Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Sfat achizitie mk4...

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Sfat achizitie mk4...

    Dupa ce aveam in gand sa imi iau un pinin un coleg ma indrumat spre clasic si asa am ajuns la mk3....toate bune acuma as vrea sa imi iau unu de prin 2007-08...marea dilema automat/manual, benzina/motorina.... Acuma vreau sa zic ca nu faccc off cu el si daca e ceva usor daca raman cu el pe camp....restu oras....ast pareri
    Ultima editare de Astral; 11.mai.2013, 19:19.

  • #2
    Re: Sfat mk3...

    pana la urma vrei mk3 sau mk4 ?
    2007-08 nu este mk3 din cate stiu eu

    Comentariu


    • #3
      Re: Sfat mk3...

      Atunci o sa modific credeam ca mk3 este.... Da vreau 07-08...

      Comentariu


      • #4
        Re: Sfat mk3...

        Atunci vorbim de MK4, sau V80. Eu in locul tau mi-as lua diesel, cutie automata, LWB. E comod, spatios, consuma putin, singura problema e impozitul mare.
        sigpic

        Comentariu


        • #5
          Re: Sfat mk3...

          Postat în original de Tavi D. Vezi post
          Atunci vorbim de MK4, sau V80. Eu in locul tau mi-as lua diesel, cutie automata, LWB. E comod, spatios, consuma putin, singura problema e impozitul mare.
          LWB mi se pare prea mare....ma gandeam la un SWB....
          impozitu nu este o problema...

          Comentariu


          • #6
            Re: Sfat achizitie mk4...

            salut
            ca si posesor de swb pot sa-ti spun ca lwb e alegerea inteleapta.pt acelasi motor masina nu prea are portbagaj.
            daca ai familie o sa vezi ca swb-ul e prea mic.impozitul scade bine daca o faci autoutilitara =>swb-2 locuri/lwb-5 locuri .
            pe de alta parte in bucuresti spre exemplu swb te-ar ajuta,dar la drum,in weekend sau ca si utilitara lwb-ul e o alegere.
            de altfel si in aglomeratie daca stii ce conduci nu ai nici o problema.
            daca te mai intereseaza si alte aspecte am sa incerc sa raspund in subiect.
            stima

            Comentariu


            • #7
              Re: Sfat achizitie mk4...

              Ms de raspuns...nu am familie inca...si mai am alta masina pe asta vreau sa o iau pt iarna si pt mers la ferma....si lwb este prea mare pt treaba asta....ce probleme ai intampinat?cum sta in curbe...pt ca iarna nu prea vad cu cum as putea sa ajung in camp cu un sedan...

              Comentariu


              • #8
                Re: Sfat achizitie mk4...

                pina acum 110.000 un rulment(flanse).intinzatorul de lant de distributie blocat(deblocat fara inlocuire inca).
                eclise etrieri spate gripate-problema de intretinere.
                din cind in cind un bec aprins de dpf.in rest fara.m-am referit la cele serioase.
                curbe-nu ai sa vezi masina de doua tone 4x4(nu suv) sa stea asa in ele. poate cea lunga sta mai bine.
                evident ma refer si sa intelegi ce conduci.conteaza cauciucurile f tare.
                pe drum de balast-rally raid.se vede dakar-ul.iarna la fel.in off bine spre fbine poate spatele incarcat insuficient.
                garda de fabrica insuficienta pt cineva mai cara vrea ceva mai serios.suspensia spre confort.
                de altfel masina e o combinatie reusita de suv si 4by4 zic eu.
                aprecierea caracteristicilor depinde f mult de utilizator/destinatie/experienta.la fel ca in toata industria auto.
                eu am ales-o pt munca(santier).
                consum bunicel in afara,rau in bucuresti.
                stima

                Comentariu


                • #9
                  Re: Sfat achizitie mk4...

                  Da ms pt sfat....sunt ceva bani, adica pt una din 2007/08 sunt ceva bani...dar sa vad cum fac....la ora asta nu imi vine in minte sa te intreb nimic dar multumesc...noapte buna
                  Ultima editare de Astral; 12.mai.2013, 23:08.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Sfat achizitie mk4...

                    depinde intre 15000-17000 .poate si mai putin.
                    e o masina cam neinteleasa dupa parerea mea de marea majoritate a utilizatorilor care au cumparat-o de noua si la un moment dat treziti de criza au vrut sa scape de ele.
                    si impozitul a insemnat mult.
                    ceilalti s-au lasat impresionati de plasticele si interiorul de suv si au descoperit ulterior o masina la nivelul anilor 2000 cu un consum infiorator dupa parerea lor si performante medii fata de alte vise.nu e pt plimbat pe magheru.
                    oricum mare diferenta dpdv mecanic intre v80 3.2did swb si v60 nu prea e.accesoriile difera mai mult la interior dar nu grav.
                    din punctul meu de vedere as acumpara pt toate echipele noastre dar lwb si as pune pe ele niste suspensii si cauciucuri cinstite.
                    stima

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Sfat achizitie mk4...

                      Ca sa nu mai deschid topic nou, vin si eu cu o intrebare tot aici: ce diferente exista intre versiunile de MK4 de 170CP si 200CP? Adica sunt ceva inginerii notabile la motor, sau e doar din soft? Daca e doar din soft, se poate rezolva "oficial" un upgrade la reprezentanta? Adica ma intereseaza o lucrare sigura si garantata, ca sa nu apara te miri ce probleme ulterior resoftarii.
                      Si ar mai fi o intrebare: ce consumuri reale exista la ambele versiuni, de 170-200CP?
                      Multam.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Sfat achizitie mk4...

                        din cate stiu, inclusiv reprezentanta iti cere sa semnezi niste hartii care ii absolva pe ei de orice pretentii din partea ta in eventualitatea in care apar probleme cand fac update-uri la softurile calculatoarelor, indiferent ca vorbim de cel al motorului, al cutiei sau de confort, lumini, inchidere etc.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Sfat achizitie mk4...

                          Din 2007 pana prin 2009 s-au facut cu 170CP, iar de prin 2010 s-au facut cu 200CP. Pe hartie, cele noi cu 200CP au un consum ceva mai bun. Ma intereseaza daca merita mai multi bani varianta mai noua de 200CP, sau se poate upgrada simplu cel de 170CP la 200CP, daca e numai treaba de soft si nu sunt si alte diferente mecanice. Ma intereseaza modificare "de fabrica" si nu resoftare facuta de meseriasi specializati in asta.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Sfat achizitie mk4...

                            https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_4M4_engine

                            Prima generatie cu turbina cu geometrie variabila 170CP, cu chip putere ajunge un pic peste 200CP http://www.chipexpress.com/products/4044/
                            A doua generatie cu turbina cu geometrie variabila 200CP, cu chip ajunge in jur de 230-250CP http://www.chipexpress.com/products/1533/

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Sfat achizitie mk4...

                              Diferentele intre ele sunt doar de ECU.Cel de 200 de cai are incorporat in el un chip de putere de la Ralliart.Teoretic daca schimbi ECU ai 200 de CP dar partea proasta este ca difera la mufe fata de cel de 170 de CP.
                              Gandirea corectă vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X