Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta


raduccu

Postări Recomandate

Buna ziua. Tocmai mi am achizitionat un pajero 2.5 din 2003 sunt foarte multumit dar am cateva probleme daca ma puteti ajuta:

 

 

1: cateodata cand e cald afara imi creste temperatura la motor urca pana aproape de rosu dar nu ajunge niciodata la rosu si doar daca e cald afara pentru ca am fost zilele trecute pana la suceava mai spre dimineata si acul a stat mai jos de jumatate dar can m am intors si era cald afara ziua mare s a ridicat acul.... MA PUTETI AJUTA? (RADIATORUL A FGOST CURATAT SI NU AVEA MIZERIE CI DOAR APA COLORATA)

2: diferentialul imi palpaie in bord si nu pot vedea daca schimb din 2 h in 4 h etc ramane la fel pe bord

 

 

IN REST SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA POZE NU STIU CUM SA PUN SINCER ... DAR INVAT

 

Rog un moderator sa mute postul la rubrica mk3 ca am gresit ... Imi cer scuze

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

Referitor la temperatura motor, eu cand am luat.o pe a mea am gasit termostatul blocat in pozitie aproape inchis si la peste 100 km/ h mi se incalzea pe rosu. Schimbat termostat si rezolvat problema.

 

Iarna trecuta nu mai facea caldura in interior asa ca am dat caloriferul jos si l.am spalat. Acum face sauna, am vazut ca este "buba" frecventa.

 

La MK3 climatronic, nu stiu la altele, apa trece in permanenta prin calorifer iarna - vara, deci un calorifer infundat poate avea influente negative asupra circulatiei apei in motor.

 

In cazul tau pot fi si alte probleme, eu am scris doar ce am avut eu legat de racirea MK3, 3.2 DID.

Editat de nclaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

termostat schimbat cu unul gates schimbat si senzorul de temperatura si tot asa face mentioneza ca face numai la deal si nu mereu depinde si cat de cald este afara .... cum se poate curata radiatorul? multumesc frumos pentru raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

termostat schimbat cu unul gates schimbat si senzorul de temperatura si tot asa face mentioneza ca face numai la deal si nu mereu depinde si cat de cald este afara .... cum se poate curata radiatorul? multumesc frumos pentru raspuns

 

 

Curata radiatoarele si schimba vascocupla la ventilator ! Si mai vezi dupa ce faci asta ...

DACA UN LUCRU MERITA SA FIE FACUT , MERITA SA FIE FACUT BINE !!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

termostat schimbat cu unul gates schimbat si senzorul de temperatura si tot asa face mentioneza ca face numai la deal si nu mereu depinde si cat de cald este afara .... cum se poate curata radiatorul? multumesc frumos pentru raspuns

 

Caloriferul este o nebunie sa il dai jos pentru ca se desface tot bordul. Daca iti baga iarna caldura lasa.l in pace.

 

Si radiatorul dar mai ales caloriferul au celule foarte mici in interior, deci greu de curatat. Mie mi.a luat vreo 8 ore sa curat caloriferul care este de marimea unei carti. Am folosit apa fierbinte, otet si o solutie pentru desfundat tevi de la Peak.

 

Sunt diverse solutii pentru curatat dar orice folosesti sa nu atace aluminiul si nu care cumva sa fol vreo solutie minune pe care sa o pui in motor. Da radiatorul jos si spala.l.

 

Referitor la viscocupla, porneste masina cand e rece si vezi daca pe masura ce creste temperatura motorului, dupa o ora - doua de mers, daca iti creste turatia ventolei.

 

Nivelul de lichid de racire se pastreaza ? Scade, fierbe, da afara din vasul de expansiune ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

vasco e bun pentru ca atunci cand e cald motorul daca invart de ea se invart doar 2 palete ..deci e tare ma gandesc sa nu fie ceva electric pentru ca:

daca ,creste temepratura si opresc motorul iar apoi in 30 de sec . dau la cheie din nou temepratura e aproape de 0 , caldura baga la greu , vazusem undeva pe youtube cum ca in spatele bordului sunt niste rezistente care se ard e o chestie patrata care se schimba acum nu mai stiu am sa curat radiatorul sa vad ce si cum , daca mie in bord imi arata ca apa e pe rosu cand deschid capota apa nu fierbe nu da afara ,nivelul apei nu scade , nimic totul e in regula acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 săptămâni mai târziu...

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

multumesc frumosa pentru raspunsuri .......cred ca toate problemele cu apa mi se trag de la ceasul din bord defect :)))))) pentru ca sunt perioade cand scae temperatura sub 0 de nebun asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

Sau poate de la senzorul de temperatura... pune si niste poze cu masina sa o vedem si noi.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

Verifica daca instalatia de racire este amorsata/aerisita bine, sa nu cumva sa fi ramas aer pe instalatie ca atunci nu mai face circuitul corect. Cand se raceste motorul desfa capacul de la radiator si vezi sa ai antigel pana sus. Daca lipseste atunci mai completeaza.

 

Eu la a mea am curatat radiatorul si pe exterior pt ca era plin de praf si mizerie - am suflat cu aer fagurii apoi apa cu presiune si s-a curatat destul de bine.

Operatiunea asta presupune sa scoti radiatorul afara (nu e foarte complicat) - scoti antigelul, desfaci filtrul de aer, plasticele de la ventilator si vreo cateva furtune. Al meu la 3.2DiD CV automata are si circuit pt racire ulei cutie - mai desfaci 2 furtune subtiri in partea de jos iar pt asta trebuie sa desfaci si partea din fata a scutului.

Daca poti sulfa-l cu aer si pe cel de AC, pt ca daca asta este infundat atunci curentul de aer nu mai ajunge corect la cel de antigel.

 

Termostatul este usor de verificat daca ai un termometru sa ajunga spre 100grade C.

Il bagi in apa si incepi s-o incalzesti. Ar trebui sa inceapa sa deschida la temperatura indicata pe el (+-5 grade ca poate s-a mai decalibrat in timp).

Exemplu: pe al meu scrie ca trebuie sa deschida la 77grade. Cand incalzesc apa deschide pe la 82grade, cand o las sa se raceasca inchide complet pe la 76grade.

 

Daca ai variant LWB cu aeroterma pe spate (in spatele rotii dreapta spate) verifica pe sub masina conductele de antigel care merg la ea, sa nu cumva sa fie ruginite si sa piarda antigel pe la ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

antigelul in radiator e pana la filet acolo termostatl e nou senzorul de la indicator e nou cred ca am sa ma apuc sa curat sau sa schimb radiatorul sa vad cei cu el ... multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

http://www.bizoo.ro/firma/mvvauto/vanzare/3166617/termometru-apa

 

Cauta ceva similar, cu tub capilar, fara electrica si monteaza in locul sondei tale. Mergi cu masina si vezi ce temperatura iti indica.

 

Nu stiu daca nu cumva ai doua sonde sau vreun dop unde sa il conectezi si poti compara scala in grade a acestui termometru cu ce iti indica in bord.

 

Asa vei sti SIGUR daca ai problema electrica sau mecanica.

 

Termometru-apa_8351751_1337955839.jpg.3be1f8a49f37c55e97916af42a369dae.jpg

Editat de nclaur
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

imi pare rau sa va anunt dar am retirnat masina inapoi deoarece statul roman e prea fomist si sa dat inca o lege cum ca toaye masinile transfprmate ca autoutilitare prin europe incepand cu 2013 in romania nu mai sunt acceptate ca si autoutilitare ..."traiasca ponta"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

imi pare rau sa va anunt dar am retirnat masina inapoi deoarece statul roman e prea fomist si sa dat inca o lege cum ca toaye masinile transfprmate ca autoutilitare prin europe incepand cu 2013 in romania nu mai sunt acceptate ca si autoutilitare ..."traiasca ponta"

 

Este offtopic dar ...detaliaza te rog, ce lege ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

Este offtopic dar ...detaliaza te rog, ce lege ???

 

poi ce sa spun e lege noua data de la buc. cica sunt prea multi cu autoutilitare deodata modificate (nu vin autoutikitare din fabrica) si lu "ponta " nu i convine acest lucru si au schimbat legea nu stiu mai multe am foat si in audienta la seful rar din iasi si el mi a spus ca din iasi e totul oki dar la buc la aprobare e problema nu se mai aproba autoutilitare cu 4 locuri modificate din autpturism in autoutiliatra dupa 2013

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

poi ce sa spun e lege noua data de la buc. cica sunt prea multi cu autoutilitare deodata modificate (nu vin autoutikitare din fabrica) si lu "ponta " nu i convine acest lucru si au schimbat legea nu stiu mai multe am foat si in audienta la seful rar din iasi si el mi a spus ca din iasi e totul oki dar la buc la aprobare e problema nu se mai aproba autoutilitare cu 4 locuri modificate din autpturism in autoutiliatra dupa 2013

 

A, sa inteleg ca tu vroiai sa transformi masina in Utilitara...nu se mai poate, doar sa vina asa de afara...multe pajero 3 sunt utilitare in Italia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

A, sa inteleg ca tu vroiai sa transformi masina in Utilitara...nu se mai poate, doar sa vina asa de afara...multe pajero 3 sunt utilitare in Italia

masina a cenit autoutilitara din italia dar a fost transformata initalia in autoutilitara in aprilie 2014 si de asta nu mi a dat voie sa o inscriu in ro ca autourillitara e lege noua data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: noul meu mitsu pajero v60 ....si cateva probleme daca ma puteti ajuta

 

masina a cenit autoutilitara din italia dar a fost transformata initalia in autoutilitara in aprilie 2014 si de asta nu mi a dat voie sa o inscriu in ro ca autourillitara e lege noua data

 

rog a se inchide topicul. multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare