Re: Pajero 2.8 din '96 - probleme garnituri pompa sau senzor de aer ???
Cu ce pot sa-mi dau cu parerea eu este sa renunti la a mai incerca ( plati ) sa pui TESTER pe modelul tau, deoarece motorul nu este controlat de vreun ECU ( calculator motor)
ai calculator pt airbag, cutie automata ( daca ai) imobilizer daca ai.
Din culoarea la fumul tau, este simptoma de avans injectie,neavand distributie variabila atunci iti ramane POMPA de injectie.
Dasemenea acel fum poate fi si cauza la motorina cu aer, trage doua furtune de tur si retur direct de la pompa in un recipient cu motorina si fa-i proba ca sa excluzi cauza la aer in motorina ( bidon de 5l de apa plata)
Daca era negru, era lipsa de aer in admisie, adica motorul nu avea aer suficient sa arda injectia de carburant.
cei doi senzori de care vorbesti de pe pompa ( daca ai imobilizer pe masina) atunci pentru aia sunt. nu lasa sa pornesti daca nu recunoaste cheia.
incearca sa o pornesti cu o copie dupa cheia ta. daca nu porneste ai Immo pe masina.
Cu ce pot sa-mi dau cu parerea eu este sa renunti la a mai incerca ( plati ) sa pui TESTER pe modelul tau, deoarece motorul nu este controlat de vreun ECU ( calculator motor)
ai calculator pt airbag, cutie automata ( daca ai) imobilizer daca ai.
Din culoarea la fumul tau, este simptoma de avans injectie,neavand distributie variabila atunci iti ramane POMPA de injectie.
Dasemenea acel fum poate fi si cauza la motorina cu aer, trage doua furtune de tur si retur direct de la pompa in un recipient cu motorina si fa-i proba ca sa excluzi cauza la aer in motorina ( bidon de 5l de apa plata)
Daca era negru, era lipsa de aer in admisie, adica motorul nu avea aer suficient sa arda injectia de carburant.
cei doi senzori de care vorbesti de pe pompa ( daca ai imobilizer pe masina) atunci pentru aia sunt. nu lasa sa pornesti daca nu recunoaste cheia.
incearca sa o pornesti cu o copie dupa cheia ta. daca nu porneste ai Immo pe masina.
Comentariu