Va salut!
As vrea sa intreb daca a facut cineva modificarea asta: sa puna o pompa suplimentara de motorina care sa asigure presiunea necesara catre pompa de injectie.
Aparent, la turatii mici, pompa Bosch/Zexel VP44 are probleme in a asigura alimentarea injectoarelor motorina la presiunea necesara precum si probleme suplimentare legate de lubrificarea pompei. Doar la 1800 rpm intra in parametri. In plus, efortul de a "trage" motorina din rezervor conduce la uzura pompei de injectie.
In Australia am vazut ca folosesc doua tipuri de pompe (Carter 4600/4601 sau Walbro FRB13). Insa montarea lor nu pare a fi simpla (trebuie ceva bypass-uri facute).
Ma intreb, oare poate fi folosit alt tip de pompa (de ex una de bmw sau alta masina dotata cu asa ceva) - sau e ceva special.
Daca a facut cineva modificarea asta, as fi recunoscator pt cateva sfaturi.
LE- am gasit pe youtube un filmulet de-a lui BigUrsu. Banuiesc ca e si p'aici postarea, dar nu am gasit cu search....
As vrea sa intreb daca a facut cineva modificarea asta: sa puna o pompa suplimentara de motorina care sa asigure presiunea necesara catre pompa de injectie.
Aparent, la turatii mici, pompa Bosch/Zexel VP44 are probleme in a asigura alimentarea injectoarelor motorina la presiunea necesara precum si probleme suplimentare legate de lubrificarea pompei. Doar la 1800 rpm intra in parametri. In plus, efortul de a "trage" motorina din rezervor conduce la uzura pompei de injectie.
In Australia am vazut ca folosesc doua tipuri de pompe (Carter 4600/4601 sau Walbro FRB13). Insa montarea lor nu pare a fi simpla (trebuie ceva bypass-uri facute).
Ma intreb, oare poate fi folosit alt tip de pompa (de ex una de bmw sau alta masina dotata cu asa ceva) - sau e ceva special.
Daca a facut cineva modificarea asta, as fi recunoscator pt cateva sfaturi.
LE- am gasit pe youtube un filmulet de-a lui BigUrsu. Banuiesc ca e si p'aici postarea, dar nu am gasit cu search....
Comentariu