Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Galerii de admisie si evacuare din inox

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

    Nu-i rau , pacat de flanse ...

    La mine am pus flexibilul ( primul si cel mai lung ) imediat dupa cotul de coborare sa las motorul cat mai liber liber sa dea din coada . De aemenea , am experiente negative cu urechile de tampon sudate direct pe traseu ...
    ... sa fim corecti pana la capat !
    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

    Comentariu


    • #17
      Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

      @avolocaru
      Cum este un forum auto, clar nu ne putem "mandri" cu alte experiente sau performante aici...
      Nu stiu cat de pe langa subiect sunt ... de obicei eu flansele mi le fac la strung sau ma duc la unii care taie cu laser sau cu apa.
      consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

      Comentariu


      • #18
        Re: Glerii de admisie si evacuare din inox


        Frumoasa lucrare , dar ...
        Izolatia aia a rezistat la temperatura esapamentului ? Te intreb pt ca eu folosesc o banda de azbest ( mi se pare mai simplu si mai eficient, dar cam scumpa) si stiu ca temp pe primul segment ajunge la 300-500 grade ( temp ce o citesc cu ceasul de pe bord), ceea ce ai pus acolo pare a fi o izolatie o izolatie de tevi de termoficare ...
        ing. Luigi PIRSU
        www.nissan4x4.ro
        service si tunning NISSAN
        Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

        Comentariu


        • #19
          Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

          Nene, daca ii dai span temperatura aia sare de 500 grade. Aici vorbim de diesel. Cred ca la benzinare vorbim de cu totul alte temperaturi pe evacuare. Exista ceva banda termoizolanta ceramica doar ca la un moment dat nici aia nu ajunge trebuie dublata cu protectie de aluminiu disipatoare de caldura.
          Pe primul tronson de evacuare, unde am si eu sonda de EGT infipta cat si pe galeria de evacuare ...temperaturile sunt mari. Nu te joci cu izolatia (mai bine nu o pui deloc) daca nu vrei dupa aia sa te joci de-a pompierii...

          O sa zica iar colegul ca suntem pe langa subiect ...
          consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

          Comentariu


          • #20
            Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

            Cred ca exagerati cu temperaturile, dar am sa verific si eu la momentul potrivit. In primul rand daca sonda este imersata in fluxul de gaze, asa cum ma gandesc ca este la niste mesteri seriosi, aceasta indica temperatura gazelor de ardere undeva la 1 cm de teava spre interior. Spre margine, adica pe teva efectiv temperatura scade foarte mult. Mai mult, eu am largit diametrul tevii de esapament la 75mm de unde va rezulta o noua scadere de temperatura. Temperatura este foarte ridicat inainte de turbina. Si nu in ultimul rand, mantaua exterioara este din aluminiu, care in mod evident disipa foarte bine caldura.
            Izolatia folosita de mine este intradevar recuperata, dar este de la centralele termice din focar. Este adevarat ca izolatia nu este direct pe flacara, dar exista o zona in care flacara radiaza direct pe aceasta izolatie, deci cred ca rezista. Am sa fac un test zilele astea sa vedem ce zice.
            Legat de brida fixata fix, am folosit sistemul original, unde primul segment de teava este prins de cutia de viteze printr-o brida metalica. Asa cum se vede am folosit sistemul original cu garnituri de cauciuc, deci nu cred ca sunt probleme. Tubul felxibil, am pus si eu ce am gasit rezonabil ca pret. Mai lung crestea mult casu' si asta e avem bugetul limitat.
            Yonut, poti sa te exprimi cum doresti, sunt un sustinator al libertatii de exprimare. Dupa spusele tale, producaturii stiu cel mai bine ce e de facut. Asa o fi, acum ce sa fac daca am capu plin de pasarele?! doar nu vrei sa stau sa la numar!
            Ultima editare de avolocaru; 15.feb.2017, 15:12.

            Comentariu


            • #21
              Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

              incepe sa semene cu termocentrala..
              ing. Luigi PIRSU
              www.nissan4x4.ro
              service si tunning NISSAN
              Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

              Comentariu


              • #22
                Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

                Eu astept sa vad galeria de evacuare propriu-zisa...saxofonul asta e usor sa-l faci pe genunchi...
                Daca aia iti iese mai bine decat fabricii e lucru mare.
                Ma mananca de ceva timp sa-mi fac una pentru def ca sa-i pun un T28 in loc de T25-ul nativ...dar mi-e teama ca nu voi trece de proiect...dupa parerea mea cel mai greu lucru daca vrei sa nu pierzi timp si bani degeaba.
                Asta se face din Inox refractar (de cinci ori mai scump decat cel uzual),debitari laser inclusiv la tevi,sudura profi...nu din tevi si coturi de balustrada.
                Oricum,felicitari pentru munca depusa,sper sa ai rezultate bune.
                Discovery 4 2010
                Discovery 2 2000
                Defender 90 1997

                Comentariu


                • #23
                  Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

                  Hmm, acusi bagam si carbunii pe foc. Ce sa zic asta cu debitari laser la tevi si inox refranctar... m-am gandit si eu dar am zis ca rama la nivel de centrale pe gaz, d'aste pe uraniu, cica e radioactiv.
                  Serios vorbind, da e facuta pe genunchi, e facuta bine si sigur se poate si mai bine. Sa utilizezi inox refractar la un esapament e snobism, e ca si cum ai folosi sarma de argint in loc de cea de cupru la instalatia electrica pentru ca argintul e mai bun conductor decat cupru. Inoxul refractar este un inox cu anumite proprietati la temperaturi foarte inalte. O toba de esapament nu este supusa nici unor forte deosebite si nici nu lucreaza la 1200 grade.
                  Acum desigur, daca stai pe un munte de bani, nu te opreste nimeni sa-ti faci orice-ti trasneste prin cap.
                  Ne vedem acusi cu rezultatul final!

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

                    Acuuuu intreb si eu ca omul
                    Din bulbarul ala mare si lucios din inox vandut de dealer , se pot face tevi pt galerie?
                    Ultima editare de Astral; 18.feb.2017, 19:03.
                    Am in curte un englez si un american

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

                      Din titlu am inteles ca-ti faci galerii de admisie si de evacuare din inox,nu esapament si toba.
                      Scopul acestei lucrari presupun ca este imbunatatirea performantelor motorului si mi-am permis sa-mi dau cu parerea pe subiect pentru ca ma intereseaza si pentru ca lucrez cu inox,aluminiu si tot felul de fieratanii zilnic.
                      Inoxul refractar se foloseste intr-adevar la temperaturi mai mari decat sufla in galeria de evacuare un motor dar este indicat datorita faptului ca se deformeaza mult mai putin la temperaturi mari decat un inox obisnuit...debitarea laser trebuie ca sa imbini 4-6 tevi in una si sa ai o curgere corecta a gazelor...nu de fita.
                      Dar cum ziceam mai sus,Forta fie cu tine!
                      Discovery 4 2010
                      Discovery 2 2000
                      Defender 90 1997

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

                        Postat în original de Yoghi Vezi post
                        Acuuuu intreb si eu ca omul
                        Din bulbarul ala mare si lucios din inox vandut de dealer , se poate face tevi pt galerie?
                        Radio Erevan raspunde: Da bineinteles , cu conditia sa nu pornesti motorul ..
                        ing. Luigi PIRSU
                        www.nissan4x4.ro
                        service si tunning NISSAN
                        Facebook grup: NISSAN Tehnica4x4

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

                          Titlul este vechi de acum 7 ani si doream sa fac o galerie de inox pt o alta masina. Intre timp am fost nevoit sa las balta ce am vrut sa fac initial. Am regasit subiectul si am considerat oportun sa termin ceva...
                          Daca lucrezi la o galerie de evacuare si vrei sa faci chiar primul segment care se pune pe chiulasa, in mod cert ar fi bine sa folosesti un inox potrivit pentru acest lucru, in rest cred ca nu conteaza atat timp cat inoxul este sudat continu si teava are cel putin 1,5 mm grosime. Eu am folosit un inox alimentar.
                          Si inca ceva, toti dorim de toate, dar facem ce putem si ce ne permitem.
                          Ultima editare de avolocaru; 16.feb.2017, 08:37.

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

                            Corect,eu vorbeam despre galeria de evacuare...titlul m-a Indus in eroare.
                            Discovery 4 2010
                            Discovery 2 2000
                            Defender 90 1997

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

                              Postat în original de avolocaru Vezi post
                              Cred ca exagerati cu temperaturile, dar am sa verific si eu la momentul potrivit.
                              Nene eu zic ce am pe ceasuri ...nu din filme ...
                              Aluminiul ala de care zici e fix..pix ... Pe de alta parte, dupa creierii mei latirea esapamentului de la jumate e ca si cum te-ai caca printr-o palnie ...

                              Din partea mea poti sa izolezi si cu matase de porumb.

                              Vezi matale, scopul meu acilisea nu e sa ne contram ca Baneii ...

                              @sean
                              Nu vezi bre ca esti offtopic? ontopic ...mai ie putin si trece zapada ... si imi miroase nitel a una-alta ... n-am uitat sa stii ...
                              Ultima editare de Yonutz; 16.feb.2017, 11:00.
                              consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

                                Postat în original de sean70 Vezi post
                                Corect,eu vorbeam despre galeria de evacuare...titlul m-a Indus in eroare.
                                Si eu ma asteptam sa vad galerii, nu tevi.

                                In alta ordine de idei, daca tot deviem, mai punctual pentru aplicatia ta: vrei T28 pe Defender?
                                In lumea MX5 turbo se practica foarte des o varianta de galerie facuta cu coturi forjate si flanse de otel, simpla, scurta si cel mai important solida. Daca nu vrei sa scoti si ultimii cai putere, atunci o galerie de genul e ce trebuie. Am incredere ca reusesti sa tai flansele, coturile se gasesc in Dedeman, restul e doar manopera.

                                Ultima editare de ssrli; 16.feb.2017, 11:00.
                                '02 WG CRD - EGR delete
                                '94 MX5 NA8 - Low, fast and stupid.

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection