Ma gindesc sa adaug un filtru separat pe circuitul de ungere la turbo . Trecind peste aspectul practic care se rezolva extrem de simplu - o flansa , un filtru mic , eventual de motoare de barca , doua tevi modificate care pot fi si racorduri flexibile - nu stiu cit de mare ar fi riscul de a incepe ungerea mai tirziu la turbina , si nici nu cunosc care e caderea de presiune in filtru .
Prin plasarea convenabila a filtrului si a unei supape , se poate avea o rezerva de ungere la oprire sau un turbotimer sovietic ....fara timer ... doar sa tina presiunea mai mult in lagare la decelerare ... flansa as face-o cu aripioare de racire , si alte alea ...cristale swarovski..etc ...
Pareri , opinii ....??
Daca conteaza , motorul pe care as aplica asta e RD28TD , care nu e de aviatie ... ci de agricultura ...oarecum .
Prin plasarea convenabila a filtrului si a unei supape , se poate avea o rezerva de ungere la oprire sau un turbotimer sovietic ....fara timer ... doar sa tina presiunea mai mult in lagare la decelerare ... flansa as face-o cu aripioare de racire , si alte alea ...cristale swarovski..etc ...
Pareri , opinii ....??
Daca conteaza , motorul pe care as aplica asta e RD28TD , care nu e de aviatie ... ci de agricultura ...oarecum .
Comentariu