Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Pajero Pinin 2.0 GDI Automat - Verificari inainte de cumparare

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Pajero Pinin 2.0 GDI Automat - Verificari inainte de cumparare

    Salutari.
    Vreau sa-mi iau si eu un Pajero Pinin 2.0 GDI automat.
    As prefera cu 4 usi, dar pana la urma si cu 2 e bun, desi ma cam incurca spatiul.
    Automat pentru a-l conduce si nevasta-mea.
    Nu il vreau pentru off-road, ci pentru mers la peste, calatorii la munte gen Transalpina, campari cu cortul. Deci rulaj normal fara bataie de joc.

    Am gasit cateva pe net, desi nu prea sunt multe la vanzare, unele au preturi exagerate de aproape 7000-800 euro
    Automate sunt cateva... unele neinscrise.

    BUGET: Maxim 4000 euro
    Am mai citit cate topicuri pe acest forum, am vazut probleme cu clapeta de acceleratie, rugina specifica, anvelopele off-road AT nu ar incapea.
    Un cumnat de-al meu are Pajero, 2 usi, volan drepta, automat, 2.5 diesel. La fel problema cu usa de la haion se mai blocheaza. In schimb stiu ca a lui are 2 baterii pe ea si porneste mai a dracu decat un benzinar. Sfertul ala "academic" :)

    Mi-as lua si un diesel de 2.5, dar si impozit aiurea la stat parca nu-mi convine.
    De aceea as prefera un 2.0 GDI.

    Rezervorul de cat este? Am observat ca multi se vaita ca se consuma benzia repde... (la fel si cumnatul meu la 2.5 diesel). Asa de mici sunt?
    As vrea sa tinem si sa discutam in acest topic despre acest model 2.0 GDI automat.

    Habar nu am despre 4x4. Nu am avut niciodata. Detin un BMW F31 2014, tractiune spate. Vreau ceva mai inalt.

    Multumesc ;)

  • #2
    Incap anvelope AT, depinde ce dimensiuni vrei sa pui. Daca mergi doar pe asfalt, nu isi au rostul... daca o mai bagi si prin noroaie sau urcari pe munte, merg AT-uri. Poti pastra dimensiunile standard ale anvelopelor si nu vei avea nevoie de modificari.
    Rezervorul nu e mic, ci consumul e mare :)) Vreo 48l cred ca intra, nu am mers niciodata pana la 0 ca sa-mi dau seama exact. Cu anvelope standard imi consuma 12-15% in Bucuresti si 9-10% in afara, in functie de regimul de mers. Cu AT-uri putin mai mari (si mai grele), plus cutie portbagaj pe plafon, consumul a crescut cu 1-2%.
    Pt 2 oameni cu bagaje pt campare/pescuit, iti recomand in 4 usi. Cea in 2 usi e f mica... eu abia inghesui in cea cu 4 usi bagaje pt o saptamana, eu, sotie, copil mic si catel (tot mic), in conditiile in care am si cutia de 380l pe plafon.
    7-8000 euro e exagerat. Acum aproape 2 ani, cand cautam eu, gasisem una impecabila pe la 5500-6000 euro (in afara, deci se mai adauga si adusul in tara). Doar ca nu aveam atat de multi bani...

    Comentariu


    • #3
      Vad ca majoritatea au jante de 16, iar anvelopele astea AT sunt minim 600 lei bucata.
      Stau la oras, nu la tara, iti dai seama ca si prin oras o sa merg cu ele. Bine, ma refer cand o sa le cumpar. Cat sa se duca prin oras... cand mergi cu maxim 50 km/h.
      Deocamdata doar manuale gasesc cu 4 usi, Imi plac astea gri intr-o culoare, daca are si bulbar e si mai bine. Mai ales gri sobolan, dar nu prea sunt.
      Nu am mers niciodata cu un benzinar. Au probleme cu scurgeri de ulei? Motorul clar trebuie sa fie mai silentios decat un diesel.
      Rugina... unde trebuie sa ma uit mai bine? La telescoape, imbinari.
      Antifonate nu prea gasesti, decat daca ai noroc sa le fi facut cel care a avut-o inainte.

      Nu tin sa fie impecabila, dar nici terci. Ma intereseaza foarte tare ca motorul sa mearga rotund, caroseria sa arate cat de cat ok. Ca mai are o zgarietura ici colo, e nesemnificativ pentru mine.
      Zgarieturi pe bara pe aripa, etc. Sa nu aibe elementele fixe ale caroseriei rugina, sa nu fie tabla coapta pe elementele fixe.
      UIte am gasit de exemplu cu bulbarul putin lovit si capatul acestuia a atins capota care este indoita maxim o palma. Asta de exemplu nu ma deranjeaza, atata timp cat restul exteriorului arata bine, interior impecabil.
      As vrea ceva minim 2003 chiar 2005.

      Si oricum eu fac schimbul la maxim 10.000 km. Asa ii fac si a mea si la fostele masini care le-am avut...

      Fiind EURO 3, o sa te manance Firea cu taxa aia prin Bucuresti :)

      Comentariu


      • #4
        Nu majoritatea, ci toate... dimensiunea standard e 215/65/16. Ca unii pun pe 15, ca sa fie anvelopa cu talon mai mare, e altceva. Sau mai mari, ca sa "arate bine".
        Ca o sa mergi "si prin oras" nu e ceea ce spuneam eu... daca mergi exclusiv pe asfalt, atunci nu isi au rostul. Evident ca merg AT-uri si pe asfalt, si prin oras, sunt all terrain... dar se vor uza ceva mai rapid decat cele de asfalt. Eu am cam 16-18000km cu AT-urile si nu vad uzura semnificativa totusi. Maxxis sunt f bune si au un pret bun... pe 4 bucati 215/70/16 am dat cam 1500 lei, noi, cu garantie.
        Majoritatea au probleme cu rugina, mai grave sau mai putin grave. Da, cel mai clar loc e la oalele amortizoarelor. Dar si sasiul trebuie inspectat bine, eu l-am vazut bun si de fapt e plin de gauri sub terosonul de fabrica.

        Comentariu


        • #5
          Pai oalele amortizoarele fac parte din telescoapele de pe fata. Ca ruginesc acele oale, e problema de fabricatie. Nu-s antifonate bine, vopsea de proasta calitate, etc.
          Astea se schimba. Cat sa coste 2 telescoape de fata, mai mult de 800-1000 lei nu sunt ambele.
          Mie mi-e frica de praguri, de imbinarile de la sasiu. Telescoape, aripi, astea nu-s importante pentru mine, Aripile se schimba cu totul, ii tragi o vopsea si aia e.
          Observ ca sunt destule la dezmembrari, deci piese OEM s-ar gasi.
          Am inteles ca ar mai fi probleme pe partea electrica pe la motor. Nu mi-e frica decat sa nu raman cu ea pe undeva pe la mama draq, sa nu am semnal ca nu mai porneste :)
          Cu volanta cum stau astea? Pica repede ca la Land Rover cum se spune?
          Nu fac eu off-road, dar nici sa ma trezesc ca la prima coborare pe o panta sa cedeze nu stiu ce telescop, ambreaj, sasiu, etc.
          Din ce m-am uitat pe Youtube, la niste clipuri facute de rusii, par rezistente. Aia si fac off-road din ala nesimtit.

          Relantiul am vazut ca sta undeva pe la 500-600 RPM... de ce?

          Comentariu


          • #6
            Vorbim impreuna si ne intelegem separat... oale, nu talere. Oalele sunt partea de caroserie de care se prind amortizoarele. Si daca crezi ca nu sunt importante, ia in calcul ~1500 lei pt o contra aripa fata noua, ca altfel nu se gasesc. Si sh, sanse aproape 0 sa gasesti fara rugina.
            Nu au probleme electrice, au probleme la clapeta de acceleratie, se dezlipesc magnetii.
            Cam asa trebuie sa stea, asa le-a gandit japonezul, pe la 600 rpm

            Comentariu


            • #7
              Aaaaa, am inteles la ce te referi. Am mai gasit unele care au fost pozate pe net cu ele impecabile. Acum am gasit vreo 2 masini, una de 2004 (4000 euro) si alta de 2005 la 5000 euro si mi-au trimis baietii poze pe whatsapp si nu stiu pe care sa o iau. Imi place mai mult aia de 2004 nu ca ar fi mai ieftina, dar are si aia lipsurile ei, gen anvelope uzate, placute frane uzate, in rest pe sub ea si interior par destul de impeacbil. Mai ales interiorul.
              Iar cealalta de 2005 are doar banchetele un pic patate, ies la curatatorie, dar are distgributie schimbata, baterie de 1 an schimbata,m anvelope all-season 2017, care mai merg. In schimb pe dedesupt are ceva rugina. Le-am cerut poze la amandoi sa imi trimita cu oalele alea...

              Au venit cele de la masina din 2005... Par ok :) Zic.







              Comentariu


              • #8
                Nu prea-mi place masticul ala grosolan, nu are ce cauta acolo din fabrica... am vazut si eu poze cu oale impecabile, cand am ajuns acolo erau reconstruite din chit sau silicon si vopsite peste.
                Poate au fost refacute bine, nu stiu... dar "impecabile" nu sunt.

                Comentariu


                • #9
                  Am gasit alta neinscrisa. Zice ca nu mai e alta ca a lui.
                  Sunt convins ca au toate, dar parca asta arata cel mai bine.











                  3000 neinscrisa...

                  Comentariu


                  • #10
                    Arata decent la prima vedere, perfectiune nu exista la masini atat de vechi. Totusi pe dedesupt sunt toate f ruginite (traverse, bascule, evacuare etc)... eu as verifica f bine, cu un ciocan de cauciuc, sasiul. Asa m-am pacalit si eu, parea solid si bun... solid era doar terosonul, sub el gauri.
                    Pretul depinde de starea generala a masinii, piesele sunt scumpe si trebuie vazut ce nevoi mai mare, sa-ti faci un calcul total.

                    Comentariu


                    • #11
                      Am inteles. Mi-a trimis mai multe poze si o filmare cu pornirea si apoi la motor. Pare ok.
                      Din ce am cautat, nu e niciuna pe net ca asta. Dar si asta e 2002 la an...

                      LATER EDIT:
                      S-a vandut :(
                      Ultima editare de GeoBRB; 31.oct.2019, 08:51.

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X