Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))


NelutzuDancu

Postări Recomandate

Salut, de curand (6 saptamani) am cumparat (in familie) un Mitubishi Pajero 3.2 Di-D din 2001 cutie manuala 5.1; varianta in 5 usi.

Masina se afla la Copsa Mica (jud. Sibiu) o foloseste in general tatal meu (eu detin o Octavia 4x4).

Obs: Inainte de Pajero am avut un ARO 244 2.5TD cu motor si cutie de Peugeot 505 din fabrica (si e destul de mare trecerea....)

 

*Masina are 144.000 Km, care par a fi reali (cel putin asa ziceau baietii de la reprezentanta Mitubishi Cluj, unde am dus masina cand am cumparat-o pentru un test).

Dupa parerea mea arata destul de bine atat interior, cat si exterior, insa ca orice masina second hand (9 ani)are unele probleme, pe care le-am depistat si probabil unele de care inca nu am idee.

In urma testului au rezultat urmatoarele piese care necesita inlocuite:

 

-Rulment stanga fata

-Rulment stanga spate // astia se pare ca sunt impreuna cu fuzeta...

-Cruce cardanica fata

-Acumulator Pompa frana (acea bila, sfera de pe pompa de frana)

-Burduf planetara stanga fata (asta l-am vazut eu zilele trecute, se pare ca baietii de la reprezentanta l-au scapat....)

 

Si alte cateva lucruri mai simple care le-am remediat pe parcurs:

 

-usa spate era bolcata din cauza mecanismului de actionare

-inchiderea centralizata nu functiona la usa sofer

-rezervor lichid parbriz spart (demontare far, bara fata etc....)

-bancheta spate era blocata si nu mai putea fi reglata

-schimbat cateva becuri

-am montat un carlig de remorcare

-am refacut prinderile la scut si bullbar (cei care l-au montat l-au sudat efectiv de scut si scutul de sasiu.....:uameni)

-sudat / intarit pragul din partea dreapta

-etc

 

OBS:

 

1. La viteze de peste 80-100 Km pe ora masina intra intr-un balans total neplacut si greu de controlat. Telescoapele par a fi in buna stare de functionare, presiunea in pneuri e verificata, nu are joc la directie sau bari de torsiune; asa ca tind sa cred ca balansul provine din cauza rulmentului stanga spate care creeaza si un anumit joc la roata (nu exagerat, dar se simte) Aici astept si parerile voastre daca a mai avut cineva de a face cu asa ceva.

 

2. Se pare ca din cauza acelei "bile" (acumulator pompa frana- care contine ceva gaz in interior azot sau ceva de genul) masina nu are frana buna, decat in anumite momente, cand si cand, sau doar dupa ce tii pedala de frana mai mult timp apasata; poate si 2 secunde; deci trebuie sa ai maxxima atentie. efectul e asemanator cu acela cand ramai efectiv fara servo si trebuie sa actionezi sistemul de franare 100% forta propie.

Tot din acest motiv sunt aprinsi in bord martorii de FRANA si ABS + un BUZZER care merge in continuu si este super enervant. (oricum momentan nu se prea circula cu masina)

Cei de la Cluj spuneau ca toate aceste probleme o sa dispara dupa inlocuirea acumulatorului (bilei); care nu e nici ea tocmai foarte ieftina (280 Euro). Sper sa fie asa.

 

3. Se pare ca nu merge reductorul "pe greu" LLc ultima pozitie, desi celelalte 3 pozitii functioneaza corect inclusiv tractiunea 4x4 cu dif. central blocat. In pozitia levierului in mod LLc masina se comporta identic cu HLc, adica se deplaseaza cu aceiasi viteza (nu se simte nici o diferenta intre cele 2 pozitii)!

Stie cineva cum se realizeaza efectiv cuplajul? banuiesc ca e actionarea mecanica a levierului...., sau care ar fi eventualele probleme???

(tot pe forum citeam, ceva cum ca ar trebui impinsa maneta usor in dreapta fata....inca nu am incercat)

 

4. Cea mai deranjanta problema este la pornirea la rece (porneste usor) timp de 5-10 minute scoate un fum albastrui (nu negru) ceva de neimaginat; mai ceva decat un saviem sa o raba. Dupa incalzire revine la normal fara nici un pic de fum de nici o culoare!

Motorul merge foarte bine trage foarte bine; insa ma deranjaza norul de fum albastru care il scoare la pornirea de dimineata. Ciudat este faptul ca la test la reprezentanta si pana acolo nu s-a observat nimic; au pus baietii calculatorul pe masina si au zis ca totul e normal, inclusiv turbosuflanta.

Nu stiu exact cum are "socul" e electronic, sau mecanic, posibil sa fie ceva din softul de injectie???

Cei cu care am mai luat legatura presupuneau o problema la pompa de injectie sau injectoare. Astept cu multa nerabdare si sfatul vostru; daca ati mai avut de-a face cu o situatie asemanatoare, eventual o propunere de rezolvare, sper totusi sa nu fie pompa de injectie.

 

5. Am o singura cheie. Cu cealalta pot deschide usile dar nu pot porni motorul.

 

6. Nu merg unele caractere de pe display-ul central (am observat ca e "boala" la modelul 2001-2003)

 

 

Va multumesc anticipat si va promit ca va tin la curent cu evolutia rezolvarilor problemelor masinii, evident nu ma scot banii din casa afara, altfel nu ma agitam (in plus ma pasioneaza acest domeniu si am o satisfactie mare cand reusesc sa rezolv cu minim ajutor o problema majora).

Aaa. sa nu uit, masina a costat 9600 Euro.

 

O sa atasez si cateva poze cu masina, numai bine.

 

http://i39.tinypic.com/2nj9g8m.jpg

 

http://i39.tinypic.com/t9ff36.jpg

 

http://i40.tinypic.com/2ivo0sg.jpg

 

http://i44.tinypic.com/2dvscn4.jpg

 

http://i42.tinypic.com/21mb8er.jpg

 

http://i39.tinypic.com/2vknndd.jpg

Editat de NelutzuDancu
Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 53
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Hai sa-ti raspund eu cate ceva, cu toate ca a mea e din 2002 si 2,5Tdi...

Intai de toate, as vrea sa-mi spui daca rulmentii ce trebuiesc schimbati fac vreun zgomot ceva, ca la mine acum doua saptamani cred ca tocmai s-a dus cel de pe fata dreapta, si nu am mai mers cu ea de atunci, dar inca nu am verificat, urmeaza saptamana viitoare. Uite aici: http://forum.club4x4.ro/showthread.php?t=50877

 

Sa incepem:

1. eu nu cred ca un joc in rulment ar putea avea asemenea efect, mai de curand m-as gandi la un cauciuc deformat, la telescoape.

2. legat de acumulatorul de frana: masina mea a fost vanduta de noua in Italia, si anul trecut am primit o scrisoare de rechemare de la Mitsubishi pentru schimbarea acumulatorului de frana gratis la o reprezentanta din Italia (numai din Italia). Deoarece am sunat sa vad daca nu pot sa fac asta in Romania, mi s-a spus ca actiunea e valabila doar pentru modelele comercializate in Italia. Inca nu am fost, ca trebuie sa-mi organizez o plimbare cu masina in Italia pentru asta... deci cred ca si la tine e vorba de acelasi defect de fabrica!

5. si eu am o singura cheie, si cu cea de a doua nu poti porni motorul pentru ca cheia originala are un cip. Se poate face doar la Mitsubishi si am auzit ca ar costa undeva in jurul a 200 RON.

 

O gramada de probleme, in rest... avem masini faine! Sa o stapanesti sanatos!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Salut si multumesc pentru promtitudine Tavi, am citit si postul tau referitor la rulmenti, inainte sa postez.

Intradevar rulmentii nu numai ca fac zgomot, dar roata de pe spate mai si misca putin...totusi sper sa rezolv problema balansului dupa inlocuirea rulmentilor.

Se pare ca acel acumulator de frana e o problema mai generala la acest model; totusi nu am inteles daca si la tine face aceleasi simtome sau ti-l schimba preventiv?!

Stie cineva ce rol are acest acumulator? raceste lichidul de frana sau are rol de pompa de vacum? la mine porneste odata la 3 secunde timp de o jumate de secunda; tind sa cred ca tot atunci tine si frana in parametrii normali, asa cum ar fi normal sa tina tot timpul(adica daca tin pedala mai mult timp calcata, la un moment dat simt ca se inmoaie si brusc tine frana puternic), de asta tind sa cred ca are ceva rol de vacum; si asta cand porneste acel motoras electric care se afla in interiorul acumulatorului.

Referitor la cheia de rezerva ar fi minunat daca ar costa dor 200 Lei, sper sa nu fie 2-300 de euro.

Totusi ramane o necunoscuta problema cu fumul in exces la pornirea la rece....

 

Referitor la multumiri si felicitari si etc va multumesc foarte mult, insa nu eu sunt posesorul permanent al masinii, eu circul cu ea ocazional(imi fac sange rau); doar imi place sa ma implic in rezolvarea problemelor. Tata nu prea se descurca pe internet, forumuri si asa mai departe asa ca il ajut putin...

Sunt mai mult decat impresionat de pozitia la volan, cuplul motor foarte mare, dotari etc... e diferenta foarte mare intre Scoditza si Pajero, parca nu imi vine sa cobor de la volanul lui, iti ofera o satisfactie maxxima ....:bannana

 

In viitorul apropiat(momentan nu imi permit financiar) imi doresc sa vand skoditza si sa trec si eu la un Pajero 3.2 Di-D de prin 2004-2005 sau un Mercedes ML 270 tot de prin acelasi an.

Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Eu nu am problemele cu franele, cel putin nu inca... schimbarea o s-o fac pentru ca e rechemare de la fabrica si atunci trebuie facuta, oricum am intrebat si are valabilitate nelimitata...

Este acumulator de vacuum din cate stiu eu, vacuum creat in prealabil de o pompa care la mine e pe alternator, la alte masini pe chiulasa actionata de axul cu came... din cate am vazut eu pana acum... si ansamblul pompa-rezervor formeaza servofrana...

De fumul la rece nu stiu ce sa-ti spun, de obicei fumul albastru e de ulei ars... dar daca face numai la rece e posibil sa fie din pompa de injectie.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Totusi parca pentru 140 mii km lista problemelor e cam lunga. Cum dreq au sudat scutul de sasiu - au innebunit. Uleiul cum il schimba? doar pe sus?

don't worry, be happy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Se pare ca astazi "si-a dat duhul" Pajero. La lasat pe frate-meu in drum la 10 Km de casa, s-a oprit motorul in mers, si asa a ramas. au adus-o acasa remorcata. Daca da la automat invarte motorul, dar nu da nici un semn de viata, nu ajunge motorina la injectoare.

Sincer eu de cand am vazut prima data acel fum in exces am suspectat o problema undeva la alimentare. A mai patit cineva ceva asemanator?

Este posibil sa fie din softul de control al injectiei motorului?

Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Totusi parca pentru 140 mii km lista problemelor e cam lunga. Cum dreq au sudat scutul de sasiu - au innebunit. Uleiul cum il schimba? doar pe sus?

 

Exista de ceva timp,este folosit si in prezent un sistem cu vacuum (o butelie) care suge uleiul din motor pe canalul jojei de la ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Va rog frumos ma puteti ajuta cu cateva sfaturi, cei care au mai avut de a face cu astfel de problema?

 

Ideea este ca ajunge motorina la pompa de injectie (exclus filtru infundat) insa nu ajunge motorina la injectoare. S-au curatat cu spray de contacte toate mufele de la pompa de injectie.

Aveti idee la acest model daca exista vre-o electrovalva care sa fie comandata de un releu sau ceva de genul acesta? Sau efectiv comanda e data de catre calculatorul motorului?

 

Multumesc frumos.

Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Imi pare rau sa aud de problema cea mai recenta. sper sa o rezolvi ieftin si repede :)

 

la punctul 2 (cu franarea), cel mai posibil sa fie o problema (nu mare) ce a generat un recall. este vorba de HBB (Hydraulic Brake Booster) care are un acumulator ce mai pierde presiune uneori....de aici reactiile de frana cu delay, sau necesitatea unui efort mai mare la pedala.... se rezolva gratis la reprezentanta.

 

Multa bafta si tine-ne la curent.

Pajero 3.2 DiD. Lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Multumesc mult @Tatarosu, pentru informatia cu HBB se pare ca si tu ai aproximativ aceiasi masina. Ai avut si tu probleme cu cu acest acumulator?

Se pare ca in afara Romaniei se rezolva gratis la reprezentanta, dar la noi trebuie cumparata piesa de la ei si costa 270 euro la Mitsubishi Cluj, iar la Brasov 277, piesa e pe stoc doar la Bucuresti. Momentan trebuie sa rezolvam cu pornirea; pe urma restul....o sa va tin la curent.

Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Salut,

 

Nu inteleg de ce ti-au cerut sa o cumperi. Masina mea (acelasi model cu a ta, da) a fost vanduta de noua in Germania si o am inscrisa tot in Germania si am fost aici in Bucuresti la Mitsubishi (daca ai nevoie iti pot spune dealer-ul exact) si mi-au spus ca nu este nevoie sa platesc pentru piesa si/sau manopera...lucru normal pana la urma. Eu nu am schimbat-o, din lipsa de timp si mai ales pentru ca nu imi face probleme. Insa tipul de acolo, foarte ok, mi-a spus ca dureaza 30 min si sa ma asigur ca piesa este la ei pe stoc atunci cand sun pt programare. Iti pot da datele lui, am cartea de vizita.

 

Eventual, sa sa scutesti un drum la Bucuresti, contacteaza cea mai apropiata reprezentanta mitsubishi si fa ceea ce este din pacate inca necesar in tarisoara noastra: gura mare. Este vorba de un buletin de recall emis de mitsubishi pentru Pajer 3.2 DiD produse intre Feb 2000-Iul 2003. In aceste cazuri, posesorul auto nu suporta nici un cost. Daca nu vor, spune-le sa-ti dea un raspuns in scris, si tu faci un email catre Mitsu Corp. in Japonia si ii pui in Cc :))))) sa vedem ce zic.

 

Bafta,

Traian

Pajero 3.2 DiD. Lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Ti-as mai recomanda ceva, fiindca nu esti primul proprietar, nu stiu in ce masura cunosti istoricul masinii...Fa-i o resoftare la reprezentanta....nu costa mult, circa 100 lei. In opinia mea merita pentru ca vei avea ultima versiune de soft, revizuita in urma experientei de aproape 10 ani, cu cei mai buni timpi si parametrii...pana una alta, bafta cu semi-proiectul!

Pajero 3.2 DiD. Lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Astazi, a avut tata programare la un service la Medias (care se ocupa si de marca Mitsubishi), pentru o diagnoza.

Au pus baietii "calculatorul" pe masina, au demontat din nou bateria, suportul la baterie, etc..... ceea ce am demontat si noi ca sa avem acces la pompa de injectie.

Concluzia: Ceva scurtcircuit in pompa de injectie.

"Nu avem ce sa-i facem, incercati mai departe!!!"

In fine, a platit deranjul oamenilor si dupa sarbatori o sa o ducem la reprezentanta Targu Mures.

 

S-a mers aproximativ 400 Km cu masina de cand am cumparat-o.

Inca nu reusesc sa inteleg cum de la reprezentanta la Cluj la test, daca pot sa-i zic asa nu s-au vazut toate aceste lucruri.

Mie destul de greu sa cred ca acea pompa de injectie dupa 400 de km a crapat si gata si sunt aproape convins ca acel fum albastru la pornire tot de acolo provenea.

Ca sa nu mai zic ca ...baietii de la reprezentanta Cluj nu au observat ca nu merge clima, ca nu cupeaza pe modul "GREU", ca e rupt complet burduful la planetera stanga fata (care daca nu se schimba in 1000 de km trebuie schimbat capatul cu totul....); acel acumulator de frana (care mi-ati zis voi ca se inlocuieste gratuit la reprezentanta) ei mi-au cerut 277Euro plus manopera si asa mai departe....

Asa ca si paranteza, tata a platit testerul, iar domnul de la care am cumparat masina i-a palmat la unul dintre mecanici 50 lei "ca e baiat bun" si sa ne ajute pe viitor sa rezolvam problemele masinii!

Atunci sincer imi era greu sa cred ca se poate cumpara asa ceva cu 50 Lei, dar acum nici nu mai stiu ce sa cred.....:uameni

 

1) Daca problema se dovedeste a fi la pompa de injectie, ce ma sfatuiti sa fac? Banuiesc ca la reprezentanta nu se rezolva nimic (eventual imi da pretul la o pompa noua).

Merita sa incerc sa duc pompa la Sinaia la o diagnoza sau sa incerc sa caut alta pompa?

 

2) Cred ca la modelul meu, pompa e "de inalta presiune" gen "pompe duse" si nu pompa de injectie clasica.

Din pompa pleaca 4 conducte catre fiecacre injector, si cred ca distributia pe injectoare se realizeaza electronic direct din pompa. Gresesc?

 

 

Se pare ca am luat o tzeapa originala....!!!

Mare atentie pentru pe viitor cei care cumpara o masina second hand.

Si astea toate la 140000 Km.

Editat de NelutzuDancu
Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Salut baieti, va-am promis ca va tin la curent cu evolutia rezolvarii problemelor la Pajero.

Masina se afla de mai bine de 3 saptamania la Tg. Mures la Reprezentanta.

S-a constatat ca trebuie inlocuita pompa de injectie--> 13000 Lei plus 1200 Lei manopera.

S-a promis ca in maxim o saptamana de la efectuarea comenzii masina o sa fie functionala.

Dupa 2 zile au sunat sa ducem un acont de 4000 Lei. Zis si facut (in aceiasi zi....).

 

De aproape o luna sta masina acolo blocata si astept blestemata aia de pompa de injectie care nici macar nu stiu cand o sa mai vina; nici macar nu vor sa mai dea un termen... acontul e dat si ma au la mana, nu pot sa mai scot masina de la ei se pare ca mult timp de acum incolo.

Se pare ca exista o lipsa maxxima de interes din partea Mitsubishi Motors Romania pentru clienti; o totala lipsa de respect as zice.

Mi-e imposibil sa accept ca in 2010 ai nevoie de cateva luni sa transporti o piesa din Europa in Europa.

Se pare ca pompa vine din Olanda la Bucuesti si de acolo la Mures. Va las pe voi sa ghiciti unde e veriga slaba.

Am acceptat capitolul "intretinere scumpa" la mitsubishi dar incompetenta si lipsa totala de respect nu se poate trece cu vederea.

Desi initial masina m-a impresionat in mod foarte placut sincer acum sunt aproape convins ca indiferent de performantele lui Pajero la mine urmatoarea masina va fi una NEMTEASCA!!!

Daca dintr-un an cateva luni masina iti sta blocata in service (la reprezentante) eu sincer nu-i mai vad utilitatea.

Degeaba fac japonezii masini foarte reusite daca la noi "lipseste Neamtu' cu surubu' " vorba lui Caragiale.

Poate ca exagerez putin dar momentan sunt foarte iritat de toata aceasta situatie penibila.

O sa mai revin cu detalii dupa ce ridic masina (inca sper ca in 2010); pana atunci numai bine la toata lumea.

Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Foarte frumoasa masina...Dar din pacate si eu sunt cam dezamagit de pajero..Anul trecut am avut si eu unul,ce e drept modelul sport cu motor de 2.5 fabr 2003.Am avut masina vreo 7 luni,din care vrei 4 am tinut o prin serviceuri cu diverse probleme.rezolvam una,aparea alta.Dupa ce am investit vreo 2 mii e in ea am vandut o fiindca desi mi a placut foarte mult masina era aiurea sa ai o masina pe care nu te puteai baza...Referitor la pornire...si eu am avut probleme cu pompa de injectie :).

Mult succes in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Salut Nelutu si merci ca ne tii la curent. Imi pare rau sa aud de probleme autobuzului tau....si inteleg foarte bine nervii produsi. experientele astea neplacute tin intr-adevar de multi factori...si cu totii invatam in urma experientelor cu achizitia de masini second-hand. Eu am avut experiente negative si foaaaaarte frustrante cu masini nemtesti si pozitive cu masini japoneze. Indicii de fiabilitate la japoneze sunt intr-adevar cam cei mai ridicati din piata, dar eu cred ca inainte de orice indice de calitate/fiabilitate cel mai mult conteaza cum a fost intretinuta masina in viata ei. Si aici pot declara ca nu mi-as cumpara niciodata o masina second-hand din romania...poate numai de la mine insumi :) si alte ffff putine exceptii. Spun asta pentru ca observ, la fel ca multi altii dintre noi, ce inseamna cultura pentru intretinerea temeinica a masinii, ce inseamna pregatirea profesionala, ce inseamna ETICA muncii. Romanii nu prea isi intretin masinile, iar multi dintre cei ce si le intretin sfarsesc in 'ghearele' anumitor reprezentante/service-uri...Date fiind acestea, eu cand vreau sa imi cumpar o masina pe care intentionez sa o folosesc intens (zi de zi sau pe distante lungi) fac un singur lucru: ma duc frumos la Germanica si stau cat e nevoie si vizualizez cate masini e nevoie dintr-un shortlist de masini ce intrunesc: sa fi avut 1 proprietar (max 2 daca e mai veche), caiet de service FULL la reprezentanta sau la specialist local daca e mai veche (ce se poate proba) + feelingul pe care ti-l da vanzatorul. nu de putin ori am plecat de la o vizionare desi masina parea super ok pentru ca a existat o neconcordanta chiar neinsemnata intre descriere si starea de fapt. In opinina mea, sunt cele mai mari sanse sa iei o masina cat mai buna. Fireste ca nu trebuie sa uitam ca fiind SH este totusi posibil in orice moment sa pice ceva scump. Dar macar incerc sa limitez acest risc....Si de cand am adoptat reteta asta, a fost mult mai bine:)

Desi mi-au produs de multe ori greatza, nu pot spune ca nu o sa mai imi cumpar vreodata masini nemtesti....nu cred ca ar fi just...

 

Iar despre experienta cu reprezentanta unde ai dus masina....ce sa mai spun. Din pacate interactiunea unui om cu o firma se face tot printr-un om...este 1 singura veriga ce poate face diferenta....foarte multe lucruri se rezuma la om....

 

Din observatiile mele pe forumurile din germania sunt foarte multe pajero cu 1-2 proprietari ce au ajuns la 400.000 km fara interventii majore...dar intretinute, lucru ce e normal.

 

Succes in continuare, daca te putem ajuta macar cu vreo informatie, striga-ne.

Pajero 3.2 DiD. Lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Salut baieti, nu stie nimeni unde se gaseste in tara asta (sau in alte tari) o pompa de inalta presiune pentru pajero? Se pare ca nici reprezentamnta din Tg. Mures si nici cea Brasov nu sunt in stare sa aduca o pompa de injectie. Cica nu pot sa dea concret un termen de livrare.....ca nu sunt pompe pe stoc in Olanda (Europa)...bla bla bla...absolut nimic concret....sta masina blocata in Tg. Mures.

 

Cei care aveti japoneze de cativa ani ati patit sa asteptati cu lunile dupa cate o piesa???

Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Ia incearca aici: http://www.vivacappio.ro/

Eu i-am descoperit de curand si sunt mai multumit decat de furnizorii din Italia. Piesele aftermarket vin in maxim 2 zile, iar cele originale in 4-5 zile. Sunt in Bucuresti si in Timisoara. Daca vrei sa suni direct, iti dau nr din Timisoara, 0758977868, intreaba de George, si daca nu e el suna din nou cand e in tura. Sigur o sa te ajute. Bafta!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MihalacheMihai

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Salutare ! In primul rand iti doresc sa o stapanesti sanatos si cat mai putine probleme ! Acum trei luni mi am achizitionat si eu una identica doar ca din 2002 si 160,000km .Pana acum am investit aproape 1000 euro in rulmenti, discuri, placute, pivoti superiori, ulei , filtre etc. Din intamplare am avut aceeasi problema cu sistemul de franare ;am ascultat foarte multe pareri de la diferite persoane - pana la urma am descoperit ca din cauza unuia dintre rulmenti ,respectiv stanga fata, cu o uzura faorte mare a stricat dintisorii dupa capul de planetara unde citeste senzorul de abs! Am cumparat alta planetara , recunosc, de la dezmebrari, in stare foarte foarte buna, si toate probleme au disparut - incearca si aceasta varianta ! Referitor la testul la reprezentanta, daca ai un deviz de constatare prin care se dovedeste ca s au omis anumite probleme prezente ale masinii,poti rezolva multe :uameni -din pacate asta e tara in care traim !In orice caz MULTI KM si MAI MULTI PE CARARI DE MUNTE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Cu piesele de schimb e o problema veche.In Romanica sunt 2 mari importatori:Autonet si Bardi.In general pentru piese simple gen placheti frina sau piese de suspensie, care sunt after marchet se asteapta o zi,pentru cele de origine termenul este nelimitat.Eu am asteptat pentru un simering de planetara o luna.Acum astept de 3 saptamini burdufurile de la caseta de directie care nu sunt decit originale.Concluzia????

Gandirea corectã vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Salut baieti, nu stie nimeni unde se gaseste in tara asta (sau in alte tari) o pompa de inalta presiune pentru pajero? Se pare ca nici reprezentamnta din Tg. Mures si nici cea Brasov nu sunt in stare sa aduca o pompa de injectie. Cica nu pot sa dea concret un termen de livrare.....ca nu sunt pompe pe stoc in Olanda (Europa)...bla bla bla...absolut nimic concret....sta masina blocata in Tg. Mures.

 

Cei care aveti japoneze de cativa ani ati patit sa asteptati cu lunile dupa cate o piesa???

 

 

Salut,cautand o piesa am dat peste acest anunt.Asta daca te intereseaza pompa SH,

Bloc motor cu ambielaj 700 e 3200cmc did, pompa injectie 800e,

 

Astea sunt datele de contact;

 

office@piesesecond.ro Tel 0723350091

"Planning is bringing the future into the present so that you can do something about it now."

-- Alan Lakein

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Salut,cautand o piesa am dat peste acest anunt.Asta daca te intereseaza pompa SH,

Bloc motor cu ambielaj 700 e 3200cmc did, pompa injectie 800e,

 

Astea sunt datele de contact;

 

office@piesesecond.ro Tel 0723350091

 

 

Buna ziua, sunteti sigur ca nu e gresit numarul de telefon?! am sunat si a raspuns o persoana "Florin" care nu avea idee despre pompa de injectie SH

Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Salut.

 

Imi pare rau de confuzie,asa suna anuntul:

 

Bloc motor cu ambielaj 700 e 3200cmc did, pompa injectie 800e, chiuloasa 500e injectoare 100 e bucata cutie transfer 500e grup fata – 500e grup spate - 500e cardan fata - 200e cardan spate - 200e haion - 300e planetare spate - 200e/ buc alternator – 100e compresor clima – 200e radiator apa cutie automata – 200e plansa bord + airbag + airbag volan – 600e intercooler - 100e radiator clima - 150e bancheta pt 7 locuri – piele neagra – 200ecalculator motor 3200did – 200e calculator confort – 200e

 

Marca: Mitsubishi Model: Pajero An Fabricatie: 2004 Grupa Piese: 8 Data adaugarii: 2010-02-08 Data expirarii: 2010-03-11 Judet: BRASOV Telefon Mobil: 0723350091 Mail: office@piesesecond.ro Pret: 1 RON

 

Poate te ajuta linkul acesta,aici am gasit anuntul respectiv si imi amintesc caci am mai vazut un anunt legat de pompa de injectie.Sunt 4 pagini ,cauta pe parcursul lor ,poate gasesti ceva.

 

Bafta.

 

http://www.dezmembrarionline.ro/dezmembrari-auto.php?marca_precedenta=56&model=56&modele=1034&an=&categorie=&judet=&tip-oferta=&data=&pret=&pag=1

"Planning is bringing the future into the present so that you can do something about it now."

-- Alan Lakein

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

Multumesc de informatie Eugen. Ca idee la Dl. Florin la Brasov am fost acum 6 saptamani, si majoritatea pieselor erau date deja...eu am mai cumparat carligul de remorcare...credeam ca tu ai piesele de vanzare...... numai bine

Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Prezentare Pajero 3.2 Di-D 2001 (Bune si rele))

 

In sfarsit, revin cu informatii concrete.

In primul rand vreau sa va multumesc inca odata tuturor pentru ajutor si sprijin, in special lui @ Tavi D si @Tatarosu (datorita tie am economisit vre-o 300 Euro- acumulatorul de farana).

 

In legatura cu acumulatorul de frana, asa cum a zis @Tatarosu s-a schimbat gratuit pe garantie (asta dupa ce au comentat putin, verificari serie etc. desi initial au cerut bani pe el; sincer nu cred ca nu stiau ca e veriga slaba si se schimba gratuit)

 

Masina a stat la Tg Mures la reprezentanta 7 saptamani, dupa lupte seculare, telefoane aproape zilnice, dupa ce s-au invocat tot felul de scuze (ex: Norul de cenusa vulcanica) intr-un final au adus o pompa de injectie.

Pompa a costat 8000 Lei cu tot cu TVA; Cei de la Mures sustin ca este NOUA, desi eu sunt convins ca este cu totul altceva (cel mult reconditionata);tata inca spera ca i-au montat o pompa noua.

 

I-au dat garantie 2 ani (un lucru bun); insa a trebuit sa predea vechea pompa (procedura standard pt. piese reconditionate -> "parerea mea")

Pentru a primi garantia pentru pompa de injectie a fost obligatorie operatia de curatare a rezervorului de combustibil.

Pe masina s-au mai schimbata 2 rulmenti (fata-spate) si 2 pivoti (dreapta fata); cei de la roata stanga i-au comandat si pana la urma am ramas cu ei, deoarece nu trebuiau inlocuiti, i-am primit la pachet.

Chestia aberanta!!! pe factura a aparut in final schimbatea pivotilor la ambele roti, deci 400Lei in plus la manopera pentru nimic, deoarece i-am primit la pachet.

Dupa inlocuirea pompei de injectie, in prezent masina se comporta foarte bine, nu mai fumega, merge frumos.

 

Concluzie: total factura 14.700 Lei dintre care

 

-pompa injectie - 8000 Lei

-2 rulmenti

-4 pivoti

-manopera

 

Sunt convins ca daca restul problemelor (excluzand pompa de injectie) le rezolvam acasa comandand piesele ieseam muuuuuuuuuuuuuult mai ieftin; dar aceasa masina este a tatalui meu, asa ca deciziile ii apartin.

Numai bine la tuturor.

Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare