    Salutare!

                    Ai PM.

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: conversie pe elicoidale la mk1

                      Multumesc pentru PM,

                      Bune preturi intr-adevar.

                      Tavi

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: conversie pe elicoidale la mk1

                        Revin cu informatii noi pe acest subiect.

                        Dupa lupte seculare si cautat pe internet am gasit din o pereche de arcuri foi din dezmembrare plus 4 telescoape (2 fata si 2 spate) la 350 RON. Binenteles ca trebuie sa le curat, gresez samd dar e ok.

                        Am studiat in continuare pe directia cu arcurile elicoidale si am gasit tot din dezmembrari diferite punti spate pe elicoidale provenite de la Pajero Mk1. Aceasta transformare este o idee a mea de a renunta la arcuri lamelare daca se mai rup si astea ......

                        M-am gandit ca fiind masini de acelasi model este suficient sa inlocuiesc puntea pe lamelare cu cea pe elicoidale , sa fac adaptarile la prinderile pe sasiu pentru tiranti, bara antiruliu, si bara laterala. Mergand la fata locului sa vad puntea m-am lamurit repede ca nu este asa de usor sa faci adaptarile (chiar si pentru un doctor in materie ca Unimog). Mai simplu ar fi sa iei sasiul complet si cu asta basta.

                        Bun partea asta am lamurit-o. A mai ramas o problema: potrivirea grupului spate la carcasa puntii spate. Omul avea mai multe punti spate demontate la dispozitie si fiecare avea un numar diferit de prezoane pe flansa carcasei (8, 10 sau 12).
                        Repet toate proveneau de la Mk1 din diferiti ani de fabricatie si cu diferite motorizari.

                        Intrebarile mele sunt:

                        1. Este suficient sa se portiveasca la prezoane grupul spate pentru ca sa se potriveasca si la raportul de transmisie?

                        2. In ce masura schimbarea si a grupului fata (punte fata) poate rezolva problema unor eventuale necompatibilitati la rapoartele de transmisie?

                        Multumesc,
                        Tavi

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: conversie pe elicoidale la mk1

                          White Wolf, unde gasesc arcuri lamelare pentru Pajero mk1, lwb pentru aproximativ 200 euro?

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: conversie pe elicoidale la mk1

                            Salutare. Elicoidale pe MK 1 s-au montat doar in anul 1990-1991. Indiferent ca vorbim de SWB sau LWB.

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X

                            Sqreen | Runtime Application Protection