Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Pininul meu - noua troaca

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Mersi pt sfat, dar la mine nu era pe acolo... pragul, usa, chederul, totul ok. Buba e prin contra aripa si panoul pedalier. Azi am lasat masina la service, sa demonteze mai multe si sa verifice/astupe bine. Cu ocazia asta am facut si o evaluare a sasiului, care va trebui inlocuit. Plus o verificare a unui huruit pe viraj usor dreapta... se pare ca flansa amortizor nu avea mai deloc vaselina in ea.
    Ieri nu mai functiona claxonul, spira de la volan e pe moarte... am mai asezat-o nitel in carcasa, in alta pozitie, pe moment functioneaza.

    Comentariu


    • Ieri m-am ocupat de franele spate... sabotii stanga era blocati, masina o simteam de mult usor infranata. Pistonasul dreapta era... cum se vede, muci, praf, rugina, pamant.

      Pistonase si garnituri noi, curatat si gresat (ce era cazul) cu vaselina ATE pt frane, pus vaselina cuprata pe lamele si spatele placutelor. Aerisit si duamneajuta, urmeaza itp-ul. Frana de mana inca nu ma multumeste complet, dar nu imi mai bat capul momentan, am reglat cat am putut de mult... mai trebuie sa strang putin cablul, sper sa aiba reglaj la maneta. Intr-o zi cu soare o sa ma ocup si de franele fata, ca scartaie usor la franare si nu-mi place.

      Am dat jos si distantierele spate, nu am mai apucat sa le dau jos si pe fata pt ca deja era ora 22. Ma ocup zilele astea
      Fișiere atașate

      Comentariu


      • Salut Geo!
        Am urmarit povestea Pinin-ului tau si as vrea sa te intreb ceva. Cand ai avut problema cu bobinele, crestea temperatura lichidului de racire? Pe mine m-a lasat calculatorul de bujii la un moment dat si l-am inlocuit dar de atunci merge cu amestec bogat (miros de benzina nearsa) iar temperatura lichidului de racire creste spre 120 grade cum sar de 90kmh sau in sarcina. Pe tester nu da nici o eroare. Multumesc anticipat de raspuns!

        Comentariu


        • Salut. Nu, nu am avut probleme cu temperatura niciodata. Daca te referi la calculatorul de pe aripa dreapta fata, e ECU, nu doar pt bujii/aprindere. Verifica cum arata bujiile tale, ce culoare au, daca au sau nu nevoie de schimbare, daca dau scanteie buna toate.

          Intre timp am demontat si distantiere fata (sunt la vanzare toate 4, daca e cineva interesat) si am facut itp-ul. Totul a iesit bine, mai putin sonda lambda. Din cauza ca imbinarea dintre intermediara si finala nu e etansa, citeste amestec sarac si baga cam multa benzina. O s-o rezolv si pe asta in viitor.

          In alta ordine de idei... nici un concediu fara masina in service :))

          Intre timp am aflat ce huruia la viraj dreapta pe loc/mers incet, desi initial am crezut ca e flansa amortizorului, nu era... buba venea de la talerul superior de arc, nu era aliniat (da, se aliniaza, are gaurele speciale) corect, drept urmare freca in contra aripa. Rezolvat la un service local. Cand ajung acasa ii dau cu Fertan si cu zinc, sa nu apara rugina.

          Acum vreo saptamana a inceput sa troncane urat de tot pe fata, fix cand eram pe coclauri. Ajuns inapoi "in civilizatie", am dat o fuga a 2a zi la mecanic si a identificat imediat problema: bieleta stanga fata cu surubul slabit. L-am strans la loc, momentan e ok, dar am si o bieleta noua in masina, just in case.
          Fișiere atașate

          Comentariu


          • Sambata am inlocuit discurile si placutele fata, am mers pe TRW. Inca nu s-au asezat placutele, n-am apucat sa fac prea multi km. Nu mai scartaie si nu mai bate la franare, macar atat.

            Duminica am inlocuit uleiul, am pus tot Liqui Moly 10w40 cu mos2, filtru si buson golire noi. Cat se scurgea uleiul am verificat si filtrul de aer... e superb :))
            Fișiere atașate

            Comentariu


            • In ultima vreme am mai facut ceva maruntisuri la masina... montat protectii discuri fata (nu avea deloc), montat un proiector suplimentar pt mers inapoi (il aveam de mult, dar cum nu am mai ajuns noaptea pe munte, nu i-am simtit nevoia), curatat si gresat bloc lumini, curatate plafonierele (mult praf, nu prea mai raspundeau la comenzi), inlocuit display bord si spira volan cu unele noi originale (lichidare de stoc in Italia, pret bun zic eu) si achizitionat un set de overfenders originale (rare pt modelul in 5 usi), cam sparte dar am inceput sa le refac.
              Fișiere atașate

              Comentariu


              • sambata trecuta am dus-o pana la munte pt o gura de aer curat, duminica am demontat interiorul... iar luni am dus-o la service. se va reface sasiul complet, podeaua dreapta fata si orice altceva se va mai gasi. plus diverse bucsi, bielete etc
                Fișiere atașate

                Comentariu


                • Salutare,omule esti tare !,cred ca ai nervi de oțel ,bravo ție si respect.eu cred ca deja ii dădeam foc sau o aruncam de pe un pod si aia era.

                  Comentariu


                  • Mersi, dar... daca m-am apucat sa bag in el de la inceput, il fac cat se poate in continuare. Cativa ani sigur mai tin masina si vreau sa fie in regula, mai ales ca o mai chinuiesc pe offroad.
                    Intr-adevar, ma cam ruineaza cand intra mecanicul in priza si face lista cu ce trebuie schimbat... dar asta e. Din pacate prea multe poze nu am de la tinichigerie, nici nu stiu in ce stadiu sunt cu ea ca nu am avut timp sa ma duc sa vad.

                    Comentariu


                    • Sasiul refacut, dat cu Fertan, terosonat, dat cu ceara. Raptor pe jumatatea de jos. Inlocuit uleiul din diferentialul fata si cutia de viteze, pe spate nu stiam daca am LSD sau nu asa ca nu l-am schimbat. Am testat pe rolele de la itp, se invart ambele roti spate, deci am LSD, trebuie ulei 75w140.
                      Toamna asta trebuie sa mai rezolv cateva chestii... bielete antiruliu spate, bucse bara stabilizatoare spate, reparate bandourile (au toate clemele rupte... "meserias" vopsitorul). Plus reconditionat etrierii fata, e un mic dezechilibru pe dreapta si cam scartaie la mers usor, banuiesc ca e usor blocat.
                      In curand va trebui inlocuita si evacuarea, toba finala are deja o gaura, nici intermediara nu e stralucita, iar la noxe a iesit cam nasol catalizatorul.
                      Fișiere atașate
                      Ultima editare de Geo_ZGA; 13.sep.2020, 10:38.

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X

                      Sqreen | Runtime Application Protection