oureche Postat August 21, 2011 Partajează Postat August 21, 2011 Tot cautand pe net pe tema din titlu am gasit postate pe un album al unui "coleg" polonez detalii clare cu mecanica unui Pajero cu winch actionat prin priza dedicata de putere (PTO). Scula este clar echipata din fabrica cu acest echipament.:ft Pentru mai multe poze cu aventurile polonezului :) vizitati https://picasaweb.google.com/113392748021315771582 enjoy Tavi Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Cristi S Postat August 21, 2011 Partajează Postat August 21, 2011 Re: Pajero Mk1 - PTO+winch detalii Salut. Interesant sistem si probabil mult mai eficient. Land Rover a folosit la randul lui power take off dar priza de putere mergea in spate si iesea din bara aceasta fiind folosita pentru diverse echipamente agricole/utilaje. Singura masinarie pe care am vazut-o personal in ziua de azi care se foloseste de asa ceva este Mercedesul Unimog. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Astral Postat August 21, 2011 Partajează Postat August 21, 2011 Re: Pajero Mk1 - PTO+winch detalii Salut. Interesant sistem si probabil mult mai eficient. Land Rover a folosit la randul lui power take off dar priza de putere mergea in spate si iesea din bara aceasta fiind folosita pentru diverse echipamente agricole/utilaje. Singura masinarie pe care am vazut-o personal in ziua de azi care se foloseste de asa ceva este Mercedesul Unimog. Exista pus si pe Samurai http://forum.club4x4.ro/showthread.php?53680-Troliu-mecanic&highlight=troliu+mecanic ......dar deja suntem off-topic, aici fiind vorba de Mitsubishi......... REGULAMENT FORUM CLUB 4X4 Rescue 4x4 & MyTrip Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
baghy Postat August 21, 2011 Partajează Postat August 21, 2011 Re: Pajero Mk1 - PTO+winch detalii Este si unul de vanzare aici pe forum. Daihatsu Feroza, adio pietre la rinichi. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
MirceaMS Postat August 23, 2011 Partajează Postat August 23, 2011 Re: Pajero Mk1 - PTO+winch detalii Trolii mecanice se gasesc usor, priza de putere (PTO) e mai greu de gasit. LAND ROVER FREELANDER 2,0 TD4 - de toata ziua. TOYOTA LANDCRUISER 95 3.0 D-4D - de ture. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marse Postat August 23, 2011 Partajează Postat August 23, 2011 Re: Pajero Mk1 - PTO+winch detalii Smecherie maxima. Si MK2 a fost echipat cu asa ceva, dar sunt foarte rare. Troliul mecanic e cel mai robust, singurul dezavantaj fiind acela ca devine inutil daca te lasa motorul :grin: Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin: Prahova 4x4 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Klez Postat August 24, 2011 Partajează Postat August 24, 2011 Re: Pajero Mk1 - PTO+winch detalii Pt o masina ce nu face competitie, nu vad rostul unui troliu mecanic. Adica, rostul il vad, dar nu stiu de ce ar investi cineva atatia bani si ore de manopera, ca sa-l foloseasca odata pe luna. OMU'e inainte de toate! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate