Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Proaspat posesor de Pajero sport 2.8TD

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Proaspat posesor de Pajero sport 2.8TD

    Salutare,
    de curand am devenit posesorul unui pajero sport 2.8 td cu cutie automata din 2003. Vechiul pajero mk2 2.5 TD m-a facut sa ma indragostesc de masinile astea si ma doare sufletul cand ma gandesc ca trebuie sa-l dezmembrez sau sa-l vand pentru a mai recupera din banii platiti pe noua masina. Acum trebuie sa ma pun pe citit despre ce trebuie sa fac pentru revizie generala. Multumesc frumos pentru sprijinul acordat! La multi ani!
    Pajero sport 2.8TD

  • #2
    Re: Proaspat posesor de Pajero sport 2.8TD

    Postat în original de aerozone Vezi post
    Salutare,
    de curand am devenit posesorul unui pajero sport 2.8 td cu cutie automata din 2003. Vechiul pajero mk2 2.5 TD m-a facut sa ma indragostesc de masinile astea si ma doare sufletul cand ma gandesc ca trebuie sa-l dezmembrez sau sa-l vand pentru a mai recupera din banii platiti pe noua masina. Acum trebuie sa ma pun pe citit despre ce trebuie sa fac pentru revizie generala. Multumesc frumos pentru sprijinul acordat! La multi ani!
    Pana incepi sa il ""gadili", poate reusesti sa pui si ceva poze cu el sa ne desfatam ochiul
    ~ Silence is a gift ~
    ~ Learn to value its essence ~

    Comentariu


    • #3
      Re: Proaspat posesor de Pajero sport 2.8TD

      Cateva poze

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG0098A.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	78,3 KB 
ID:	884434Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG0100A.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	83,2 KB 
ID:	884433Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG0099A.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	89,6 KB 
ID:	884432

      Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG0097A.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	81,5 KB 
ID:	884431Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG0101A.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	91,0 KB 
ID:	884430Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG0096A.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	71,0 KB 
ID:	884429
      Ultima editare de Astral; 27.dec.2011, 20:37.
      Pajero sport 2.8TD

      Comentariu


      • #4
        Mici probleme pajero sport 2.8 TD

        Salutare,
        De curand am devenit proprietarul unui pajero sport 2.8TD cutie automata. Si cum era normal am inceput lunga serie de verificari pentru a-l aduce intr-o stare tehnica acceptabila.
        -toate cele 4 bujii sunt arse s-au comandat si maine or sa ajunga pe masina. Nu stiu cum de pornea fara ele;
        - deasupra pompei de vacum cred ca exista o sonda, la mine este rupta si curge ulei pe acolo. Ar fi de ajutor sa stiu ce rol are ca s-o pot cumpara.
        Dupa rezolvarea acestei probleme trecem la schimbare filtre si uleiuri.
        Un manual mi-ar fi foarte util in caz ca are cineva. Ma gandesc ca la mecanica nu exista diferente majore intre pajero si pajero sport.
        Multumesc!
        Pajero sport 2.8TD

        Comentariu


        • #5
          Re: Mici probleme pajero sport 2.8 TD

          De ieri a devenit bulgaroaica cu acte in regula. Costul inmatricularii acolo a fost aproape 500 de euro (asigurare si inspectie platite un an) si o zi pierduta. Masina e inmatriculata pe firma iar eu sunt trecut ca utilizator in certificat, ca la masinile luate in leasing in Romania. Curios a fost faptul ca erau acolo masini cu numere definitive de Romania la inscris. Am facut si consumul plin la plecare, plin la intoarcere 570 km a consumat 60 l deci un consum de 10.5 L/100km, mers cu 100 pe autostrada. Toate cele bune!
          Pajero sport 2.8TD

          Comentariu


          • #6
            Re: Mici probleme pajero sport 2.8 TD

            "Masina e inmatriculata pe firma iar eu sunt trecut ca utilizator in certificat, ca la masinile luate in leasing in Romania."

            In caz de accident (doamne fereste) nu vei fi beneficiarul banilor proveniti in urma daunelor ,daca esti trecut doar sofer sau utilizator in procura banii se duc la firma respectiva . A patit-o un prieten.

            Numai Bine

            Comentariu


            • #7
              Re: Mici probleme pajero sport 2.8 TD

              Cam asa este cu despagubirea dar fata de ce economii faci fata de inscrierea pe RO ... un eventual accident din vina altuia este absolut neglijabil, mai ales ca nu vorbim de masini din ''carton'' ... La 2.8 mai e cum e dar la 3.0 si 3.5 si sa fie taxa 0 si tot nu merita inscrierea pe RO din cauza impozitului. Platesti la fel ca la Q7 A8 X5 etc ...

              Comentariu


              • #8
                Body lift Pajero Sport

                Salut,
                de curand am montat un kit de inaltare de 4 cm pe al meu pajero sport, si ma gandesc ca ar fi de ajutor si pentru altii sa stie cam cat de greu este.
                Operatiunea in sine este destul de usoara si nu necesita cunostinte avansate de mecanica:
                - Barile fata/spate sunt prinse de caroserie, nu de sasiu, deci se ridica odata cu caroseria si nu este nevoie de dat gauri sau modificari.
                - Se desfac vechile suruburi de prindere a caroseriei de sasiu se ridica pe cric undeva de la mijlocul caroseriei fata/spate se introduc distantierele si se pun suruburile la loc.
                - Se verifica sub masina pe unde mai sunt cabluri si furtune agatate de sasiu cu cleme sa nu stea intinse sau gatuite si se ajusteaza.
                - In urma ridicarii motorul ramane jos iar la mine cel putin a fost nevoie sa demontez partea de jos a difuzorului de la radiator pentru ca atingea ventilatorul in el.
                - La actionarea cutiei nu a fost nevoie de nicio modificare eu avand automata iar cablurile sunt suficient de lungi.
                - Am mai observat ca s-au tensionat un pic furtunele de la intercooler motorul ramanand jos, cred ca daca puneam kit de 5 cm acestea trebuiau schimbate.
                - Conductele de frana au un solenoid langa caroserie si trebuie daca e nevoie putin ajustate sa nu frece.
                Cam asta e tot, 2-3 ore de munca.
                Succes!
                Ultima editare de aerozone; 08.oct.2013, 08:27.
                Pajero sport 2.8TD

                Comentariu


                • #9
                  Re: Body lift Pajero Sport

                  Pune si niste poze, sa vedem ce a iesit.
                  Ai schimbat si suspensia, sau doar ai facut bodyliftul de care zici?
                  Tot ca informatie generala, pt un bodylift pana in 4 cm, nu se fac modificari majore nici la cele cu cutie manuala, peste 4 cm devine mai "complicat". Desi am cochetat si eu cu ideea asta, m-am rezumat doar la suspension lift.

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Body lift Pajero Sport

                    Am pus pe spate arcuri ironman iar pe fata am ridicat putin din barile de torsiune, plus flanse de 38 mm in vederea trecerii la anvelope mai mari.
                    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG0023A.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	279,0 KB 
ID:	931718Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG0024A.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	273,2 KB 
ID:	931717
                    Ultima editare de aerozone; 08.oct.2013, 09:18.
                    Pajero sport 2.8TD

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Proaspat posesor de Pajero sport 2.8TD

                      Deunazi am avut prima problema la utilajul meu tocmai cand il laudam peste tot cat este de fiabil. Simeringul de la arborele cotit, cel dinspre cutia de viteze a dat ortu popii. El costa 50 de lei dar munca e ca la nebuni. Masina are 180 mii de km si aveam falsa impresie ca n-o sa patesc asta prea curand. Cu ocazia asta schimb si uleiul din cutia automata, lumea pe aici zice ca recomandat este Dexron III dar in manual si tecdoc scrie dexron II deci o sa pun dexron II.
                      Pajero sport 2.8TD

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Proaspat posesor de Pajero sport 2.8TD

                        de multe ori si in UK se practica datul km inapoi, dar in rest masina este minunata, e facuta in japonia, doar pe ele sunt motoarele de 2.8 in rest au 2.5 sau 3.0 benzina. Sa te plimbe fara probleme.

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Proaspat posesor de Pajero sport 2.8TD

                          Postat în original de aerozone Vezi post
                          Deunazi am avut prima problema la utilajul meu tocmai cand il laudam peste tot cat este de fiabil. Simeringul de la arborele cotit, cel dinspre cutia de viteze a dat ortu popii. El costa 50 de lei dar munca e ca la nebuni. Masina are 180 mii de km si aveam falsa impresie ca n-o sa patesc asta prea curand. Cu ocazia asta schimb si uleiul din cutia automata, lumea pe aici zice ca recomandat este Dexron III dar in manual si tecdoc scrie dexron II deci o sa pun dexron II.
                          Salut.
                          Recunosc,nu sunt specialist,dar daca in manual scrie ceva,ar cam trebui luat in seama
                          Poate ca nu dauneaza la cutie nici dexron III dar poate la buzunar
                          Am citit odata intr-o revista ca nu are rost sa folosesti un ulei mai performant decat cel prescris

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Proaspat posesor de Pajero sport 2.8TD

                            Postat în original de aerozone Vezi post
                            Salutare,
                            de curand am devenit posesorul unui pajero sport 2.8 td cu cutie automata din 2003.
                            Nu exista Pajero Sport 2.8 TD. Unde s-a vandut caroseria asta cu motorul de 2.8 e cu volan pe dreapta, se cheama Challenger si s-a importat din Japonia. Masina asta a fost facuta doar pt Japonia. Din cite am citit, din caza climei din Japonia Challenger cu 2.8 are doua baterii (a mea cel putin are doua).

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Proaspat posesor de Pajero sport 2.8TD

                              Da este challenger cu doua baterii si nu prea apare prin cataloagele de piese auto dar pentru piese de caroserie, suspensie se cauta cu pajero sport iar pentru motor se cauta dupa pajero clasic 2.8td.
                              Pajero sport 2.8TD

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X