Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

    Bafta multa !

    Comentariu


    • #17
      Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

      Salut. Multumesc pentru raspunsuri.
      Mai am doua probleme:
      1. Ventilatorul de la radiator nu l-am vazut mergand inca. Acul in bord creste pana la jumatate si ramane acolo. Nu ar trebui sa porneasca totusi dupa o ora de mers?
      2. Niste sfaturi despre rugina. Am pe sasiu in doua locuri. Se vad in poze.

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WhatsApp Image 2018-11-23 at 15.59.25.jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	115,4 KB 
ID:	1013659
      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WhatsApp Image 2018-11-23 at 15.59.25 (2).jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	93,9 KB 
ID:	1013658
      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	WhatsApp Image 2018-11-23 at 15.59.25 (1).jpeg 
Afișări:	1 
Mărime:	98,3 KB 
ID:	1013657

      Comentariu


      • #18
        Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

        Salut.
        Sincer nu am urmarit niciodata daca a pornit sau nu vreodata ventilatorul de pe radiator, dar atata timp cat apa nu urca inseamna ca e ok.
        Cat despre rugina,asta e boala pininurilor.Nu prea sunt de gasit fara rugina decat prin sudul Italiei sau Spania.Cred ca rezolvarea e sa gasesti un tinichigiu priceput si cu rabdare care sa decupeze ce-i mancat de rugina si sa reconstruiasca bucata decupata.La a mea asa am procedat.

        Comentariu


        • #19
          Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

          Am inteles. Multumesc!

          Comentariu


          • #20
            Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

            Salut din nou. Ma poate ajuta cineva cu un service / mecanic, in Bucuresti sau imprejurimi, care sa stie cat de cat despre Pinin?
            Multumesc anticipat pentru orice recomandare!

            Comentariu


            • #21
              Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

              Buna ziua!
              Am de gand sa achizitionez un Pinin, la mana a doua, imi puteti da cateva sfaturi in privința aceasta? Ma refer la ce anume sa fiu atent si la ce nu in momentul vizionarii aurovehicolului, unde trebuie sa ma uit sa vad defecte ascunse cum imi dau seama daca motorul este in mintile lui si chestii din aceatea etc, etc!
              Va multumesc toate cele bune!
              The way of ... Samurai

              Comentariu


              • #22
                Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

                Salut!
                In primul rand sa dai o tura cu masina atat pe un teren putin accidentat si cativa km la 80-100 km/h sa auzi daca sunt probleme la roti si la motor. Mergi cu ea in toate vitezele, cupleaza diferentialul in toate pozitiile si mergi cu ele daca scot vreun zgomot.
                In al doilea rand vezi cu sta la relanti, daca oscileaza , daca coboara sub 500 sau sta in peste 1000. Daca ostcileaza sigur are depuneri sau probleme la clapeta de acceletratie.
                In al treilea rand verific-o de rugina. Pininurile fara rugina sunt foarte rare dar conteaza cata rugina are. Deobicei cele aduse de afara sunt vopsite sa nu poti vedea stadiul ruginei. Iti recomand sa fi atent la acest aspect. Verifica sasiul in primul rand, arcurile, la motor tablaraia si protbagaj sa nu aiba gauri de rugina. Evident la exterior la praguri, interior aripi.
                Daca nu e vopsita macar se vede in ce stadiu e rugina.
                Astea sunt in mare. Probleme ascunse pot fi multe : baterie, uleiuri, pompe, microfiltre, bujii etc. pe care nu le poti verifica decat la un service daca se poate.
                Posteaza poze aici cu ce gasesti si ne mai dam cu parerea :)
                Succes!
                Ultima editare de Astral; 09.dec.2018, 19:29.

                Comentariu


                • #23
                  Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

                  Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 4x4, an 2001, motor 1998 cmc, 88 kw-120 CP, 4x4 + reductor, clima A/C, ABS, geamuri si oglinzi electrice, central.
                  Nu mai stiu cu adaug fotografii, ma poate ajuta cineva.?
                  Ultima editare de Razvy_GL; 10.dec.2018, 20:28.
                  The way of ... Samurai

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

                    Ai un buton in fereastra care se deschide ca sa trimiti mesajul si este o iconita daca tii mouseul peste ea si scrie insert image.

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

                      Postat în original de Razvy_GL Vezi post
                      Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 4x4, an 2001, motor 1998 cmc, 88 kw-120 CP, 4x4 + reductor, clima A/C, ABS, geamuri si oglinzi electrice, central.
                      Nu mai stiu cu adaug fotografii, ma poate ajuta cineva.?
                      Mai bine incerci asa :
                      https://forum.club4x4.ro/showthread....nte-si-imagini


                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

                        Postat în original de Aviatorulx Vezi post
                        Buna seara.Ai rezolvat problemele?Am avut si eu un Pinin, o minune de masinuta pentru ce stie si poate sa faca.Aceleasi probleme le-am avut si eu cu relantiul si ABS-ul.Eu am rezolvat problema cu relantiul curatand clapeta de acceleratie si schimband microfiltrele de benzina
                        Iar treaba cu ABS-ul mi se aprindea ori de cate ori ajungea apa la unul din senzori.Cand se usca....se stingea doar ca atata cat era aprins becul...ciuciu ABS.Microfiltrele sunt ieftine dar putin mai greuț de schimbat, ca e destul de greu accesibil sa ajungi la ele, ai unu pe tur si unu pe returul din pompa de inalta.Bafta multa!
                        Salut, nu am reusit sa ii dau de capat nici cu relantiul nici cu SRS-ul..am si fost la alt mecanic care mi-a ridicat un pic turatia la relanti pe la 700 dar tot aceleasi simptome are. cat despre SRS am verificat mufele de sub scaune le-am pus la loc si tot acelasi rezultat..

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Cateva sfaturi in legatura cu Pinin :

                          Postat în original de plummer Vezi post
                          Uite aici procedura de 'rememorare' a relantiului

                          [ATTACH=CONFIG]291430[/ATTACH]

                          Succes!

                          Am facut-o! merge perfect in relanti acum! dar dupa ce o turez/incep sa merg cu ea, la semafor iarasi baraie din toate incheieturile...:|

                          Comentariu


                          • #28
                            salut colegii, am achiziționat de curând un pajero pinin, și am mici nereguli, la care nu le găsesc cauza, am fost la service să pună testerul și nu au generație mai veche
                            1. rezervorul era pe 0, la primul peco am alimentat, pe drum s-a aprins check engine, eu cred că e de la benzină sau de la faptul că a fost pe 0, aș vrea să știu și dacă pot șterge martorul.
                            2. la denivelări mici nu se aude nimic, în schimb la gropi mai mari se aude un trăncănit de parcă se lovește ceva de caroserie, am verificat bucșa de la jug (cutie) e în stare bună ( joacă cînd împing de ea dar bănuiesc că e normal)
                            3. motorul la relante e sub 800 turații și mai face și un alt zgomot dar nu pare să fie de la tacheți
                            mă poate ajuta cineva cu sfaturi?
                            mulțumesc

                            Comentariu


                            • #29
                              Ce motor?
                              1. Daca e gdi, erorile generale pot fi citite cu orice tester obd2, inclusiv elm chinezesc de 50 lei.
                              2. fata, spate? poti fi multe...
                              3. ralantiul normal e pe la 6-700 ture. "alt zgomot" nu inseamna nimic pe net

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X