Sari la conținut
bbh_blocked_dnftl
  • GTC-banner-728.jpg.5cc46ba09a7dd8e0286229917ccf417d.jpg

  • GTC-banner-300.jpg.0de16ddb1a65d423b7281e32d9bd2e76.jpg

rugaminte sfat


Vizitator pierburg2ee

Postări Recomandate

Vizitator pierburg2ee

Salut pe toata lumea,

 

am folosit functia search ... am citit ore bune pe peste tot. Insa va rog in masura in care aveti timp sa ma ajutati sa aleg informat.

Vreau sa iau un Patrol preferabil cel putin anul 2000 de fabricatie. Sunt doua optiuni de motoare pe care le gasesc: 2.8 si 3.0. In termen de fiabilitate sunt diferite in asa fel incat sa aleg obligatoriu 2.8-ul?

 

Sunt obligat sa il cumpar din Romania. Germania ofera modele bune dar taxa de peste 4700 euro si costul drumului imi taie foarte mult din elan. Iese din calcul Bulgaria. Dupa inmatriculare si preparare vreau sa o colatez toata in insemnele firmei si nu ma asociez in acest caz cu o masina cu numere de bulgaria. Tristetea mea e ca versiunile cu 2 usi sunt o raritate de negasit pe autovit&co deci probabil voi lua o dihanie cu ampatament mare.

 

Oricum o ajung sa ma sfatuiesc cu oameni care sa faca modificarile dar cu un efort imi puteti spune ce costuri minime dar necesare trebuiesc facute pentru o versiune stock sa ajunga decenta in offroad. ceva de genul (o sa mai pui minim 4k sau 6k sau 8k etc) Merita sa caut exclusiv versiuni cu bari de stabilizare decuplabile sau la upgrade oricum acestea sunt inlocuite automat.

Speranta mea e sa gasesc un model folosit in oras si cat mai putin masluit. Timpul imi va spune daca ma voi pacali sau nu. O sa apelez negresit la sfaturile unui specialist .... din cate am citit o eventuala customizare o pot face cu succes in locuri magine precum cel din Glina.

Mai stiti vreo regiune georgrafica din jurul bucurestiului unde se petrec minuni cu Patroalele stock si devin zane de offroad?

 

Multumesc foarte mult pentru gandurile si sfaturile bune. Nu ma pricep dar o sa invat. Probabil ca toata lumea a fost la un moment dat in locul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: rugaminte sfat

 

Bine ai venit!

 

Patrol inte 2000-2002 spun gurile rele ca are(au avut) o problema cu un piston....majoritatea au motorul schimbat la reprezentanta,au fost rechemate in garantie,verifica in cartea servica daca prop anterior o are,este super bine.....eu stiu una care nu are nici pe dreak(Petre Niteanu) si merge,probabil ca depinde si de noroc.....

Asa ca ramine 2,8 pina in 2000 sau peste 2002.....

Motorul de 2,8 este mult mai bine vazut.....cu toate ca are 130cai in loc de 160......cel putin asta-i glasul utilizatorilor de aici....

Si eu ma scarpin sa vad cum fac sa iau un Y61...inca mai caut.....

Un kit suspensie,bari,troliu ,roti,portbagaj...minum echipare ,de la ~4000 la 8000 in functie de moft si .....moft ARB sau local,copii

Maestru in Nissan este Luigi,are service si stie.....nu cumpara fara sa verifice cineva in tema masina,doar daca o vinde frate-tau :grin:

Bara stabilizatoare treb sa decupleze/cupleze,mecanismil este 5000lei,la Nissan,de schimbat si oricum,mai toti merg cu ea decuplata....iarasi treb verificat in sevice innainte de cumparare

Bafta si :W inca o data,sper ca am fost de ajutor....

Dacă de întelepţi o povaţă este apreciată, de proşti e ca o jignire considerată.

Dream It, Do It, Live It....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator pierburg2ee

Re: rugaminte sfat

 

Multumesc mult. O sa tin negresit cont de toate sfaturile pe care le primesc. Deja il iubesc pe Luigi. in mintea mea e destul de neclar cat ma costa si daca se poate monrta roll-cage extern pe versiunea lunga. sau daca este necesar. Este un detaliu pe care am omis sa il pun in detalierile anterioare. Imi e foarte-foarte greu sa gasesc un Patrol cu ampatament scurt inmatriculat in Romania. Multumesc inca o data RZV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Re: rugaminte sfat

 

oaaaaaaaaaaaaaaaa,I'm still young................ :grin: inca starnesc pasiuni.......... Baga un apel la 0724.nissan. Avem un client cu un Y61 2,8TD/99/170k stok de vanzare si un Y61/2005 3,0 automatic/74k preparat

ing. Luigi PIRSU

www.nissan4x4.ro

service si tunning NISSAN

Facebook PAGE: NISSAN4x4 SERVICE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Accesul pe Forum Club4x4 este conditionat de respectarea Regulamentului - Termeni de Utilizare