Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Pininul meu - noua troaca

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Mersi pt sfat, dar la mine nu era pe acolo... pragul, usa, chederul, totul ok. Buba e prin contra aripa si panoul pedalier. Azi am lasat masina la service, sa demonteze mai multe si sa verifice/astupe bine. Cu ocazia asta am facut si o evaluare a sasiului, care va trebui inlocuit. Plus o verificare a unui huruit pe viraj usor dreapta... se pare ca flansa amortizor nu avea mai deloc vaselina in ea.
    Ieri nu mai functiona claxonul, spira de la volan e pe moarte... am mai asezat-o nitel in carcasa, in alta pozitie, pe moment functioneaza.

    Comentariu


    • Ieri m-am ocupat de franele spate... sabotii stanga era blocati, masina o simteam de mult usor infranata. Pistonasul dreapta era... cum se vede, muci, praf, rugina, pamant.

      Pistonase si garnituri noi, curatat si gresat (ce era cazul) cu vaselina ATE pt frane, pus vaselina cuprata pe lamele si spatele placutelor. Aerisit si duamneajuta, urmeaza itp-ul. Frana de mana inca nu ma multumeste complet, dar nu imi mai bat capul momentan, am reglat cat am putut de mult... mai trebuie sa strang putin cablul, sper sa aiba reglaj la maneta. Intr-o zi cu soare o sa ma ocup si de franele fata, ca scartaie usor la franare si nu-mi place.

      Am dat jos si distantierele spate, nu am mai apucat sa le dau jos si pe fata pt ca deja era ora 22. Ma ocup zilele astea
      Fișiere atașate

      Comentariu


      • Salut Geo!
        Am urmarit povestea Pinin-ului tau si as vrea sa te intreb ceva. Cand ai avut problema cu bobinele, crestea temperatura lichidului de racire? Pe mine m-a lasat calculatorul de bujii la un moment dat si l-am inlocuit dar de atunci merge cu amestec bogat (miros de benzina nearsa) iar temperatura lichidului de racire creste spre 120 grade cum sar de 90kmh sau in sarcina. Pe tester nu da nici o eroare. Multumesc anticipat de raspuns!

        Comentariu


        • Salut. Nu, nu am avut probleme cu temperatura niciodata. Daca te referi la calculatorul de pe aripa dreapta fata, e ECU, nu doar pt bujii/aprindere. Verifica cum arata bujiile tale, ce culoare au, daca au sau nu nevoie de schimbare, daca dau scanteie buna toate.

          Intre timp am demontat si distantiere fata (sunt la vanzare toate 4, daca e cineva interesat) si am facut itp-ul. Totul a iesit bine, mai putin sonda lambda. Din cauza ca imbinarea dintre intermediara si finala nu e etansa, citeste amestec sarac si baga cam multa benzina. O s-o rezolv si pe asta in viitor.

          In alta ordine de idei... nici un concediu fara masina in service :))

          Intre timp am aflat ce huruia la viraj dreapta pe loc/mers incet, desi initial am crezut ca e flansa amortizorului, nu era... buba venea de la talerul superior de arc, nu era aliniat (da, se aliniaza, are gaurele speciale) corect, drept urmare freca in contra aripa. Rezolvat la un service local. Cand ajung acasa ii dau cu Fertan si cu zinc, sa nu apara rugina.

          Acum vreo saptamana a inceput sa troncane urat de tot pe fata, fix cand eram pe coclauri. Ajuns inapoi "in civilizatie", am dat o fuga a 2a zi la mecanic si a identificat imediat problema: bieleta stanga fata cu surubul slabit. L-am strans la loc, momentan e ok, dar am si o bieleta noua in masina, just in case.
          Fișiere atașate

          Comentariu


          • Sambata am inlocuit discurile si placutele fata, am mers pe TRW. Inca nu s-au asezat placutele, n-am apucat sa fac prea multi km. Nu mai scartaie si nu mai bate la franare, macar atat.

            Duminica am inlocuit uleiul, am pus tot Liqui Moly 10w40 cu mos2, filtru si buson golire noi. Cat se scurgea uleiul am verificat si filtrul de aer... e superb :))
            Fișiere atașate

            Comentariu

            Procesare...
            X