Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...


hcampian

Postări Recomandate

Azi dimineata cand mergeam cu copilul pana la medic mi s-a oprit Pinin-ul in mijlocul drumului si.. gata, nu a mai pornit. Electromotorul invarte dar nu mai primeste benzina. L-am tractat in service si momentan incercam sa schimbam pompa de joasa presiune din rezervor. Din cate am tot citit cea de inalta presiune face probleme de turatie, de accelerare, dar n-am auzit sa te lase asa in drum fara avertismente. Cei din service nu ma cred oricum ca are pompa de presiune inalta, sper sa nu ajungem pana acolo cu reparatia N-am mai gasit nicaieri documentat sa fi patit cineva asa la Pinin.

 

Pompa din rezervor am testat-o si scoate ceva benzina, dar mecanicii zic ca e foarte slaba presiunea, ar trebui sa scoata mult mai puternic. Una peste alta, mai vedem maine cu pompa noua, ar fi bine sa fie asta ca nu e foarte scumpa. Va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 60
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Hcampian-mai cauta probleme de genul in sectiunea dedicata Mitsu Pinin.Eu am mai vazut ceva cu simptome identice pe acolo.

 

PS: ai acelasi nick si pe forumurile de biciclari,nu? :grin:

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Salut, da, acelasi de la biciclari. Suntem in sectiunea Pajero Pinin. Oricum nu mi-a dat nimeni nicio idee.

 

Pana acum, am schimbat pompa din rezervor - niciun efect, a fost desfacuta admisia, clapeta de acceleratie, am verificat microfiltrul de la intrare din pompa de inalta presiune. Vestea buna e ca admisia e aproape curata, fara depuneri - problema GDI-ului, iar microfiltrul din pompa e curat luna, nu avea nici cea mai mica depunere. Motorul porneste si functioneaza impecabil cu spray in admisie....

 

Declarand cu mecanicii abandon de idei, am tras masina pana la Mitsubishi Expozitiei si le-am zis sa-i dea ei de cap. Dupa multe verificari mai profi, inclusiv tester, tot ei au reusit si sa scoata microfiltrul fara sa-l strice si sa-l puna la loc, concluzia e ca se pare ca a crapat pompa de inalta presiune. Simplu, cu un pret de 4 cifre cu 5 in fata. Dupa parerea lor e un curat ghinion, nefiind o defectiune comuna. I-am rugat sa se asigure ca asta e problema inainte sa comandam piesa. Mi-au mai facut niste reduceri si reparatia va costa doar.... 1000 de euro :sc Eu sper macar sa fie asta problema, desi inginereste vorbind cam spre asta trage. De fapt de la inceput am banuit asta, doar ca cei din service-ul unde am fost nu m-au crezut pana nu au vazut cu ochii lor ca motorul are pompa de inalta presiune.

 

Ma mai duc pe la Mitsu sa vad ce au mai decis si sper macar sa se rezolve asa. Pompa veche o sa incerc sa o deschid sa vad, poate se poate repara sa o am de rezerva. Macar pe cea noua o sa am garantie. Revin cu detalii cand se intampla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Pffff, ghinion acuma intrebarea este de ce ar crapa o pompa de inalte?

Stie careva? Sa stim de ce sa ne ferim si cum.

 

 

Sper sa se rezolve problema ta cat mai usor si cat mai ieftin.

 

Succes si mult noroc iti doresc, sa speram ca va fi bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Sa vedem daca aia e... Am ales sa merg la reprezentanta pentru ca altfel trebuie sa cumpar eu piese si daca nu se rezolva, raman cu ele. Asa, e problema lor daca o comanda si nu rezolva nimic cu ea. Sper din tot sufletul sa aflu concluzia cat de repede, ca afara ploua si iar ma blochez cu Fiatul Doblo in noroi in fata casei :mrgreen:

 

Daca intr-adevar e pompa, o disecam sa vedem de ce s-a intamplat si daca se poate repara, sa fie de ajutor daca mai pateste cineva vreo mizerie din asta.

Editat de hcampian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Sa vedem daca aia e... Am ales sa merg la reprezentanta pentru ca altfel trebuie sa cumpar eu piese si daca nu se rezolva, raman cu ele. Asa, e problema lor daca o comanda si nu rezolva nimic cu ea. Sper din tot sufletul sa aflu concluzia cat de repede, ca afara ploua si iar ma blochez cu Fiatul Doblo in noroi in fata casei :mrgreen:

 

Daca intr-adevar e pompa, o disecam sa vedem de ce s-a intamplat si daca se poate repara, sa fie de ajutor daca mai pateste cineva vreo mizerie din asta.

 

 

Da din pacate si vremea este pacatoasa acuma...dar stii cum se zice ca trebuie sa mai rasara si soarele nu poate fi numai ploaie si umbra asta si la propriu si la figurat asa ca sa speram ca va rasarii in curand soarele pt toti:)

 

Numai bine,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Am fost pe la service unde m-au anuntat ca au scos pompa de inalta presiune si au testat-o in conditii de functionare, masurand inclusiv presiunea de la iesire. Din punctul lor de vedere pompa nu are nicio problema. Au zis ca au eliminat majoritatea problemelor si dupa parerea lor s-a defectat unitatea de comanda a injectiei, adica ECU. Suna mai rezonabil defectul asta, pompele nu te lasa asa in mijlocul drumului. Am gasit SH la 1400 RON dar mi-e frica sa nu cumva sa nu se potriveasca, sa fie alta versiune, asa ca din pacate o sa ramana sa comande tot reprezentanta dupa seria masinii, sa fiu sigur ca e OK. Ca pret, e identic cu cel al pompei, diferenta de vreo 10 RON. I-am intrebat daca au verificat toata conectica electrica, sa nu fie ceva mufa cu probleme, au zis ca da. Asa ca astept "minim 7 zile" si o sa vedem, parca n-as da 1400 RON si sa nu mearga sau sa fie alta problema si sa raman cu un ECU si cu banii dati...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Acum nu cunosc nici eu prea bine cum sta treaba cu engine control unitul dar oare nu se poate reprograma sa schimbe doar un modul deoarece in ecu sunt mai multe module...control presiune, aprindere, sincronizare injectie etc.( cel putin la diesel asa este) oare nu se poate schimba doar modulul care face probleme si care are legatura cu pompa de inalte respectiv cu rampa de injectie?

Editat de Tavi D.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Pai mai mult, in general la ECU si la mai toate electronicele (TV, PC, etc) dupa un timp cedeaza niste condensatori de batranete, se schimba cu unii identici si se rezolva treaba. Doar ca n-am nervi sa stau acum sa fac asta - am un bebe pe care trebuie sa-l duc la doctor la 2 zile indiferent daca ploua sau ninge. Daca intr-adevar va fi ECU, o sa-l deschid pe cel vechi sa vedem ce s-a ars si sa inlocuiesc. Daca-l fac sa mearga, poate fi util pentru altii. Eu nu-s mare electronist, desi sunt de meserie, dar o sa-l dau cuiva care face mereu astfel de reparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

M-au sunat ca masina e gata, maine o iau :banana

 

Scorul, cat ziceam mai sus. Sper ca masinuta e la fel de buna si rezistenta pe cat pare si ca a meritat efortul mare sa o repar.

 

S-a schimbat piesa denumita "unitate comanda injectoare" - ma gandesc ca e vorba de ECU.

Editat de hcampian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Gata, masina e in fata casei. Sec, s-a inlocuit ECU si s-a rezolvat, adica aceasta piesa:

 

Mitsubishi-SHOGUN-PININ-1.8-GDI-CENTRAL-ELECTRONIC-FUEL-INJECTOR-ECU-MD340897-380420672392.jpg.6c510d4616d83567757086c781b7ebaf.jpg

 

O sa mai dau de veste cand il deschid pe cel vechi sa vad daca e ceva defect observabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 săptămâni mai târziu...

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Trist deznodamantul...Ala e modulul de injectoare,Ecu-ul se afla sub torpedo...si mai este un modul Front Ecu in fata,la sigurante.Ce naiba s-o fi intamplat?Nici o eroare,nimic? Ce cod le-a rezultat la diagnoza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Ei, nu e trist deznodamantul, e doar scump. Adica na, o fost "plug and play" si o plecat. Mai nasol era sa fie ceva dubios si sa nu ne dam seama ce e. A avut si avantaje: am verificat microfiltrele care sunt curate luna, am vazut si admisia care si ea e doar usor innegrita, fara depuneri, deci foarte OK, am deschis si rezervorul care e si el perfect curat....

 

Pe tester la Mitsubishi masina nu dadea nici o eroare, pur si simplu nu mai primea combustibil.

 

Ca si costuri, intre timp am gasit variante mai ieftine, am gasit un modul din asta de injectie cu 600 RON chiar la o firma de reconditionat ECU din Craiova, sunt firme prin Anglia si Germania care il reconditioneaza cu garantie la vreo 200 de euro, in fine. Banii s-au dus, ca sa nu ma doara capu' i-am adaugat in mintea mea la pretul masinii.

 

Inca nu am ajuns pe la servici unde am posibilitatea sa-l deschid sa vad ce e in interior, poate o fi un contact ce se rezolva cu ciocanu' de lipit in 3 secunde, cine stie....

 

Pana la urma, cum le ziceam si la cei de la Mitsubishi, si cu asta schimbat, si sa mai cada inca 2-3 piese la fel de scumpe, tot nu ajung nici la un sfert din cat ma costa un Duster si eu zic ca masinile nu se compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

 

Pana la urma, cum le ziceam si la cei de la Mitsubishi, si cu asta schimbat, si sa mai cada inca 2-3 piese la fel de scumpe, tot nu ajung nici la un sfert din cat ma costa un Duster si eu zic ca masinile nu se compara.

 

asa este nu se compara Dusterul e nou si are 5 ani garantie si pana acum nu am auzit sa pice asa ceva pe la ele :)

si eu cochetam cu ideea de Pinin acum vreo 3 ani dar mi-a trecut tocmai datorita si din cauza acestor probleme posibile fara logica unele si extrem de costisitoare.

parere personala cred ca mai bine te orientai catre un motor mai mare de 3000 tot de mitu si era si mai ieftina masina :) iar piese si meseriasi priceputi destui :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

asa este nu se compara Dusterul e nou si are 5 ani garantie si pana acum nu am auzit sa pice asa ceva pe la ele :)

si eu cochetam cu ideea de Pinin acum vreo 3 ani dar mi-a trecut tocmai datorita si din cauza acestor probleme posibile fara logica unele si extrem de costisitoare.

parere personala cred ca mai bine te orientai catre un motor mai mare de 3000 tot de mitu si era si mai ieftina masina :) iar piese si meseriasi priceputi destui :)

 

Ce zice omul si ce intelegi tu...:al Omul nu a riscat si si-a luat modul nou, altminteri iesea f ieftin.O tigaie de Duster 4x4 (o tigaie noua, nimic de spus-dar totusi, o frumoasa tigaie Dry Cooker) cat costa?15-16k? Da'am capiat cu totul?? Un Pinin azi e 3-4mii, mai pui 1000 E inmatriculatul si nu se compară la pret cu containerul ala facut din tabla de acoperiș. Alta:motor mare de 3000? Ai fost vreodata pe la primarie sa vezi cat e impozitul?Iti ingheata pixu'n mana.Iarasi nu sunt de acord sa platesc eu singur salariile angajatilor din primarie... .revenind la treburi mai serioase:

Stii ce ma mira? Ca ai gasit totul curat.Rezervor, filtre, galerie...Spune-ne mai multe despre masina.Km, pui benzina din acelasi loc, cati proprietari a avut? Sa stii ca am postari cum poti desface pompa fara sa umbli la galerie, incet-incet descoperim lucruri noi, chiar daca "pierdem"ceva bani cumparand piese ce pot fi reconditionate sau reparate...dar experienta este un castig real.

Editat de laurr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Un Duster 4x4 iese cu costuri totale vreo 24.000 de euro - un leasing pe 5 ani, adunat tot ce decartezi. Eu fac 40-50.000 km pe an. Pinin-ul avea 87.000 cand l-am luat, reali dupa ce-am gasit prin motor. Adica intr-un an jumate am un Duster cu aceiasi km si inca vreo 20.000 de euro de dat la el. Nu ca n-ar fi Duster o masina buna, ca doar de aia ma si gandeam sa o iau, la ce am nevoie facea fata foarte bine.

 

Nu ma intereseaza o masina de 3000 cmc, mie personal si 1800 mi se pare enorm - e prima data cand platesc mai mult de 100 RON impozit pe o masina. Eu sunt genul de om care daca n-are bani de bilet de autobuz merge pe jos, nu suport ideea de inmatriculat in Bulgaria si alte smecherii, vreau sa fiu perfect legal si in regula, cu masina inmatriculata pe mine, cu taxele platite, cu volanul pe partea care trebuie. N-am nimic cu cei care aleg altceva, dar eu asa vreau.

 

Recunosc ca habar n-aveam de treaba cu GDI, ca daca stiam, poate gaseam un MPI, dar nu mi se pare asa nasol. Sunt multe piese din dezmembrari iar motorul meu pare in stare buna. In ultima instanta iau un motor MPI cu 3-400 euro si-l pun pe ea.

 

Cat despre Pinin, am studiat problema si este clar cea mai buna masina din clasa ei, cel putin pentru mine. Am nevoie de o masina cu diferential central - deci cade din start Jimny, o garda la sol buna - cade RAV4, un model mai nou, sigura pe sosea - cad vechituri gen Samurai, pana in 3000 de euro. Masina o sa faca zeci de mii de km la schi, acolo am nevoie sa merg cu 120 la ora pe sosea, apoi sa faca fata la urcari foarte grele prin zapada, uneori in miez de noapte, pe viscol, am nevoie de o masina care sa imi dea incredere ca o sa ajung, nu sa ma gandesc asa, poate ajung, poate nu si dorm in masina pana vine plugul dimineata. Vara nu e asa solicitata, tre' sa treaca pe unde trec si camioanele de lemne, genul de drumuri care le faci si cu un Logan daca iti bati joc de el, plus sa ma scoata de acasa, unde e noroi imens si m-am blocat cu masina de nenumarate ori pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Un Duster 4x4 iese cu costuri totale vreo 24.000 de euro - un leasing pe 5 ani, adunat tot ce decartezi. Eu fac 40-50.000 km pe an. Pinin-ul avea 87.000 cand l-am luat, reali dupa ce-am gasit prin motor. Adica intr-un an jumate am un Duster cu aceiasi km si inca vreo 20.000 de euro de dat la el. Nu ca n-ar fi Duster o masina buna, ca doar de aia ma si gandeam sa o iau, la ce am nevoie facea fata foarte bine.

 

Nu ma intereseaza o masina de 3000 cmc, mie personal si 1800 mi se pare enorm - e prima data cand platesc mai mult de 100 RON impozit pe o masina. Eu sunt genul de om care daca n-are bani de bilet de autobuz merge pe jos, nu suport ideea de inmatriculat in Bulgaria si alte smecherii, vreau sa fiu perfect legal si in regula, cu masina inmatriculata pe mine, cu taxele platite, cu volanul pe partea care trebuie. N-am nimic cu cei care aleg altceva, dar eu asa vreau.

 

Recunosc ca habar n-aveam de treaba cu GDI, ca daca stiam, poate gaseam un MPI, dar nu mi se pare asa nasol. Sunt multe piese din dezmembrari iar motorul meu pare in stare buna. In ultima instanta iau un motor MPI cu 3-400 euro si-l pun pe ea.

 

Cat despre Pinin, am studiat problema si este clar cea mai buna masina din clasa ei, cel putin pentru mine. Am nevoie de o masina cu diferential central - deci cade din start Jimny, o garda la sol buna - cade RAV4, un model mai nou, sigura pe sosea - cad vechituri gen Samurai, pana in 3000 de euro. Masina o sa faca zeci de mii de km la schi, acolo am nevoie sa merg cu 120 la ora pe sosea, apoi sa faca fata la urcari foarte grele prin zapada, uneori in miez de noapte, pe viscol, am nevoie de o masina care sa imi dea incredere ca o sa ajung, nu sa ma gandesc asa, poate ajung, poate nu si dorm in masina pana vine plugul dimineata. Vara nu e asa solicitata, tre' sa treaca pe unde trec si camioanele de lemne, genul de drumuri care le faci si cu un Logan daca iti bati joc de el, plus sa ma scoata de acasa, unde e noroi imens si m-am blocat cu masina de nenumarate ori pana acum.

 

pentru partea cu impozite si taxe te inteleg si iti respect decizia nu trebuie sa te justifici in fata nimanui e alegerea ta si e ok

eu doar imi exprimam o parere legata de masina,daca a deranjat scuzele de rigoare nu e nimic personal e doar un forum si un topic de discutii.

personal sunt posesor de mai multe utilaje si deasta ziceam oricum legat de duster aia cu 20 si de mii e cam relativa unul diesel full pe situ dacia acum am configurat si imi iese in jur de 18 mii si cred cu ceva discounturi e mai putin dar nu conteaza repet e alegerea ta.

pentru tot ce ai enumerat sa stii ca facea fata linistita si o lada niva zic asta ca am una si o folosesc exclusiv la asa ceva adica diferential central motor de 1700cm3 deci impozit mic garda la sol ceva mai mare ca la pinin dar intradevar nu beneficia de imaginea de fiabilitate de la mitubishi :) ca si vechime se gasesc si noi din 2012 e drept ca de atunci nu mai exista importator oficial in romania deci...oricum erau undeva pe la 8-9000

oricum acum fie vorba intre noi centralul e bun dar si un diferential spate blocabil e de ajutor mai ales cand cu centralul blocat iti patineaza rotile pe diagonala...cu tot cu centralul ala ramai in noroi linistit pana te scoate careva sau incepi sa topai in masina si sa dai din fund (blocantul saracului aici am citat pe cineva"bulbar")

 

important este altceva ca tu ai ales aceasta masina si acest model iar pentru asta tot ce conteaza e ce crezi si simti tu in rest nimic,daca masina asta satisface nevoile tale atunci aia e cea mai buna nu conteaza ce spun eu sau altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

oricum legat de duster aia cu 20 si de mii e cam relativa unul diesel full pe situ dacia acum am configurat si imi iese in jur de 18 mii si cred cu ceva discounturi e mai putin dar nu conteaza repet e alegerea ta.

 

Da, atata e pretul de lista la Duster, dar daca il iei in rate pe 5 ani, la final platesti minim 24.000 (cu dobanda, comisioanele, asigurarile extra-scumpe) - la aia ma refeream. Momentan sunt bugetar cu salar ca la stat si copil de crescut, nu pot sa-l iau cash. M-am gandit mult si la Niva, dar nu e masina de facut 4-500 km pe asfalt cand te grabesti, mi-au spus oameni care au asa ceva.

 

Doamne' fereste sa ma supar de o idee, mie imi face o mare placere sa discut subiectul (dupa cum se vede dupa cat de mult scriu :grin: )

 

Momentan vreau sa-i pun la Pinin un troliu si un scut pana sub cutia de transfer. La ce am eu nevoie e absolut suficient, nu necesita inaltare, mai trebuie ceva A/T-uri cat de cat pentru vara si niste gume foarte bune de iarna (Conti/Michelin/GoodYear) - nu cred ca A/T-urile fac fata la ce am eu nevoie iarna....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Cu Pininocu iti faci treaba..120 nu i-am dat ca mi se pare cutia cam scurta dar de adus masini din Germ.cu ea, am adus.N-o fi ea de offroad high level,desi ai vz ce a facut colegul din Cluj...iar o caroserie mica e mai apreciata uneori decat un tanc.Masinutele au potential..daca vrei sa bagi bani,evident.Singura romaneasca pe care as cumpara-o este Dacia 1301 tinuta boboc,pt promenada.Atat. In rest, sa nu vad nimic romanesc nu pt calitate neaparat ci pt ca ma prostesti vanzandu-mi un rahat marca Renault,ma limitezi la o gramada de piese,etc.Pai de ce sa cumpar piese pe original de la Renault cand pot sa cumpar Mitsubishi...daca-i vb pe aia?M-ai gasit prostul de serviciu sau cum?La 22000 de coco imi trag un LandCruiser sh de iau la shufa toate caldarile Duster,legate impreuna, din cartier..Totul se reduce la bani.Cand sari calul,te ia lumea la "impins vagoane", ca in cazul Duster.Sa le vanda unde or vrea ei..pe de o parte faci presiuni sa ingreunezi la max importurile sh,in cond in care suntem in Uniune ca m apoi sa ai expectante sa-ti cumpere cineva,benevol,tigaia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

Da, atata e pretul de lista la Duster, dar daca il iei in rate pe 5 ani, la final platesti minim 24.000 (cu dobanda, comisioanele, asigurarile extra-scumpe) - la aia ma refeream. Momentan sunt bugetar cu salar ca la stat si copil de crescut, nu pot sa-l iau cash. M-am gandit mult si la Niva, dar nu e masina de facut 4-500 km pe asfalt cand te grabesti, mi-au spus oameni care au asa ceva.

 

Doamne' fereste sa ma supar de o idee, mie imi face o mare placere sa discut subiectul (dupa cum se vede dupa cat de mult scriu :grin: )

 

Momentan vreau sa-i pun la Pinin un troliu si un scut pana sub cutia de transfer. La ce am eu nevoie e absolut suficient, nu necesita inaltare, mai trebuie ceva A/T-uri cat de cat pentru vara si niste gume foarte bune de iarna (Conti/Michelin/GoodYear) - nu cred ca A/T-urile fac fata la ce am eu nevoie iarna....

 

corect la leasing si restul da se duce la valorile respective

legat de graba si niva.. da nu e masina de graba dar merge lejer la 90-100 cu un consum decentde 9-10 iar variantele cu aer conditionat si servo directie sunt destul de comode la drum,suspensia e foarte ok nu topaie nu deranjeaza...in fine nu conteaza e oricum alta calitate, iar drumuri de genul Bucuresti Iasi pentru mine care nu am nici servo si nici aer pe ea au fost ok dar ma cam plictisisem ca eu merg la cam 80 ca am grupurile alea scurte:)

de cauciucuri am vazut niste michelin-uri dar nu stiu modelul e de luat in calcul,dar ma refer la AT-uri iar la alea de iarna...eu am semperit, si fireston-uri

ca AT-uri multa lume recomanda BFG care tin si pana la 80 de mii de km dar nu stiu cum se comporta pe zapada dar oricum daca nu te intereseaza ca vei avea set de iarna nu mai conteaza iar ca pret stau relativ ok.

matador Izarda mai am un set si pana acum pe asfalt se comporta ok tot AT-uri ramane de vazut pentru viitor cum se mai comporta.

eventual daca ai de mers prin zapada maricica iarna sa iei in calcul si o eventuala varianta cu MT-uri si eventual lanturi eu am avut experiente pe zapada foarte placuta cu mt-uri mai mult decat ce imi ofereau cele de iarna dedicate(ma refer la partea de Off road si mers prin zapada de 40-50cm.

 

iti zic toate astea sa fii atent la anumite aspecte ca un set de gume nu e ieftin si nu cred ca e cazul sa dai bani aiurea pe ceva ce sa constati ca dupa o luna nu e defapt ce vrei.Asa e la mine:) am setul de iarna pe care il am dar nu il mai folosesc tocmai ca nu face fata la ce am eu nevoie:) si stau asa 4 roti si aduna praful :) si tot asa mai am un set de AT-uri:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

... niste gume foarte bune de iarna ...

Am avut eu pe Pinin gume Dunlop Grandtrek SJ6, niste gume senzationale! Am coborat pe gheata "in bot" fara emotii, am urcat dealuri cu zapada de se uita lumea ca la spectacol. Dar daca zapada e subtire si dedesubt ai noroi, s-a cam terminat distractia.

 

Aici am facut o astfel de urcare, am ajuns in fum sus... dar am ajuns!

 

1.thumb.jpg.ef6f7e26427f6bda9c1de64d8d49a50a.jpg 2.thumb.jpg.82b5397ecbdeed17cab8cfbcc83c79e4.jpg 3.thumb.jpg.8b4ed9b7c0f9c9eca28710205fb10950.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

corect la leasing si restul da se duce la valorile respective

legat de graba si niva.. da nu e masina de graba dar merge lejer la 90-100 cu un consum decentde 9-10 iar variantele cu aer conditionat si servo directie sunt destul de comode la drum,suspensia e foarte ok nu topaie nu deranjeaza...in fine nu conteaza e oricum alta calitate, iar drumuri de genul Bucuresti Iasi pentru mine care nu am nici servo si nici aer pe ea au fost ok dar ma cam plictisisem ca eu merg la cam 80 ca am grupurile alea scurte:)

de cauciucuri am vazut niste michelin-uri dar nu stiu modelul e de luat in calcul,dar ma refer la AT-uri iar la alea de iarna...eu am semperit, si fireston-uri

ca AT-uri multa lume recomanda BFG care tin si pana la 80 de mii de km dar nu stiu cum se comporta pe zapada dar oricum daca nu te intereseaza ca vei avea set de iarna nu mai conteaza iar ca pret stau relativ ok.

matador Izarda mai am un set si pana acum pe asfalt se comporta ok tot AT-uri ramane de vazut pentru viitor cum se mai comporta.

eventual daca ai de mers prin zapada maricica iarna sa iei in calcul si o eventuala varianta cu MT-uri si eventual lanturi eu am avut experiente pe zapada foarte placuta cu mt-uri mai mult decat ce imi ofereau cele de iarna dedicate(ma refer la partea de Off road si mers prin zapada de 40-50cm.

 

iti zic toate astea sa fii atent la anumite aspecte ca un set de gume nu e ieftin si nu cred ca e cazul sa dai bani aiurea pe ceva ce sa constati ca dupa o luna nu e defapt ce vrei.Asa e la mine:) am setul de iarna pe care il am dar nu il mai folosesc tocmai ca nu face fata la ce am eu nevoie:) si stau asa 4 roti si aduna praful :) si tot asa mai am un set de AT-uri:)

 

De la rusi, imi place asta. http://www.zakopanemiasto.pl/motoryzacja/sprzedam/bukowina-tatrzanska-uaz-off-road-plug-torsen.htm

Are moaca de masina militara, clasica. Italienii care locuiau in Alpi, ce-si mai dadeau cu parerea si mai visau la un UAZ :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mi s-a oprit Pininu' in mijlocul drumului...

 

De la rusi, imi place asta. http://www.zakopanemiasto.pl/motoryzacja/sprzedam/bukowina-tatrzanska-uaz-off-road-plug-torsen.htm

Are moaca de masina militara, clasica. Italienii care locuiau in Alpi, ce-si mai dadeau cu parerea si mai visau la un UAZ :))

 

off topic:) pai la ce te uiti tu acolo e un uaz 469 si probabil cred ca e un 469 B cu reductie finala ca un fel de portale dar nu cele clasice de la volvo C303 arhi cunoscute.

punti rigide cu reductor si cutie de transfer iar unele parca aveau si blocand spate(nu mai stiu sigur) si motor benzina de 2500 si vreo 80 de CP desigur sasiu tip cheson inchis...intradevar e ce trebuie doar un pic submotorizat in opinia mea dar merge super.

am vazut multe pe la vecinii nostri din vest neam cu Attila folosite la muncile campului si alte cele pe la sate ramase de pe vremea ocupatiei si retragerii armatei a 14-a

sunt bune masinile dar destul de exotice pe la noi cam ca pinin-ul :) si implicit dezavantajele aferente (preturi piese mari in cazul in care exista si desigur lipsa celor care sa cunoasca masina cum trebuie)

personal daca as reusi sa pun mana pe 2 deastea le-as lua imediat :) una de alergat si ailalta sa o am de piese :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare