Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

Mitsubishi Pinin 2.0 GDI - bataie motor


CrisGeo

Postări Recomandate

salutare,

sunt George din Brasov si de curand am achizitionat un Mitsubishi Pinin 2.0 GDI.

deoarece nu ma pricep si nici timp suficient nu am avut pentru a citi mai intai acest forum dupa achizitia masini am descoperit ca are mai multe probleme.

pe langa faptul ca radiatorul era infundat cu depuneri solide si nu circula apa decat partial prin el, identificare dupa ce am inghetat in masina de la Sibiu la Brasov, sistemul de incalzire fiind la maxim pe cald acesta functiona la intamplare fara sa introduca aer cald mereu si nici dupa anumite comenzi, abia acum aud o bataie la motor.

vanzatorul mi-a spus ca este un tachet hidraulic, dar mecanicul la care am mers in Brasov dupa ce a scos uleiul din motor mi-a spus ca a gasit span in acesta si parerea lui este ca o biela s-a dus si acest tip de motor nu poate fi reconditionat ci trebuie schimbat.

va intreb daca se poate reconditiona acest tip de motor 2.0 GDI si daca puteti sa imi recomandati un mecanic bun in Brasov.

mai vreau si o alta opinie.

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pinin 2.0 GDI - bataie motor

 

salutare,

sunt George din Brasov si de curand am achizitionat un Mitsubishi Pinin 2.0 GDI.

deoarece nu ma pricep si nici timp suficient nu am avut pentru a citi mai intai acest forum dupa achizitia masini am descoperit ca are mai multe probleme.

pe langa faptul ca radiatorul era infundat cu depuneri solide si nu circula apa decat partial prin el, identificare dupa ce am inghetat in masina de la Sibiu la Brasov, sistemul de incalzire fiind la maxim pe cald acesta functiona la intamplare fara sa introduca aer cald mereu si nici dupa anumite comenzi, abia acum aud o bataie la motor.

vanzatorul mi-a spus ca este un tachet hidraulic, dar mecanicul la care am mers in Brasov dupa ce a scos uleiul din motor mi-a spus ca a gasit span in acesta si parerea lui este ca o biela s-a dus si acest tip de motor nu poate fi reconditionat ci trebuie schimbat.

va intreb daca se poate reconditiona acest tip de motor 2.0 GDI si daca puteti sa imi recomandati un mecanic bun in Brasov.

mai vreau si o alta opinie.

multumesc.

 

Radiatorul nou nu e foarte scump, uite AICI.

 

Nu stiu ce sa zic legat de bataia la motor. Ce ulei folosesti?

Ai incercat un ulei mai gros? Incearca 10W40 sau chiar 10W50.

 

Uite recomandarea din manual :h5

 

63294572_oillubrication.thumb.jpg.ab1ca620ad9137bbea8e10908db84ea3.jpg

~ Silence is a gift ~

~ Learn to value its essence ~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pinin 2.0 GDI - bataie motor

 

Si eu stiu ca motoarele japoneze nu se pot rectifica, arborele cotit fiind foarte subtire iar bieletele si pistoanele cu cuzineti vin pe seria masini. Dac gresesc sa ma corecteze cineva.

Sau daca stie cineva un mecanic bun care poate sa iti rectifice motorul poate ai iesi mai ieftin secat sa cumperi motor second cu manopera de inlocuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: Mitsubishi Pinin 2.0 GDI - bataie motor

 

M-am uitat de curiozitate pe goagal... arborele arata ca orice arbore, in ce sens e subtire? Rectificarile se fac la zecimi de mm, nu cred ca e o problema acolo.

Biele, cuzineti, pistoane si segmenti se pot cumpara, daca e cazul. Biele si pistoane sh, segmenti si cuzineti noi.

Dar, de obicei, bielele nu prea au de suferit. Cuzinetii sunt cei care se uzeaza si uzeaza la randul lor si arborele cotit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare