Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Probleme cu motorul 1.8 gdi din 2000

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Probleme cu motorul 1.8 gdi din 2000

    Salut. Am un Pinin 1.8 gdi din 2000 si de cateva zile am urmatoarea problema.
    La rece , imediat dupa pornire , intrerupe peste 4500 de ture
    La cald, incepe sa intrerupa de la 3000 de ture, pana intrerupe la orice accelerare. La final fie se opreste fie sta la relanti. Daca nu mai porneste trebuie sa astept sa se raceasca. Intreruperile sunt cu rateuri .
    Temperatura la cald ramane constanta , ventilatoarele pornesc.
    Dupa ce se raceste se reia pr.obema
    La masina au fost schimbate urmatoarele:
    - distributie
    -bujii denso dupa cod
    - pompa de inalta desfacuta , curatata si schimbate microfitre atat la pompa cat si la regulator.
    - ulei
    - filtre aer, ulei.
    Banuiesc calculatorul de injectie. L am desfacut si condensatorul nu era dezlipit. O sa l duc la un electronist sa-l masoare.
    Am pus un calculator de 2.0 si tot cam asa face.
    Bujiile le am desfacut si erau cam negre-afumate.
    Bobinele, 3 dintre ele aveau o rezistemta de 0,6 ohm iar una 1,4 ohm.
    Care v-ati mai intalnit cu aceasta problema?
    La mine a aparut dupa o alimentare la PETROM cu benzina 95 si niste turatii mai mari, insa si pana la aceasta data am alimentat de acolo si nicio problema.
    Ultima editare de alexrider; 02.ian.2019, 18:47.

  • #2
    Re: Probleme cu motorul 1.8 gdi din 2000

    Update: am schimbat calculatorul de injectie acceasi problema
    Am verificat debitmetru si nu are probleme
    Bujiile au fost schimbate - denso dupa cod.
    Mai raman bobinele sa le schimb sa vedem.

    Astazi a facut din noua asa, pe masura ce se incalzea intrerupea incepand cu 5000 de ture, 4000, 3000 pana s a oprit. A mai pornit dupa ce s a racit motorul.
    V ati mai lovit careva de o problema ca asta?

    Comentariu


    • #3
      Re: Probleme cu motorul 1.8 gdi din 2000

      Salut. Am mai auzit de problema aceasta. Mai cauta prin topicuri cu pinin si posibil sa gasesti niste raspunsuri. Ideea e posibil un singur lucru sa nu mearga bine si daca nu il nimeresti poti schimba tot ca tot asa o sa faca. Succes.

      Comentariu


      • #4
        Re: Probleme cu motorul 1.8 gdi din 2000

        Update: am luat 4 bobine de la o masina si le am pus. Merge foarte bine acum. Era cam imposibil sa se duca toate patru in acelasi timp, am pus inapoi doua de ale mele. Si mergea la fel de bine.
        Am zis una din cele doua ramase e buba. Una o tin de rezerva.
        Cand sa plec in teste zic sa aranjez putin cablajul din zona capacului distributiei. Cand mis ..hop.. se opreste motoru... zic... am luat bobine degeaba.
        In manunchi plecau fire spre servo si spre senzor vibrochen. L am urmat pe cel de la senzor si cand ajung la mufa. Aceasta juca acolo. O infig eu bine si motorul porneste ca prin minune.
        Mufa nu facea click.. si cred ca din aceste motiv nu face contact iar la cald se dilata si iesea definitiv, iar la rece se contracta si facea contact.
        lAm avut noroc ca un prieten care dezmembra si n am dat bani pe piesele care le am tot probat..

        Comentariu


        • #5
          Salut . Sunt nou in acest forum si as doru si eu ingormatii despre motorul de 1.8 gdi de la mitsubishi care dupa ce se incalzeste incepe da intrerupa si sa dea rateuri de la 3000 turatii in sus . Multumesc

          Comentariu

          Procesare...
          X