Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Probleme relantiu pinin 1.8 gdi

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Probleme relantiu pinin 1.8 gdi

    Va salut cu tot respectul am un Pinin 1.8 gdi.am o problema ce nu ii dau de cap,porneste fara nici o problema cat timp este rece nici o simptoma dupa ce se incalzeste si scade relantiul 800 rpm chiar si sub incepe sa fluctueze intre 500-600 si 1000 si motorul nu functioneaza rotunt are mici intreruperi iar pe esapament imi par mici rateuri.sa confruntat careva cu asa ceva.va multumesc

  • #2
    Re: Probleme relantiu pinin 1.8 gdi

    Vezi te rog in forumul de Pinin... gasesti multe explicatii.
    ~ Silence is a gift ~
    ~ Learn to value its essence ~

    Comentariu


    • #3
      Re: Probleme relantiu pinin 1.8 gdi

      Le-am incercat pe toate de la clapeta,senzor clapeta,bujii,bobine si microfiltre degeaba nici un rezultat

      Comentariu


      • #4
        Re: Probleme relantiu pinin 1.8 gdi

        Postat în original de Sorin_88 Vezi post
        Le-am incercat pe toate de la clapeta,senzor clapeta,bujii,bobine si microfiltre degeaba nici un rezultat
        Intrebare de baraj: Ce benzina folosesti, 95 sau 98/100? Eu de cand am masina, bag de 95 doar cand plec la drum mai lung si stiu ca o consum la acel drum. Se stie ca in motoarele GDi e nevoie de benzina 98/100 si de cele mai multe ori, multe persoane folosesc numai benzina 95 pt ca este mai ieftina.
        E posibil ca si acest lucru sa afecteze.
        ~ Silence is a gift ~
        ~ Learn to value its essence ~

        Comentariu


        • #5
          Re: Probleme relantiu pinin 1.8 gdi

          Masina nu o am de foarte mult timp dar in trecut avand o problema la alta masina cu benzina 95 si chiar de cativa ani buni folosesc doar cea 100 de la moll.problema este ca doar cand se incalzeste apar problemele astea in sarcina si in turatii mari nu se simte nici o simptoma doar la relantiu fluctueaza si are o trepidatie.

          Comentariu


          • #6
            Re: Probleme relantiu pinin 1.8 gdi

            Postat în original de Sorin_88 Vezi post
            Masina nu o am de foarte mult timp dar in trecut avand o problema la alta masina cu benzina 95 si chiar de cativa ani buni folosesc doar cea 100 de la moll.problema este ca doar cand se incalzeste apar problemele astea in sarcina si in turatii mari nu se simte nici o simptoma doar la relantiu fluctueaza si are o trepidatie.
            Salut ! Ai reusit sa-i dai de cap problemei cu trepidatiile? am si eu aceeasi problema si nu stiu ce as putea sa fac . Multumesc anticipat !
            Ultima editare de Astral; 01.feb.2018, 19:50.

            Comentariu


            • #7
              Re: Probleme relantiu pinin 1.8 gdi

              Postat în original de MIHAI_09 Vezi post
              Salut ! Ai reusit sa-i dai de cap problemei cu trepidatiile? am si eu aceeasi problema si nu stiu ce as putea sa fac . Multumesc anticipat !
              salut
              si eu am avut aceeasi problema: trepida la relanti de zornaiau toate tablele,am rezolvat schimband tampoanele de la suportii motorului care erau rupte amandoua,eu anm gasit yamato la 107 ron bucata

              Comentariu


              • #8
                Re: Probleme relantiu pinin 1.8 gdi

                Salut
                Sunt nou pe forum am un pinin 1,8 gdi si am rezolvat problema trepidatiilor schimband tampoanele de cauciuc de la suportii motorului.Fiind rupt cauciucul, suportii frecau fier pe fier si vibratiile motorului se transmiteau la caroserie .

                Comentariu


                • #9
                  danym unde sunt locate mai exact tampoanele de cauciuc? sa pot sa le verific si eu, am aceeasi problema cu trepidatiile...

                  Comentariu


                  • #10
                    Salut,fiind motor amplasat longitudinal suportii sunt in stanga si dreapta motorului unul sub injectie (galeria admisie )iar celalalt sub galeria de evacuare la nivelul carterului (baii de ulei).
                    Cel mai bine ii vezi daca dai scutul jos. Sau poti sa faci o incercare la modul: cand trepideaza sa impingi de motor in lateral- daca nu mai trepideaza e posibil sa fie suport rupt.Doar ca suportul rupt nu are nicio legatura cu fluctuatiile la relanti.Verifica clapeta de acceleratie,bujiile,bobinele,servofrana (supapa)si toate furtunasele de la vacuum sa nu fie vreunul crapat si sa traga aer fals.
                    Sper sa-ti fi fost de folos,bafta!

                    Comentariu


                    • #11
                      In general problema e la supapele de admisie... motoarele GDI au injectoarele dupa supape, drept urmare mizeria bagata in admisie din carter sau egr nu e spalata niciodata, ca la motoarele cu injectie pe galeria de admisie. E greu de ajuns la ele, trebuie demontat mult, pt ca japonezul s-a complicat mult cand a gandit motorul asta

                      Comentariu


                      • #12
                        Geo_ZGA problema la mine acum e ca mi-a picat RAR-ul la emisii. am vrut sa omologhez GPL-ul dar a picat noxele. ziceau ceva de sonda lambda acu'am de lucru.

                        Comentariu


                        • #13
                          Vezi care sonda e cu probleme, ce probleme are, si schimb-o. In general apar probleme de genul cand merge pe gpl.

                          Comentariu

                          Procesare...
                          X