Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

    De cateva zile ma inscriu in randul celor cu Mitsubishi.

    Mitsubishi Pajero din 2003, motor 3.2 Di-D, 160 cp actual, automata, un mare plus fiind faptul ca este trecuta utilitara in acte ceea ce inseamna ca m-a scutit de alergatura si ceva bani (anuntul de vanzare de pe internet nu specificat acest aspect, dar am aflat cand am vazut masina).
    Masina a fost adusa din Belgia prin 2005 si nu a fost inmatriculata pana in 2011, s-ar parea ca are pana in 30.000 km, ceea ce mi se pare incredibil, dar o sa merg la o reprezentanta sa ii fac un test pentru a afla daca este adevarat, insa motorul functioneaza bine, trage bine si nu scoate fum deloc. A fost lovita pe partea stanga pentru ca a "sarit" chitul de pe tabla si pare putin si pe partea dreapta.
    Urmeaza sa:
    - schimb uleiul peste tot;
    - sa verific in ce stare sunt bucsile, pivotii, etc.;
    - sa mai inlocuiesc diverse plastice ce lipsesc din interior (cand au facut transformarea in utilitara nu au avut mare grija);
    - sa verific niste becuri aprinse din bord;
    - EGR delete si eventual modificata/schimbata evacuarea;
    - etc.
    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0391.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	130,3 KB 
ID:	1021402Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0392.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	99,8 KB 
ID:	1021403Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0393.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	133,3 KB 
ID:	1021404Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0394.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	116,0 KB 
ID:	1021405Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0395.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	127,6 KB 
ID:	1021406
    Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!

  • #2
    Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

    S-o stapanesti sanatos, faina masina! E utilitara cu 2 locuri sau cu 5? Sper sa se adevereasca nr. de km, dar e cam greu de crezut... istoric de service are? Asa am luat-o si eu pe a mea in 2009 cu doar 56.000km la bord, primind aceeasi scuza, ca a stat pe dreapta cativa ani, dar ma indoiesc sincer... La a ta ma indoiesc ca are doar atatia km deoarece cauciucul de pe rezerva e uzat si alt model, sau asa pare cel putin, sper sa ma insel... Un rand de cauciucuri tine mai mult de 30.000km... Bine ai venit, acum pune-te pe citit topicurile de la rubrica MK3/4 ca o sa gasesti informatii utile. Drum bun!
    P.S. ca prima modificare indreapta numarul din fata si daca poti pe spate pune-i patrat.
    Ultima editare de Tavi D.; 10.ian.2013, 17:23.
    sigpic

    Comentariu


    • #3
      Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

      Multumesc, inca nu am inmatriculata masina, numerele fiind cele vechi, zilele urmatoare o inmatriculez pe numele meu si ii iau alte numere, care vor fi adecvate - patrat pe spate si poate mic. Masina este adusa in tara din 2005 si inmatriculata pentru prima data in 2011, acesta este motivul pentru care pare veridica situatia cu km, sper sa o duc la Mitsubishi si sa vad exact.
      De o saptamana citesc foarte multe despre MK3 de pe acest forum, inclusiv topicul tau ;-). Topicul de 15 pagini al lui @Ugod l-am citit de vre-o 3 ori (integral) si la poze m-am uitat de vre-o 5-6 ori + ~200 poze pe facebook.

      P.S.: utilitara cu 2 locuri
      Ultima editare de Tavi D.; 10.ian.2013, 18:12. Motiv: Nu e nevoie de quote cand se raspunde la ultimul mesaj!
      Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!

      Comentariu


      • #4
        Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

        Faptul ca este autoutilitara este cea mai tare treaba.Un autoturism il cumperi sa te misti de colo-colo dar o autoutilitara o cumperi cu anumite scopuri deci in mod sigur nu are cum sa aibe 30000 km dar oricum este a ta si este frumoasa tare.S-o stapanesti sanatos!
        Ultima editare de Tavi D.; 10.ian.2013, 18:13.
        Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..
        Off-road Alyon Team

        Comentariu


        • #5
          Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

          Sar'mana, este o treaba super, utilitara a fost facuta in tara de catre firma ce a adus-o, transformarea a fost facuta tocmai pentru a reduce impozitul.

          Azi ii iau cauciucuri si urmeaza sa shimb jentile cu unele cu et mai mic sau sa pun niste distantiere.
          Ultima editare de Tavi D.; 10.ian.2013, 18:14.
          Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!

          Comentariu


          • #6
            Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

            sa nu crezi ca marele secret e printre acele poze ...
            atunci ar face toata lumea si eu mor de foame

            Comentariu


            • #7
              Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003


              Daca locuiam in Timisoara sau in apropiere clar veneam la tine la garaj pentru diverse lucrari, din pacate drumul din Bucuresti pana la tine este lung.
              Nu fac eu operatiunea de modificare a evacuarii si anularea EGR-ului, desi cred ca as reusi intr-un final cu materialele adecvate si cateva scule in plus fata de ce am eu....nu cred ca este roket science, totusi sunt inginer si sunt cat de cat indemanatic, dar este o operatiune ce cred ca trebuie facuta de cineva care a mai facut si are experienta necesara.
              In ceea ce privceste restul de modificari la masina ta...jos palaria :-)

              In urma unui mic incident cu un "morman" de gheata am reusit sa crap cam 10 cm din bara fata si sa indoi o armatura + pirueta de ~ 900 gr, tare nasol a fost cu poleiul, dar am schimbat cauciucurile cu unele mai bune si sper sa fie mai ok.
              Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0406.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	91,8 KB 
ID:	910082
              Ultima editare de daniel_hnatec; 11.ian.2013, 14:02.
              Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!

              Comentariu


              • #8
                Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

                Sa o conduci sanatos , e super model , evident sunt subiectiv dar pentru altii e ' strugurii acrii nu ii baga in seama , astia cu patroale mai ales , mor de ciuda ca nu au si ei bascule fata/spate .

                glumesc

                sanatate la toti
                ...magaru' moare de drum lung si prostu' de grija altuia.

                Comentariu


                • #9
                  Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

                  Ce reprezinta si cum se folosesc "treptele" 2H, 4H....? Si butonul din a doua poza? Este legat de ESP, controlul tractiunii? In bord am aprins indicatorul corespunzator acestui buton, dar nu il pot dezactiva, cred ca are o problema? Blocantul este de tip LSD? Cand ar trebui sa intre in functiune? Cand cuplez 4x4, in una din "trepte" nu ar trebui sa imi indice in bord ca spatele este blocat?
                  Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0409.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	156,0 KB 
ID:	910125Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0410.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	144,1 KB 
ID:	910126
                  Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

                    Treptele cutiei de transfer SuperSelect

                    2H= trage numai spatele

                    4H= 4x4 dar cu diferentialul central liber, adica poti sa mergi 4x4 permanent, inclusiv pe suprafete cu aderenta mare (asfalt uscat) - in manual cred ca scrie sa folosesti 4H atunci cand tractezi o remorca.

                    4HLC= 4x4 cu diferentialul central blocat - suprafata de rulare trebuie sa fie cu aderenta scazuta

                    4HLLC= acelasi cu 4HLC, dar in reductor, adica cuplu mai mare la roata - suprafete de rulare cu aderenta scazuta, urcari sau coborari cu inclinaie mare...

                    Cred ca pe spate ai diferential cu alunecare limitata (LSD). Nu exista buton, el lucreaza automat atunci cand una din roti patineaza.

                    Pe bord trebuie sa-ti afiseze fiecare pozitie a manetei cutiei de transfer. Spatele nefiind blocat nicioadata, n-are cum sa minta
                    Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA!
                    Prahova 4x4

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

                      Multumesc, am intuit intr-o oarecare masura cam ce face fiecare treapta datorita indicatoarelor, dar si a comportamentului masinii diferit in functie de treapta cuplata, in bord imi arata si diferentialul spate si ma gandeam ca imi indica momentul in care este blocat, asa cum este centralul.

                      Nu am manual, dar intr-adevar daca tractez o remorca scrie pe usa ca trebuie sa folosesc 4H.

                      Dar butonul acela ce indica? La mine este un defect probabil pentru ca nu il pot activa/dezactiva, sau poate are legatura cu ABS-ul care nu functioneaza.
                      Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

                        Trebuie sa ai buton pentru blocarea diferentialului spate, e undeva pe bord in partea de jos, scrie pe el rear lock sau ceva de genul, si al meu are care e din 2002, dar si modelul nou V80. E normal sa ai ESP dezactivat daca nu merge ABS-ul.
                        sigpic

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

                          Postat în original de Tavi D. Vezi post
                          Trebuie sa ai buton pentru blocarea diferentialului spate, e undeva pe bord in partea de jos, scrie pe el rear lock sau ceva de genul, si al meu are care e din 2002, dar si modelul nou V80. E normal sa ai ESP dezactivat daca nu merge ABS-ul.
                          Nu am vazut niciun buton pt blocarea diferentialului spate, m-am tot uitat pe acolo, dar nimic, probabil am LSD, o sa ii schimba uleiul in grupuri si o sa vad atunci exact. CIneva probabil a incercat sa desfaca un surub de la unul dintre senzorii ABS si a rupt surubul, senzorul fiind prins cu un colier de plastic (soricel), trebuie sa o duc la o constatare.
                          Tnx!

                          P.S.: de unde pot cumpara filtrul pentru cutia de viteze automata?
                          Ultima editare de daniel_hnatec; 14.ian.2013, 09:37.
                          Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

                            Adaugat flanse de 50 mm, jantele stock=> ecartament marit cu 10 cm + 1 cm din cauciucuri, cauciucurile stock de 265/70R16 au fost inlocuite cu 275/70R16 => 4 cm in plus de aderenta, parca se simte altfel masina.
                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG00211c.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	82,1 KB 
ID:	910495Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0022.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	83,6 KB 
ID:	910496Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMAG0023.jpg 
Afișări:	2 
Mărime:	88,2 KB 
ID:	910497
                            Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

                              asa am si eu dar pe drumurile unde sunt urme de camioane te arunca afara ...
                              + dupa 2 ani se duc rulmenti si nu sunt chiar ieftini

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X