Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mitzuba 3.2- 2004


ugod

Postări Recomandate

Sunt nou pe aici ...dar citesc de mult acest forum

de 1 an de zile sunt posesorul unui Pajero din 2004

masina a suferit ceva accident grav a fost rasturnata ...dar incet incet am aduso la o linie ..singurul motiv a fost ca era la bani foarte buni ...

si sunt injectat de pajero ..am avut pana la acest model toate modelele

masina are cam toate extrasele pozibile

culoarea era stresanta si am schibat din argintiu in negru

am adus multe modificari la ea si inca mai aduc si unele destul de mari

Am inceput prin

-refacut toata tinichigeria

-schimbat aripile interioare

-izolat toata masina cu Silent coat + burete diferenta este enorma atat la temparatura cat si la zgomot

-sistemul audio OEM este un dezastru si aici am intervenit masiv

mitsu3.thumb.jpg.3b2fbdf4419f483c3ae4050d8ac25665.jpg

mitsu2.thumb.jpg.48a9f4c3973fff3801df761a38a0ecaf.jpg

mitsu1.thumb.jpg.cf83901f7d877e7114b0422ddc24995c.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 303
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Frumoasa lucrare ! Tot respectul meu pentru rabdare si pentru modificarile aduse pe partea de audio ! Poti sa imi spui aproximativ cat consuma sistemul si care este puterea reala (RMS) ?:br:tk

Mitsubishi Pajero SWB 1993 2.8

Do not go where the path may lead , go instead where there is no path and leave a trail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Frumoasa lucrare ! Tot respectul meu pentru rabdare si pentru modificarile aduse pe partea de audio ! Poti sa imi spui aproximativ cat consuma sistemul si care este puterea reala (RMS) ?:br:tk

pana in 250 A

woofarul este de 3000 W statia de 3200w

masurat de mine in sarcina maxima a fost undeva la 3180 W

am noroc ca masina stie 2 baterii

Editat de ugod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

si cam asa arata acum ..circul cu ea de 10 luni zilnic ..am facut cam 12.000 km fara nici o problema acum are 149.000 km ...merge impecabil merge chiar 200 la ora ...

urmeaza o gramada de modificari pt a creste puterea motorului

 

schimbat la ea ulei + filtre

un burduc de la directie si placute pe fatza

01062011641_resize.JPG.27249deaacd1948b26d6891b29644a95.JPG

01062011638_resize.JPG.a3375979678f9f59d41cc6f76eaccd75.JPG

01062011640_resize.JPG.7d0c53655be651fa7ec64bb1fa37db0c.JPG

01062011639_resize.JPG.3e574f1176b292a2c7b26a7782cafeb1.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

merge impecabil merge chiar 200 la ora ...

urmeaza o gramada de modificari pt a creste puterea motorului

 

Chiar merita aceste modificari daca masina merge bine? Asemenea modificari, pe parcurs, nu pot afecta fiabilitatea motorului?

 

 

Cu respect,

Teodor.

4x4, Way of Life !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Masina frumoasa, lucrare de apreciat, tot respectul pentru ea ...insa ce m-a socat a fost gradul ridicat de rugina, nu mi-a venit sa cred cata rugina a avut pt o masina din 2004.

Mitsubishi Shogun 3.2 DI-D SWB AT 2002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Chiar merita aceste modificari daca masina merge bine? Asemenea modificari, pe parcurs, nu pot afecta fiabilitatea motorului?

 

 

Cu respect,

Teodor.

chiar de loc

nu e nici primul nici ultimul motor ce il modific

3.2 l 160 de cai ..e un motor care merge undeva la 30-40 % din potentialul lui

ca un exeplu

un golf 3 1,9 tdi 90 de cai este dus la 250 de cai fara a se desface motorul ..doar din soft turbina , injectoare evacuare admisie si merge la fel de bine cum e facut de fabrica si merge si peste 100.000 km si consumul a crescut doar cu 2 litri fatza de cel original ..ce zici ma crezi ? am facut asaceva ....

dar sa revenim la pajero

el vine asa din fabrica consum de 11 l urban 7 extern ..acelasi motor pe cutie automata si modelul lun consuma 17 urban si 10 extern

oricum este un consum destul de mare pt puterea produsa ...

-daca se anuleaza catalizatorul + egr ..se rescrie softul se ajunge la 230 de cai si scade consumul cu 1,5 l acum vb de masina mea ... chestie testata

-urmatorul pas schimbare IC pt ca cel oem este prost amplasat nu este racit suficient + admisia subdimensionata ...prin schimbarea lor se mai castiga un 10 cai ...

-montare de boost control electronic ..aduce iarasi un castig 10-15 cai nu stiu ecxact posibil si mai mult

-schimbarea turbinei in functie de buget aduce multi cai

- schimbarea capului de presiune din injectie + injectoare racing cost de 300+500 euro piese noi aici ....aduce castiguri imense ...

nici una din aceste modificari nu dauneaza cu nimik la motor daca stii sa le faci ..

acest motor este unul dintre motoarele foarte simple ..as putea spune ca e acelasi motor ca si pe mk1 doar ca difera pompa de injectie care este controlata electronic ..si este controlata foarte simplu ...

motorul nu are debitmetru nu are sonda lambda ..merge doar cu un map senzor dupa care stie sa faca totul ..turbina este simpla nu e mare lucru ...

este o masina din ani 2000 cu tehnologie destul de veche ...

as fi preferat un motor cu PD comonrail care este mult mai usor de modificat si mult mai ieftin ...

 

este o vorba" daca se poate dece sa nu facem "....si niciodata nu este deajuns puterea pe care o avem ....

 

eu vreau sa ajung la 250-300 de cai ....si un cuplu de 600-700 nm...cutia si transmisie sunt extrem de solide si rezistente ...singura piesa slaba este ambreajul ..dar se rezolva si aia ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Masina frumoasa, lucrare de apreciat, tot respectul pentru ea ...insa ce m-a socat a fost gradul ridicat de rugina, nu mi-a venit sa cred cata rugina a avut pt o masina din 2004.

si explicatie vine

masina a fost folosita de niste tarani de la sibiu clar ...

a fost rasturanata si facuta pe casco

in service-urile nostra dragi se lucreaza doar la exterior

adica sa indreptat , vopsit ..si ata ...nu antifonat unde sa sudat sau dat macar cu grund ...sa nu mai vb de mastic

prima daca cand am mers cu ea pe teren nu mai aveam aer din cauza prafului ..care nu mi-am dat seama pe unde intra pana nu am dar jos aparatorile de noroi de sub aripi si am vazut interiorul masinii ...

la spalatorie cand am dat cu jetul de apa pe parte unde este rezervorul ...a cazut teava de la rezervor , era putreda de rugina ...ma miram cum mai intra motorina in rezervor ..dar noroiul o tinea fixa ...o teava originala noua din tabla ordinara costa 1200 lei ...asa ca am facut una din inox ca ma costat 80 lei ...

mirarea mea este alta masini de teren off road masini scumpe un pajero nou nu este sub 30.,000 euro cum de nu sunt antifonate de fabrica ? sunt date doar cu grund ...pe cand iei o masina nemteasca si are un strat de antifon si mastic de cativa mm grosime si masina este mult mai ieftina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

da, foarte interesant ce ai facut acolo ... tu-ti faci de obicei masina sau ai vreun garaj la care o faci ?

 

tot ce fac e facut de mine ..am garajul meu ..unde fac si la alti :wink:

un mic service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

azi dupa un drum de austria de 1200 km ...am scos un consum de

2 persoane + platforma goala 9 %

4 persoane + o masina pe platforma 10%

viteza constanta de 110 pe pilot automat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Ai atins exact toate punctele sensibile ale acestei masini.

Odata refacute/imbunatatite acestea nu prea apar alte probleme, te vei putea bucura in liniste de ea.

Nu stiu de ce se mira colegii de atata rugina, asa sunt aproape toate (am vazut multe si erau coapte de rugina toate)

Totusi a ta ar trebui sa fie 2003, in 2004 deja sunt cu proiectoarele rotunde si stopurile din bara transparante.

Felicitari pt rezultat, tu esti baiatul cu vr6 urile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitzuba 3.2- 2004

 

Ai atins exact toate punctele sensibile ale acestei masini.

Odata refacute/imbunatatite acestea nu prea apar alte probleme, te vei putea bucura in liniste de ea.

Nu stiu de ce se mira colegii de atata rugina, asa sunt aproape toate (am vazut multe si erau coapte de rugina toate)

Totusi a ta ar trebui sa fie 2003, in 2004 deja sunt cu proiectoarele rotunde si stopurile din bara transparante.

Felicitari pt rezultat, tu esti baiatul cu vr6 urile?

da e 20 decembrie 2003 ..eu o consider 2004

da eu sunt cu vr-urile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare