Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Galerii de admisie si evacuare din inox

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #31
    Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

    T25-ul meu isi traieste ultima parte a vietii...spatiul actual nu permite T28,prin urmare trebuie modificata galeria...daca o fac vreau sa fie ce trebuie.
    @Yonutz noi ne-am organizat deja...Imbinam utilul cu placutul de ziua celor 44 de pahare...zapada nu stiu far noroi cu siguranta gasim.
    Discovery 4 2010
    Discovery 2 2000
    Defender 90 1997

    Comentariu


    • #32
      Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

      ssrli fii dragut citeste si postarile de mai sus. Asa cum am zis, am reactivat un subiect pierdut de mine dupa aproape 7 ani. Atunci doream ceva acum fac altceva. Prin galerie de evacuare eu inteleg intreg ansamblul de conducte de la iesirea din chiulasa pana la toba finala de esapament. Asta am facut acum, o fi bine o fi rau, e discutabil si va pofetesc sa comentati.
      Younut, probabil ca ai dreptate, nu stiu cum e sa te caci prin palnie!

      Comentariu


      • #33
        Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

        ma bag si eu ) nu la perversitatile cu palnia ca mie nu imi face cu ochiul...maro :):):)

        legat de evacuare Inox, de facut am facut mai multe de la turisme la 4x4, unele ale mele unele ale altora :)...etc
        ce am preferat eu sa folosesc a fost teava de inox de 2mm in perete, cu aia m-am inteles eu cel mai bine la sudat MMA sau Mig
        am folosit in general coturi preformate, adica cumparate la diverse unghiuri si folosite,am folosit flanse la imbinarile cu diverse component,cel putin 3 perechi de flanse in general
        ca flexibili am folosit de cele mai multe ori unul de 25-30cm lungime si pus de cele mai multe ori cat mai aproape de galleria de evacuare (cea de la chiulasa) dar de cele mai multe ori chiar pe capatul flexibilului puneam si sudam una din flanse
        preferam flansele in 3 suruburi pentru o rigiditate mai mare si pt faptul ca puteam folosi table mai subtire la executia lor 4-5mm fata de cele ovale cu 2 gauri inde era nevoie sa merg cu flanse de 6-8mm grosime table
        Flansele nu le faceam eu aveam o cunostinta careia ii dadeam indicatiile :) adica ii spuneam ca vreau o flansa cu canal strunjit pt a putea suda de diametrul x mm si ca vreau cu 2-3 suruburi iar omul mi le facea
        acum legat de asa zisii serpisori si flansa de prindere pe chiulasa, aici faceam modelul pe un carton si il dadeam tot asa unui meserias care il executa pe CNC ,freze...etc acesta in general era de minim 8mm grosime dar cel mai usual mergeam cu 10mm
        tot pe CNC imi executa la diametrul exterior al tevii cu care coboram o mica degajare egala cu grosimea peretelui tevii din care lucram(adica 2mm)pt ca atunci cand fixam cotul sa stea bine pe pozitie si centrata iar sudura iesea foarte bine
        dar si aici e discutabil in functie de multe preferinte ale fiecaruia, daca sudam MIG preferam metoda de mai sus, daca sudam MMA preferam ca gaura data in flansa sa fie la diametrul exterior al tevii dupa care sudam din cealalta parte in "capul" tevii
        nu am acum exemple cu poze dar promit ca fac cateva acasa daca mai gasesc ceva piese ramase
        ca idee m-am jucat cu diameter de la 30 pana pe la 80-90mm

        nu imi place sa sudez tobe, sau pe la tobe tevile sau stuturile, nu imi iese:)gauresc toba :) in schimb am taiat si sudat alt con pe catalizator pt ca treceam la un diametru mai mare de teava

        ca metoda de izolare a tevilor am folosit cu incredere banda termoizolanta Termotech parca asa se numea si uneori cand stiam ca incinge rau de tot zona foloseam 2 sau 3 straturi de material,unul de azbest si banda sau banda, azbest si banda iarasi.
        izolam pana in catalizator in general daca avea catalizator masina iar daca nu izolam cel putin 1,5 metri din teava de la motor spre spate. la Niva am izolat pana in catalizator de exemplu iar la Patrol am izolat de la turbina pana la intermediara, la Yeep am izolat pana in catalizator dar apoi l-am dat jos pt ca am modificat evacuarea la un moment dat.

        si la IMS am izolat evacuarea:) da am dat-o jos ca imi ruginise teava si cand am inlocuit toba nu am mai pus:)
        oricum ce pot sa spun este ca e utila izolarea tevilor, metoda fiecaruia e alegerea lui dar e chiar util sa nu mai simti miros de antiphon incins sau de vopsea ingalbenita de catalizatorul care e aprope galben de incins :)

        revin si cu poze sper sa nu uit cu ce am eu:)

        cele mai misto evacuari sunt la benzinarele aspirate acolo e o adevarata provocare sa faci ceva frumos sa arate si sa si sune cum trebuie, si desigur sa si mearga calumea
        la diesel e relative mai usor daroricum mult mai simplu :)

        Comentariu


        • #34
          Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

          O poza cu jmeckeria montata:

          Comentariu


          • #35
            Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

            nu am poze cu vreo lucrare ca nu am facut dar uite cateva poze cum prefer eu imbinarile si sudurile :)
            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20170217_180556.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,06 MB 
ID:	1001043Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20170217_180622.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	965,5 KB 
ID:	1001042Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20170217_180658.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	842,7 KB 
ID:	1001041Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	IMG_20170217_180734.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	1,08 MB 
ID:	1001044

            Comentariu


            • #36
              Re: Glerii de admisie si evacuare din inox

              Mda asa suduri prefera oricine. In lipsa lor, sunt bune si unele mai urate. :)
              Am vazut tot felul de bazaconii pe net, cum ca sa nu ai unghiuri mai mari de 15 grade, sa faci racordari cu nu stiu ce raza, ca sa nu ai bavuri pe interior. Hai sa fim seriosi, aia cu 15 grade e imprumutata din ventilatii iar conditia vine din exigente de zgomot nu are nicio legatura cu buna functionare a tevii de esapament.
              La nivel profesional, exigentele vin din considerente de calitate, ca sa fiu mai exact, normal ca in motor-sport o galerie are un aspect impecabil atat la interior cat si la exterior intrucat acolo tevile sunt taiate precis, nu nimerite si potrivite asa cum facem noi, sudurile sunt facute in conditii foarte bune si de sudori cu experienta, deci este logic ca sudura va fi una cu o buna penetrare si cu o continuitate perfecta.
              Inca nu am sudat inox in mig/mag, in mma imi mai da si cu virgula.
              Ultima editare de avolocaru; 18.feb.2017, 18:11.

              Comentariu


              • #37
                Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

                Eu n-am nici o probleme cu sudurile , frumoase ori eterogene , lipite cu ciocanul sau in fascicol pulsat e suficient cat e suficient ca peste suficienta asta incepem s-o dam in elegante inutile ... ... pe mine ma ingrijoreaza mai mult ca motorul vibreaza cu un metru de teava in consola rigida ( rigida ca flexibilul e la capatu' din vale ) . Cat timp rezista nu stiu la consola , dar stiu ca prezoanele de galerie din chiulasa sunt foarte nemultumite de asta , fiind cuoscut faptul ca sunt mofturoase . Din cauza asta eu am folosit un flexibil de 76 mm dia , lung de 30 cm plasat imediat dupa prima curba sub turbina . Urmeaza un segment de teava 76mm pana dupa CV unde e alt flexibil mai scurt , pentru ca sunt asa mai habotnic cu vibratiile , imi plac dar nu la esapament ... Si merge foarte bine , fara tobe .


                Acuma na , e cunoscut faptu' ca RD28TD e stralucit la echilibrare si la turatii , dar oricum vibreaza si da din coada pe tampoane in sarcina , ca orice motor !
                ... sa fim corecti pana la capat !
                Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                Comentariu


                • #38
                  Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

                  "cos" nici esapamentul original nu are flexibil pana dupa cutie. Cred ca este relativ normal pentru ca motorul este prins rigid de cutie deci un flexibil pana la prinderea de cutie e cam in plus. Zic si eu!

                  Comentariu


                  • #39
                    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

                    Nu inseamna ca esapamentul e prins de cutie si ca s-ar misca impreuna ... vrei-nu vrei ... motorul se misca ... daca ai prins esapamentul de cutie , atunci scuze ca n-am observat detaliul asta .

                    Englezoaicele de 4.2D au , 'pe original' , doua flexibile pana la mijlocul tevii de evacuare - sa fie din cauza ca motorul trage mai tare de tampoane sau doar au vrut sa incarce costul de executie ?
                    Ultima editare de cos; 18.feb.2017, 21:59.
                    ... sa fim corecti pana la capat !
                    Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                    Comentariu


                    • #40
                      Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

                      Nu stiu cum e la 4,2. Eu am incercat sa pastrez varianta originala doar ca mai drept, fara tobe si cu diametru mai mare. Vedem ce va fi. :)
                      Are idee cineva cati centimetri sunt intre caroserie si traversa rotunda din spate (cea de dupa cea din mijloc)? as vrea sa termin esapamentul inainte sa pun caroseria, dar nu stiu daca trece teava pe acolo. Merci!
                      Ultima editare de avolocaru; 18.feb.2017, 22:37.

                      Comentariu


                      • #41
                        Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

                        Nu stiu exact dar pot cerceta aspectul ... Putini , nu trece fara bodylift .
                        ... sa fim corecti pana la capat !
                        Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                        Comentariu


                        • #42
                          Re: Galerii de admisie si evacuare din inox


                          As vrea sa trec cu esapamentul peste traversa ca in poza. Mi-ar trebui distanta de la linia rosie pana la caroserie.

                          Comentariu


                          • #43
                            Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

                            Am inteles din prima ... am cercetat cu privirea , este mai putin de 60 mm .
                            ... sa fim corecti pana la capat !
                            Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                            Comentariu


                            • #44
                              Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

                              Daca ai caroseria ridicata mai sus, se poate. Dar eu am pus si intariturile alea deci mai vedem.

                              Comentariu


                              • #45
                                Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

                                Daca tot nu se apleaca nimeni sa-mi dea o ruleta, am dat inainte si asta a iesit pana acum:

                                Comentariu

                                Procesare...
                                X

                                Sqreen | Runtime Application Protection