Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

    Salutare tuturor,

    Aș vrea să trec la un Pajero cu o generație mai nouă, așadar de la MK2 la MK3. MK2-ul cu motorul de 2.5 mi s-a părut o mașină excelentă, nu prea am avut probleme cu ea. Inițial mă gândeam la MK3 cu motor 3.2 dar am auzit că au ceva probleme și nu-s chiar solide (dacă greșesc vă rog să mă corectați). Am văzut că există o serie, mică ce-i drept, de MK3 cu motorul de 2.5TD de 116 cai și cutie manuală. Cum vi se pare combinația? Nu mă aștept la performanțe pe șosea, MK2-ul actual are 99 de cai și e mai mult pe modul just cruisin. Nici nu mă omor cu depășirile. :) Așadar, are cineva MK3 cu 2.5? Păreri despre această variantă? Mulțumiri!

  • #2
    Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

    Nu mai este nimeni pe acest forum? :)

    Comentariu


    • #3
      Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

      Am eu, dar LWB. Cauta ca am cateva topicuri si spor la citit! Daca e ceva ce te intereseaza in plus, intreaba fara probleme.
      sigpic

      Comentariu


      • #4
        Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

        Salut, mersi de răspuns. Mă interesează câteva chestii de bază: ai întâmpinat ceva probleme cu motorul? Și pentru varianta scurtă, e mai indicat acest motor? Mă gândesc că este un pic mai ușoară...

        Comentariu


        • #5
          Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

          salutare,

          din ce stiu eu MK3 cu 2.5 diesel ii ok, nu ai prea multe chestii de care sa te lovesti. Eu am un MK3 din 2002, 3.2 DID LWB si este exact din lotul/sarja aceea cu arhicunoscuta problema a pompei de inalte. Bafta mea a fost ca s-a sticat la fostul proprietar el avea masina pe firma si si-a putut permite sa o duca in reprezentanta la Bucuresti unde baietii i-au schimbat pompa de inalte nu cu una noua ci cu una refacuta apoi daca bine imi aduc aminte pe factuta se mai regaseau si niste patine intinzatoare schimbate pe la distributie toata distractia undeva la 13 mii si ceva de lei :)) chilipir... scoruri de reprezentanta.

          de cand o am, aproximativ 4 ani si ceva motorul nu mi-a dat batai de cap. Acum masina are bari de fier fata/spate, kit de inaltare IronMan 5+, bucse de poliuretan pe bascule, flanse de 3. La sfarsitul verii o voi baga in garaj la tinichiciu sa-i scot punctele de rugina si cam atat de moment.

          Pentru mine s-a dovedit sa fie chiar o masina de nadejde spatioasa si care nu a indraznit sa ma lase la greu, de cand o am a inghitit niste miristi, drumuri forestiere si ceva joaca prin zapezi.

          spor.

          P.S. Daca vrei sa afli mai multe ... stii unde sa ne gasesti si nu te sfii sa pui intrebari daca ai nelamuri. Si dca tot esti din Bucuresti ne putem gasi sa vezi acaretul macar asa vei avea o imagine de ansamblu mult mai buna.
          Ultima editare de waves; 19.iul.2017, 11:23.

          Comentariu


          • #6
            Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

            Și eu am motor de 2.5 (116 CP), doar ca pe LWB.
            Per ansamblu, e ok.
            Tocmai ce m-am întors dintr-o excursie în Albania cu Mitsu, total 2500 km, și nu mi-a făcut nici un fel de probleme.

            Comentariu


            • #7
              Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

              Mersi mult pentru informații, bănuiam că e ok motorul, însă am avut nevoie de confirmarea voastră. Unii spuneau că mărirea puterii la 116 cai nu face altceva decât să-l forțeze și mai mult, el fiind la bază un motor non-turbo.
              Motoarele de 3.2 ce problemă au mai exact? Am tot auzit că ar fi una comună dar nu mai țin minte despre ce era vorba. Mersi!

              Comentariu


              • #8
                Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                Pompa de injectie (care este foarte scumpa noua, si foarte scump de reparat), plus impozitul aferent.
                Prea mult timp liber dauneaza mintii si asa odihnite.

                Comentariu


                • #9
                  Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                  confirm, existenta problemelor la 3.2 atunci cand ne referim la pompa de injectie. Din cate stiu loturile dintre anii 2000-2002 au intampinat chestia asta, de la 2003 pana in 2005 cand s-a incheiat productia MK3 nu am mai auzit ca ar exista problema asta. Impozit, da ii imens la 3.2, slava Domnului am reusit sa o fac autoutilitata in acte la vremea respectiva, apoi dupa o saptamana nu se mai putea face nimic, norocul prostului.

                  despre fiabilitatea 3.2 iti pot zice ca e ok, singura bataie de cap pe care mi-a dat-o, daca ii pot zice asa a fost cand mi s-a crapat senzorul de presiune de ulei, 80 de lei si ceva bataie de cap cu schimbatul lui pt ca locul ii ceva mai inghesuit. In rest numai de bine.

                  spor

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                    Mersi tuturor pentru raspunsuri, cred ca voi alege varianta de 2.5. :)

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                      Postat în original de DragosT Vezi post
                      Mersi tuturor pentru raspunsuri, cred ca voi alege varianta de 2.5. :)
                      spor, chiar is curios cum va arata utilajul, de asemenea daca ai ceva oferte le poti posta aici si eu/ restul colegilor te putem indruma la ce sa te uiti ca sa poti sa faci o alegere buna.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                        Buna,
                        De cateva zile sunt si eu proaspat posesor de pajero mk3 scurt , motor 2.5. Am cateva probleme care trebuie rezolvate si cateva dileme.

                        1. Masina are clima, dar pe butonul din mijloc (cel de ventilatie) e aprins tot timpul simbolul de ac. Imi poate cineva confirma ca de pe acel buton ar trebui sa se poata activa/dezactiva ac ul ? Aparent la mine nu merge partea asta de push on/off .

                        E vorba de butonul din mijloc de la imaginea atasata.

                        2. Stie cineva daca avariile si pozitiile sunt pe aceeasi siguranta ? (si daca da , care ar fi siguranta). Nu imi functioneaza nici avariile nici pozitiile.

                        3. Consola centrala nu este luminata deloc noaptea, la fel nici anumite butoane din stanga volanului (cele de ceata, ridicat faruri). Posibil sa fie ceva siguranta sau sunt arse ledurile din spatele bordului oare ?


                        Multumesc pentru un aventual raspuns/indrumare.
                        Fișiere atașate

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                          1. La mine functioneaza butonul normal. In sensul in care, daca il invart in sensul acelor de ceasornic si apas pe el, se lumineaza beculetul de la clima, din centrul butonului. Daca il invart maxim in sens invers acelor de ceasornic, clima se cupleaza pe auto.
                          Mai multe nu stiu sa iti spun, pentru ca pierd freon pe la compresorul de clima si nu a functionat deloc de cand am luat-o. In prezent am compresorul dat jos, dar butonul reactioneaza normal.
                          (offtopic: daca vrei vreodata sa vinzi compresorul de clima, anunta-ma pe mine intai)

                          2. Habar nu am care sunt sigurantele aferente. Daca am timp maine, o sa incerc sa caut cartea (desi e in italiana), poate e vreo poza pe acolo.

                          3. Atat consola centrala, cat si toate butoanele din habitaclu, se lumineaza in momentul in care aprind pozitiile/farurile.
                          Am un singur buton neiluminat - ceata spate - cred ca e ars beculetul, dar nu m-am obosit sa verific.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                            La mine e defect acel buton, am comandat deja de pe ebay un panou de clima complet, am gasit la un pret aproximativ derizoriu.
                            Ca si probleme de rezolvat, mi-au ramas de inlocuit ledurile arse (din spatele consolei centrale, de la maneta reductorului , din spatele unor butoan). Aici as fi recunoscator daca ai putea posta o poza din interiorul masinii, facuta noaptea. As vrea sa vad exact care sunt toate butoanele, locurile luminate sa stiu exact ce trebuie sa desfac. Inclusiv la butoanele de la usi, din stanga volanului, cutie viteze, etc.

                            O alta problema la care nu stiu cum sa ii dau de cap, e aprins tot timpul in mers becul de SRS din bord. Aveti idee ce as putea verifica aici, pe un tester pe care am pus masina nu a raportat nimic legat de airbaguri, sau alte erori.

                            Multumesc.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                              O sa fac poze diseară și o sa iti trimit.
                              Legat de SRS, la mine se stinge. Înainte de Pajero am avut un Pinin, la care becul SRS se aprindea aleator și se stingea la fel. Nu am reusit sa îl corelez cu nimic, dar nici nu am făcut teste pentru asta. În prezent știu ca e stins, pentru ca masina e la un prieten. Eventual, îl voi întreba dacă a făcut ceva anume ca să îl stingă.

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X