Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

    Salutare, numele meu este Paul, Bucuresti, nou in comunitatea dar si in domeniu de 4x4, si de ceva timp proprietar de Pajero 3.2 Di-D, botezat Totoro, dupa cum am spus si in topicul de prezentare
    tocmai am revenit din miniconcediu si as putea spune si bune si rele despre ea.
    Bune:
    - masina per ansamblu, calitatea materialelor si a constructiei din punct de vedere proiectare-executare sasiu+motor, evident pentru acea vreme,
    - abilitati off, peste medie spun eu, la dotare stock, atat motor cat si suspensie,
    - modularitate,
    - consum,motor, posibil si fiabilitate,
    Rele:
    - si aici ma refer mai mult la masina mea decat la model in general;
    - pozitie volan limitata, confort redus la distante lungi( am facut 1500km si nu prea confortabil scaunul),
    - zgomot interior ridicat, nu este un minus mare, dar este
    - lipsa computerului de bord si a comutatoarelor luminate, le cam cauti daca nu sti exact pozitia lor, dar in timp te obisnuiesti,
    - bec ABS aprins, stins la destinatie pana la intrare in Bucuresti, la primul semafor ABS aprins, si asa a ramas-la pornirea masinii pompa si sfera se aude lucrand 10-15 secunde, nu stiu daca este normal,
    - pornirea lunga, invarte 5s si la cald si la rece, parca mai repede la rece, un mecanic a spus ca "asa face ele" raspuns neconcludent, am schimbat si bateria, luand o baterie de 100/830, la fel face,
    - curge-la motor ceva in partea inferioara, caseta de directie la bieleta stanga, cilindru receptor ambreiaj, si pe la alte semeringuri de la transmisie,
    - la plecare de pe loc si la accelerari dupa o decelerari cloncane, ca si cum ar fi un joc in grup sau posibil tampoane, verificabil,
    - statul pe loc si lipsa de "afectiune" a facut-o sa se autodistruga.....multa rugina pe dedesupt, gauri in contraaripi,
    - nu am gasit, telefonic incercand, pe cineva cu scaner compatibil pentru o diagnoza completa, eventual activari, reactivari, in fuctie de rezultat.

    De ce am cumparat-o....in primul rand masina arata 90% foarte bine, 10% urmand sa fie in timp remediat, km putini 190000, istoric cunoscut, polivalenta, constient fiind de faptul ca la baza este un motor foarte bun(3.2did) pus pe un sasiu excelent pentru off, la care se arunca una bucata cutie fara mari pretentii, pentru a nu te ploua, deci 75% offroad, dar mie imi place modelul, asa ca....

    nu a fost scurt, dar nici lung, urmeaza interventile. pozele sunt de la prima pornire pornire dupa 13 luni de stationare.....a, si dupa atata timp, la pornire, trasa fiind ca nu aveam baterie puternica, 0 gram fum(alb, albastru, negru)
    2 Wheels, 4 Wheels, ALL Wheels

  • #2
    Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

    Ce an e masina?
    Fiind 3.2DiD, cred ca e vorba de un MK3.



    Raspuns la lista cu Rele:

    - pozitie volan limitata, confort redus la distante lungi( am facut 1500km si nu prea confortabil scaunul),

    Scaunul e destul de confortabil comparat cu alte masini off-road de generatia ei, tine cont ca nu e SUV.
    Din experienta iti spun ce devine mai confortabil daca-l ridici putin de fata la drumuri lungi (pt un mai bun suport la genunchi). Reglajele electrice sunt minunate la acest model.


    - zgomot interior ridicat, nu este un minus mare, dar este

    Zgomotul in rulaj depinde de multi factori, depinde acum si la ce te raportezi.. :)

    - lipsa computerului de bord si a comutatoarelor luminate, le cam cauti daca nu sti exact pozitia lor, dar in timp te obisnuiesti,

    Computer bord nu exista pe 3.2 DiD MK3, dar consmul se invarte pe la 10%.
    Comutatoarele toate sunt iluminate, vezi sa nu ai becuri arse (eu am avut destule si nu m-am lasat pana nu le-am schimbat pe toate).


    - bec ABS aprins, stins la destinatie pana la intrare in Bucuresti, la primul semafor ABS aprins, si asa a ramas-la pornirea masinii pompa si sfera se aude lucrand 10-15 secunde, nu stiu daca este normal,

    La MK3 exista rechemari in service active pentru pompa frana/ABS (daca e din aia cu filtru azot, s-au pus pana prin 2002 parca), joja ulei si radiator EGR.
    A mea s-a incadrat la 2 din 3 (joja si radiator EGR, pompa servo-frana era generatie mai noua), au fost schimbate gratis la reprezentanta Ploiesti.


    - pornirea lunga, invarte 5s si la cald si la rece, parca mai repede la rece, un mecanic a spus ca "asa face ele" raspuns neconcludent, am schimbat si bateria, luand o baterie de 100/830, la fel face,

    La MK3 (injectie directa) trebuie sa plece la sfert, altfel posibil sa ai ceva probleme cu pompa injectie.
    La MK4 (common-rail) pornirea e un pic mai greoaie, dar ceva gen 1-2 sec, in nici un caz 5.
    Verifica mai atent


    - curge-la motor ceva in partea inferioara, caseta de directie la bieleta stanga, cilindru receptor ambreiaj, si pe la alte semeringuri de la transmisie,

    Semeringuri, garnituri de inlocuit

    - la plecare de pe loc si la accelerari dupa o decelerari cloncane, ca si cum ar fi un joc in grup sau posibil tampoane, verificabil,

    Posibil uzura mai mare la cardan, daca cuplezi si fata mai face asa rau?

    - statul pe loc si lipsa de "afectiune" a facut-o sa se autodistruga.....multa rugina pe dedesupt, gauri in contraaripi,

    Rugina e o problema la modelul MK3 - trebuie remediata. Verifica si conductele la aeroterma spate in cazul LWB (sa nu ai pierderi de antigel).

    - nu am gasit, telefonic incercand, pe cineva cu scaner compatibil pentru o diagnoza completa, eventual activari, reactivari, in fuctie de rezultat.

    La MK3 nu prea ai ce activa/reactiva, diagnoza poti face singur prin metoda agrafei (cauta pe net si ai sa gasesti cum), la MK4 e alta poveste.

    Comentariu


    • #3
      Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

      la masina care a stat boala incepe sa isi spuna cuvântul. discul era putred, placa ruginita, si plina resturi din disc. schimbat si cilindru ambreiaj+pompa+kit ambreiaj, care la kit-ul luk, disc+rulment sunt exedy si placa luk.

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG-20160512-WA001.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	391,3 KB 
ID:	990138Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG-20160512-WA000.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	431,7 KB 
ID:	990137Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	a.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,82 MB 
ID:	990136
      Ultima editare de Astral; 15.mai.2016, 17:39.
      2 Wheels, 4 Wheels, ALL Wheels

      Comentariu


      • #4
        Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

        Dupa lucrare, am o problema. nu am presiune in pedala. pedala ramane moala si dupa aerisire. pompa, cilindru, kit, totul nou. conducte verificate. pompa si cilindrul montate amorsate. totusi, pedala moale. o idee ceva? am schimbat si atelierul, poate daca nu stie problema da alta solutie. dar nimic.
        Si inca o problema nedetectata. pornirea lunga la rece si cald. Deocamdata asteapta cuminte o revizie generala si la motor. lichide, bujii, distributie, pompa apa, curele.
        Ultima editare de PaulPAW; 18.mai.2016, 00:58.
        2 Wheels, 4 Wheels, ALL Wheels

        Comentariu


        • #5
          Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

          La abs daca se aude mergand pompa trebuie schimbata sfera de azot . dupa un timp
          Abs se aeriseste singur trebuie sa deschizi doar aerisitoarele .

          Comentariu


          • #6
            Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

            Pana acum totul fără probleme. Dar.... curge grupul spate pe la axul cârdășie, dar nu am găsit reper pentru simering, și 2 un electrician bun? Are mici chichițe care nu au fost descoperite de oricine.
            2 Wheels, 4 Wheels, ALL Wheels

            Comentariu


            • #7
              Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

              Reper pentru simering ai putea gasi pe site-ul mister auto dar cel cu uk la urma, gasesti eventual dimensiunile si poate-ti gasesti simering asa, daca nu dupa cod.
              Ultima editare de Astral; 31.iul.2016, 23:21.

              Comentariu


              • #8
                Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

                dupa o perioada doar de motorina si apa la stergator, si 7000km, la pornire dupa ce am stationat 30 min intru-m magazin, se aprinde pentru 15s becul galben pentru presiune ulei, nu cel rosu. stiind ca sunt cu uleiul ok, nu mi-am facut probleme, dar acasa am incept sa vad care este problema. nivel ok, ulei sus in rampa ajunge repede, evident nu aveam cum sa masor presiunea, dar cred ca este ok. problema sa repetat de 2-3 ori la perioade si stari diferite. acum am citit si eu pe net si am vazut ca pot fi 2 cauze.
                1. senzorul de presiune, sau probleme presiune ulei
                2. nivel insuficient( avertizeaza la un minus de 1l)
                ca o remarca, la schimbul de ulei a bagat doar 8.5 litri fata de 9,6 cat scrie ca este nevoie, iar joja are parte de indicat din plastic si este rotunda, si imi arata la 8.5 litru aproape peste maxim, si cred ca nu este joja originala.
                acuma, intrebari..indicatorul este pentru presiune ulei sau nivel? joja originala cum trebuie sa fie? la un schimb normal de ulei si filtru cat trebuie sa intre(pareri diferite in service, joja find acuma neconcludenta pentru mine), sau a mai avut cineva problema. oricum saptamana viitoare ma duc la service pentru scan, dar am un drum de 700km de facut si sa merg fara bube la cap.
                2 Wheels, 4 Wheels, ALL Wheels

                Comentariu


                • #9
                  Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

                  Vezi ca la MK3 exista o rechemare in service activa pentru inlocuire joja ulei.
                  Mie mi-au inlocuit-o fara nici un cost, masina fiind din 2002, iar ce-ti spun se intampla in 2014.
                  Poate daca o schimbi o sa indice nivelul corect.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

                    Toate bune și frumoase pana acum ceva timp. Plecat la drum prin București și mers după aceea pana la Otopeni, Masina fără probleme doar că la un moment dat 2-3 secunde se aprinde in mers becul galben de avertizează nivelul de ulei. Ignor, că nu aveam ce face dar totuși după ce opresc și revin la Masina verific uleiul, in regula. La intoarcere, in mers vrând să fac o depășire vad in oglinda cam mult fum, trag pe dreapta și văd că pe evacuare ieșea fum cu puternic miros de ulei. Verific turbina un pic din accelerație, fluieră,plec. A 2a zi la pornire parca 1 Min a scos la fel fumul, dar după drumuri și ajuns acasă nu mai scotea, totul părea in regula. Masina merge bine, ulei arata bine, are 5000km, la service nu a vrut sa mai facă și nici scurgeri nu se vad. Sa fie problematic, a avut cineva o situație asemănătoare? Nu de altceva dar trebuie sa bag acum km și nu vreau surprize. Evident forumul rămâne consultativ, mai verific la 2 ateliere sa fiu sigur, bănuiesc turbina
                    2 Wheels, 4 Wheels, ALL Wheels

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

                      Am pățit o noua aventura.
                      Mers noaptea pe autostrada, brusc o bubuitura nu puternica, motorul se oprește în 2000rpm și un răspunde la accelerație, plus fum negru și motorina la greu. 50 km 30 litri. Azi am descoperit ce a pățit. Furtun intercooler.
                      Voi încerca să caut, dar apelez si aici cu întrebare. Găsesc furtune siliconice la cote ca cele OEM sau trebuie făcute din bucăți, și dacă exista unde as putea apela. Mulțumesc
                      2 Wheels, 4 Wheels, ALL Wheels

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

                        http://www.racingnick.ro/furtunuri-siliconice

                        uite aici, am luat in timp tot felul de chestsii de la ei.
                        facute din bucati ca mergea cel mai repede,cu originalul in mana, pentru comparatie.
                        Asta in varianta azi.

                        pentru varinata economy, cauta pe e-bay,dupa cod, denumire, chestii.....nemtii si englezii au totul plug in pentru mitsu si nu numai de obicei, dar acolo este treaba ta cum vine, ce iei, cum faci si ce platesti.

                        spor la treaba
                        Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.
                        Dream It, Do It, Live It....

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: My Mitsubishi Pajero 3.2 Di-D, aka TOTORO

                          Revin cu amanunte.


                          Nimic interesant, motorina si gume noi. nici o problema, o mașină de senzație, utilizata zi de zi (nu prea ii place Bucurestiul si nici mie). pentru cei care vor sa cumpere modelul si se mai uita pe topicuri, nu spun decat....recomand. doar sa fi fost in mintile ei.
                          2 Wheels, 4 Wheels, ALL Wheels

                          Comentariu

                          Procesare...
                          X