Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

    Cu ce pot sa-mi dau cu parerea eu este sa renunti la a mai incerca ( plati ) sa pui TESTER pe modelul tau, deoarece motorul nu este controlat de vreun ECU ( calculator motor)
    ai calculator pt airbag, cutie automata ( daca ai) imobilizer daca ai.

    Din culoarea la fumul tau, este simptoma de avans injectie,neavand distributie variabila atunci iti ramane POMPA de injectie.

    Dasemenea acel fum poate fi si cauza la motorina cu aer, trage doua furtune de tur si retur direct de la pompa in un recipient cu motorina si fa-i proba ca sa excluzi cauza la aer in motorina ( bidon de 5l de apa plata)

    Daca era negru, era lipsa de aer in admisie, adica motorul nu avea aer suficient sa arda injectia de carburant.

    cei doi senzori de care vorbesti de pe pompa ( daca ai imobilizer pe masina) atunci pentru aia sunt. nu lasa sa pornesti daca nu recunoaste cheia.
    incearca sa o pornesti cu o copie dupa cheia ta. daca nu porneste ai Immo pe masina.

    Comentariu


    • #17
      Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

      Postat în original de calaretul4x4 Vezi post
      Cu ce pot sa-mi dau cu parerea eu este sa renunti la a mai incerca ( plati ) sa pui TESTER pe modelul tau, deoarece motorul nu este controlat de vreun ECU ( calculator motor)
      ai calculator pt airbag, cutie automata ( daca ai) imobilizer daca ai.

      Din culoarea la fumul tau, este simptoma de avans injectie,neavand distributie variabila atunci iti ramane POMPA de injectie.

      Dasemenea acel fum poate fi si cauza la motorina cu aer, trage doua furtune de tur si retur direct de la pompa in un recipient cu motorina si fa-i proba ca sa excluzi cauza la aer in motorina ( bidon de 5l de apa plata)

      Daca era negru, era lipsa de aer in admisie, adica motorul nu avea aer suficient sa arda injectia de carburant.

      cei doi senzori de care vorbesti de pe pompa ( daca ai imobilizer pe masina) atunci pentru aia sunt. nu lasa sa pornesti daca nu recunoaste cheia.
      incearca sa o pornesti cu o copie dupa cheia ta. daca nu porneste ai Immo pe masina.
      testere-le nu le-am platit ca daca nu au stiut sa se conecteze la masina... n-avea rost sa compensez nimic. ;)
      am vb-it cu cineva care a lucrat la Mitsubishi si spunea ceva de genu ca tre' sa te pricepi sa te poti conecta la masina asta cu testeru'. fiind un model clasic.
      injectia la masina este clasica. cu senzorii aia de pe pompa m-am lasat pagubas ca nu au legatura cu problema mea. chestia de care zici cu avans injectie... cred ca acolo trebuie sa descopar misterul.
      daca las masina sa se incalzeasca de la sine, fara sa o tin turata sa se incalzeasca mai repede, nu mai face nici o figura. nu mai da sa se innece, nu mai scoate fum alb. doar daca vreau sa grabesc procesul de incalzire a motorului si o tin turata intre 1200 - 1400 rpm... atunci tinde sa faca fentele astea.
      o alta chestie care nu o inteleg, eu am 3 senzori de apa: unul cu 2 pini care indica acul in bord. altul cu 2 pini care este termocontact in caz de se incinge mai mult de cat trebe apa si unul cu 1 pin care nu stiu ce face. sa fie oare pt bec in bord?
      oricum... nu prea am mai avut timp zilele ce au trecut sa mai caut rezolvari la problema de baza... dar sper cat de curand sa gasesc o explicatie si o rezolvare.

      inca mai astept opinii si sugestii. multumesc pentru cele de pana acum.
      ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________
      ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :))

      Comentariu


      • #18
        Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

        Postat în original de peptanstefan Vezi post
        Multumesc! Astept nr. aici sau PM

        Scuze ca am intarziat, dar nu mai gaseam numarul. L-am gasit, in sfarsit... Nea Tomescu- 0744.653.726, strada Dornei
        "Umblati cu bine!"

        Comentariu


        • #19
          Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

          Postat în original de korben Vezi post
          testere-le nu le-am platit ca daca nu au stiut sa se conecteze la masina... n-avea rost sa compensez nimic. ;)
          am vb-it cu cineva care a lucrat la Mitsubishi si spunea ceva de genu ca tre' sa te pricepi sa te poti conecta la masina asta cu testeru'. fiind un model clasic.
          injectia la masina este clasica. cu senzorii aia de pe pompa m-am lasat pagubas ca nu au legatura cu problema mea. chestia de care zici cu avans injectie... cred ca acolo trebuie sa descopar misterul.
          daca las masina sa se incalzeasca de la sine, fara sa o tin turata sa se incalzeasca mai repede, nu mai face nici o figura. nu mai da sa se innece, nu mai scoate fum alb. doar daca vreau sa grabesc procesul de incalzire a motorului si o tin turata intre 1200 - 1400 rpm... atunci tinde sa faca fentele astea.
          o alta chestie care nu o inteleg, eu am 3 senzori de apa: unul cu 2 pini care indica acul in bord. altul cu 2 pini care este termocontact in caz de se incinge mai mult de cat trebe apa si unul cu 1 pin care nu stiu ce face. sa fie oare pt bec in bord?
          oricum... nu prea am mai avut timp zilele ce au trecut sa mai caut rezolvari la problema de baza... dar sper cat de curand sa gasesc o explicatie si o rezolvare.

          inca mai astept opinii si sugestii. multumesc pentru cele de pana acum.
          ...salutari !!! problema cu pornirea dubioasa cand e rece motorul tot n-am rezolvat-o ! m-am intalnit cu o persoana destul de capabila pe Mitsubishi... dar nimic nimic... ! singura chestie care mi-a spus-o era ca pompa de injectie are niste reglaje mecanice pe ea si ca probabil din cauza uzurii... sa nu mai functioneze in parametrii respectivi. am mai observat totusi... ca nu trebuie sa stau sa se incalzeasca complet motorul ca sa pot pleca cu ea fara probleme...! cand acul la apa este deja ridicat la 50% din cursa lui... e ok sa plec fara sa mai dea rateuri. ! m-am lasat pagubas momentan sa mai caut explicatii ! cred ca o sa astept primavara sa mai vedem atunci cum se comporta ! ... stima !
          ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________
          ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :))

          Comentariu


          • #20
            Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

            Postat în original de Darius Vezi post
            Am avut si eu, in mare, aceeasi problema. Adica pornea la sfert, dar se oprea, la inceput, in scurt timp. Apoi, situatia s-a agravat si a inceput sa se opreasca si in mers. Pana n-a mai tras deloc, ca o Dacie cu jiglerele infundate... Am fost cu ea la un service de pompe, au cautat hiba, schimbat conducte, pus supapa de sens, tot felul de chestii. Degeaba! Pana la urma, s-a dat jos pompa, schimbat garnituri si site(era super-imbacsita de mizerie pompa) si acum totul e brici. Spuneam in mare am avut aceeasi problema pentru ca a mea nu scotea fum alb. Dimpotriva, era cam negru cand o lua razna... Poate mai ai si alte probleme, un injector, ceva. Daca vrei si ai drum prin Capitala, te pot indruma catre service-ul cu pricina, m-a costat 400 de lei operatiunea.
            salut.Am si eu aceeasi problema.Unde ai gasit setul de garnituri? mersi

            Comentariu


            • #21
              Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

              Nu am cautat eu garniturile, le-a pus mecanicul. Eu doar am lasat masina la ei, nu am intrebat de unde le-au luat si cu cat, imi pare rau... Am lasat putin mai sus numarul de telefon... Abia apoi am vazut... Alba... e cam complicat sa ajungi la el, in cazul asta...
              Ultima editare de Darius; 01.feb.2012, 08:37.
              "Umblati cu bine!"

              Comentariu


              • #22
                Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

                Cred ca despre ACESTE garnituri este vorba.
                Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA!
                Prahova 4x4

                Comentariu


                • #23
                  Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

                  dupa o mie si unu de ani de intrebari si cautari de raspunsuri la problema cu care am inceput acest topic... in sfarsit enigma vietzii mele s-a incheiat cu bine. am rezolvat=o mai simplu ca niciodata. nu era stricata pompa de injectie, nu erau duse garniturile, nu e din computer, etc etc variante. din cate am inteles si am descoperit... pe pompa de inalte este prinsa si o pompa care trage combustibil catre cea de inalte. ei... acea pompa de carburant... ne mai facand fata la temperatura scazuta, ci doar abia cand se incalzea complet motorul si pompa de injectie... in clipa de fata este ajutata de o alta pompa de carburant, care am montat-o inainte de flitru de moto, si conectata printr-un regulator de tensiune ca sa lucreze cam la 75% din capacitate, isi face treaba de minune. nu mai trebuie sa astept ca motorul sa se incalzeasca, masina nu mai face figuri si balbaieli si fumaraie alba, pot pleca imediat cu ea... etc etc numai de bine.
                  ______ P38-2.5 & PAJERO-2.5 > VS < MAN-8.163 ________
                  ...azi am derapat un pic ...... oare maine va fi altfel ?!? :))

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

                    Postat în original de korben Vezi post
                    ...salutari !!! problema cu pornirea dubioasa cand e rece motorul tot n-am rezolvat-o ! m-am intalnit cu o persoana destul de capabila pe Mitsubishi... dar nimic nimic... ! singura chestie care mi-a spus-o era ca pompa de injectie are niste reglaje mecanice pe ea si ca probabil din cauza uzurii... sa nu mai functioneze in parametrii respectivi. am mai observat totusi... ca nu trebuie sa stau sa se incalzeasca complet motorul ca sa pot pleca cu ea fara probleme...! cand acul la apa este deja ridicat la 50% din cursa lui... e ok sa plec fara sa mai dea rateuri. ! m-am lasat pagubas momentan sa mai caut explicatii ! cred ca o sa astept primavara sa mai vedem atunci cum se comporta ! ... stima !
                    va salut!unde este situat senzorul pentru acul de la temeperatura? cel cu doi pini parca?mie nu mi se mai ridica...de fapt, tremura, se ridica 2mm si apoi cade si tot asa...mersi!

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???

                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	552.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	667,3 KB 
ID:	997336
                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	374.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	574,7 KB 
ID:	997337
                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	56.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	422,0 KB 
ID:	997339
                      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	282.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	724,9 KB 
ID:	997338
                      Pentru viitoare probleme. Ultima poza e cu surubul care trebuie desfacut de la conducta de tur, la intrare in pompa de injectie. Trebuie desfacut surubul, scos arcul cu o sarma si sub arc se afla o sita. Aia se imbaxeste si nu mai trage motorina cum trebuie. Atentie, trebuie lucrat cu rabdare sa nu intre mizerie in pompa sau sa se ajunga la deteriorarea sitei. De curatat/inlocuit, va descurcati. Eu am curatat-o ca nu sh de unde sa iau alta, momentan si nici nu stiam sigur daca e sita acolo si despre ce-i vorba. Am desfacut, am curatat sita, am montat la loc ( atentie : sunt 3 saibi de cupru care trebuie puse la locul lor) si merge foarte bine. Trage putin mai bine si cand e turat si il tin asa, parca nu il mai strange cineva de gat. Garniturile se schimba din cate mi-a zis un pompagiu, cum i se spune pe forum, doar cand curge pompa. S-a rezolvat la unii dupa schimbarea garniturilor, deoarece au fost curatate sitele din pompa, de mizerie.
                      Ultima editare de Gabriel d; 05.nov.2016, 16:32.
                      You can go fast , but I can go anywhere

                      Comentariu


                      • #26
                        Postat în original de korben Vezi post
                        salutare. am un pajero 2.8 din '96 care de la o vreme incoace face figuri... si anume: dimineata la pornire, o ia la sfert de cheie dar foarte subturata, ceva de genul 700rpm. daca plec de pe loc in primul minut de la pornire, nu cred ca merg 1 minut cu masina si incepe sa se innece, sa scoata fum mult si alb, galgaie si moare motorul. tre sa dau la automat un pic ca sa o ia din loc si sa o tin un piculet turata. daca nu vreau sa plec in primul minut de la pornire, tre sa stau 10-15minute in masina ca sa se incalzeasca motorul si sa pot pleca. figurile astea le face doar peste noapte. in timpul zilei daca merg cu ea pot sa o las si 2-3-4 ore si nu mai face figuri de genul. din cate am mai rasfoit prin forum, cineva spunea ca ar fi cica de la garniturile din pompa de injectie. eu am mai gasit ceva informatii cum ca ar putea fi de la un senzor de aer: Boost Air Temperature Sensor (Intake)...

                        ... chestia este ca am descoperit mai nou, ca undeva in stanga sus sub capota, este o electrovalva de vacuum cu 2 furtunele care nu primeste curent sa se deschida. daca scot furtunele si le unesc (unul trage aer - unul nu) se tureaza un pic motorul. un baiat de la un service mi-a spus ca valva respectiva ar avea un rol de shoc (chiar daca masina e diesel). asa ca sunt intr-o mare dilema. am incercat sa gasesc acest Boost Air Temperature Sensor... dar nici o sansa. cineva mi-a spus ca este cel de pe intercooler (laterala dreapta)... asa sa fie ?
                        Nu stie nimeni de unde ia impuls electrovalva aceasta ? Ar trebui sa fie actionata la rece , dar nici la mine nu primeste curent la rece , fapt pt care motorul sta subturat 2-5 min in fuctie de temperatura de afara

                        Comentariu

                        Procesare...
                        X

                        Sqreen | Runtime Application Protection