Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Nissan Patrol versus Toyota 4-Runner

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Nissan Patrol versus Toyota 4-Runner

    Buna seara,
    Razvan este numele meu,sunt vanator si caut ceva sa ma ajute la dambla;am un prieten in Germania si imi este usor sa-i spun ce sa-mi cumpere;am gasit ceva similar ca pret si kilometri dar nu stiu ce m-ar avantaja,asa ca va cer sfatul si ajutorul: Nissan Patrol 2 usi,150.000 km versus
    Toyota 4-Runner 4usi cam ac.km.
    Atept sfaturile si sugetiile voastre si multumesc anticipat ptr.tot
    Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

  • #2
    Re: Nissan Patrol versus Toyota 4-Runner

    ti-ar fi de ajutor daca ne-ai preciza si anul de fabricatie al masinilor mentionate de tine! In ceea ce priveste Patrolul incepe fabricatia in 1978 .......... pana in prezent sub aceeasi denumire fiind produse 6 modele diferite in perioada mentionata
    ing. Luigi PIRSU
    www.nissan4x4.ro
    service si tunning NISSAN
    Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

    Comentariu


    • #3
      Re: Nissan Patrol versus Toyota 4-Runner

      Patrolul este din 1994 cu motor de 2,8litri iar Toyota cu motor de 3 litri Diesel din 1996
      Multumesc
      Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

      Comentariu


      • #4
        Re: Nissan Patrol versus Toyota 4-Runner

        ia-o pe cea care e in stare tehnica mai buna. Eventual daca ai vreun mecanic prieten intreaba-l la ce se pricepe (si poate face rost de piese ieftin). Daca nu ai timp sa te ocupi sa-i faci tabla, preferabil sa o iei pe cea cu tabla mai buna (tinichigeria e costisitoare daca nu o faci singur). Uita-te si pe la parcurile de dezmembrari si vezi la ce e oferta mai larga, 4Runner sau Nissan.
        Masinile scurte sunt mai bune in off-road in 90% din situatii, dar daca vrei sa incapa si tovarasi de vanatoare, eventual caini, ai nevoie de o masina mai mare.

        Comentariu


        • #5
          Re: Nissan Patrol versus Toyota 4-Runner

          masinile sunt comparativ egale, dpdv an fabr/putere/fiabilitate, Nisanul are avantajul blokantului stok pe spate precum si faptul ca modificarea lui este facila si cu componente relativ usor de gasit. Nu acelasi lucru se poate spune despre 4Runner
          ing. Luigi PIRSU
          www.nissan4x4.ro
          service si tunning NISSAN
          Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

          Comentariu


          • #6
            Re: Nissan Patrol versus Toyota 4-Runner

            Multumesc ptr.sfaturi
            Ca intotdeauna in viata compromisul este din pacate cel mai bun;urmaresc cu interes site-ul vostru de ceva timpsi am reusit sa-mi fac o vedere de ansamblu(neprofesionala)asupra fenomenului 4x4;daca as vana doar la camp lucrurile ar fi simple,dar la munte lucrurile se schimba radical; distanta intre cele doua axe poate fi esentiala la trecerea prin spatii inguste sau prin vaduri;in acelasi timp mi-as dori ambele axe cu diferential 100% blocabil,iar compresorul de aer va ocupa si el un loc in si asa micul spatiul din spate ;sa nu mai vorbim de caini,rucsaci ,arme,si cu ceva noroc si mistretul care macar in vis si tot are minim 100kg.
            In acest context deloc usor,care ar fi compromisul si solutia:
            -este clar ca la Patrol voi gasi mai usor piese de schimb,dar fara a fi profesionist cred ca Toyota are o motorizare mai buna;ca fiabilitate nu stiu ce sa spun,oricum voi pune la ambele pe fata un dif.blocant;conteaza oare asa de mult cei circa 50 cm in plua pe care ii are Toyota?este cu mult mai greu se stapanit printre vai?;stiu ca aveti o experienta ffff mare in astfel de situatii iar sfatul vostru este de mare folos(un proverb spune ca diferenta dintre prost si destept este ca cel dintai invata doar din greselile lui,celalalt din greselile altora);
            Multumesc din nou ptr.ajutor
            Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

            Comentariu


            • #7
              Re: Nissan Patrol versus Toyota 4-Runner

              blocant pe fata pui dupa ce ai pus cauciucuri MT, troliu, dupa ce iesi in off-road, poate daca le montezi in timp ajungi singur la concluzia ca nu ai nevoie de blocant fata . daca totusi vrei blocant fata e bine sa pui si planetare heavy-duty, (daca rupi vreo planetara din cauza blocantului s-ar putea sa-ti doresti sa nu-l fi pus).
              La vanatoare e deajuns blocantul spate pe care il are Patrolul (nu e musai sa te bagi pe unde e clar ca e foarte greu de trecut)
              La fel, pentru vanatoare s-ar putea sa ai mai multa nevoie de spatiul din masina lunga decat de capacitatea de trecere a unei masini scurte. La vanatoare nu ai nevoie de masina de extrem, nu te duci sa calci vanatul cu masina, vanatoarea se face fara zgomot (daca nu esti haitas)

              Primul pas, cumpara masina in stare tehnica cat mai buna (la peste 12 ani vechime asta e cel mai important lucru), pune-i MT-uri si dute la vanatoare de cateva ori; dupa aia vazi ce-ti mai trebuie. (mie nu mi-a mai trebuit nimic, decat alta masina, mai noua).

              Pentru vanatoare cel mai bun e un pick-up

              Comentariu


              • #8
                Re: Nissan Patrol versus Toyota 4-Runner

                Pana la un punct totul pare in favoarea Toyotei dar am inteles ca modelul 4-Runner nu are blocant pe spate,ci doar cu alunecare limitata,plus vreo 300 kg in plus la masina goala care si aia trebuie mutati din loc;este adevarat(un prieten a avut 4Runner pe benzina)ca la capitolul confort este net peste Nissan,dar la vanatoare confortul nu este cel mai important(desi cam 20%din drum este off-road,iar restul asfalt)
                Multumesc oricum ptr.sfat,pe moment sunt la nivelul de strangere informatii,apoi avion,Germania,retur cu masina
                Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI

                Comentariu

                Procesare...
                X

                Sqreen | Runtime Application Protection