Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Moare motorul la relanti


raresp10

Postări Recomandate

Salutare , sunt proaspat posesor de pinin 1.8 gdi si la relanti scade foarte mult turatia , la prima liniuta (300-400 rpm) si daca nu il accelerez imediat moare motorul. Oare ce ar trebui sa verific, s-a mai lovit cineva de problema asta ? Mersi Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Moare motorul la relanti

 

Poate fi ce ti-a indicat @Astral sau mai poate fi de la microfiltre sau cred ca am mai citit undeva ca avea o problema asemanatoare si era de la senzorul de pozitie al clapetei.

 

Iti recomand sa incepi cu clapeta. Vezi linkul postat de @Astral.

 

 

Spor si mult noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Moare motorul la relanti

 

Am inlocuit bujiile , care erau groaznic de afumate , acum sta la relanti , mai oscileaza turatia , dar nu moare motorul. De tras trage constant masina , nu merge in suturi , pana in 4000 rmp , mai mult nu am incercat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Moare motorul la relanti

 

Erau intr-o stare groaznica saracele . Miercuri merg la RAR si apoi o sa schimb si restul uleiurilor , cel de motor l-am schimbat.

Are filtru de combustibil ce trebuie schimbat ? Vin de pe alfa 147 benzina care avea filtru in rezervor si nu necesita schimbare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Moare motorul la relanti

 

Bine ca s-a rezolvat.

 

Nu are filtru care sa trebuiasca schimbat periodic.

Exista intradevar un filtru in rezervor la sorbul pompei de benzina. Ala merita verificat ca e destul de usor de ajuns la el. Ridici bancheta spate si desfaci fereastra mai mare (sunt 2- una mica si una mare) apoi scoti ansamblul pompei de benzina si acolo vezi si filtrul. Se poate curata. Daca ai posibilitatea sa il schimbi e si mai bine.

Mai este un microfiltru in pompa de inalte. Si ala merita schimbat dar aici e ceva mai mult de lucru si e putin mai complicat, nimic de nerealizat doar ca e mai mult deranj. Daca te hotarasti totusi sa schimbi microfiltrul cauta pe forum ca sunt posturi mai vechi in care este descrisa aceasta operatiune.

 

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare