calaretul4x4 Postat Septembrie 10, 2011 Partajează Postat Septembrie 10, 2011 Deschid acest topic informativ general pentru o comparatie de catre posesorii de pajero 3 , cu motoarele 3500 gdi benzina V6 , si 3200 did diesel . Topicul rog sa includa doar discutia despre motor in sine, deoarece mecanica tranmisia este identica . Adica consum, intretinere costuri la 10.000 km si 100.000 km ,fiabilitate ,etc. Eu fiind posesorul unui 3500 v6 gdi pot afirma urmatoarele. Consum vara la 100 km/h = 10%, 130km/h= 13% Iarna face 1 litru un plus datorita pornirilor la rece. Mers in oras ca Pitesti = 14% , si nu mers foarte economic ci normal. Iarna pe zapezi cu roti pe 31 all terain nu a sarit de 15.5 %.vorbesc zapada,oras,mixt cu teren,la o medie lunara aleatorie, nu drumuri in tara pe sosea drumuri intinse,ci loco. Vara de ex un drum reliefat, Sighisoara Brasov Bran Pitesti = medie 11% mers noaptea liber si fara sa ma rog de masina. cu roti pe 17 x 275 x 60 Intretinere: Motor cu injectie directa pe benzina,pretentios ulei si la depuneri de carbon, asa ca are EGR obturat fizic cu saiba oarba, ulei 10x60 full sintetic Liqui Moli ,metabond in motor indiferent de masina eu il pun la fiecare schimb. Montat inca un filtru anex de benzina clasic pe conducta de tur inainte de intrarea in pompa de inalta si schimbare microfilter la pompa inalta . 60 roni ambele. Costurile de ulei si filtre aer NU SE IAU IN CALCUL, orice masina are nevoie de ele. Sunt membru pe un forum englezesc dedicat pajero, ei cau am probleme cu depunerile de carbon in motor dar e vina lor ca nu si-au anulat EGR. In concluzie necesita engine DECOKING. Asta este tot. Garantez o fiabilitate fara alte cheltuieli defectiuni la motor 100.000 km = benzina consumata medie 13000 litri = 14000 euro. Mai necesita distributie curea un pret de extra 250 euro intinzator + curea+ pompa apa dar nu le luam in calcul. Cei cu 3200 did, sa adauge rog la cheltuleli evidente bujii incandescente,filtre motorina,debitmetru aer dupa caz ( in general crapa la 50.000 la diesele de orice fel datorita fluxului intens de aer si trepidatiilor) Pompa de injectie diesel nu o luam in calcul deoarece iar sar colegii dieselisti pe mine cu cearta. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Klez Postat Septembrie 11, 2011 Partajează Postat Septembrie 11, 2011 Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra Cei cu 3200 did, sa adauge rog la cheltuleli evidente bujii incandescente, La benzinare nu se schimba bujiile deloc in 100.000 km? Nici fisele sau delcoul?:old Daca e sa faci comparatia completa, fa-o te rog cum trebuie, ca pana la urma banul e ceea ce ne intereseaza. Deci, cat costa uleiul si cat intra? Cat costa un filtru de ulei/aer? Si cat costa per total o revizie/verificare/schimbare consumabile la fiecare 10.000 sau 15.000 km la motor ? OMU'e inainte de toate! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Mr.D Postat Septembrie 12, 2011 Partajează Postat Septembrie 12, 2011 Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra intr-adevar, asa cum zicea si calaretu si flow, problemele la did sunt cunoscute , lucru discutat inclusiv pe forumurile din uk; ce ma mira insa din descria gdi`ului e tocmai consumul....e totusi un motor f mare, o masina grea, iar consumul e ca de RAV4, 2.0 benzina. Mie dieselul 3.2 imi consuma in oras aprox 14%...minim...ce`i drept calculat la un regim de mers pe distante f scurte, gen 3 km dimineata si 3km seara...si poate inca 2-3 km in timpul zilei...deci nu prea are timp sa se incalzeasca motorul. Mitsubishi Shogun 3.2 DI-D SWB AT 2002 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
moartea Postat Octombrie 9, 2011 Partajează Postat Octombrie 9, 2011 Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra pot confirma partea cu consumul! iar eu nu am schimbat nici bujii nici fise si deja am 120 000! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
calaretul4x4 Postat Octombrie 10, 2011 Autor Partajează Postat Octombrie 10, 2011 Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra he he.. majoritatea nu stiu consumul real al dieselelor mitsubisih decat dupa ce si le achizitiooneaza. 2.8- u meu scurt din 1999 nu ma lasa fara 13 %:)) scurt si 2 tone amarate . deasemenea majoritatea nu stiu ca mitsubishi este JAPAN si o mare mare MARE firma si face printre cele mai bune motoare benzinare, ca toti japonezii de fel ( toy, honda..etc) iar de la motoarele v6 de 24 valve, mitubisi chiar a spart piata, s-au montat pe o muuultime de americane 3.5-urile si 30-urile etc . de ce? foarte fiabile, consum mic pentru ceea ce face si cat este ..bla bla bla. nu-mi laud masina ci dau cu pareea. in general japanezii nu sunt experti pe diesel, dar e sunt pe benzina. vreti diesel economicos, luati europene. aaaa si ca sa inchei , mixt pitesti acum la 4 grade dimineata zilele astea cand a fost frig, mi-a scos 13.5 % regim de 30 km prin oras si putin pe langa. 3500 v6 204 cai autmat ... sa il dau nevesti-mii sa mearga cu el si sa va fac poza de 11.5 %? oras medie ? :)) nu ma credeti tre sa filmez :)) bujii si fise? NGK oare unde s-a nascut?nu japonia cumva? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Marianw8 Postat Noiembrie 9, 2011 Partajează Postat Noiembrie 9, 2011 Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra De acord :) eu m-am ars cu dieselul , cred . ...magaru' moare de drum lung si prostu' de grija altuia. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Ianuarie 22, 2012 Partajează Postat Ianuarie 22, 2012 Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra eu tin sa te cam contrazic la consumul cu benzina le-am avut pe mana toate motoarele si toate modelele de pajero de la primul model si cam asa sta treaba si aici vb de 3,2 vs 3,5 si nu ne luam dupa consumul de pe bord care este cu +- 15 % erori date de fabrica 3,2 did scurt si manual ia 8 % afara 10-11 % ia in orash mers sportiv 11-12 % pe 4x4 14 % 4x4 la -20 de grade cu blocanti roti pe 31 si prin zapezi la munte ..asta e maximul ce am reusit sa scot din el Pajero lung si automat orash 17-18 % afara 13 % nu am apucat sa il testez pe 4x4 3,5 lung si automat orash 19-20 % afara 13-14 % pe 4x4 cu blocanti in regim maxim 25 % 3.5 scurt manual orash 15 % afara 11-12 % consumul facut cu rezervorul plin mers 100 km si facut iara plinul cel mai precis mod de masurare dupa resoftarea masinilor DA se schimba problema radical cu consumul dar aici intervine un cost de minim 500 pana in 1500 euro Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
cristi69 Postat Ianuarie 23, 2012 Partajează Postat Ianuarie 23, 2012 (editat) Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra La 3.2 lung si automat cred ca ai exagerat putin.A mea oras 13 si afara 9.Ca exemplu Craiova-Baia Mare 650 km fix 58 de litri cu clima pornita la viteza medie de 100 km/h.Acum iarna cred ca ma apropii de 18-19 in conditiile in care masina merge cca 10-15 minute in gol in fiecare zi pina dezgheata geamurile.Am eu un fix cu ricaitul parbrizului si de aceea am montat pe toate masinile alarma cu pornire motor.Mentionez ca nu are nici o modificare sau resoftare,cauciucuri BFG AT 265/70R16,fabricatie 2002 motorul de 160 cp. Editat Ianuarie 24, 2012 de cristi69 Gandirea corectã vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
sgeorge Postat Ianuarie 23, 2012 Partajează Postat Ianuarie 23, 2012 Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra Este contraindicata pornirea motorului si lasatul acestuia la relanti pana se incalzeste! Si eu am montat o alarma Viper cu pornire motor,iar cand am citit (in User manual) ca masina se porneste si se merge cu ea la turatie constanta pana la incalzirea motorului,am renuntat la functia remote start! Cea mai buna solutie este Webasto! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
moartea Postat Februarie 4, 2012 Partajează Postat Februarie 4, 2012 Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra "consumul facut cu rezervorul plin mers 100 km si facut iara plinul cel mai precis mod de masurare dupa resoftarea masinilor DA se schimba problema radical cu consumul dar aici intervine un cost de minim 500 pana in 1500 euro " scuze de off se poate face ceva resoftare la 3.5 gdi nu am auzit? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
ugod Postat Februarie 4, 2012 Partajează Postat Februarie 4, 2012 Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra da se poate Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
plummer Postat Februarie 13, 2012 Partajează Postat Februarie 13, 2012 (editat) Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra Daca tot suntem la capitolul 3500 GDI V6, zic eu ca intrebarea mea este legata oarecum de acest topic. Cautand pe net despre variantele acestui model (SWB 2000/2002) nu am gasit decat varianta Elegance ... sunt si alte modele mai simple ? (ex: fara piele si alte electronice pe ea) Aceeasi intrebare si pentru 3000 V6. :tk Editat Februarie 13, 2012 de plummer ~ Silence is a gift ~ ~ Learn to value its essence ~ Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
nholban Postat Mai 3, 2012 Partajează Postat Mai 3, 2012 (editat) Re: 3500 Gdi V6 si 3200 Did ,despre motoare costuri diferente intretinere Pro Contra Problema de consum nu stiu cum calculati voi dar la cutie automata este foarte variabil in functie de trafic si de tipul drumului si nu in ultimul rand de pampalau cu kick downul la indemana... :))) eu pot sa va dau 3 exemple cat se poate de concrete pentru 3.2DID automata Barcelona-Bucuresti 3.200km din care 2300 autostrada mers non-stop doar opriri de alimentare si necesitati fiziologice 4 persoane in Pajero lung si vre-o 200kg bagaj consum realizat 11.1 la viteza de 139km/h pe cruise pe autostrada si in Romanica mai repede traiasca statia Bucuresti-Egumenitsa(Grecia) 1053km din care 400 km autostrada(dar autostrada de la greci unde sare pilotul ca nu poate tine masina in panta) consum 13.3 Bucuresti-Roman 337km drept fara deal la 110km/h 8.4l Bucuresti-Roman 337km drum acoperit de zapada mers numai cu 4x4 consum mediu de 12.5 In trafic in Bucuresti maxim 13. Deci in concluzie... daca dai kick-down ai consum de 25% si daca ai dat in 100km de 5 ori la cate 1 minut bucata... ai halit +2% Acum de intretinere.. toate filtrele Nipparts(de bun simtla pret) 270RON si uleiul in jur de 500(+calitativ) pentru 15000km dar eu fac revizia la 12k maxim...cu verificare de erori daca au aparut sau nu am 160,000km nu am schimbat nimic , nici egr-ul blocat nu am.... si masina porneste la "sfert" nu am becuri aprinse si nu am pic de fum la pornire... si la drum intis ajung deseori la 180km/h... iar in aproape fiecare weekend este soasa la o plimbare pitoreasca prin natura cu drumuri unde e nevoie si de blokant. Si acu sincer... si impozitu de 4400Ron si consumul mai mare decat la o berlina si gumele la 1000e 4 bucati... dar my Mitsu' is fantastic Editat Mai 3, 2012 de nholban http://www.helpdani.eu Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri Alte opțiuni partajare...
Postări Recomandate