Anunț

Adună
Nici un anunț īncă.

Galerii de admisie si evacuare din inox

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • avolocaru
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Multumesc! cel mai greu este sa decizi traseul, astfel incat sa nu se intersecteze cu piesele in miscare. Am scos arcurile ca sa las sasiul pe punte si sa fiu sigur ca nu atinge pe nicaieri. In rest, nu sunt cele mai frumoase suduri dar esta e, nu e de vanzare. :)

    Lasă un comentariu:


  • ssrli
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Postat īn original de avolocaru Vezi post
    Daca tot nu se apleaca nimeni sa-mi dea o ruleta, am dat inainte si asta a iesit pana acum:
    Ai avut ceva de munca pe curbele alea, au iesit frumos

    Lasă un comentariu:


  • cos
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    ... cum zici tu , asa sa fie ... eu sunt scarbit de stuatiile ce implica Citroen ... etc... am ramas asa mai reticent la ingramadeala ...
    Ultima editare de cos; 15.mar.2017, 10:36.

    Lasă un comentariu:


  • avolocaru
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Da asa este! dar nu-i chiar o tragedie considerand totusi ca nu se umbla foarte des la ele, iar cat lucrezi se baga o tija/surub cu diamentrul mai mic care se scoate usor.

    Lasă un comentariu:


  • cos
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Tamponul central de pe grinda dubla va fi o adevarata placere la montare/demontare cu caroseria pe sasiu ...

    Lasă un comentariu:


  • avolocaru
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    O varianta aproape de final. Partea finala a esapamentului trebuie finalizata dupa ce pun caroseria.

    Nu intrebati ce reprezinta segmentul din mijloc, teoretic e un segment ce va fi inlocuit cu altceva, poate!

    Lasă un comentariu:


  • avolocaru
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Daca tot nu se apleaca nimeni sa-mi dea o ruleta, am dat inainte si asta a iesit pana acum:

    Lasă un comentariu:


  • avolocaru
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Daca ai caroseria ridicata mai sus, se poate. Dar eu am pus si intariturile alea deci mai vedem.

    Lasă un comentariu:


  • cos
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Am inteles din prima ... am cercetat cu privirea , este mai putin de 60 mm .

    Lasă un comentariu:


  • avolocaru
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox


    As vrea sa trec cu esapamentul peste traversa ca in poza. Mi-ar trebui distanta de la linia rosie pana la caroserie.

    Lasă un comentariu:


  • cos
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Nu stiu exact dar pot cerceta aspectul ... Putini , nu trece fara bodylift .

    Lasă un comentariu:


  • avolocaru
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Nu stiu cum e la 4,2. Eu am incercat sa pastrez varianta originala doar ca mai drept, fara tobe si cu diametru mai mare. Vedem ce va fi. :)
    Are idee cineva cati centimetri sunt intre caroserie si traversa rotunda din spate (cea de dupa cea din mijloc)? as vrea sa termin esapamentul inainte sa pun caroseria, dar nu stiu daca trece teava pe acolo. Merci!
    Ultima editare de avolocaru; 18.feb.2017, 22:37.

    Lasă un comentariu:


  • cos
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Nu inseamna ca esapamentul e prins de cutie si ca s-ar misca impreuna ... vrei-nu vrei ... motorul se misca ... daca ai prins esapamentul de cutie , atunci scuze ca n-am observat detaliul asta .

    Englezoaicele de 4.2D au , 'pe original' , doua flexibile pana la mijlocul tevii de evacuare - sa fie din cauza ca motorul trage mai tare de tampoane sau doar au vrut sa incarce costul de executie ?
    Ultima editare de cos; 18.feb.2017, 21:59.

    Lasă un comentariu:


  • avolocaru
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    "cos" nici esapamentul original nu are flexibil pana dupa cutie. Cred ca este relativ normal pentru ca motorul este prins rigid de cutie deci un flexibil pana la prinderea de cutie e cam in plus. Zic si eu!

    Lasă un comentariu:


  • cos
    a răspuns
    Re: Galerii de admisie si evacuare din inox

    Eu n-am nici o probleme cu sudurile , frumoase ori eterogene , lipite cu ciocanul sau in fascicol pulsat e suficient cat e suficient ca peste suficienta asta incepem s-o dam in elegante inutile ... ... pe mine ma ingrijoreaza mai mult ca motorul vibreaza cu un metru de teava in consola rigida ( rigida ca flexibilul e la capatu' din vale ) . Cat timp rezista nu stiu la consola , dar stiu ca prezoanele de galerie din chiulasa sunt foarte nemultumite de asta , fiind cuoscut faptul ca sunt mofturoase . Din cauza asta eu am folosit un flexibil de 76 mm dia , lung de 30 cm plasat imediat dupa prima curba sub turbina . Urmeaza un segment de teava 76mm pana dupa CV unde e alt flexibil mai scurt , pentru ca sunt asa mai habotnic cu vibratiile , imi plac dar nu la esapament ... Si merge foarte bine , fara tobe .


    Acuma na , e cunoscut faptu' ca RD28TD e stralucit la echilibrare si la turatii , dar oricum vibreaza si da din coada pe tampoane in sarcina , ca orice motor !

    Lasă un comentariu:

Procesare...
X

Sqreen | Runtime Application Protection