Anunț
Adună
Nici un anunț īncă.
Pajero 3.2 Did - 2002
Adună
X
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Nu iti trebuie o bara spate?
Uita-te la topicul asta.
http://forum.club4x4.ro/showthread.p...ghlight=balaur
Lasă un comentariu:
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Una din bascule nu a putut fi recuperata (nu a vrut cuiul de convergenta sa iasa - a ramas sudat). Astfel, s-a taiat bascula pentru a se ajunge la cui care, si acesta, a fost taiat.
Lasă un comentariu:
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Postat īn original de NaeToyota Vezi postFrumoasa masina. De unde ai luat proiectoarele?
Lasă un comentariu:
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Postat īn original de scaraoscky Vezi postGata! Masina a iesit de la TRACO SERVICE cu:
1. Noile bascule prezentate in posturile de mai sus;
2. OME si arcuri + 5 cm
3. Anvelope General Graber AT2 - 265/75/R16
4. Statie + antena
Citeva poze cu acaretul din dotare:
[ATTACH=CONFIG]136740[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136741[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136742[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136743[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136744[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136745[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]136746[/ATTACH]Ultima editare de Marianw8; 11.apr.2012, 13:23.
Lasă un comentariu:
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Frumoasa masina. De unde ai luat proiectoarele?
Lasă un comentariu:
-
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Foarte misto! Din poze am realizat ca tu vorbeai de partea din fata si eu de cea din spate, de asta ne-am incurcat in... bucse...
Lasă un comentariu:
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Nu te contrazic.... desi eu am cautat bucsele separat de mi-sa acrit.
In doua vorbe:
- brate - sablare la chel, vopsire in camp electrostatic, uscare in cuptor
- bucse - poliuretan de inalta calitate ("heavy duty" de-adevaratelea), bolturi de inox; sunt destinate pentru off-road
- montaj - presa hidraulica si un pic de vaselina siliconica grafitata, dupa gust
Lasă un comentariu:
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Numai basculele superioare se schimba cu totul pentru ca la capatul dinspre roata au pivoti (din ele se regleaza convergenta). Eu le-am schimbat in 2010 si au costat 1100 lei ambele. Pentru bratele inferioare se comanda bucsi, nu mai stiu cat am dat pe ele, in jur de 300 lei ambele (din ele se regleaza caderea). Cele 4 suruburi excentrice au costat 200 lei toate. Toate cumparaturile le-am facut la Viva Cappio in Timisoara, dar este si in Bucuresti.
Asteptam cu interes pozele.
Lasă un comentariu:
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Am finalizat procedura inaltarii (+5) si inainte sao incalt am incercat sa ai fac geometria! - De aici a aparut o mare Problema: Cuiele de la bascule (din care se regleaza geometria) au ramas intepenite fapt pentru care acestea se pot scoate doar taiere. Acest procedeu, in cele mai multe cazuri, duce la distrugerea bucseleor. Surpriza a fost in momentul in care am aflat ca pentru modelele MK3 NU EXISTA BUCSE SEPARATE si ca, schimbarea bucselor se face numai prin inlocuirea basculelor. M-am dus usor catre Mitsubishi si, sincer m-a luat cu inima cind am aflat ca o bascula ma duce undeva la 1000 Ron/buc fara montaj (2 bascule inferioare si 2 superioare).
Solutia: Forumul club 4x4 unde am initiat un imens HELP!!.
Ajutorul si rezolvarea a venit de la colegul workaholic_ro(Fidel Chirtes) care a facut o treaba excelenta si poate cu ocazia asta ne prezinta si partea tehnica a lucrarii.
Citeva poze cu lucrarea (basculele au fost curatate, sablate si le-au fost montate bucse noi).
Cu parere de rau insa nu pot pune pozele (situl nu raspunde la comenzi)Ultima editare de scaraoscky; 08.mar.2012, 14:59.
Lasă un comentariu:
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Astazi a fost dus agregatul in curtea baietilor de la Traco Service (Costel si tudor) pentru montarea suspensiilor OME + Arcurile (Kit + 5 cm). Cum se finalizeaza lucrarea revin cu poze proaspete!
Lasă un comentariu:
-
Re: Pajero 3.2 Did - 2002
Postat īn original de lucian munteanu Vezi postCam asa arata la +5 cu AT
Asa o doresc si eu! :)
Lasă un comentariu:
Lasă un comentariu: