Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Probleme ca de inceput (2.0 GDI).


S.Mihai

Postări Recomandate

Salutare tuturor.

 

Sunt proaspat posesor al unui Pajero Pinin 2.0 GDI in 3 usi din 2002, adus recent din Germania si nerulat in Romania. Mentionez ca masina este luata in leasing de la un parc auto cu 3000 de euro din care avansul a fost de 1500 de euro. Are in jur de 200.000 de km si din cate am inteles a fost lovita usor pe lateral dreapta in zona portierei insa proprietarul parcului auto a reparat-o, el mai avand inca una identica adusa tot din Germania insa lovita mai tare ce a luat-o pentru dezmembrare.

 

La masina mea a fost inlocuita aripa fata dreapta cat si portiera, a fost vopsita, antifonata, ceruita, iar usoarele probleme cu rugina ale caroseriei remediate. De asemenea a inlocuit toate scaunele cu cele de pe masina pentru dezmembrari ce sunt ca noi. Deci cam asta este ceea ce s-a facut la masina.

 

Momentan am mers doar o singura data cu masina insa nu am condus eu, ci proprietarul parcului auto ce mi-a arata cum merge, eu neavand inca permisul luat deoarece saptamana viitoare urmeaza sa dau examenul, orasul. Nu am mers mult cu masina, insa atat cat am fost parea sa se comporte bine, a mers tare, a accelerat, a luat gropi, nu s-au auzit zgomote suspecte, masina nu a pierdut din putere la turatii mai mari, s-a comportat foarte bine din aceste puncte de vedere.

 

Insa (bineinteles ca trebuie sa existe si un insa), in bord am observat mai multi martori aprinsi, lumina galbena de motor (ce el a spus ca este din pricina benzinei din Romania si ca este de la catalizator insa nu este nimic grav), lumina de airbag-uri (ce a spus ca s-ar putea sa fie din pricina faptului ca a inlocuit scaunele) si lumina rosie de frana, cu toate ca franele functionau bine, atat cea de picior cat si cea de mana, iar el a spus ca e probabil ceva un contact dus la frana de mana. Si de asemenea computerul de bord nu functiona, sau poate doar display-ul.

 

Insa acum vine partea ce m-a ingrijorat: a mentionat ca masina a facut o perioada niste mici figuri pentru ca nu mai fusese pornita cateva luni de zile, iar aceste mici figuri s-au manifestat prin a avea un joc la relanti ce cateodata ducea la inchiderea motorului. Insa acum cand am fost cu masina nu facea niciun fel joc la relanti, mi-a aratat acul ce statea la 800 nemiscat. Deci el a spus ca na, masina nu a mai fost pornita o perioada de cateva luni si cand a pornit-o el din nou pana si-a revenit motorul asa s-a comportat.

 

Eu cand am acceptat sa iau aceasta masina inca nu studiasem internetul si respectiv acest forum despre problemele motoarelor de Pajero varianta GDI. Insa acum din cate am inteles in urma a ce am citit pe aici, ce s-a manifestat pare sa fi fost una dintre problemele clasice ale motoarelor GDI. Ori asta acum ma duce cu gandul ca in viitorul apropiat voi avea de furca cu motorul, din moment ce deja la relanti nu era stabil si se inchidea.

 

Eu teoretic inca as mai putea schimba masina, as putea lua de la el ceva gen Golf 4, insa eu locuind la munte si fiind pasionat printre altele si de fotografie, tare bine mi-ar prinde o masinuta din asta de teren. Si ca atare nu prea as vrea sa renunt la ea, decat doar daca ar fi ceva grav. Ei, ce parere aveti, ce ma sfatuiti sa fac ? Sa o dau inapoi si sa ma orientez catre altceva, sau sa merg inainte cu Pinin-ul acesta ?

Editat de S.Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Poate gresesc, dar eu nu tin minte ca Pininul sa aiba airbaguri laterale, in scanele fata. Poate confirma un coleg care are Pinin. In cazul asta, e vrajeala cu schimbatul scaunelor = problema airbaguri. In mod normal, ar fi trebuit sa iei cu tine pe cineva care se pricepe bine la masini, atunci cand ai cumparat masina, si sa nu-l crezi "pe cuvant" pe vanzator, mai ales daca masina a avut diverse probleme si "reparatii". Computerul ala de bord, chiar daca masina merge si fara el, este totusi util, ca-ti furnizeaza niste informatii, iar daca masina tot este echipata cu el, ar fi bine sa si functioneze.

Am avut Pinin 1 an jumate, si pot spune ca este o super smecherie de masina, dar cum zice si @minitehnicusro, cat timp merge bine. De regula, daca la prima vedere si la test drive masina prezinta niste probleme, inclusiv martori aprinsi prin bord, masina aia nu se cumpara, sau se face o evaluare precisa, si daca merita investitia respectiva pentru rezolvarea problemelor, atunci poti si sa o cumperi asa, dar macar stii ce te asteapta.

Prin urmare, daca tot ai cumparat-o, te sfatuiesc sa mergi la o reprezentanta Mitsubishi ca sa-i faca o testare completa, sa vezi ce probleme are masina de fapt, si cam cat te-ar costa remedierea lor. Dupa care decizi daca o pastrezi sau nu. Daca situatia e nasoala, adica apar costuri foarte mari, cu rezultatul testarii de la reprezentanta si devizul de piese si manopera, poti face presiuni asupra vanzatorului sa-ti ia masina inapoi, si sa-ti returneze banii, mai ales ca este firma. Il poti presa si cu OPC-ul, etc. Ca ti-a vandut o masina cu defecte grave, ti-a pus viata in pericol (probleme la sistemul de franare, air bag), etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Salut, unele Pinin-uri au airbag-uri in scaune. Al meu avea.

E posibil ca el cand a schimbat scaunele (daca au fost schimbate intradevar) sa fi pus scaune fara airbaguri si atunci ramane aprins martorul SRS in bord.

Totodata se poate ca la schimbarea scaunelor (acestea avand si ele airbag-uri) sa nu fi cuplat mufele si de aici si marorul.

Aceste doua lucruri le poti verifica usor: te uiti ca scaunele sa aiba eticheta cu Airbag pe ele pe lateral undeva. Sau te uiti sub scune sa vezi daca iese din ele cate un cordon galben cu o mufa la capat.

 

Cat despre treaba cu motorul, pentru acel martor de motor mai bine ii faci o diagnoza la reprezentanta cu un tester dedicat ca sa aflii exact.

De regula "benzina de Romania" nu afecteaza chiar asa de tare decat daca este foarte proasta.

 

Tot pe tester vei afla si de ce sta aprins martorul de frana de mana. Aia poate fi intradevar de la contact sau nivel scazut de lichid in bidon.

Editat de MihaiK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Scaunele au fost schimbate 100%, le-am vazut chiar eu. Cele originale erau roase pentru ca fostul proprietar avea caine. Si exact asta mi-a spus si el, ca martorul de airbag-uri sta aprins din pricina schimbarii scaunelor, ca si ele au acolo un contact. Pe mine nu ma ingrijoareaza martorul de airbag-uri, nici macar cel de de frana, insa ma ingrijoareaza ce a descris el cu jocul la relalnti ce ducea la inchiderea motorului.

 

El mai are inca un Pinin mai avariat ce-l tine pentru piese si mi-a spus ca daca voi avea nevoie imi va da de pe el alte piese. La fel si cu computrerul de bord, vom incerca zilele astea sa-l inlocuim cu cel de pe cealalta masina, display-ul ma refer, caci banuiesc ca el e problema.

 

Si nu e vorba de a-l presa sa-mi schimbe masina, are zeci de masini, oricand pot sa aleg o alta. Insa acest Pinin este momentan singura 4x4 de teren, iar mie chiar imi trebuie de teren si 4x4, nu e un moft.

 

Iar masina din cate am vazut eu trage tare, are pana si scut montat sub ea si daca nu ma insel s-ar putea sa fie si inaltata putin. Suspectez ca fostul proprietar mergea cu ea la vanatoare pentru ca vad pe spate lipite tot felul de actibilduri cu caprioare, porci mistreti, s.a.m.d.

Editat de S.Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Nu este mai simplu sa restitui masina si sa iei una BUNA?

Pe care nu trebuie sa o repari din prima zi?

 

Trage bine fata de ce?

de loganul 1,4 cu GPL?

de Pajero v6 3500?

 

Samsarii prospera din cauza victimelor naive.

3x Suzuki Jimny

1x Suzuki Samurai

Dacia DoubleCab 4x4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Daca restitui masina as putea sa iau un Golf 4, altceva nu as avea ce alege si ca atare ciuciu mers pe munte.

Este totusi o masina second de 15 ani, nu pot avea pretentia ca absolut totul sa functioneze perfect. Principalul insa este ca motorul sa nu aibe hibe prea mari, asta pe mine ma intereseaza. Iar masina din cate am vazut eu merge bine, trage bine, motorul are putere mare, nu are pierderi de putere la turatii mai mari. Acum ca nu stiu ce contact de la scaun sau de la frana de mana nu merge, nu cred ca e motiv de a returna masina. Astea sunt chestii minore pe care le pot remedia.

Editat de S.Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Salutare,

 

Noi putem doar sa te sfatuim... tu faci cum vrei. Din experienta orice maaina SH mai are bube de corectat care de obicei apar dupa ce o cumperi. Asta de o vrei pare sa aiba destule si motorul e mai complex. Pe forum o sa vezi ca flucuatiile la relanti la motorul GDI s-au rezolvat si simplu ( curatare admisie, microfiltre pompa injectie inalta presiine, fixat bine senzorul magnetic la pedala de acceleratie) sau complicat (inlocuit pompa de inalta presiune care costa mii de eur noua) sau deloc. Si toata distractia costa timp si bani.

Nu uita ca poti sa alegi pana ai dat banii - cand ai plecat cu masina totul devina problema ta si vanzatorul va da din umeri.

 

Bafta ,

 

Robert

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Teoretic as putea face rost de alta pompa de inalta presiune de la celalat Pinin avariat daca ar fi cazul. Insa masina trage tare deocamdata, nu am vazut pierderi de putere si nici sa joace la relanti de fata cu mine. El a spus ca asa s-a manifestat o perioada scurta dupa ce masina a fost repornita dupa o pauza de luni de zile. Insa acum nu joaca la relanti, nu se inchide motorul si nici nu are pierderi de putere. Deci el putea foarte frumos nici sa nu-mi spuna de aceste simptome ce le-a avut, ca nu as fi avut de unde sa-mi dau seama.

 

Iar masina se afla inca la parcul auto, eu neavand inca luat carnetul (pana saptamana viitoare sa speram).

Editat de S.Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Am o nedumerire: pe la noi, ateliere, reprezentante, cat m-ar costa sa-i fac o operatiune de curatare a motorului de depuneri de carbon ? Ca din cate am inteles cam aceasta ar fi cauza principala a problemlor acestui motor. Iar depunerile astea nu sunt doar pe admisie ci si pe valve si pe tot felul de alte structuri. Aveti idee unde se poate face o asemena operatiune de curatare mai avansata si cam cat ar costa ?

 

ps: am vazut oameni ce spuneau ca in fiecare an ar cam trebui de facut asa ceva.

Editat de S.Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Omule, tu te si plictisești, daca esti dispus sa faci genul asta de operatiune anual. Sau nu stii ce inseamna. Adică... nu mai bine sa ai o mașină la care să bagi gaz și să te dai cu ea? Pinin included.

Tu practic ești convins deja, ceri genul ăsta de mașină, vânzătorul nu trebuie să mai facă nimic in acest sens. Să o cumperi cu bordul pom de crăciun...

Lasă că așa se câștigă cea mai valoroasă experiență, prin suferință. Tu bucură-te de ea!

Noi suntem doar niște cârcotaşi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Ok, dar ce alternativa as avea ? In banii acestia, 1500 de euro, ce as putea eu sa-mi cumpar ce sa functioneze absolut perfect ? Este clar ca trebuie sa fac un compromis, insa unul cu cap. De asta si spun ca niste probleme minore cu niste contacte nu ma sperie. Pe alea le pot rezolva.

 

Si de asemenea nu cred ca decarbonizarea motorului se face odata pe an ci odata la 10-15-20.000 de km. Si sincer nu stiu cine merge cu masina 4x4 20.000 de km intr-un an. Probabil ca mai sunt, dar mai putini. Intr-un an poate faci 3.000, 5.000 de km, mai greu 20.000. Deci cam odata la 3-4 ani trebuie de aplicat o decarbonizare calumea, asta inseamna intretinerea adecvata a motorarelor GDI, nu doar inlocuirea uleiurilor si a filtrelor.

 

Ca daca privim la ce s-a scris pe forumul acesta (si nu numai) in nu stiu cate discutii, cam asa observam, ca dupa 4-5-6 ani de folosinta incepe deodata motorul sa se "inaduse" misterios, cu pierderi de putere, s.a.m.d.

 

Si apoi despre ce implicatii vorbim ? Cine face o cercetare mai atenta observa ca exista tot felul de posibilitati de curatare a motoarelor GDI complet neinvazive, spre exemplu folosind apa sau hidrogenul, proceduri deloc costisitoare disponibile si noi. Si observ ca se cam doarme vizavi de aceste proceduri.

Editat de S.Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Salut, colegii nu incearca sa te induca in eroare, ei doar te-au sfatuit si multi care ti-au raspuns au experienta serioasa si chiar si cu Pinin-uri.

Ce vor ei sa zica este sa te gandesti bine deoarece nu e un motor pe care sa il stie toata lumea si mai ales sa o verifici serios la un service competent inainte sa o cumperi.

Apoi daca masina a stat nepornita mult si fara baterie, e normal sa fluctueze relanti-ul deoarece isi uita setarile de relanti. In acest caz ori te dai cu ea si o lasi sa isi invete relati-ul si pana atunci tot fluctueaza(cca 200-300 de km pana se invata), ori ii faci o secventa de invatare si ai terminat.

Apoi treaba cu curatarea depunerilor de carbon nu e chiar asa cum zic "englejii".

In acest caz trebuie date jos: clapeta de acceleratie, galerie de admisie, chiulasa, traseu EGR, supapa EGR si sablate cu coaja de nuca pisata (a se citi sfarmata).

Ei bine, aceasta operatiune nu numai ca este costisitoare si nu stiu unde se practica pe la noi dar uzeaza si filetele daca o faci odata pe an. Cel mai bine daca chiar vrei sa o cureti este sa dai jos galeria, clapeta si EGR, le cureti cu decarburol si lasi restul in pace. Poate si injectoarele merita curatate. Asta daca vrei sa stii ca ai nu ai lasat-o cu depuneri.

 

In rest pretul e ok zic eu, mai ales ca nu mai e taxa si o poti inscrie lejer.

Eu zic, la fel cum ti-au recomadat si baietii mai sus, sa te gandesti bine si sa o verifi serios inainte de a o achizitiona.

 

Bafta

Editat de MihaiK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Da, deja si eu sunt in dubii serioase. Mai ales acum deoarece am observat ca la noi nu se gasesc din dezmembrari piesele cele mai critice pentru acest GDI 2.0, pompa de inalta presiune, regulatorul de inalta presiune si calcualtorul ECU, pentru ca noi sunt enorm de scumpe si practic s-ar mai plati inca odata masina. Pentru modelul de GDI 1.8 se gasesc de toate, dar pentru 2.0 mai nimic. Din 30 de anunturi cu dezmembrai numai 5 erau cu GDI 2.0, si am sunat la toate 5 anunturile si nimeni nu avea nici macar una dintre piesele mentionate. Asta este ceea ce ma ingrijoareaza cel mai tare.

 

Dar hai sa zicem ca ma risc, si iau acest GDI 2.0, si sa spunem ca peste putin timp imi pica pompa de inalta presiune si calcualtorul ECU, pentru ca din cate am vazut cam asa se intampla, se strica pompa, omul incearca sa porneasca masina, o forteaza iar asta duce si la arderea calculatorului ECU. Ce as putea face in acest caz ? As putea lua de pe un GDI 1.8 si sa pun la 2.0 ? Sau in caz de forta majora as putea schimba motorul cu totul, sa pun unul GDI 1.8 ? Am vazut motoare complete GDI 1.8 sub 2000 de lei.

 

Nu doresc sa renunt cu usurinta la aceasta masina, chiar imi place si mi-ar prinde foarte, foarte bine, de asta si iau in calcul pana si cele mai extreme scenarii. Insa din pacate masina nu este GDI 1.8, asta e problema ! Daca ar fi fost nu-mi faceam nicio grija deoarece aveam spatele acoperit din dezmembrari.

Editat de S.Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Computerul in marea majoritate a cazurilor se poate repara.

Pompa nu se prea strica. Daca se duce pompa iti iei una de pe ebay din uk si ai rezolvat situatia.

Apoi despre regulator, daca masina porneste bine si la rece si la cald nu ai probleme cu regulatorul.

Nu difera asa de mult motoarele de 2.0 si 1.8. Clapetele de acc am impresia ca se potrivesc de la unul la altul, debitmetrul la fel, mecanica de pe sub masina e identica.

Computerele de comfort si de pornire/imobilizator nu stiu daca seamana.

Editat de MihaiK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Deci teoretic se poate rezolva. Daca ma hotarasc sa iau masina atunci voi sta cu ochii pe site-urile de dezmembrari si voi cumpara preventiv piesele respective atunci cand vor fi disponibile. Asta asa, pentru linistea mea.

 

Azi am trecut pe la un service auto si am intrebat daca in oras cineva s-ar baga la motor GDI pentru reparatii, iar raspunsul a fost ca e putin probabil. Si culmea totusi ca mereu vad pe strada Pajero Pinin GDI, e plin pe aici de masinute din astea. Nu trece zi in care sa nu ma intalnesc pe drum cu 2-3 Pinin-uri GDI. Si atunci daca sunt asa de multe pe aici, cum dumnezeu nu le repara nimeni ? Ori sunt foarte fiabile si nu se strica ori ceva nu cunosc eu. Eu locuiesc in Campulung Moldovenesc, la munte, unde este masivul Rarau, Giumalau, plin de trasee montane interesante, la 40 de km este si Vatra Dornei, si ca atare e plin ochi de 4x4 pe aici. Vitara, Pinin, Rav 4, Nissan, tot ce vrei si nu vrei. Nu cred sa existe in alta parte in judet mai multe 4x4 pe km patrat. Chiar acum am sosit din oras iar pe drumul de intoarcere am dat buna ziua cu un Pinin GDI.

Editat de S.Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Salutare,

 

Doar sa iti faci o idee:

- dupa ce iti iei masina (oricare o fii) e recomandat sa schimbi uleiuri (motor, cutie, grupuri), fitre aer, benzina si ulei, antigel. Deja au zburat 100-150 eur. Daca nu esti suta in suta sigur ca cureaua de distributie e inca in limita de functionare ( ani si km) atunci e musai sa schimbi si kit distributie si kit accesorii. Alte sute eur. Sa nu uitam bujii si fise ( vezi pe forum ce bujii sunt recomandate la GDI pentru performante optime ... Ca e gingas la ele).

- cum masina are o varsta banuiesc ca va avea nevoie de niscai reparatii minore . Mai constati tu una alta, iti mai zice mecanicul cand o duci la schimburi "Sefu' vezi ca ai joc la rulmenti si scapa ceva ulei de la motor" samd. Nu chestii grave dar 1-2-300 eur se duc repede (la timisoara manopera e scumpa, dai cat pe piesa de multe ori).

- chestii grave (bat in lemn). Si eu credeam ca merg la mecanic, ala o cauta , zice sa schimb abc , rezolv , platesc gata. Nu e asa... De obicei e cam ce ai zis si tu "Hmmmm, poa sa fie multe chestii ! Incepem sa schimb asta si asta si vedem. Iei piesa SH si "mecanicul: si asta e busita! Nu bre ca omul a zis ca e buna ! Bah monteaz-o tu daca esti mecanic mai bun ca mine! samd samd" Sarim peste "Cum adica bah pompa de inalte la benzinar? Esti nebun? Ce comedia dracu e asta?" caci presupunem ca gasesti un mecanic care a auzit de GDI. Sarim peste momentul cand comanzi piesa noua dar mecanicul zice ca nu "chiar potriveste" desi codul e bun. Sarim peste momentul de disperare cand te duci la reprezentanta pt diagnoza , dai 1-200 lei si iti da ala un cearceaf cu posibile cauze, un cost de 12800 lei pt piese si sfatul "Vinde -o ma ca e pacat de tine". Deci la chestille grave incepi cu 100 eur si termeni unde si cand vrea Dumnezeu.

- tinichigerie excludem sa discutam ( pe la noi o lucrare mai maricica bate mia de eur urgent)

- ai masina 4x4 , merge, trebe totusi anvelope sa poti iesi de pe sosea. Un set SH de AT/MT gasesti pe la vreo 200 Eur. Noi 3-400 eur.

- RAR inmatriculare si RCA sunt vreo 2-300 eur in total

 

Nu iti zic astea sa te sperii ci doar sa intelegi cum merge treaba si cum sa te pregatesti financiar. Asta indiferent ca iei Pinin sau alt 4x4.

 

Bafta

 

Robert

Editat de ERR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Pai hai sa o luam sistematic:

 

- RAR-ul ma costa fix 600 de lei, este deja programarea facuta pentru 20 februarie, la Bistrita.

- numarul rosu ma costa 450 de lei, avand in vedere ca transportul pe platforma pana la Bistrita m-ar costa tot cam atat.

- inmatricularea definitiva, ma mai costa inca vreo 500 de lei, dar luna viitoare.

- masina are cauciucuri noi.

- am intrebat cam ce ar trebui de schimbat la ea piese mecanice si mi s-a spus ca deocamdata nimic, nu bate, nu scoate zgomote ciudate.

- tinichigeria a fost complet facuta, reparat micile urme de rugina, grunduit, antifonat, vopsit, deci aici nu am de investit absolut nimic.

- voi incerca sa aplic si procedura de curatare a pieselor ce se cunosc ca fiind problematice cu depunerile de carbon, clapeta de acceleratie, furtunuri, si ce o mai fi.

- voi incerca sa iau legatura cu cineva ce face procedura de decarbonizare cu hidrogen.

- distributia cica ma mai tine o perioada si nu este o urgenta, dar eu totusi o voi schimba, luna viitoare probabil.

- pe urma voi pune bujii noi (din acelea scumpe), fise, filtre, uleiuri, procedura standard, daca nu luna viitoare, atunci urmatoarea luna.

 

Pana aici nu ma sperie nimic deoarece sunt operatiuni absolut normale ce se fac la achizitionarea oricarei masini SH. Eu oricum, nu-mi fac nicio iluzie ca nu voi avea de investit, dar macar sa fie sume decente, acolo un 200-300 de euro la tura de investitii. Mai repar una alta, mai imbunatatesc, inlocuiesc piese si preventiv (nu astept sa-mi pice masina cocotata pe deal). Insa nu as putea sa investesc 1500 de euro intr-o pompa de inalta presiune noua. Iar cu mecanicii, nu stiu ce sa zic, probabil ca ma voi apuca si eu sa invat una alta despre motorul GDI.

Editat de S.Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 săptămâni mai târziu...

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Asa cum va spuneam, proprietarul parcului auto de la care am luat Pinin-ul meu mai are inca un Pinin GDI 2.0 avariat ce-l tine pentru piese. Acum insa intrebarea mea, ce piese s-ar merita de luat (preventiv) de pe acel motor ?

 

Eu spun deocamdata asa:

- pompa de inalta presiune.

- calculatorul ECU.

- regulatorul de inalta presiune.

 

Pe piata noastra din cate observ este plin de GDI 1.8 pe la dezmembrari insa nu si de GDI 2.0, ca atare in cazul in care voi avea nevoie de anumite piese specifice lui GDI 2.0 nu prea as avea de unde face rost de ele. De asta si spun ca doresc preventiv sa iau anumite piese. Insa ce altceva sa mai iau ?

Editat de S.Mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 lună mai târziu...

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Salut,

 

Interesanta discutia legata de achizitionarea masinii si a unor piese de rezerva. Felicitari pentru alegerea facuta.

La capitolul piese de rezerva ai putea cauta si vasco-cuplajul din cutia de transfer, din ce am citit pe aici si acela e consumabil si s-ar schimba la 10 ani si/sau un anumit numar de km.

 

Numa bine

Editat de Astral
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Probleme ca de inceput (2.0 GDI).

 

Salut @Mihai, nu ai mai scris de mult in acest topic. Cum se manifesta Pininul acum? L-ai pus pe tester?

Si cea mai importanta intebare: Ai ramas cu el?

 

:h5

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare