Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Un vis implinit,Pajero MK4

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Un vis implinit,Pajero MK4

    Salutare dragi colegi
    Dupa ani de cochetare,cercetari,documentari,cautari de informatii,nopti nedormite,certuri infinite si interminabile cu sotia mi-am indeplinit un vis.Mi-am luat un Pajero MK4.Second,deoarece nu-mi permit unul nou.
    Suspin dupa acest model de ceva timp si bineinteles mi-am dorit,pe langa faptul ca trebuia sa fie utilitara cu 5 locuri si LWB, sa fie si full option.
    Au trebuit sa treaca ceva ani ca sa scada si pretul la acest model.Cand am inceput sa salivez dupa hardughia asta preturile erau pe la vreo 14-15.000 de iepuroi.Cea noua era pe la 34-37.000,utilitara si ea.

    Acum ceva date despre masina : LWB,5 locuri,utilitara N1,2007,170 cp,207.000 km.
    Masina arata bine pt varsta ei,are si zgarieturi,indoituri,mici defecte estetice dar per total e ok.
    Astept sa incep sa o pun la punct.

    ,,+'' plusuri : e full : piele,full electric,trapa,camera marsarier,gps,system Rockford cu card intern de 40 Gb,Dvd,praguri,carlig, proiectoare ceata,xenon,geamuri ionizate din fabrica……
    electric functioneaza cam totul : geamuri,trapa,oglinzi,camera marsarier,clima,scaunele…….doar incalzirea in scaune nu am apucat s-o incerc.
    Are carlig.Nu am ce tracta deocamdata,dar e bine ca il are.
    Are anvelope noi de vara cu specificatia M+S,dar eu zic ca sunt doar de vara.La ce profil au ma indoiesc sa se descurce bine iarna.Am primit si gumele de iarna,dar nu sunt foarte bune.O iarna merg sigur inca.
    Discurile de frana sunt bune
    ,,-'' minusuri : placutele de frana sunt uzate (masina-i grea),macar discurile sunt ok
    Masina trage foarte putin spre dreapta si are o mica trepidatie sesizabila la viteze peste 100 km/h
    Trebuiesc schimbate uleiurile si filtrele.In prima faza voi schimba in cutie si motor,iar apoi in diferentiale si reductor.Aici voi avea nevoie de ajutor din partea posesorilor de MK4 ca sa stiu ce uleiuri sa pun:marca,cantitate si specificatii (5w,10w…..)
    Daca tot am amintit de cutie,desi sper sa nu fie de acolo,am o ,,problema’’ cand accelerez.Adica atunci cand masina ruleaza,fara sa fie piciorul pe acceleratie,iar apoi apas acceleratia,chiar si finut nu brusc,simt o lovitura/smucitura.Cand pornesc de pe loc nu face asa.Suspectez ceva la cardan.Trebuie sa ma uit pe dedesubt,sa inspectez.
    Are ceva rugina pe dedesubt.Va trebui curatat/sablat si apoi tratat.
    Are pragurile indoite pe dedesubt.Presupun ca de la vreo ridicare gresita sau sunt slabe ele.
    Trebuiesc schimbate ceva brate,bucsi,rotule……+ apoi facuta geometria.
    Scaunul e putin rupt (boala lor) si pielea de pe volan se decojeste.
    Senzorul in bord ce indica reglajul farurilor este aprins (boala lor).Sper sa nu fie grav ca poate fi costisitoare distractia.
    Lipsa jante de rezerva.Voi cumpara un set de jante ca sa nu tot schimb gumele pe jante.Aici inca ma mai gandesc daca sa iau pt jantele ce le voi lua gume de iarna sau niste AT-uri de la BF Goodrich care sa se descurce in toate situatiile:vara,iarna si offroad (soft).
    Lipsa un capac sprituitor/stropitor far.
    La cheia de rezerva nu merge telecomanda,nu raspunde la comenzi de deschidere/inchidere.Cheia in sine e ok, masina porneste cu ea.Sper sa fie doar bateria de vina.
    Barele transversale Thule care sunt pe masina sunt cam fixe.Yalele blocate sau butucii blocati.Aici am o singura cheie doar.In cel mai rau caz butucii se vor inlocui si cheile se vor multiplica.
    + alte mici chestii nu neaparat grave : suruburi lipsa sau elemente de plastic nelalocul lor

    Cam atat am descoperit deocamdata,sper sa nu fie si altele mai grave.Nu sunt probleme mari,parerea mea.Sunt constient ca trebuie investit in masina,mi-am asumat riscul la cumparare.Voi incerca sa remediez toate problemele cat mai profesional.Sper ca visul meu sa nu devina cosmar.
    Vor urma si poze,iar cand ma apuc de reparat voi documenta totul cu poze.Deocamdata masina se odihneste in garaj,eu fiind plecat din tara.

    Pana revin cu noutati astept informatii despre ce uleiuri sa pun la cutie si motor,ce marca de placute sa pun si eventual cei care ati schimbat bratele fata din cauza bucsilor care se duc cat ati dat pe ele.
    Multumesc anticipat
    Ultima editare de lee99; 14.sep.2018, 00:30. Motiv: editare
    Urasc gropile ca mi se varsa berea.

  • #2
    Re: Un vis implinit,Pajero MK4

    Iata si pozele despre acaret

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20180908_114444.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	116,9 KB 
ID:	1012863 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20180908_114527.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	118,7 KB 
ID:	1012864

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20180908_114613.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	79,0 KB 
ID:	1012865 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20180908_114643.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	86,2 KB 
ID:	1012866

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	20180908_114851.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	118,3 KB 
ID:	1012867
    Urasc gropile ca mi se varsa berea.

    Comentariu


    • #3
      Re: Un vis implinit,Pajero MK4

      Felicitari pentru achizitie

      Ai putea pune o poza cu rugina pe dedesubt?

      Comentariu


      • #4
        Re: Un vis implinit,Pajero MK4

        Pozele vor urma cand ma apuc de reparat,deocamdata sunt departe de masinutza
        Deja caut solutii de sablare,sunt in tratative cu persoane care se ocupa de asa ceva
        Keep in touch
        Urasc gropile ca mi se varsa berea.

        Comentariu


        • #5
          Re: Un vis implinit,Pajero MK4

          Salut!
          Postat în original de lee99 Vezi post
          Salutare dragi colegi

          Trebuiesc schimbate uleiurile si filtrele.In prima faza voi schimba in cutie si motor,iar apoi in diferentiale si reductor.Aici voi avea nevoie de ajutor din partea posesorilor de MK4 ca sa stiu ce uleiuri sa pun:marca,cantitate si specificatii (5w,10w…..)

          Eu am mers pe Motul, initial:
          - motor 5W30
          - cutie vit, eu am manuala
          - dif - Gearbox 80W-90
          - cut transfer - Gear 300 75W-90
          - lichid de frana RBF 660

          Acum, am trecut pe Millers, doar la uleiul de motor, Millers CFS 5W-40NT plus (e un ulei scump, aprox 90 lei litrul)

          Pentru filtre, mergi pe original

          Are ceva rugina pe dedesubt.Va trebui curatat/sablat si apoi tratat.
          - la mine, ruginesc in general bratele, se dau jos, se curata si se revopsesc

          Trebuiesc schimbate ceva brate,bucsi,rotule……+ apoi facuta geometria.
          -aici o sa ai de munca, sanse mari ca suruburile sa fi ruginit si sa trebuiasca taiate (iti spun din proprie experienta). Pune putina vaselina, pe cele noi, daca le schimbi.
          Scaunul e putin rupt (boala lor) si pielea de pe volan se decojeste.
          -din ce am vazut, majoritatea sufera de problema asta. a aparut si la mine, la scaunul soferului, dar nu am avut timp sa ma ocup. Am un vecin cu un mk4 din 2009, aceeasi problema. El a rezolvat scaunul, aprox 500 ron si arata ca nou. A refacut si volanul, dar nu mai stiu la ce bani. Oricum, tot in jurul a 300-500 ron
          Senzorul in bord ce indica reglajul farurilor este aprins (boala lor).Sper sa nu fie grav ca poate fi costisitoare distractia.
          - problema se datoreaza senzorilor de reglare a farurilor (pe partea stanga, ai unul pe fata si unul pe spate). Senzorul in sine e ok, se rupe bratul oscilant, in general cel de pe spate e cu probleme. Eu am rezolvat mizeria asta, luand unul aftermarket de pe ebay (aprox 100 USD cu transport) si refacand bratul rupt pe baza celui cumparat. Acum, am un sensor complet, de rezerva. La Mitsubishi e aproximativ 2000 ron. Iti caut part number-ul piesei, daca vei avea nevoie.


          Cam atat am descoperit deocamdata,sper sa nu fie si altele mai grave.Nu sunt probleme mari,parerea mea.Sunt constient ca trebuie investit in masina,mi-am asumat riscul la cumparare.Voi incerca sa remediez toate problemele cat mai profesional.Sper ca visul meu sa nu devina cosmar.
          -verifica si egr-ul, sa nu fie blocat, eu am avut problema asta, ramasese blocat pe inchis si curata galeria de admisie. Pana la urma, l-am eliminat, adaugand un rezistor intre debitmetru si ecu (o operatie de 2 minute)
          http://mitsi-egr.co.uk/will-it-fit.php (L200/Pajero)
          Succes!
          Ultima editare de MaddoX; 24.sep.2018, 11:00.

          Comentariu


          • #6
            Re: Un vis implinit,Pajero MK4

            Multumesc de informatii
            La suruburile de la brate ma astept sa am surprize si sa trebuiasca taiate.Intrebarea mea este daca acele suruburi se gasesc de cumparat la distribuitorii mari de piese auto? Si daca acele suruburi cu excentrice,parca asa le zice,sunt la fel peste tot,adica pe fata si pe spate? Ca sunt multe brate la acest model si e nevoie de multe suruburi poate. Eu incerc sa iau cateva totusi daca la schimbarea bratelor intampin probleme si sa nu ramana masina in service pana vin cu suruburi noi. De dat cu vaselina o sa dau,am auzit ca e bine sa fie unse din plin.
            Volanul se rezolva intr-o zi la niste meseriasi cu vreo 400 ron.Scaunul nu e chiar asa grav,dar il voi rezolva si acela.

            Daca se monteaza acel rezistor atunci EGR-ul vine dat jos de tot,nu? Galeria,presupun ca,trebuie curatata oricum in cazul demontarii EGR-ului. Cat costa acel rezistor? Un link ai cumva? Dupa montare apare ceva eroare in bord?

            La acel senzor sau acei senzori am niste emotii,sper sa nu fie senzorul sau senzorii de vina ca sunt chiar scumpi Sper din tot sufletul sa fie doar bratul rupt pe acolo,inca nu am apucat sa vad masina mai amanuntit pe dedesubt sa fac o lista completa cu problemele si sa fac o evaluare a problemelor.Ai cumva un link cu acel brat?
            Peste o luna ajung doar acasa la masinuta si ma apuc de treaba.Va tin la curent
            Ultima editare de lee99; 25.sep.2018, 10:11. Motiv: adaugare
            Urasc gropile ca mi se varsa berea.

            Comentariu


            • #7
              Re: Un vis implinit,Pajero MK4

              Postat în original de MaddoX Vezi post
              - problema se datoreaza senzorilor de reglare a farurilor (pe partea stanga, ai unul pe fata si unul pe spate). Senzorul in sine e ok, se rupe bratul oscilant, in general cel de pe spate e cu probleme. Eu am rezolvat mizeria asta, luand unul aftermarket de pe ebay (aprox 100 USD cu transport) si refacand bratul rupt pe baza celui cumparat. Acum, am un sensor complet, de rezerva. La Mitsubishi e aproximativ 2000 ron. Iti caut part number-ul piesei, daca vei avea nevoie.
              Ai link pentru piesa respectiva? Eventual un part number?

              Multumesc.

              Comentariu


              • #8
                Re: Un vis implinit,Pajero MK4

                Postat în original de crispus Vezi post
                Ai link pentru piesa respectiva? Eventual un part number?

                Multumesc.
                Salut

                Fata: 8651A064
                Spate: 8651A065

                Comentariu


                • #9
                  Re: Un vis implinit,Pajero MK4

                  Da' un link cu varianta mai ieftina de pe ebay ne dai sau sa cautam pur si simplu pe ebay dupa codurile date de tine
                  multam
                  Urasc gropile ca mi se varsa berea.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Un vis implinit,Pajero MK4

                    Postat în original de lee99 Vezi post
                    Da' un link cu varianta mai ieftina de pe ebay ne dai sau sa cautam pur si simplu pe ebay dupa codurile date de tine
                    multam
                    Pai nu trebuia decat sa cauti pe ebay, dupa P/N :)
                    Spate: https://www.ebay.com/itm/REAR-SUSPEN...dbd169&vxp=mtr

                    Pe fata nu am avut nevoie, in general se rupe doar bratul celui de pe spate

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Un vis implinit,Pajero MK4

                      Pana ajung sa ma uit la masina mea unde e problema spune-mi te rog ce se rupe mai exact? Bratul ala tip biela/bieleta sau partea aia metalica neagra pe care sta senzorul? Asa cum apare in link-ul pus de tine mai inainte.
                      Multumesc

                      PS Si ca sa inteleg,tu ai comandat de pe ebay dar l-ai reparat pe al tau si acum ala de pe ebay sta de rezerva?
                      Urasc gropile ca mi se varsa berea.

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Un vis implinit,Pajero MK4

                        Postat în original de MaddoX Vezi post
                        Salut
                        Fata: 8651A064
                        Spate: 8651A065
                        Mersi mult.

                        Asta e ansamblu complet pe fata Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	s-l1600.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	121,3 KB 
ID:	1013174 (poza de pe ebay dupa P/N de sus)

                        La mine e rupta tija aia de aliaj... Fostul proprietar a scos mufele de la senzori dupa ce s-a rupt si farurile se urca in copaci. Ma intreb daca s-ar putea suda sau adapta 2 pivoti de la altceva.
                        Am vazut ca s-ar gasi doar tija aia pe la 50$...

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Un vis implinit,Pajero MK4

                          Salut

                          Din cate imi amintesc, se rupe bratul, e dintr-un aliaj de cacao, casant si este expus, in spatele rotii.
                          Da, comandat de pe ebay, m-am dus la reprezentanta sa schimb senzorul cu tot cu brat,dar la sfarsitul operatiunii, a venit mecanicul la mine si mi-a spus ca mi-a facut el un brat nou, dupa dimensiunile celui de pe ebay. Mi-a lasat senzorul nou in portbagaj.

                          @Crispus, la tine vad ca problema e pe fata, acolo inca nu s-a rupt, dar este ciupit bratul, deja. Pentru fata, daca doar bieleta aia e busita, gasesti piesa pe ebay:
                          https://www.ebay.com/itm/Ffont-Level...cAAOSwQFNbGjD1
                          Ultima editare de MaddoX; 08.oct.2018, 18:03.

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Un vis implinit,Pajero MK4

                            Cautand pe google am gasit aceste poze

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	440-2nh9pqq3an3r01pq.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	29,7 KB 
ID:	1013180 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	s-l225.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	9,2 KB 
ID:	1013181

                            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	1530061871368_bulletin.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	23,2 KB 
ID:	1013182 Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	-datchik_polozheniya_kuzova_8651_A065_8651_A064_dlya_padzhero_4_20.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	94,8 KB 
ID:	1013183

                            De fapt aceea tija se poate inlocui cu un ansamblu de acest fel alcatuit din 2 pivoti si un surub prin care putem regla dimensiunea dorita
                            Ultima editare de lee99; 08.oct.2018, 18:02.
                            Urasc gropile ca mi se varsa berea.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Un vis implinit,Pajero MK4

                              Pentru 50 de usd nu cred ca e cazul sa faci tot felul de scamatorii :)

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection