Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003


daniel_hnatec

Postări Recomandate

De cateva zile ma inscriu in randul celor cu Mitsubishi.

 

Mitsubishi Pajero din 2003, motor 3.2 Di-D, 160 cp actual, automata, un mare plus fiind faptul ca este trecuta utilitara in acte ceea ce inseamna ca m-a scutit de alergatura si ceva bani (anuntul de vanzare de pe internet nu specificat acest aspect, dar am aflat cand am vazut masina).

Masina a fost adusa din Belgia prin 2005 si nu a fost inmatriculata pana in 2011, s-ar parea ca are pana in 30.000 km, ceea ce mi se pare incredibil, dar o sa merg la o reprezentanta sa ii fac un test pentru a afla daca este adevarat, insa motorul functioneaza bine, trage bine si nu scoate fum deloc. A fost lovita pe partea stanga pentru ca a "sarit" chitul de pe tabla si pare putin si pe partea dreapta.

Urmeaza sa:

- schimb uleiul peste tot;

- sa verific in ce stare sunt bucsile, pivotii, etc.;

- sa mai inlocuiesc diverse plastice ce lipsesc din interior (cand au facut transformarea in utilitara nu au avut mare grija);

- sa verific niste becuri aprinse din bord;

- EGR delete si eventual modificata/schimbata evacuarea;

- etc.

IMAG0391.thumb.jpg.a5ff652a6188bfcbdbece33cfa5e8f57.jpgIMAG0392.thumb.jpg.bad60b3a3d7afb0f0de7baa7da8e5eb6.jpgIMAG0393.thumb.jpg.b62cae595a3cfe4b35a94b94051a5df9.jpgIMAG0394.thumb.jpg.9f1f0215ceb4cb230b23d2c06056e185.jpgIMAG0395.thumb.jpg.93bb2eb89e4c2edbc00d9cbb941d39cd.jpg

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

S-o stapanesti sanatos, faina masina! E utilitara cu 2 locuri sau cu 5? Sper sa se adevereasca nr. de km, dar e cam greu de crezut... istoric de service are? Asa am luat-o si eu pe a mea in 2009 cu doar 56.000km la bord, primind aceeasi scuza, ca a stat pe dreapta cativa ani, dar ma indoiesc sincer... La a ta ma indoiesc ca are doar atatia km deoarece cauciucul de pe rezerva e uzat si alt model, sau asa pare cel putin, sper sa ma insel... Un rand de cauciucuri tine mai mult de 30.000km... Bine ai venit, acum pune-te pe citit topicurile de la rubrica MK3/4 ca o sa gasesti informatii utile. Drum bun!

P.S. ca prima modificare indreapta numarul din fata :wink: si daca poti pe spate pune-i patrat.

Editat de Tavi D.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Multumesc, inca nu am inmatriculata masina, numerele fiind cele vechi, zilele urmatoare o inmatriculez pe numele meu si ii iau alte numere, care vor fi adecvate - patrat pe spate si poate mic. Masina este adusa in tara din 2005 si inmatriculata pentru prima data in 2011, acesta este motivul pentru care pare veridica situatia cu km, sper sa o duc la Mitsubishi si sa vad exact.

De o saptamana citesc foarte multe despre MK3 de pe acest forum, inclusiv topicul tau ;-). Topicul de 15 pagini al lui @Ugod l-am citit de vre-o 3 ori (integral) si la poze m-am uitat de vre-o 5-6 ori + ~200 poze pe facebook.

 

P.S.: utilitara cu 2 locuri

Editat de Tavi D.
Nu e nevoie de quote cand se raspunde la ultimul mesaj!
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Faptul ca este autoutilitara este cea mai tare treaba.Un autoturism il cumperi sa te misti de colo-colo dar o autoutilitara o cumperi cu anumite scopuri deci in mod sigur nu are cum sa aibe 30000 km dar oricum este a ta si este frumoasa tare.S-o stapanesti sanatos!

Editat de Tavi D.

Fiecare zi trebuie trăită ca și cum ar fi ultima..

Off-road Alyon Team

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Sar'mana, este o treaba super, utilitara a fost facuta in tara de catre firma ce a adus-o, transformarea a fost facuta tocmai pentru a reduce impozitul.

 

Azi ii iau cauciucuri si urmeaza sa shimb jentile cu unele cu et mai mic sau sa pun niste distantiere.

Editat de Tavi D.
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

:h5

Daca locuiam in Timisoara sau in apropiere clar veneam la tine la garaj pentru diverse lucrari, din pacate drumul din Bucuresti pana la tine este lung.

Nu fac eu operatiunea de modificare a evacuarii si anularea EGR-ului, desi cred ca as reusi intr-un final cu materialele adecvate si cateva scule in plus fata de ce am eu....nu cred ca este roket science, totusi sunt inginer si sunt cat de cat indemanatic, dar este o operatiune ce cred ca trebuie facuta de cineva care a mai facut si are experienta necesara.

In ceea ce privceste restul de modificari la masina ta...jos palaria :-)

 

In urma unui mic incident cu un "morman" de gheata am reusit sa crap cam 10 cm din bara fata si sa indoi o armatura + pirueta de ~ 900 gr, tare nasol a fost cu poleiul, dar am schimbat cauciucurile cu unele mai bune si sper sa fie mai ok.

IMAG0406.thumb.jpg.989b4c03b9b72a8d4ae9d561a6a5368f.jpg

Editat de daniel_hnatec
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Sa o conduci sanatos , e super model , evident sunt subiectiv dar pentru altii e ' strugurii acrii nu ii baga in seama :ha: , astia cu patroale mai ales , mor de ciuda ca nu au si ei bascule fata/spate :ha: .

 

glumesc

 

sanatate la toti

...magaru' moare de drum lung si prostu' de grija altuia.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Ce reprezinta si cum se folosesc "treptele" 2H, 4H....? Si butonul din a doua poza? Este legat de ESP, controlul tractiunii? In bord am aprins indicatorul corespunzator acestui buton, dar nu il pot dezactiva, cred ca are o problema? Blocantul este de tip LSD? Cand ar trebui sa intre in functiune? Cand cuplez 4x4, in una din "trepte" nu ar trebui sa imi indice in bord ca spatele este blocat?

IMAG0409.thumb.jpg.44767119e74785bb01bdfc0798716617.jpgIMAG0410.thumb.jpg.f1c14af9866395b93b12824173080ae3.jpg

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Treptele cutiei de transfer SuperSelect

 

2H= trage numai spatele

 

4H= 4x4 dar cu diferentialul central liber, adica poti sa mergi 4x4 permanent, inclusiv pe suprafete cu aderenta mare (asfalt uscat) - in manual cred ca scrie sa folosesti 4H atunci cand tractezi o remorca.

 

4HLC= 4x4 cu diferentialul central blocat - suprafata de rulare trebuie sa fie cu aderenta scazuta

 

4HLLC= acelasi cu 4HLC, dar in reductor, adica cuplu mai mare la roata - suprafete de rulare cu aderenta scazuta, urcari sau coborari cu inclinaie mare...

 

Cred ca pe spate ai diferential cu alunecare limitata (LSD). Nu exista buton, el lucreaza automat atunci cand una din roti patineaza.

 

Pe bord trebuie sa-ti afiseze fiecare pozitie a manetei cutiei de transfer. Spatele nefiind blocat nicioadata, n-are cum sa minta :grin:

Scump si prost am tot vazut. Ieftin si bun NU EXISTA! :grin:

Prahova 4x4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Multumesc, am intuit intr-o oarecare masura cam ce face fiecare treapta datorita indicatoarelor, dar si a comportamentului masinii diferit in functie de treapta cuplata, in bord imi arata si diferentialul spate si ma gandeam ca imi indica momentul in care este blocat, asa cum este centralul.

 

Nu am manual, dar intr-adevar daca tractez o remorca scrie pe usa ca trebuie sa folosesc 4H.

 

Dar butonul acela ce indica? La mine este un defect probabil pentru ca nu il pot activa/dezactiva, sau poate are legatura cu ABS-ul care nu functioneaza.

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Trebuie sa ai buton pentru blocarea diferentialului spate, e undeva pe bord in partea de jos, scrie pe el rear lock sau ceva de genul, si al meu are care e din 2002, dar si modelul nou V80. E normal sa ai ESP dezactivat daca nu merge ABS-ul.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Trebuie sa ai buton pentru blocarea diferentialului spate, e undeva pe bord in partea de jos, scrie pe el rear lock sau ceva de genul, si al meu are care e din 2002, dar si modelul nou V80. E normal sa ai ESP dezactivat daca nu merge ABS-ul.

 

Nu am vazut niciun buton pt blocarea diferentialului spate, m-am tot uitat pe acolo, dar nimic, probabil am LSD, o sa ii schimba uleiul in grupuri si o sa vad atunci exact. CIneva probabil a incercat sa desfaca un surub de la unul dintre senzorii ABS si a rupt surubul, senzorul fiind prins cu un colier de plastic (soricel), trebuie sa o duc la o constatare.

Tnx!

 

P.S.: de unde pot cumpara filtrul pentru cutia de viteze automata?

Editat de daniel_hnatec
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Adaugat flanse de 50 mm, jantele stock=> ecartament marit cu 10 cm + 1 cm din cauciucuri, cauciucurile stock de 265/70R16 au fost inlocuite cu 275/70R16 => 4 cm in plus de aderenta, parca se simte altfel masina.

IMAG00211c.thumb.jpg.d2c328fa98b14f85c224e2d2ce850621.jpgIMAG0022.thumb.jpg.b715c3e82ff9b621a79a419651294367.jpgIMAG0023.thumb.jpg.f68e61e9f59048f03f4cb6dbae6ff92f.jpg

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Nu vrem sa-ti stricam bucuria, dar de 5cm sunt cam mari, daca nu vrei sa ai probleme pune de 3cm, si eu am de 3 ani aproape, cumparate din Italia, si sunt foarte multumit.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

M-am decis destul de greu la cele de 50 mm, aveam de ales intre 38 si 50. Masina nu o folosesc zilnic pentru ca este a o a 6-a masina, asa ca uzura rulmentilor....wtf, macar ma bucur de ea asa cum este si imi place.

In ceea ce priveste urmele lasate de camioane....este o mica problema, dar si cu Seat-ul FR pe care il folosesc preponderent in afar orasului, care are si suspensie sport, ma cam "arunca", mai ales pe ud, dar astea este, am grija...ca toti ceilalti, asadar pana una alta sunt foarte multumit de achizitie si look. :banana

O seara buna!

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Corect! :h5 Noi ne dam cu parerea ca asta e spiritul forumului, dar in definitiv si la urma urmei decizia e a ta, cum iti place asa faci, si e absolut normal sa fie asa. Bravo, sa te bucuri de ea!

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Azi am hotarat sa incep procedura anularii EGR-ului, doar aveam examen azi si trebuia sa ma destind putin :-D.

 

Necesare:

- placile metalice ce vor astupa orificiile respective (flanse le spune eu) ;

- furtun pentru traseul de racire, L=~50 cm, FY 16;

- cheie de 12 pentru suruburi

 

Opratiunea ar fi cam urmatoarea:

- desfacut radiatorul de pe masina, sunt 4 suruburi care il fixeaza (cheie de 12);

- desfacut cele doua "tevi" prin care circula gazele (2 suruburi de si doua piulite de 12);

- desfacut cele doua furtune de pe radiatorul EGR-ului si inlocuite cu unul singur, cel de 50 cm;

- strans flansele...si cam atat.

 

Doar ca mi mi s-a rupt un surub si nu am avut timp sa incerc rezolvarea,dar procedura de anulare in ansamblu este destul de simpla, mai ales multumita pozelor si explicatiilor colegilor nostri de forum, cu mult mai multa experienta si amabilitate de asemenea, este vorba de @ugod...multumesc! Urmeaza zilele urmatoare sa finalizez si sa vad daca si cum se simte diferenta.

 

Spor

 

11813_544373095582280_1579350246_n.jpg.00e9becae1ae14ed6b131e9cc62c013f.jpg487509_544373272248929_1466314908_n.jpg.389b86a4504a6960d8dab75d1950eaa9.jpg526521_544373222248934_249741207_n.thumb.jpg.4fea8a367240c2cba86ab19ea77a674a.jpg558087_544373345582255_1873233965_n.jpg.e1886236f276cb8f46e0dd8c95df4a9b.jpg

Editat de daniel_hnatec
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Exact, no EGR momentan, nu am avut timp sa merg cu masina pentru a observa diferenta, dar urmeaza, trebuie sa curat si admisia si sa vad ce modific pe la evacuare, cred ca o sa pastrez doar toba intermediara si restul tobelor le inlocuiesc cu teava goala :-D

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 luni mai târziu...

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Intre timp:

- am schimbat discurile si placute fata + spate;

- inlocuit uleiul din diferentiale;

- mutata unitatea de A/C si montat un player 2DIN

 

IMAG0054.thumb.jpg.4cb798c99b6da35f96dd8e45de5ff5f1.jpgIMAG0052.thumb.jpg.5deb519c7dde3d7b8c79a51116139904.jpg

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

Urmeaza izolarea termica si fonica a utilajului. Mi-am montat pe Leon STP si sunt incantat de rezultat, asa ca am decis sa imi pun STP sau Silent Coat si pe Pajero, mi-au ramas 3 foi din 10 de la Seat si mai cumpar un pachet, vreau sa montez in usi, aripile spate, podea si eventual plafon. In plus, la aripile spate, lipite de plasticele ce acopera ce e pe acolo voi pune si fonomin (cred ca asta este denumirea). Fonomin o sa fie in plus si pe pardoseala + plafon, impreuna cu STP. Dupa izolatie voi monta un amplificator Helix A4, doua Brax 1.1 si doua Helix de 16.5, 606 parca.

 

Am o bascula stramba, usor indoita si urmeaza sa o schimb, am luat una SH de la @ugod, vreau sa iau tot kitul de bucsi, cele din poza de mai jos, le-a folosit cineva, impresii!!?d9c43f157a9ebc8c9fe075231a3ef0f0-500x500.jpg.274a9c6bc86dac6e0974eebe6f37e9af.jpg

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 săptămâni mai târziu...

Re: My Mitsubishi Pajero V60 3.2 Di-D 2003

 

MI-au ajuns si bucsile, mai greu cu schimbatul pentru ca trebuie sa dau basculele jos si sa extrag bucsile vechi.....exista o tehnica speciala?

Intre timp aproape am terminat de izolat in interior, am pus STP de 2 mm pe aripile spate si pe podea, iar pe toate plasticele ce acopera lateralele masinii, in interior, cat siu cele de la cutia de viteza si cotiera am pus o pasla de cativa mm ce o cumparasem de anul trecut pt G :-d....nimic nu se pierde.

Urmeaza plafonul si usile.

IMAG0213.thumb.jpg.6fac1ede9e6d0bfa579a8250851a4626.jpgIMAG0175.thumb.jpg.5dd9b03c318e095d13b1e389619cd1e8.jpgIMAG0177.thumb.jpg.87f0fa866535ebf2fec1eab99d7bc052.jpgIMAG0186.thumb.jpg.921b192fb7af89258875b7a49caa92ad.jpgIMAG0191.thumb.jpg.32402724924531e891ac47d0d34d51ed.jpg

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea!!!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare