Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mitsubishi Pajero ultimul model 2017


renegade

Postări Recomandate

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Un mare + pt ca e autoutilitara

Un mare - , pt unii doar, ca-i lipseste trapa

 

Am vazut una in reprezentanta si avea echiparea cu 1 acumulator, desi in specificatii se spune ca vine cu 2.

Nu stiu daca asta e + sau - pt utilizator...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Cel mai mare + este consumul.Am reusit sa scot cu ea 7.1 L /100 km.Cu a mea nu am scazut niciodata sub 9.3.

Restul e doar facelift;DRL-uri,navigatie cu Android,bluestutz.

Trapa nu ii simt lipsa....oricum in 5 ani cit am avut MK3-ul am deschis-o de doua ori.Pe actuala nu am trapa.

Varianta Invite adica cea mai ieftina vine cu o singura baterie,restul sunt cu 2 baterii pentru ca au sistemul de sunet Rockfort-Fostgate 15+1 boxe care consuma mult curent.

Ca - merg tot pe varianta de jante pe 18'' unde anvelopele sunt destul de scumpe iar oferta e destul de limitata.....17''ar fi mai potrivita dar si aici esti limitat la jante din cauza ET-ului.

Gandirea corectã vine din experienta. Din nefericire experienta vine din gandirea gresita.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Preț de lista 44.970,00€, o masina pe care eu nu mi-o permit dar as lua-o fara discutii, prezinta mai multa incredere decat un X, Q sau altele, motor mare cai suficienti, luxoasa, frumoasa, anvelopele pe 18 se gasesc chiar si AT-uri dar scumpe (boala asta o au si alti producatori si mai nasol este ca uneori nu iti lasa si variante pe 16 sau 17), destul de rare pe sosea.

Bafta.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Ca posesor de model 2016 pot spune ca masina se comporta foarte bine in 40000 km doar 2 revizii in rest nimic ,cutia automata se comporta bine are destul zvac cu cei 200 de cai .o consider o alegere destul de buna pentru banii care a costat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Gata, schimbam Pathfinder-ul?

Nici eu nu mi-o permit, dar nici n-as ezita sa-mi iau una, chit ca fibrele mele vibreaza Patrol:wink:

SuperSelectul mi se pare mie ca este cea mai schmekera cutie de transfer. Astea noi mai au asa ceva?

Au fost destepti ca le-au facut N1 din fabrica, la 3.2 pe M1 impozitul este cam de 1000 de euro pe an.

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

nu stiu ce sa-ti zic despre diferentele intre echiparile cu doua sau o baterie. Eu am un mk3 din 2002 si am doua baterii, dar nu am sistemul de sunet Rockford pe ea. in rest sunt masini bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Cum se conduce pe asfalt umed, zapada? Are un mod 4x4 AUTO (ca autohtonul Duster sau alte SUV-uri) sau clasic 4H?

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Multumesc.

Da, Pathfinder-ul are 12 ani si merge ok, dar parca e vremea de ceva mai nou dar nu sa dau faliment. Din pacate nici Patrol nu se face pentru Europa, nici Pathfinder-ul nu mai e ce-a fost. Ne-au napadit pitipoancele de oras. ;) Iar Land Cruiserul e exorbitant. Cautam...

Pentru semnarea petitiei, aici: http://www.rosiamontana.net/
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Nu cred ca modelul actual mai vine si in alta varianta de echipare decat full, de aceea am ramas surprins de lipsa unei baterii. Si "vanzatorul" a ridicat din umeri, va dati seama cat de bine informati sunt, sau cat de mult le pasa de ceea ce fac...

 

Legat de trapa, la MK3 merg cu sticla descoperita din toamna pana in primavara, chiar daca nu o deschid.

Pur si simplu imi place sa fie luminat interiorul, mai ales in zilele innorate de toamna-iarna. De aceea am zis ca pt unii lipsa ei din echiparea actuala este un minus. Se pare ca nu putea fi omologata autoutilitara cu ea.

 

In rest o masina echilibrata, chiar mai prezinta interes dupa atatia ani de existenta pe piata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Cum se conduce pe asfalt umed, zapada? Are un mod 4x4 AUTO (ca autohtonul Duster sau alte SUV-uri) sau clasic 4H?

 

salutare,

 

datorita lui SuperSelect II poti schimba din 2x4 in 4x4 din mers dar viteza sa nu fie mai mare de 90-100 km/h. Pe asfalt umed sau zapada se conduce mai mult decat decent, cel putin pot mine ii relexanta senzatia. Nu are mode automat, soferul ii singurul care schimba "treptele" de tractiune, 2x4, 4x4... Daca duci dorul schimbatorului de viteze clasic... ai posibilitatea sa schimbi tu viteleze. ( zic asta pt variantele de echipare cu CV automata ).

 

 

si DAAAAAA RD lock = LOVE :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Are un mod 4x4 AUTO

Daca am inteles bine unde bati, Super Select-ul are un mod 4H in care transfera catre putea fata ~30% din cuplu si ramane diferentialul central deschis, astfel incat poti rula pe orice tip de suprafata, inclusiv asfalt uscat "in 4x4" fara probleme. Adica un fel de 4x4 "automat", din cate stiu eu mai modifica rata de transfer a cuplului catre puntea care are nevoie mai mult.

Iar 4Hlc functioneaza oarecum ca 4H de la cutiile de transfer clasice, adica diferential central blocat si transfer 50-50 intre punti.

Vezi ca s-a dezvoltat intr-un topic modul de functionare la Super Select.

 

Revenind la topic, sunt curios care va fi viitorul acestei masini, deocamdata nu se anunta modelul nou, asta de acum este un face-lift la face-lift. Chiar daca tehnologia (ma refer de baza, nu briz-briz-uri) este una deja veche si "depasita", ramane o masina excelenta pentru familie, ture, hobby-uri care necesita tractare si/sau carat mult. Posibil ca dupa ce apare noul model, sa se inghesuie multi care vor masina sa cumpere ultimele bucati ramase din modelul asta... :grin:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Am avut modelul 2008 cumparat de nou si l-am vandut in 2016,in afara de placute de frana,discuri pe fata si toate reviziile la zi,nu am avut nici o problema!Consum sub 10% nu am reusit,dar in schimb cu rulota,barca,platforma dupa mine am scos 15-18%,dar merge si trage intr-un mare fel!!! O masina pe care te poti baza,parerea mea!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Daca am inteles bine unde bati, Super Select-ul are un mod 4H in care transfera catre putea fata ~30% din cuplu si ramane diferentialul central deschis, astfel incat poti rula pe orice tip de suprafata, inclusiv asfalt uscat "in 4x4" fara probleme. Adica un fel de 4x4 "automat", din cate stiu eu mai modifica rata de transfer a cuplului catre puntea care are nevoie mai mult.

:

 

Io cred ca asta e un pic SF

Adica ar fi un diferential si cu un fel de LSD, si blocabil...hmmm

E drept ca nu am desfacut cu manutzele mele niciun transfer superselect, nici n-am studiat vreo schema de-a acestuia.

Cu transferul superselect asa cum il stiu eu poti rula si pe asfalt uscat in 4h fara probleme.

Ma insel oare?

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Salut Giorgel,

 

Nu, nu te-nseli deloc si nu, nu e SF deloc ce s-a scris despre modul 4H al Super Select-ului ...

Editat de Esperache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Salut Giorgel,

 

Nu, nu te-nseli deloc si nu, nu e SF deloc ce s-a scris despre modul 4H al Super Select-ului ...

 

Mda...back to the drawing board:wink:

Cînd te-ai nascut, tu ai plîns, iar altii s-au bucurat. Traieste-ti viata astfel încît, cînd vei muri, toti sa plînga, iar tu sa zîmbesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

[table=width: 500]

[tr]

[td]Cutie transfer clasica[/td]

[td][/td]

[td]Super Select[/td]

[/tr]

[tr]

[td]2H[/td]

[td]=[/td]

[td]2H[/td]

[/tr]

[tr]

[td]pauza :grin:[/td]

[td][/td]

[td]4H - diferential central deschis (30% fata / 70% spate)[/td]

[/tr]

[tr]

[td]4H[/td]

[td]=[/td]

[td]4Hlc - diferential central blocat (50% fata / 50% spate)[/td]

[/tr]

[tr]

[td]4L[/td]

[td]=[/td]

[td]4Llc[/td]

[/tr]

[/table]

Editat de Optimus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Eu pana acum am trait cu impresia ca un diferential deschis este definit tocmai prin capacitatea sa de a varia cuplul transmis catre roti/punti functie de anumiti factori, cum ar fi aderenta.

 

Acum am aflat ca daca distribui cuplul intr-o proportie inegala, de ex. 30-70, se cheama ca diferentialul e deschis.

 

:1

  • Like 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Ca sa fie mai clar: https://www.mitsubishi-motors.ro/tehnologie/tractiune-integrala/#!

Diferentialul este deschis, asta clar, in 4H, dar distributia cuplului este variabila, exact cum am zis si eu mai sus. Asta cu ~30/70 am retinut-o din manualului primului meu Pinin (aici in link zice de 33/67, mai precis), era ceva legat de raportul asta, din pacate nu mai am manualul ca sa pot verifica. Nu inseamna ca acest raport este fix, ci probabil o limita, ceva de genul... Tot din manualul ala retin ca raportul asta se poate modifica in functie de conditiile de aderenta. Cel putin asa retin eu, posibil sa ma insel.

 

Deci, eu nu am zis ca daca este un raport de 30/70 inseamna ca este diferential deschis. Mai exista ceva pe langa diferentialul central (VCU) care actioneaza. Cert este ca diferentialul central se blocheaza doar in 4Hlc si 4Llc, cand transmite 50-50.

 

Scuze daca nu-s atat de tehnic pe cat este nivelul "majoritatii" de aici, si-mi permit sa-mi dau cu parerea despre masini pe care le conduc.

 

LE: @Caphonne: Dupa cum vezi chiar in linkul de la Mitsubishi, acest 4H de la Super Select este chiar o tractiunea "4x4 permanenta" ce poate fi utilizata pe orice suprafata.

Editat de Optimus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pajero ultimul model 2017

 

Mersi m-am lamurit, m-am lamurit si cu cea clasica, in mintea mea 4H era 50% fata, 50% spate, aceiasi discutie o au si amicii mei cu Dusterere, la Feroza abar nu am cum este dar asta este alta discutie :) se pare ca fiecare are cate ceva in plus.Off topic am mers cu un Ford Kuga, are doar 4x4 auto permanent dar este un auto permanent inteligent cu distributie variabila a cuplului pe fiecare roata exemplu una are 50%, una 30% celelalte cate 10%, imi arata pe displai ce si cum, oricum Mitsubishi sta bine de tot.

Scuze de off.

Dacia Duster 4x4

Daihatsu Feroza ''Facocerul gurmand'' 1.6 16V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare