Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Piedere antigel sau infiltratii apa sub pres sofer

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Piedere antigel sau infiltratii apa sub pres sofer

    Salut,

    Am un Mitsubishi Pajero 3.2DiD LWB din 2001.
    Am observant de cateva zile ca apar urme de umezeala sub presul de la sofer exact in zona in care sprijin calcaiul la piciorul drept (pe acceleratie) - fie vreo pierdere de antigel pe la aeroterma (acum ca s-a racit vremea si a inceput sa circule antigelul prin aeroterma) sau infiltratii apa de la ploile din ultimele zile.

    Conductele de la aeroterma spate sunt anulate pentru ca erau corodate si oricum nu folosesc al treilea rand de canapele (este transformata in autoutilitara). Oare acelasi lucru se intampla si cu conductele de la aeroterma fata sau sunt ceva garnituri cu probleme p-acolo?

    In vasul de expansiune mai completez antigel din cand in cand (ceva gen 50-100ml la aprox 2000km)- deci cred ca exista ceva pierderi...

    Pe de alta parte ma gandesc ca-i posibil sa fie si vreo infiltratie de apa de ploaie...

    O sa incerc sa pun un servetel uscat sub pres sa vad dupa ce se imbiba putin daca are culoare roz (de la antigel).

    S-a mai intalnit cineva cu astfel de probleme?

  • #2
    Re: Piedere antigel sau infiltratii apa sub pres sofer

    Salut,
    Ai gaura in podea ,curata bine in spatele rotii si o sa vezi.
    Cel mai bine da presul la o parte cand bagi jetul si o sa ramai uimit.

    Bafta!

    Comentariu


    • #3
      Re: Piedere antigel sau infiltratii apa sub pres sofer

      Antigelul este usor lipicios comparativ cu apa si , daca nu pute rau , poti pune pe varful limbii . Daca este dulceag , nu este apa. Cat despre circuit , antigelul curge prin aeroterma si vara si iarna . Totusi , nu am auzit de masini la care aeroterma sa fie in partea unde este volanul , din cauza partii electrice de la ceasurile de bord si a pedalierului. In toate cazurile cunoscute de mine , aeroterma este in dreptul pasagerului , tocmai pentru ca este mai mult loc in care poate fi pozitionata. Daca pierdeai pe la aeroterma ar fi fost normal sa fie umezeala la picioarele pasagerului din fata. Daca nu ai picatura sub masina si nici inauntru nu iti intra , ai doua posibilitati. Sau il papa motorul ( cazul nefericit ) sau ai un por mic si cand se incalzeste se pierde sub forma de abur. Daca esti in ultima situatie , ia o lanterna intr-o seara cand este frig si motorul este cald si lumineaza compartimentul motor. Daca iese abur ai sa il vezi imediat, mult mai usor ca ziua .
      Nu vei fi judecat niciodată de un om mai bun ca tine. Cei care judecă îşi urăsc, de fapt, propriile greşeli şi neputinţe.

      Comentariu


      • #4
        Re: Piedere antigel sau infiltratii apa sub pres sofer

        M-am exprimat gresit cand am spus ca antigelul "circula prin aeroterma". De fapt ma gandeam la radiatorul de incalzire.
        Am un Opel Astra G la care acest radiator se afla in spatele consolei centrale, iar O-ringurile imbatranite de la condutele de incalzire ce intra in radiator faceau ca antigelul sa ajunga sub presul de la sofer.

        Acum in ultima saptamana , desi a fost frig afara, nu au mai aparut urme de umezeala sub pres.
        Dar nici nu a mai plouat. De unde deduc ca-i posibil ca ceea ce observ sub pres sa fie infiltratii de apa atunci cand ploua. Chederul de la parbriz este crapat...

        Am pus cateva servetele sub pres, ar trebui sa se imbibe daca mai apare umezeala aia.
        Avem doua variante:
        1 - Daca raman incolore inseamna ca-i apa
        2 - Daca se fac roz inseamna ca-i antigel.
        Nu am de gand sa "gust" din mizeria aia sa vad daca-i dulce.

        Am redus din pierderile de antigel prin doua metode:
        1 - curatand radiatorul de antigel de mizeria care s-a strans intre faguri - mizerie ce facea ca in sarcina sa-mi urce temperatura lichidului de racire, de fapt antigelul fierbea si arunca afara surplusul prin furtunul de refulare de la vasul de expansiune, desi temperatura nu ajungea la maxim pe indicatorul de la bord.
        2 - schimband radiatorul de la EGR - OPERATIUNE CE SE REALIZEAZA GRATIS IN SERVICE-URILE MITSUBISHI - EXISTA RECHEMARI ACTIVE IN SERVICE PT A INLOCUI ACEASTA PIESA.
        Se poate intampla sa existe pori in acest radiator de EGR, iar antigelul sa ajunga pe evacuare sau in admisie, astfel incat nu sunt urme vizibile pe la motor ca ar exista pierderi
        Aviz amatorilor - am schimbat aceasta piesa anul acesta la reprezentanta Mitsubishi Ploiesti, masina fiind din 2002, neavand nici un fel de carnet se service, de la ultimii "n-spe" proprietari ai masinii...


        OFF-TOPIC - exista 3 rechemari in service active pt Pajero V60 3.2DiD pt urmatoarele piese:
        - radiator EGR
        - joja ulei
        - pompa servo-frana
        A mea s-a incadrat la doua din trei...

        Comentariu

        Procesare...
        X