Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Mitsa Biciclista MK3 2002 LWB 3.2

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Mitsa Biciclista MK3 2002 LWB 3.2

    Salutari, a venit momentul sa ma bag si eu in seama :) cu "Utilajul" din dotare. Un Pajero 3.2 din 2002 LWB cu cutie automata si multa pofta de alergare si de mancat/arat teren :). Am o lista destul de lunga de utilat....unele necesare altele de fitza. Nu fac reclama cuiva...pur si simplu sunt adunate si sper sa mai gasesc pasionati de subiect, si sigur mai destepti ca mine care sa ma ghideze cum sa cheltui banii :)


    Suspensii
    https://www.bestride.ro/suspensii-of...ajero-3-ro-ro/

    sau

    http://www.ironman4x4.ro/product.php?id_product=1417

    https://shop.gtcauto.ro/produse/susp...tru-competitii

    Scuturi - primele pe lista:
    https://www.autogedal.ro/scut-motor-...jero-1998.html
    https://www.autogedal.ro/scut-motor-...1998-2007.html

    Portbagaj
    Nu am gasit pt Mitsu...am gasit ceva la care sper sa gasesc sistem de prindere pt MK3
    https://www.pieseauto.ro/portbagaje-...224309980.html

    Overfendere de la baietii astia:
    https://www.kut-snake.com/


    Bara...discutabil daca e musai sau nu
    https://offroad-mania.ro/magazin/bar...ero-iii-99-06/

    Chestii de tractare pt mine si altii
    http://www.toplift.ro/cumpara/cheie-...lt-9-50-to-321

    Astept comentarii/observatii/recomandari...de la altii care au sau au avut asa ceva.

    Paul

  • #2
    Spor la modificari. Frumos acaretul!
    In Romania LEGEA E BARIERA:-peste care trec dulaii- pe sub care trec cateii- in fata careia stau PROSTII !

    Comentariu


    • #3
      Misto. Iti doresc cat mai multi km
      Cateva intrebari:
      1. Ce anvelope ai? Par sa fie mari decat alea din carte... Le ai trecute in CIV?
      2. E inaltata? Cu cat?

      Daca iti iei scuturi de la aia sa ne zici si noua cum ti se par. Cele de la asfir sunt de ~6 mm aluminiu, nu stiu care o fi echivalentul in otel. Cele de la autogedal sunt de 3mm otel.

      Mersi

      Comentariu


      • #4
        Salutari :),

        Recunosc ca am luat masina asa cum e. Nu stiu exact cu cat e inaltata..dar e inalta :).

        Am atasat poze cu rotile si jentile -am gasit ceva pe Emag https://www.emag.ro/anvelopa-vara-bfgoodrich-mud-terrain-t-a-km2-33x12-50-r15-108q-189504/pd/DYGV23BBM/?X-Search-Id=daf41190573406ca2a0d&X-Product-Id=17675355&X-Search-Page=1&X-Search-Position=1&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view

        Cam musca din carenaj si am tot taiat cu flexul si tot mai apuca...dar e funny zgomotul :).


        Nu sunt trecute in carte :(. Am jenti de 16 cu 265...am mai fost oprit de politie, dar pt viteza :) nu pt roti. Eu as plati la RAR modificarea cartii pt astfel de jante, dar nu cred ca se accepta astfel de modificari la o autoutilitara si care ar fi procedura. Stie careva?

        Legat de scuturi abia astept sa le pun..desi cred eu ca intai trebuie sa pun suspensiile din lista si apoi scuturile. Inaltarea de acum e pe flanse si cumva fortat...cum spun unii clasici in viata. Am inteles ca fiecare scut de Otel cantareste circa 10kg, acum nu stiu cat cantaresc cele de Aluminiu...sunt convins ca astea de Aluminiu nu ruginesc...decat daca provin din China :)))

        Astept sa vina Craciunul cat mai repede sa o utilizez...





        Fișiere atașate

        Comentariu


        • #5
          Eu mai ies din tara si am preferat sa am anvelopele din carte, desi as fi vrut sa pun alte dimensiuni.
          Postat în original de https://forum.softpedia.com/topic/1137623-omologare-alte-dimensiuni-anvelope/
          Raspuns primit de la RAR:
          Buna ziua,
          In ceea ce priveste echiparea unui vehicul cu anvelope/ jante optionale, aceasta modificare se poate efectua cu conditia ca tipul de anvelopa/janta solicitat sa se regaseasca in documentatia de omologare sau pe etichetele constructorului existente pe vehicul. Echiparea cu anvelope/jante omologate care nu sunt mentionate in documentele de omologare determina reomologarea vehiculului in cauza, numai daca rezultatele incercarilor si verificarilor efectuate de catre Laboratorul de Incercari si Securitate Rutiera al RAR atesta indeplinirea conditiilor tehnice aplicabile.
          Pentru evaluarea vehiculului, este necesar sa va prezentati in vederea identificarii acestuia la oricare dintre reprezentantele RAR din teritoriu, pe baza unei programari prealabile, avand la Dvs. cartea de identitate in original.
          Daca ai deja anvelopele nu risti prea mult, dar in cazul meu, in cazul in care nu ar trece testele, as ramane si cu jantele si cu anvelopele...

          Posibil sa spun prostii, dar mi-aduc aminte ca gasisem pe undeva ca Al ar trebui sa fie ~1.4 ori mai gros sa fie echivalent cu otelul in timp ce este ~2.5 ori mai usor. Ceea ce ar insemna ca ar fi cam de 2 ori mai usor la ~ rezistenta. Dar e mai scump.

          Comentariu


          • #6
            A venit acel moment in care pot sa aplic la urmatorii pasi pentru Mitsa :). Vreau sa imi schimb inaltarea actuala cu una pe suspensii IronMan sau altceva. Chiar astept o recomandare din partea cuiva care are suspensii pentru offroad :). In Ianuarie ii cumpar suspensii, bara fata si bara spate sper eu sa le fac dupa sufletul meu cu cineva din Bragadiru si apoi sa pun troliul.

            Astept recomandari legate de suspensii, plss

            Comentariu

            Procesare...
            X