Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI


MihaiK

Postări Recomandate

Buna ziua, de curand am adus si eu un mitsu pajero pinin din germania cu motorizarea de 1.8 GDI si avand niste prieteni care practica off roadul de mult si sunt profi in modificat masini am hotarat sa imi fac si eu o masina pt expeditii si asa am ales pajero pinin.

 

Mentionez ca masina este de stoc in afara de suspensii, are pe ea suspensii reglabile originale mitsubishi dar care sunt after market.

 

Modificari care vreau sa le fac:

- caiciucuri BFG mud terrain pe jantele originale

- bara fata din otel de 3 mm

- troliu

- flanse distantiere pt marirea ecartamentului pe fiecare roata cu 40 mm

- evacuare sport( nu de alta dar motorul suna ca un aspirator)

- lumini de zi cu LED uri incastrate in bara fata

- 4 proiectoare pe plafon

- ulterior un turbo, am gasit turbina speciala pt motorul de 1.8 GDI si ulterior am cunoscut pe cineva care are pe acest motor si merge perfect si consuma mai putin.

image.jpg.24c942e4c6b5139e3f9bf85874317032.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 136
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

... am hotarat sa imi fac si eu o masina pt expeditii si asa am ales pajero pinin.

Pinin-ul in 3 usi numai masina de expeditii nu este. Am avut eu una in 5 usi, si incapeam maxim 3 persoane si cu bagaje pentru 2 saptamani de concediu. Daca mai trebuiau adaugate cort, ceva provizii, scule... nici nu vreau sa-mi imaginez. Ceilalti doi aveau in brate ceva rucsacuri mai mici... Eu am scapat pt ca eram la volan. :wink:

 

... are pe ea suspensii reglabile originale mitsubishi dar care sunt after market.

Pana la urma sunt originale sau aftermarket? :grin:

 

Chiar sunt curios ce va iesi pana la urma, voi urmari topicul tau.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Aici am o poza cu troliul montat pe masina, imi cer scuze pt calitatea pozei promit pe viitor poze de calitate mai buna.

 

Deci troliul este prins pe lonjeron si intre troliu si lonjeron este o placa de otel pe care sta respectivul troliu, placa a fost grunduita sa nu rugineasca.

 

Si cred ca la grila fata voi renunta si voi pune o plasa de sarma de inox pe care vine sigla de la mitsu si semnul GDI.

image.thumb.jpg.f43557115f46c18de5cc90828c512508.jpg

Editat de MihaiK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Prin expeditie ma refer cand ma duc eu cu inca un pretenar cu parapanta sau catarat sau pe stiu eu ce dealuri cu aeromodele.

 

Am uitat sa mentionez ca acum este in lucru un portbagaj de pus sus pe masina, care va fi fabricat din bare de inox si tabla de dural striat, unde vor sta bagajele( de ex un cort, saci de dormit echipament parapanta, echipament catarat sau mai stiu eu ce,potrbagajul va fi prevazut cu suport pt skiuri si placa de snowboard.

 

Masina are si reductor cu 2 trepte: reductor mic si mare aceste masini au super select

 

Numai bine.

Editat de MihaiK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Am dat de noroaie mari in calatoriile mele prin frumosii munti ai patriei si fara troliu iti cam da cu virgula, in sensul ca am ramas impotmoliti cu un pajero sport si pana nu a venit cineva cu un frontera cu troliu sa ne scoata nu am iesit si mentionez ca pajeroul sport avea cauciucuri BF Goodrich mud terrain.

 

Asa ca am hotarat sa pun chiar daca incarc masina.

 

 

Aa si imi cer scuze suspensiile sunt aftermarket dar sunt fabricate de mitsu si au fost puse la reprezentanta.

 

 

Numai bine domnilor.

Editat de MihaiK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Aici am o poza cu stadiul in care este bara fata acum, mentionez ca nu am gasit bara ARB speciala pt masina asta asa ca am hotarat sa vorbesc cu baietii de la service sa faca una.

Este facuta din tabla de 3 mm

Mai trebuie facute colturile la ea, incastrate farurile de ceata si lampile de zi LED si montate rolele pt cablu, dupa care vine polizatala suduri, grunduita si vopsita in negru cu vopsea heavy duty

image.jpg.6bba725e6f56d844615a9481fb1ab967.jpg

Editat de MihaiK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

In general cam toate Pinin-urile au Super Select, sunt mai putine cele cu AWD. Cum am mai zis si cu alte ocazii, masinuta asta are un potential foarte mare in offroad, incaltata cu gume adecvate. Daca vrei sa pui atatea pe ea, trebuie sa te gandesti sa o si inalti putin, garda mica la sol o cam penalizeaza, si incarcata se va lasa mai jos.

Probabil ca va arata bine cu noua bara, dar ma gandesc ca era suficient sa-i pui doar troliul in bara ei, scapai de niste kg acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Da, masina se mai poate inalta cu suspensiile care le are din cate am inteles eu.

 

Citind forumul mai demult tiam urmat sfatul si am sa ii pun scuturi pe sub toata masina, acum astept scuturile sa ajunga prin curier.

 

 

 

Aici am o poza cu toba finala, stiu ca nu are nici un rost dar este pt placerea mea, restul de tevaraie de la evacuare este schimbata mai trebuie pusa toba finala.

image.thumb.jpg.65d5630ac7986229037eeeea0d20385b.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Stie cineva daca merge pe pinin lopatica asta?

Ca am observat ca intre roata si usa are un colier cu o gaura in el si nu stiu daca intre tija aia de la lopata prin colierul ala.

 

Daca are cineva pe masina asa ceva il rog sa imi spuna si mie diametrul tijei. Daca nu rezolv eu cumva.

 

http://www.sibiu4x4.ro/accesorii4x4.php?cat=62&prod=21

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Bravo!!!

Ma bucur cand vad ca mai apar pinin'isti care au curaj si se apuca de treaba.

Eu am Pinin-ul de vreo 3 ani si sunt f multumit de el, cu putine modificari e foarte capabil in off road (are reductor identic cu fratele mai mare Pajero)si ma enervez de cate ori vad comentarii de genul "de ce-i pui troliu, de ce-i faci aia, de ce-i faci aia, ca nu e pentru asa ceva saracuta "...dimpotriva, masina e destul de capabila sa-i faca uneori invidiosi pe unii cu motoare mai mari. Asa ca din partea mea un BIG LIKE si astept cu nerabdare urmatoarele modificari.

Ca si sfat...gumele at sau mt gen BF sau Goodyear sunt praf in noroaie, mai bine ceva resapat si mai agresiv. Eu tocmai mi-am dat Goodyear wrangler MT/R , foarte rezistente si ok daca nu e f moale, dar cand se inmoaie asfaltul din padure:)...caput !

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Multumesc mult mimi, sa ai noroc de masina in continuare ai o masinuta frumoasa nu gluma.

 

Multumesc de asemena si de sfat am sa ma gandesc foarte serios la ce ai spus doar ca nu stiu unde gasesc gumele acelea, pe net nu am gasit nimic de genul pe marimea de pinin, deci daca imi poti spune de unde le-ai luat as fi recunoscator.

 

 

Multumesc inca o data pt "incurajare" si numai bine, maine-poimaine mai urmeaza niste poze cu bara terminata.

 

Sanatate multa.

Editat de Tavi D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Si eu am cautat destul cauciucuri si am gasit cam astea doua modele mai agresive si pe dimensiunile noastre:

- dakar

- cross sau tracker,

Dakar-ul e cel mai apropiat de simex si il gasesti si la cei de pe forum ce vand anvelope off road, eu chiar eram hotarat sa-mi iau si Tomitza de la acc auto de pe forum m-a sunat ca are pe stoc, iar mai aproape am gasit tracker (esti din CJ?...parca asa am vazut in profil) am gasit in cluj undeva intre zorilor si manastur, aveam si de acolo ceva nr...il caut si revin...

O seara faina!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Da, sunt din cluj.

 

Multumesc mult, daca gasesti numarul te rog sa mi-l dai, daca nu am sa aflu eu ce shop de gume este intre zorilor si manastur...inca o data multumesc mult.

 

O seara minunata.

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Astazi au mai lucrat baietii la bara ( si pe acest mod vreau sa le multumesc) mai trebuie chituita (nivelata), vopsita, montate rolele pt cablu si o punem sus.

image.thumb.jpg.3aadb6b043ba53bb58eb48476b201550.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

De asemenea astazi mai facem un tuning de look...si anume punem plasa de aluminiu in loc de grila dintre faruri.

 

 

Aici o poza cu grila decupata, va ramane numai rama pe care vine montata plasa.

image.thumb.jpg.2c6ad472e46d36d4d17ca818a30630c8.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Super fain, abia astept sa fie montate si poze ... .

Dupa ce termini poate-mi pui o pila la băieti sa ma rezolve cu o bara.

Pana atunci spor la treaba si asteptam noutăti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, multumesc mult si sigur ca iti pun o pila...cam intro saptamana maaaaxim este gata bara daca vrei sa iti faci...deci trebuie lasatamasina cam o sapt in service.

 

Numarul de telefon til pun pe privat chiar acum....numai bine.

 

Am mai facut un pas inainte si anume am montat rolele pt cablu sa vedem cum stau, maine se vor apuca baietii sa vopseasca bara in negru.

image.thumb.jpg.cf6d3ac44d73b49fe395f80e36e9b016.jpg

Editat de Tavi D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos pinin-ul, bafta in continuare,in vara o sa ma apuc si eu sa il aranjez...cauciucuri ,distatntieri.troliu. inaltare..si ca am deschis vorba despre inaltare..ce telescop pe fata se mai potriveste cu pinin-ul????stiu ca pe spate sa il inalti iti trebuie arcuri de renaul twingo....apropo cate kg trage troliu??? Stima

 

O mica iesire pe un drum "off road" am ramas uimit ce poate face un pinin cu cauciucuri de iarna...m-a scos dintr-o groapa cu noroiul pana la jumatea jantei...pe panta in sus...am crezut ca raman acolo dar m-am inselat..CONCLUZIE..te scoate din ale mai ale dreacu terenuri accidentate daca ii pui anvelope cramponate..

IMG_1215.thumb.jpg.7149e98ad5e68cd1654d183fe47b23d9.jpg

IMG_1214.thumb.jpg.4471aeb19d1f99643c05028152f743f8.jpg

IMG_1217.thumb.jpg.86544bcdfc420f082d6c83f35e22296b.jpg

IMG_1207.thumb.jpg.c1b4f5f72b5f7febcc72b41b5e378b50.jpg

Editat de Tavi D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

Salut, ai o masinuta frumoasa sa ai noroc de ea.

Din cate stiu eu pt a o inalta de fata merg arcuri ELICOIDALE care se potrivesc si pe lada niva, este posibil sa gresesc dar eu asa stiu. Oricum o sa ma interesez sa stiu sigur si te anunt, cat despre troliu are o forta de 5909 kg.

 

Merita parerea mea sa o modifici un pic pt off road pt ca sunt putine dar masinutele astea pot multe.

 

Baftaa multa, revin cu informatii despre arcurile necesare pt inaltare.

Editat de MihaiK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Preparare Pajero Pinin 1.8 GDI

 

...cat despre troliu are o forta de 5909 kg.

Nu vreau sa fiu carcotas, vazusem ca troliul este de 13000 lbs dintr-o alta poza, si cred ca este prea mare pt masinuta ta. Ea cantareste maxim 1300kg. Cred ca si mai putin, fiind in 3 usi. Iar bara aia imi da impresia ca iti reduce unghiul de atac. Probabil fiind troliul mai mare ai fost nevoit sa supradimensionezi si bara. Acum nu prea mai ai ce-i face... Dupa ce e gata masina, pune te rog 2 poze din lateral, una cu bara originala, si una cu bara HD, in aceeasi pozitie. Poate ma insel eu...

Era totusi mai indicat sa incarci masina cat mai putin, ea fiind foarte usoara si scurta.

Cat despre ridicarea masinii, daca nu-i pui si roti mai mari, nu e mare smecherie. Iar pt asta trebuie sa gasesti o solutie sa "pacalesti" suportul arcului de pe fata, vezi ca a mai modificat cineva un Pinin pe aici.

Editat de Optimus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare