Tavi D. Postat Noiembrie 8, 2009 Partajează Postat Noiembrie 8, 2009 Salutare la toata lumea! "Rasfoind" intamplator manualul am descoperit ca la masina mea exista posibilitatea de a regla unghiul de cadere la rotile din spate! Cum de cand am luat-o am vazut ca rotile din spate stau un pic "cracanate" si am constatat si ca imi toceste cauciucurile pe interior, am hotarat sa o duc la reglare de unghi. Am nevoie de ajutorul vostru sa ma sfatuiti unde sa merg cu ea in Timisoara. Multumesc anticipat! E vorba de Pajero V60 an 2002. Nu pun poze ca nu e asa vizibil. [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cipri778 Postat Noiembrie 8, 2009 Partajează Postat Noiembrie 8, 2009 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE M-ai ieftin (eu am platit vreo 700.000), ar fi un atelier auto intre Terra si benzinaria Petrotyl, nu m-ai retin cum se cheama, sau BC Golf pe str. Mures. Bafta don't worry, be happy Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Noiembrie 8, 2009 Autor Partajează Postat Noiembrie 8, 2009 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE :tk [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Noiembrie 8, 2009 Autor Partajează Postat Noiembrie 8, 2009 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Cum nu sunt momentan in tara si nu pot merge la reglat imediat, astept si alte sugestii si dupa ce merg (peste vreo 3 saptamani) postez detalii. Multumesc. [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Noiembrie 27, 2009 Autor Partajează Postat Noiembrie 27, 2009 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE M-ai ieftin (eu am platit vreo 700.000), ar fi un atelier auto intre Terra si benzinaria Petrotyl, nu m-ai retin cum se cheama, sau BC Golf pe str. Mures. Bafta Am fost azi la service-ul de langa Terra si au verificat geometria. Fata ok, spate nu. Spatele se regleaza din 4 suruburi excentrice (2 la fiecare roata) care sunt cam ruginite si nu au vrut sa le forteze. O sa le cumpar noi, originale, le inlocuiesc si regleaza dupa. Asta in viitorul apropiat. Revin cu detalii, inclusiv preturi. Azi am platit 50 RON verificare geometrie, constatare si verificare concentratie antigel. Pare un service ok. Multumesc de informatie. ...va continua... [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Decembrie 4, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 4, 2009 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Am comandat azi in Italia cele 4 suruburi excentrice la magazinul de japoneze unde am devenit deja client fidel. :) Costa 60 euro cu tot cu TVA toate patru si le am saptamana viitoare. In 21 sau 22 decembrie merg la inlocuit si reglat unghiuri si revin cu detalii. [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Decembrie 15, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 15, 2009 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Au sosit suruburile de reglaj. Pret final 50 euro toate 4. Saptamana viitoare o duc la "doctor". Pun si o poza, poate vrea cineva sa vada cum arata... [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vizitator cristian m Postat Decembrie 16, 2009 Partajează Postat Decembrie 16, 2009 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE vezi ca suruburile ruginite de la puntea spate in general se blocheaza pe bucsa bratului si nu pot fi scoase dub nici o forma. eu am avut problema asta si a trebuit sa le tai ( un chin) - nu trebuie taiate la sudura ca se distrug bucasele si nu gasesti decat brat cu totul. eu am taiat capetele suruburilor si am scos bratele cu totul dupa care le-am dus la un frezor care le-a scos foarte frumos dupa care am montat bratele la loc. ATENTIE! - in general geometria se modifica din cauza uzurii, imbatranirii sau ruperii bucaselor de cauciuc - cel mai rau e cand se duc bucsele de pe fuzeta spate - nu gasesti bucse separat ci numai fuzeta cu totul - original vreo 2500 ron. verifica toata bucsaraia pe spate inclusiv bucsele ce prindere a diferentialului pe punte si cele de pe suportul de aluminiu cere este deasupra diferentialului spate. succes si spor la drum Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Decembrie 17, 2009 Autor Partajează Postat Decembrie 17, 2009 (editat) Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Mi-au explicat si mecanicii de la reprezentanta de japoneze din Italia (unde am cumparat suruburile) ca poate fi foarte dificila schimbarea lor daca sunt ruginite, imi spuneau ca sunt patiti si ei, dar cu alta masina. La mine nu se vede de la exterior ca ar fi ruginite, dar asta nu inseamna ca la interior arata bine. Sper sa am noroc. Multumesc mult pentru sfaturi! In perioada asta, desi sunt acasa, trebuie sa stau cu copiii, asa ca nu voi avea timp pana dupa Sarbatori sa duc masina la service. Voi reveni atunci cu detalii. Editat Decembrie 21, 2009 de Tavi D. [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Ianuarie 5, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 5, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Am fost azi la sevice, dar, din pacate, suruburile vechi nu vor sa "miste". Au ruginit si s-au sudat de bucsi. Asa ca, singura solutie: flexul. Dar mai intai cumpar bucsile noi, si daca reusesc inclusiv saibele si piulitele suruburilor, pentru ca initial nu le-am luat. ...va continua... [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cipri778 Postat Ianuarie 5, 2010 Partajează Postat Ianuarie 5, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Daca insisti pe ele cedeaza la un moment dat. M-ai repede sau m-ai tarziu, depinde de noroc. don't worry, be happy Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Ianuarie 6, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Si eu cred la fel, si daca as avea "unde" si "cu ce" as incerca cu multa rabdare sa le desfac, cu spray, lasat sa actioneze, incercat din nou, eventual cu o menghina portabila... numai ca la service nu le pot cere sa piarda atata timp si sa mai fie si atenti sa nu strice ceva... din pacate sunt nevoit sa procedez cum e mai simplu pentru ei, in speranta ca voi avea intr-o buna zi garajul mult visat... [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Idee : daca tot cunosti atat problema cat si rezolvarea , ce ar fi sa gasesti un garaj , particular , cu un mester pasionat , care ( asa...mai pensionar fiind el ) sa aiba si timpul si rabdarea sa iti schimbe suruburile ? Ma gandesc ca ai putea sa faci ceva cercetari in zona ta , nu se poate sa nu existe un " Nea Titi " pe care il cunosc baietii cu masini smechere.... Apoi , cu suruburile unse ...te duci la service sa iti regleze unghiurile.... Ce zici ? FAIR WINDS ! Mitsubishi Pajero 3,2DiD 2005 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Ianuarie 6, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 (editat) Re: Reglaj unghi de cadere SPATE :tk pentru idee... m-am gandit si eu la asta, chiar am un prieten cu garaj si cu rabdare, numai ca e destul de frig si nici timp nu prea avem... tocmai l-am sunat si studiem problema poimaine probabil... noi am facut multe interventii mecanice impreuna, poate reusim si pe asta, ca ne plac provocarile, numai ca e destul de dificil... Editat Ianuarie 6, 2010 de Tavi D. [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 6, 2010 Partajează Postat Ianuarie 6, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Mult succes ! FAIR WINDS ! Mitsubishi Pajero 3,2DiD 2005 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Ianuarie 14, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 14, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Am comandat si bucsile, si piulite si saibe noi pentru suruburile deja cumparate. Revin in cateva zile cu poze si preturi. La service mergem pe 1 februarie, ca pana in 30 sunt la lucru. [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 27, 2010 Partajează Postat Ianuarie 27, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Succes la service si da-ne de veste despre rezultat . FAIR WINDS ! Mitsubishi Pajero 3,2DiD 2005 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Ianuarie 31, 2010 Autor Partajează Postat Ianuarie 31, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Din pacate rezultatul va mai intarzia, pentru ca m-am intors din Italia fara bucsi... nu au sosit in aproape 3 saptamani cat am stat eu acolo!!! Explicatia: nu erau pe stoc in Italia si trebuie sa vin din Japonia... asa ca... alte vesti mai spre sfarsitul lui februarie... vad in schimb prin Italia masini ca a mea si chiar mai noi, modelul de dupa 2003, cel cu facelift, si sunt asa de "cracanate"... muuult mai vizibil decat la a mea... ...va continua... pana la rezolvare! [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Vizitator cristian m Postat Februarie 13, 2010 Partajează Postat Februarie 13, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE re mesaj privat, este vorba de bucsele bratelor suspensiei spate care fac legatura cu puntea deci nu cele dinspre roata. rezolvare: 1. cumparat suruburi 2.taiat suruburi cu flexul sau bormasina daca intra sau si cu una si cu cealalta. 3. demomtat bratele de pe masina. 4. verificat bucsele (imbatranite,crapate, rupte etc.) 5. daca sunt bune - se pot curata suruburile ramase blocate la freza cu bratul prins in menghina masini de frezat ( atentie la verticalitate), curatat suprafetele unde au mai ramas capete de surub pana la suprafata plana(sa se vada cercul bucsei interioare de metal-ajuta la centrare, se da o gaura de 10-12 cat mai centrata cu burghiul pentru a realiza o degajare pentru freza, se da o gaura cu o freza mai mica cu cca. 4mm decat diametrul surubului, dupa care deplaseaza masa masinii in lateral usor stanga deapta pentru a impartii ce a mai ramas din surub in doua calote separate, se curata si se scot calotele ramase, sau daca e un frezor bun dupa prima frezare poate introduce o freza la diametrul surubului. 6. daca bucsele nu sunt in regula - trebuie inlocuite cu brat nou(nu sunt bucse separate nici macar pe producator) sau bucse de poliuretan ex. powerflex - este cineva care vinde si in romania. succes succes Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Februarie 13, 2010 Autor Partajează Postat Februarie 13, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Multumesc pentru ajutor! Ce-i ciudat e ca in Italia la magazinul/service de japoneze unde am cumparat in prealabil suruburile, am comandat si bucsile acum o luna, si am intrebat daca nu cumva sunt cu tot cu brate, si mi-au zis ca NU. Nu stiu ce sa mai cred, dar e drept ca inca nu au sosit, insa pana acum scuza lor e ca nu erau disponibile in Europa si vin din Japonia. Sper sa fie asa cum zic ei, pentru ca tot ei mi-au spus si ca la unele masini vin cu tot cu brate. Multumesc inca o data si revin imediat ce am noutati. [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RobertAmbrozie Postat Martie 2, 2010 Partajează Postat Martie 2, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Ai primit bucsile ? FAIR WINDS ! Mitsubishi Pajero 3,2DiD 2005 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Martie 2, 2010 Autor Partajează Postat Martie 2, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Nu inca... astept in continuare, mi s-a spus ca asa dureaza de mult cu piesele de Mitsubishi care trebuie sa vina din Japonia, si ca daca as fi avut Toyota dura 2 zile... :uameni mi-au dat exemplu un pinion de electromotor de Pajero pe care-l asteapta de 6 sapamani si au masina la ei in service... se pare ca trebuie sa ne reorientam! [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RobertAmbrozie Postat Martie 2, 2010 Partajează Postat Martie 2, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Chiar asa ? La cat de bune sunt masinile eu nu m-as reorienta doar pentru atata lucru. E posibil ca furnizorii tai sa nu aiba chiar un canal direct de comunicare cu depozitele de piese de origine sau aftermarket . Spre exemplificare ( si poate ca si mie o sa-mi trebuiasca ) am putea face o cercetare si la alti furnizori. As putea sa o fac eu , dar imi trebuie descrierea pieselor . Ca sa aflam si alte pareri despre timpii de livrare. ( Odata am asteptat mult timp - luni de zile- dupa un set de discuri de ambreiaj pentru un inversor de yacht furnizat de Volvo Penta . Plictisit de asteptare am scris un email cu intrebari la customer service Volvo Penta Europe .Rezultat : in 2 zile un mecanic german venea in Romania atat cu piesele cat si cu sculele necesare pentru efectuarea reparatiei ) FAIR WINDS ! Mitsubishi Pajero 3,2DiD 2005 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Tavi D. Postat Martie 2, 2010 Autor Partajează Postat Martie 2, 2010 (editat) Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Am mai luat de la ei diverse lucruri si nu a durat niciodata mai mult de o saptamana. Consumabile aveau chiar in magazin. Si lucreaza numai cu originale. Asta nu inseamna ca alta sursa nu ar fi binevenita, numai ca nu stiu coduri, pentru ca initial am cumparat numai suruburile excentrice, iar apoi am cerut bucsile aferente prin telefon, ei au deja o copie a talonului masinii mele si imi comanda direct, fara sa merg sa dau avans si alte prostii. Editat Martie 2, 2010 de Tavi D. [sIGPIC][/sIGPIC] Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
RobertAmbrozie Postat Martie 10, 2010 Partajează Postat Martie 10, 2010 Re: Reglaj unghi de cadere SPATE Ceva noutati cu bucsele , Tavi ? FAIR WINDS ! Mitsubishi Pajero 3,2DiD 2005 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate