Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Uleiuri Pajero 3,2 an 2003 automat ?! ?!

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Uleiuri Pajero 3,2 an 2003 automat ?! ?!

    Postat în original de Marianw8 Vezi post
    Da , filtru , filtru , ai uitat de el , sau odata cu spalarea' de care zici crezi ca sa spalat si el ?, la fiecare 60000 km trebuie si filtrul schimbat , uleiul recomandat de Mitsubishi parca era Dia Quin III sau cam asa ceva . Cum anume ai facut spalarea de care zici ? de curiozitate doar .

    ...mecanicu' de la Mitsubishi nu a facut decat sa-si vanda si el uleiul , ce a pus e ok , dar si ce aveai tu era ca si specificatie ok , diferentialul fata cu cel spate primesc aceeeelas ulei . Poti pune si 75W-140 LS spate chiar daca , asa cum cred , nu ai diferential cu alunecare , LSD .

    Numai bine
    Marian
    Am omis sa spun ca s-a schimbat si filtrul de ulei la CV.
    De fapt, nu stiu cine ar putea sa schimbe uleiul fara sa schimbe si filtrul. Pentru mine, cand spun ca am schimbat uleiul se intelege automat ca am schimbat si filtrul, indiferent daca este motor sau CV automata. In sfarsit......
    Spalarea: se desface busonul de golire la CV si se da drumul la uleiul vechi. Se desface scutul de protectie din fata, primul de sub bara si se scoate furtunul de la conducta care merge la radiatorul de racire a uleiului. Pe aceasta conducta se introduce un furtun, prin presare, care se lasa in vasul in care se strange uleiul uzat. Cu o palnie si un furtunas se introduc patru litri de ulei prin orificiul de la joja. Se porneste motorul cu maneta in P se accelereaza usor, pana incepe sa curga uleiul prin acea conducta si furtun, in vasul cu ulei uzat, dupa care se lasa motorul la ralanti. Cand nu mai curge ulei se opreste imediat motorul.
    Se face operatiunea pana se vede ca incepe sa curga ulei curat. Eu am spalat de doua ori, adica opt litri de ulei au fost doar pentru spalare.
    Dupa aceste operatiuni, se demonteaza traversa ce sustine CV si se da baia de ulei jos, se scoate filtrul vechi si se inlocuieste cu cel nou. Baia de ulei a CV se curata de sigilantul vechi si se spala, inclusiv cei trei magneti. Se aplica masticul sigilant nou si se monteaza la loc. Se lasa ceva timp pana se intareste cat de cat sigilantul. Se introduce ultima transa de ulei, 4 litri (asa a fost la mine) nu inainte de a cupla furtunasul la conducta ce merge la radiatorul de racire a uleiului. Se porneste motorul si se trece cu maneta prin toate pozitiile P, R, N si D. La inceput, in R si in D nu o sa se simta ca masina vrea sa plece de pe loc pentru ca inca nu a ajuns uleiul in circuitele respective. Dupa doua-trei treceri o sa fie OK. Se controleaza nivelul, se mai completeaza dupa care se merge sa se incalzeasca uleiul. Cand cutia ajunge la temperatura de lucru, 80-90 grd.C, se face iar nivelul pe joja la HOT. In cazul meu, in afara de cei 4 litri, pentru a se face nivelul am mai folosit inca 1,5 litri de ulei.
    Cam asta a fost, sper ca am explicat pe intelesul tuturor.
    Referitor la ulei, da, trebuie sa respecte norma Mitsubishi SP III. Aici fisa tehnica a uleiului folosit de mine: Multi_ATF_(GB).pdf

    Comentariu

    Procesare...
    X