Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

    Postat în original de rumpelstilskin Vezi post
    O sa fac poze diseară și o sa iti trimit.
    Legat de SRS, la mine se stinge. Înainte de Pajero am avut un Pinin, la care becul SRS se aprindea aleator și se stingea la fel. Nu am reusit sa îl corelez cu nimic, dar nici nu am făcut teste pentru asta. În prezent știu ca e stins, pentru ca masina e la un prieten. Eventual, îl voi întreba dacă a făcut ceva anume ca să îl stingă.
    Multumesc frumos, apreciez raspunsul si astept pozele

    Comentariu


    • #17
      Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

      Nu reusesc sa atasez pozele aici, asa ca voi pune link-uri:

      https://drive.google.com/open?id=1Qp...11WWaQmk2I7CPx
      https://drive.google.com/open?id=1a0...pPaCeJybhiYP1-
      https://drive.google.com/open?id=1VP...ogRdh3wrXQviw5
      https://drive.google.com/open?id=1xq...j6nzCC9xz7BZTN
      https://drive.google.com/open?id=1yi...u_Mx_eNBxapGg0


      Si un filmulet in care sunt prezentate luminile si comportamentul butonului de clima:

      https://www.youtube.com/watch?v=4fimzuLrWLo

      Comentariu


      • #18
        Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD



        Multumesc frumos. La cutia de viteza , unde e schimbatorul pentru 4x4 nu sunt luminate pozitiile (4h, 4Hlc, etc) ? Poti sa imi spui la butonul de la usa din dreapta de la geam este lumina? La mine la usa de la sofer am doar la butonul de la sofer, la cel de la pasager nu am. Multumesc inca odata.

        Comentariu


        • #19
          Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

          Pozele au fost facute in urmatoarele conditii:
          contactul pus si pozitiile aprinse.

          In aceste conditii, pozitiile de la 4x4 nu sunt iluminate.
          Nu am incercat cu motorul pornit sau cu 4x4 cuplat.
          (sincer, nu prea vad rostul iluminatului, din moment ce ai confirmarea pozitiei in bord)

          Legat de butoanele care actioneaza geamurile, treaba e in felul urmator:
          - in dreapta nu m-am uitat deloc.
          - in stanga, singurul buton care are o fanta alba (pentru iluminare), este cel care deschide geamul soferului.
          Nu am putut sa imi dau seama daca era iluminat sau nu, deoarece masina este parcata sub un stalp si lumina avea reflexii aiurea.

          Mai tarziu, cand o sa plec de la birou, o sa verific si o sa scriu.

          Comentariu


          • #20
            Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

            Postat în original de rumpelstilskin Vezi post
            Pozele au fost facute in urmatoarele conditii:
            contactul pus si pozitiile aprinse.

            In aceste conditii, pozitiile de la 4x4 nu sunt iluminate.
            Nu am incercat cu motorul pornit sau cu 4x4 cuplat.
            (sincer, nu prea vad rostul iluminatului, din moment ce ai confirmarea pozitiei in bord)

            Legat de butoanele care actioneaza geamurile, treaba e in felul urmator:
            - in dreapta nu m-am uitat deloc.
            - in stanga, singurul buton care are o fanta alba (pentru iluminare), este cel care deschide geamul soferului.
            Nu am putut sa imi dau seama daca era iluminat sau nu, deoarece masina este parcata sub un stalp si lumina avea reflexii aiurea.

            Mai tarziu, cand o sa plec de la birou, o sa verific si o sa scriu.
            Multumesc. Daca mai poti face acest lucru, apreciez. Stiu ca sunt insistent, dar am o obsesie, vreau ca masina sa fie asa cum a iesit din fabrica :)

            Comentariu


            • #21
              Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

              Postat în original de ruler Vezi post
              Multumesc. Daca mai poti face acest lucru, apreciez. Stiu ca sunt insistent, dar am o obsesie, vreau ca masina sa fie asa cum a iesit din fabrica :)
              Pregateste-te sa bagi ceva bani, in conditia asta.
              Unele piese sunt mai scumpe decat la berlina mea de 2015 :)

              Si eu aveam planuri mari, dar, din pacate, fondurile au fost deturnate spre o directie mai contructiva :))

              Comentariu


              • #22
                Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                Postat în original de rumpelstilskin Vezi post
                Pregateste-te sa bagi ceva bani, in conditia asta.
                Unele piese sunt mai scumpe decat la berlina mea de 2015 :)

                Si eu aveam planuri mari, dar, din pacate, fondurile au fost deturnate spre o directie mai contructiva :))

                Incerc asa treptat. Am cumparat masina stiind ca are ceva bube (de exemplu problema clasica de 4x4, nu cupleaza nimic, cljpeste ledul portocaliu de la central), necesita ambreaj, distributie + multe altele, dar mi-a placut mult masina pentru ca e impecabil sasiul si caroseria (am mai avut 4x4 mai vechi si ma dispera problema ruginei ) are o garda la sol de invidiat si e relativ din secolul 21 :)

                Comentariu


                • #23
                  Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                  salutare,

                  tot ce-ti zic acum ii din experienta proprie pentru ca am demontat ceva la masina mea:

                  1. butoanele de pe usa, eu am un singur "bec" pentru geamul soferului restul nu au iluminare.
                  2. pentru iluminatul regajului farurilor si al oglinzilor is niste becuri minuscule la mine erau arse cand am luat masina, le-am inlocuit acu 3 ani si acum le am arse din nou... chestiile alea le scoti din interior catre exterior au niste pinteni, dar mai intai dai jos gura de aerisire din stanga ta ( partea soferului )
                  3. pe consola de AC mie mi s-au dus becurile de la butonul de recirculare si de la "robinetul" de cald/rece.
                  4. sub consola de AC unde ii bricheta pe la butoanele de incalzile in scun am ramas fara becurile/ledurile de pozitie daca le pot spune asa pt ca cele de pe treapta 1 si 2 de incalzile merg respectiv cele verzi si cele portocalii.
                  5. pe consola cutiei de viteze ai un singur bec care iti ilumineaza P, R, N, D. Pe cealalta maneta cea cu nivelul de tractiune nu ai nimic.


                  Am vorbit cu un baietas care am observat ca se pricepe la migaleli dinastea si mi-a zis ca se pot schimba, costul lucrarii nu e bataie de cap, problema e ca situatia ii foarte migaloasa. Eu cand le-am desfacut pentru prima oara le-am desfacut cu o mare frica pt ca exista riscul sa cedeze vreo clama sau pinten... si atunci nu mai ai cum sa le montezi. Pentru ca vine iarna nu ti-as recomanda sa umblii la plastice mai ai rabdare sa se faca vara, zic asta pt ca atunci cand este cald plasticele sunt mai maleabile. Si eu urmeaza sa-mi schimb becurile din bord si de pe console insa mai astept. Tu pana cand sa ajungi aici poti incepe sa o pui la punct din punct de vedere estetic si tehnic SAU sa te poti sa schimbi bucse si eventual sa o inalti, gume daca ai nevoie vorba aia bani sa fie :)).

                  spor.

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                    Postat în original de waves Vezi post
                    salutare,

                    tot ce-ti zic acum ii din experienta proprie pentru ca am demontat ceva la masina mea:

                    1. butoanele de pe usa, eu am un singur "bec" pentru geamul soferului restul nu au iluminare.
                    2. pentru iluminatul regajului farurilor si al oglinzilor is niste becuri minuscule la mine erau arse cand am luat masina, le-am inlocuit acu 3 ani si acum le am arse din nou... chestiile alea le scoti din interior catre exterior au niste pinteni, dar mai intai dai jos gura de aerisire din stanga ta ( partea soferului )
                    3. pe consola de AC mie mi s-au dus becurile de la butonul de recirculare si de la "robinetul" de cald/rece.
                    4. sub consola de AC unde ii bricheta pe la butoanele de incalzile in scun am ramas fara becurile/ledurile de pozitie daca le pot spune asa pt ca cele de pe treapta 1 si 2 de incalzile merg respectiv cele verzi si cele portocalii.
                    5. pe consola cutiei de viteze ai un singur bec care iti ilumineaza P, R, N, D. Pe cealalta maneta cea cu nivelul de tractiune nu ai nimic.


                    Am vorbit cu un baietas care am observat ca se pricepe la migaleli dinastea si mi-a zis ca se pot schimba, costul lucrarii nu e bataie de cap, problema e ca situatia ii foarte migaloasa. Eu cand le-am desfacut pentru prima oara le-am desfacut cu o mare frica pt ca exista riscul sa cedeze vreo clama sau pinten... si atunci nu mai ai cum sa le montezi. Pentru ca vine iarna nu ti-as recomanda sa umblii la plastice mai ai rabdare sa se faca vara, zic asta pt ca atunci cand este cald plasticele sunt mai maleabile. Si eu urmeaza sa-mi schimb becurile din bord si de pe console insa mai astept. Tu pana cand sa ajungi aici poti incepe sa o pui la punct din punct de vedere estetic si tehnic SAU sa te poti sa schimbi bucse si eventual sa o inalti, gume daca ai nevoie vorba aia bani sa fie :)).

                    spor.

                    Multumesc de raspuns. Cel putin cele 4 becuri care lumineaza consola centrala trebuie sa le schimb ca ma dispera noaptea, nu vad nimic. Acolo deja mi-a desfacut electricianul si nu e asa pain in the ass. La butoane poate o las moarta, doar cele de ceata si de la oglinda sunt arse.
                    MI se pare ciudat ce zici de maneta de 4x4, aia daca nu e luminata noaptea nu o gasesti :) EU am cutie manuala, deci acolo am scapat de becuri. Sigur nu este un bec ce ilumineaza unde e maneta de transfer ? sub cele 4 pozitii de cuplare ?

                    Comentariu


                    • #25
                      Nu am mai apucat sa fac poze, dar ii dau dreptate lui waves in ceea ce privește becurile ce luminează butoanele de deschidere a geamurilor.

                      Am Ă®ncercat sa cuplez 4x4 și in continuare nu este luminat nimic Ă®n zona aceea.

                      Nu știu dacă a fost prevazuta zona cu iluminare sau nu, dar, Ă®n privința găsirii schimbătorului 4x4, noaptea, nu am sesizat nici un fel de problema. ĂŽntinzi mana pe lângă schimbătorul mare, știi ca e schimbătorul mic acolo, apeși ușor și introduci Ă®n prima treapta. Confirmarea o ai Ă®n bord

                      Legat de Ă®nlocuirea becurilor, Ă®ncă o data ii dau dreptate lui waves. E mai ușor de lucrat când sunt 40 de grade afara și plasticul e mai maleabil.

                      Oricum, sa te pregatesti sufletește pentru investiții masive. Dacă vei citi topicul meu, vei vedea ca eu am Ă®nceput cu mecanica partii din spate, schimbând aproape totul pentru a putea regla geometria. Dupa aceea am făcut un pic de tinichigerie, reconstruind pragurile cu tabla de 1.
                      Pana Ă®n acel moment, investiția Ă®n piese + manopera a fost de aprox 5000 lei.
                      Din acel moment am făcut aproape 15.000 km cu mașina, inclusiv un drum de Albania și s-a comportat exemplar.
                      Sa știi ca e tare greu sa conduci cu 110 la ora pe autostrada, 2000 km :)))

                      Sa ne ții la curent cu operațiunile pe care le faci, ca să ne inspiram și noi. Și sa pui și poze :)
                      Ultima editare de Tavi D.; 30.nov.2017, 22:59.

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                        Postat în original de rumpelstilskin
                        Legat de înlocuirea becurilor, încă o data ii dau dreptate lui waves. E mai ușor de lucrat când sunt 40 de grade afara și plasticul e mai maleabil.

                        Oricum, sa te pregatesti sufletește pentru investiții masive. Dacă vei citi topicul meu, vei vedea ca eu am început cu mecanica partii din spate, schimbând aproape totul pentru a putea regla geometria. Dupa aceea am făcut un pic de tinichigerie, reconstruind pragurile cu tabla de 1.
                        Pana în acel moment, investiția în piese + manopera a fost de aprox 5000 lei.
                        Din acel moment am făcut aproape 15.000 km cu mașina, inclusiv un drum de Albania și s-a comportat exemplar.
                        Sa știi ca e tare greu sa conduci cu 110 la ora pe autostrada, 2000 km :)))

                        Sa ne ții la curent cu operațiunile pe care le faci, ca să ne inspiram și noi. Și sa pui și poze :)
                        La mine din fericire dpdv caroserie, sasiu, exterior e totul impecabil. nu are gram de rugina. la partea electrica am aceste leduri de schimbat in interior + panou de control clima (am cumparat deja de pe ebay cu 90 ron). la partea mecanica am de schimbat toate lichidele, filtrele, ambreajul, distributia si problema de 4x4. o sa va tin la curent cu costurile

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                          Postat în original de rumpelstilskin
                          Legat de înlocuirea becurilor, încă o data ii dau dreptate lui waves. E mai ușor de lucrat când sunt 40 de grade afara și plasticul e mai maleabil.

                          Oricum, sa te pregatesti sufletește pentru investiții masive. Dacă vei citi topicul meu, vei vedea ca eu am început cu mecanica partii din spate, schimbând aproape totul pentru a putea regla geometria. Dupa aceea am făcut un pic de tinichigerie, reconstruind pragurile cu tabla de 1.
                          Pana în acel moment, investiția în piese + manopera a fost de aprox 5000 lei.
                          Din acel moment am făcut aproape 15.000 km cu mașina, inclusiv un drum de Albania și s-a comportat exemplar.
                          Sa știi ca e tare greu sa conduci cu 110 la ora pe autostrada, 2000 km :)))

                          Sa ne ții la curent cu operațiunile pe care le faci, ca să ne inspiram și noi. Și sa pui și poze :)


                          Exact cum mentiona si rumpelstilskin ideal ii sa incepi cu chestiile mari gen revizie, bucse, lichide si alte chestii dureroase si costisitoare financiar si apoi sa intrii in detalii gen becuri pe console si alte nazbatii. Ce ti-as mai sugera e o revizie daca o pot numi in felul asta la rezervor. Aici ma refer la dat jos rezervorul curatat de rugina , gruntuit si vopsit. Eu eram sa o bag pe maneca rau, ajunsesem in Polonia si dupa 2 zile de sedere acolo am observat pete de motorina sub masina in conditiile in care din ea nu-mi cursese nimic de cand o aveam. M-am bagat pe sub masina si surpriza rezervorul era pulbere. Drumul de intoarcere a semanat cu un rally raid soft. Cand am ajuns acasa si am dat rezervorul jos mai mai sa fac o baie cu 15 litrii de motorina. Scutul acele de plastic am observat ca tine namolul in el si de acolo toata "nunta" incepe. Si surprizele nu s-au oprit conductele de la rezervor erau muci si nu le gasesti decat pe original costa vreo 400-450 de lei nu is vreo avere, dar nu le are nimeni pe stoc asa ca stai si le astepti vreo 10 zile lucratoare. Acum dorm linistit tot ce mai vreau sa-i fac e sa scot rugina din ea.

                          Spor

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                            Am uitat sa menționez faptul ca și scrumiera este iluminata.
                            Dacă ești fumător și o folosești, beculetul acela chiar îți dă un reper bun, noaptea.

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                              Postat în original de rumpelstilskin Vezi post
                              Am uitat sa menționez faptul ca și scrumiera este iluminata.
                              Dacă ești fumător și o folosești, beculetul acela chiar îți dă un reper bun, noaptea.
                              Nu sunt fumator din fericire :)

                              Ma apropii incet incet de un final cu reparatiile, teoretic maine o iau din service. ce s-a facut la masina sau e in progress:
                              inlocuit distributie + pompa de apa
                              inlocuit ambreaj
                              inlocuit 2 garnituri la motor pe unde lacrima ceva ulei
                              dat jos radiator si curatat
                              inlocuite absolut toate lichidele
                              inlocuite bujiile
                              montare carlig de remorcare,
                              inlocuire panou clima
                              curatare/deblocare/remediere cei 4 senzori/bulbi de la cutia de transfer
                              montare scut la cutia de viteza si transfer

                              Mai urmeaza in aprox 2 saptamani niste incaltari noi (bfg ko2 ) iar apoi sper apa, paie si bataie

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: Pajero MK3 scurt cu motor 2.5 TD

                                Mai ai cumva codurile pieselor de la distributie/ambreiaj/garnituri motor?
                                Ce bujii ai pus?

                                Faina lucrare, sa te țină.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection