Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

Adună
X
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

    mandrii posesori de Nissan-uri / Patroale va rog sa va exprimati...
    Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift
    Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift
    Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift


    http://www.ClubJeepRomania.ro

  • #2
    Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

    nisanurile, in special patroalele sunt "ca PULA"
    slabe si neperformante, mult mai slabe decat toyota, jeep, mithu, suzuki, si decat aro
    si cu asta cred ca se poate si inchide topicul, toti sunt fericiti
    daca sa deschis topicul cu fiabilitatea jepului si s-au aprins spiritele...musai trebuia sa se deschida si alte clone de topicuri de acest gen unde sigur se ajuge la ceva nasol
    unora le palce sa mestece in cacat sa vada daca pute...asa e morala, fara suparare
    forumistul ce se pricepe la toate, in orice topic intervine si baga niste axiome iar cand nu are argumente trece la atacuri la persoana, amenintari, "chemari la interval", jigniri gratuite. Noa, asta e "cocalarul de forum" .

    Comentariu


    • #3
      Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

      Postat în original de soimu`
      nisanurile, in special patroalele sunt "ca ****"
      slabe si neperformante, mult mai slabe decat toyota, jeep, mithu, suzuki, si decat aro
      si cu asta cred ca se poate si inchide topicul, toti sunt fericiti
      daca sa deschis topicul cu fiabilitatea jepului si s-au aprins spiritele...musai trebuia sa se deschida si alte clone de topicuri de acest gen unde sigur se ajuge la ceva nasol
      unora le palce sa mestece in cacat sa vada daca pute...asa e morala, fara suparare

      Comentariu


      • #4
        Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

        @worldscape..........ba fratele meu cand ti ai luat GIP ai avut pistolu la tampla ? sau.....l-ai primit KKDOU ?
        Folosirea excesiva a tastaturii dauneaza grav off roadului.

        Comentariu


        • #5
          Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

          discutia este despre fiabilitate si nu o degenerati...

          de exemplu la Iasi Adventure Raid...nu am vazut la Open: Nissan-uri

          dupa prima zi au mai ramas intregi si fara probleme: 2 G-uri, 1 Mitsu, 1 Toyota si cele 3 Jeep-uri....

          dupa a 2-a zi au mai ramas intregi si fara probleme: 2 G-uri, 1 Mitsu si cele 3 Jeep-uri...

          dupa trialul din 2 3-a zi au mai ramas intregi si fara probleme: 2 G-uri si cele 3 Jeep-uri...

          deci in concluzie, puncte Bune si puncte Slabe la NISSAN...
          Jeep Wrangler YJ - 1989 - 2.5" Lift
          Jeep Wrangler TJ - Sahara Limited Edition 2001 - 4" Lift
          Jeep Wrangler TJ - Rubicon Express - Custom Made 1997 - 6" Lift


          http://www.ClubJeepRomania.ro

          Comentariu


          • #6
            Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

            tot nu intelegi de ce nu s-a dat nici un NISSAN la OPEN ? :P
            ......si on-topic.......toti stim ca PATROLU e nesimtit de rezistent
            Folosirea excesiva a tastaturii dauneaza grav off roadului.

            Comentariu


            • #7
              Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

              ''JEEP E CEL MAI TARE , CAND E SINGUR IN PARCARE ....!!!!!'
              cumpar oblon patrol 260 la 2 usi ...!!!!

              Comentariu


              • #8
                Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

                Dupa parerea proprie , fiabilitatea ar trebui evaluata in raport cu vreo 15 -20 caracteristici aplicabile universal ,nu dupa comparatii de genul : ' n-au fost patroale ' , ' toyo merge pe urme de nissan ' , ca astea sint doar caracteristici ale personalitatii individuale , nu ale masinilor.
                Cind apare o lista de comparatii, daca am ceva de spus pe subiect , bine .Pina atunci , afirmatii de genul : ala are , tu nu ai , cutare de ce are ..... nu definesc fiabilitatea , asa ca stau pe tusa si urmaresc meciul unora mai grei.
                ... sa fim corecti pana la capat !
                Nu cere nimeni sa fii impecabil si un fel de varf de gama , doar corect e destul !

                Comentariu


                • #9
                  Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

                  Din ce am constatat eu pe masina mea: motorul nu se incalzeste, puntile sunt foarte groase si contin mult ulei, cardanele sunt groase.
                  Mie nu mi s-a stricat nimic pe masina in conditiile in care m-am dat eu. Stricaciunile au constat in aceea ca am lovit caroseria de cateva ori, cat si toba (in special de la 'figuri' - sa trecem santul cu spatele )

                  Cred ca Luigi poate sa povesteasca mult mai multe despre ce si cat de des se strica la Patrol.
                  Daca insa ne aducem aminte de threadul cu 'ce va enerveaza cel mai mult la patrol' nu s-a plans nimeni ca se strica / rupe ci ca au rugina sau ca au motoare 'mici' pt animal...

                  Comentariu


                  • #10
                    Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

                    Eh, se mai rup tampoane, mai decoleaza elici de ventilator, dar astea nu se pun.

                    Comentariu


                    • #11
                      Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

                      Nissanul e cea mai proasta masina! Jeepu e cel mai bun: Wranglerul cu cardane stock jumate cat planetara de Nissan si Cherooke-ul cu caroseria sa autoportanta!
                      Si la Iasi au dovediti Jeepurile ca is mniezu din nuca (miezul)
                      Nissanul e nime-n drum si plin de praf!
                      Cu toate acestea dupa cum spune si numele ... rasarit ... Nissanul e o masina la care te poate enerva doar faptul ca nu o ai...
                      Va doresc o seara minunata!
                      PS: NISSAN = RASARIT
                      NISSAN PATROL GR

                      Comentariu


                      • #12
                        Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

                        Oricum cei care au ura pe Nissan si tot timpul vor sa demonstreze ca Nissanul e prost nu pot fi coparati cu noi, posesorii de Nissan!
                        Ei au cele mai bune masini, de ei nu incape nime` , ei au cele mai bune femei, ei au cele mai frumoase case, ei sunt cei mai destepti, ei sunt etc...
                        Stiu ca sunt off topic si rog frumos de tot ca nici un posesor de Nissan sa nu continue cearta inceputa! Nu are rost! oricum fiecare o stie pe a lui!
                        Va doresc numai bine si o noapte minunata!
                        Adrian
                        NISSAN PATROL GR

                        Comentariu


                        • #13
                          Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

                          Postat în original de worldscape
                          mandrii posesori de Nissan-uri / Patroale va rog sa va exprimati...

                          ...iaca, cum te manca-n fund...!
                          ... BRAKES ARE FOR PUSSIES !..

                          Comentariu


                          • #14
                            Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

                            Postat în original de Sensei
                            Eh, se mai rup tampoane, mai decoleaza elici de ventilator, dar astea nu se pun.
                            @sensei.....ref la eliceeeee........toate astea se intampla cand te dai
                            Folosirea excesiva a tastaturii dauneaza grav off roadului.

                            Comentariu


                            • #15
                              Re: Fiabilitatea la Nissan / Patroale...

                              Ba io zic ca acuma aruncati cu securea degeaba ...Lasand caterinca la o parte hai sa dezvoltam putin topicul

                              Hai sa o luam asa:
                              Patrol Y61, masina care cred eu ca am invatat-o in aproape un an ca pe Tatal Nostru:
                              -nu m-a lasat niciodata in kkt si m-a adus
                              -nu a lasat nici pe altii care m-au insotit, in kkt, i-a adus pe drumul cel drept indiferent de marca sau gabarit!
                              -intr-un an de exploatare si intretinere "pe spranceana" (extrem de riguros - cei care ma stiu pot confirma!) nu am schimbat absolut nimic, cu exceptia elementelor care le-am distrus din prostia mea sau a altora prin super-extra-mega-exploatare
                              -mi-a lasat masinile de strada in parcare de au facut paienjeni in ele
                              -la consum nu m-a supt la buzunar si se mentine in limite rezonabile
                              -nu are rugina, are inca vopseaua originala dupa 10 ani!

                              Ca idee:
                              O revizie (schimb ulei, filtre) facuta in regie proprie costa cam 300 RON!
                              O revizie ptr celelalte uleiuri (toate) facuta in regie proprie costa cam 550 RON!

                              Cel mai important:
                              -nu am rupt niciodata o cruce
                              -nu am rupt niciodata o planetara
                              -nu am rupt niciodata vreo punte
                              -nu am incins niciodata motorul
                              -nu mi-a halit niciodata ulei

                              ...si ce sa mai zic? Nu e nici o megamasina, e un cacat de tomberon (cum va place voua sa ziceti) de 10 ani, are acum 240.000 de km ...si cred ca o voi lasa mostenire lu' fimiu care o va lasa nepotilor mei samd!
                              consiliere - diagnoza - evaluare - recovery

                              Comentariu

                              Procesare...
                              X

                              Sqreen | Runtime Application Protection